Skrevet av Emne: Wise MÃ… BORT  (Lest 4199 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joe Jordan

Re: Wise MÃ… BORT
« Svar #30 på: April 30, 2007, 15:45:39 »
quote:
Originally posted by GeirO

I løpet av sommeren bør vi få en skolert, ung manager som har vist lovende takter allerede. La vedkommende få sjansen til å bygge og bygge og bygge oss tilbake til Premier League!



Om ikke skolert, er vel Wise både ung og har etter min mening vist lovende takter i og med at Leeds faktisk var et bedre lag på slutten av sesongen enn ellers.

Kunne jeg velge fritt hadde jeg selvfølgelig ikke gått for Wise, men vi må innse at vi har blitt et trøblete bakgårdslag ingen av de store vil røre med ildtang! Ei heller Strachan. Kelly og Radebe? Høres ut som ren gambling.

Jeg kan leve med døvespråket til Wise og Poyet på sidelinja dersom dette bidrar til den stabiliteten vi nå MÃ… ha. De to har også en viss status som ex-spillere og har derfor en mulighet til å skaffe oss et par spillere som kanskje ellers ikke ville spilt i League One?

At Wise var en bølle på banen kan ihvertfall ikke være et argument for å kaste ham som manager. Bare spør styret i Sunderland!



'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

lojosang

Re: Wise MÃ… BORT
« Svar #31 på: April 30, 2007, 16:22:52 »
quote:
Originally posted by Læshy

Til dere som mener Wise må bort, kan dere forklare hvorfor?

There´s only one United... Leeds United!



Det er meget enkelt. Fordi han er den mest udugelige manager som har ledet klubben på 20 år, og han ikke har bidratt med annet enn idiotiske uttalser til media.

Nei, nå ansetter vi Sam Allardyce, folkens!

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

lojosang

Re: Wise MÃ… BORT
« Svar #32 på: April 30, 2007, 16:32:05 »
quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by Læshy

Til dere som mener Wise må bort, kan dere forklare hvorfor?

There´s only one United... Leeds United!



Det er meget enkelt. Fordi han er den mest udugelige manager som har ledet klubben på 20 år, og han ikke har bidratt med annet enn idiotiske uttalser til media.

Nei, nå ansetter vi Sam Allardyce, folkens!

Ja, selv Very Terribles vil jeg heller se lede laget nå en Dennis Wise.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]



Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

auren

Re: Wise MÃ… BORT
« Svar #33 på: April 30, 2007, 16:45:29 »
Gode innlegg Svend Anders og Stian. En sak har som kjent to sider. I Leeds har den sikkert 100! Arbeidsvilkårene til Wise har nok vært ganske umulige. Jeg gidder ikke spekulere i hva som kan ha vært.

Stabilitet og kontinuitet er det eneste jeg vil med Leeds nå. Skal vi ha inn en ny manager, så må han virkelig være god også. Og det tror jeg ikke vi er i stand til å lokke til oss. Ser gjerne at Leeds blir kjøpt opp slik at det igjen kan bli litt ro rundt klubben mht økonomi. Vil at Wise og Poyet skal fortsette neste sesong såfremt Bates (han vil aldri fjerne de uansett da) eller nye eiere finner en manager som det virkelig lukter suksess av.

At vi vil få mange overraskelser før sesongen sparkes i gang igjen i august er vel så sikkert som banken, vi får bare håpe at noen av dem er litt positive.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Re: Wise MÃ… BORT
« Svar #34 på: April 30, 2007, 16:46:19 »
1. Sikre økonomien og vidare drift
2. Kven er motivert til å bygge opp att klubben?
3. Avklare trenarkabalen
4. Ubegrensa tillit til ungdomsarbeidet og talenta i klubben
5. Reise på friarferd til rike investorar
6. Kjøpe tilbake ER og TA