Skrevet av Emne: Rykker vi rett opp?  (Lest 1786 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sindre12

Rykker vi rett opp?
« på: April 30, 2007, 20:49:55 »
Jeg tror det men det blir vanskelig[;)]
Beckford 4 England!

Dennis

Re: Rykker vi rett opp?
« Svar #1 på: April 30, 2007, 21:03:29 »
Jeg tror ikke det, sindre12. Da må i så fall investorer trappe opp med penger, slik at vi kan skaffe spillere som kan ta oss direkte opp. Vi mister Healy, Kish, Gray og sikkert et par til, de må erstattes.

Forhåpentligvis bygger Leeds et image utad at klubben SKAL direkte opp, slik at spillere kanskje kommer til oss med tanke på at det blir CCC-spill neste år. Jeg tror derimot på minst to sesonger i L1, kanskje fler. Vi må starte på nytt igjen.

- Dennis
Marching on together!

Per-Stian

Re: Rykker vi rett opp?
« Svar #2 på: April 30, 2007, 21:03:47 »
Litt for tidleg å slå fast slikt, Sindre. Mykje vil sjølvsagt avhenge av vår økonomiske framtid (som forhåpentlegvis vert avklart innan få veker). Blir ein utruleg spennande sommar. Kven blir? Kven må gå? Får vi økonomisk hjelp? Klarar vi å få £3M for Healy? Held SheffUtd plassen slik at vi får ytterlegare £1M for Hulse? osv osv...

Benjamin

Re: Rykker vi rett opp?
« Svar #3 på: April 30, 2007, 21:14:52 »
kommer 100% an på hvordan vores "nye" hold og træner kommer til at se ud!

ONLY ONE UNITED!!!
ONLY ONE UNITED!!!

auren

Re: Rykker vi rett opp?
« Svar #4 på: April 30, 2007, 21:18:48 »
3 mill for Healy????? Maks 1 mill sier jeg. Kontrakten hans går ut neste sommer, og han kan dermed snakke med hvem han vil etter nyttår. Han går nok på billigsalg er jeg redd.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Re: Rykker vi rett opp?
« Svar #5 på: April 30, 2007, 21:26:56 »
quote:
Originally posted by auren

3 mill for Healy????? Maks 1 mill sier jeg. Kontrakten hans går ut neste sommer, og han kan dermed snakke med hvem han vil etter nyttår. Han går nok på billigsalg er jeg redd.

auren



Er det utopi å håpe på ein slik sum? Trur neppe han orkar å gyve laus på ein haust i League One, berre for å vente til han vert bosmann-spelar og kan diskutere med kven som helst. Agenten hans er nok allereie satt på saken for å finne ein ny klubb. Rangers og Everton var vel klubbar som uttalte ei interesse for nord-iren.

GeirO

Re: Rykker vi rett opp?
« Svar #6 på: April 30, 2007, 21:41:07 »
Skal svare om akkurat ett år.
MOT

Tom S

Re: Rykker vi rett opp?
« Svar #7 på: Mai 01, 2007, 00:07:54 »
Selvfølgelig med forbehald om at Leeds ikkje er satt under administrasjon trur eg vi rykker direkte opp igjen.

Men, det er altfor tidleg å spekulere i dette no, det er mykje arbeid som skal gjerast i sommar mtp spillere og ledelse før vi kan spå om neste sesong.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Sølvreven

Re: Rykker vi rett opp?
« Svar #8 på: Mai 01, 2007, 17:04:24 »
Det blir veldig vanskelig å rykke rett opp igjen og det blir spennende å se om vi fortsetter å hente inn "rutinerte" folk som kan "berge" oss i denne divisjonen også. Det var jo det de prøvde i CCC og alle vet jo hvordan det gikk/går. Personlig håper jeg at de satser på å bygge opp et nytt lag rundt Howson, Beckford, Frazer, Rose, Wilkingson. Kanskje noen av de rutinerte blir i Leeds også? For eksempel Cressy, Rui, Blake etc. Jeg kan bare tenke meg at det er ett lag ALLE har lyst å slå til neste år. Nemlig "storlaget" LEEDS!! Noen som vil vedde imot? MOT

***************

Better dead than red.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

John I

Re: Rykker vi rett opp?
« Svar #9 på: Mai 01, 2007, 17:15:50 »
Ikke lett å spå om neste sesong men jeg mener att man nå bør satse på di yngre talentene som er i klubben og prøve å beholde en del av stammen i laget fra denne sesongen.  Bli kvitt alle lånespillerne, skriv heller kontrakt med de spillerne som man ønsker å beholde. Må begynne å tenke mer langsiktig nå og ta den tid det trenger for å komme tilbake der vi hører hjemme.
Marching on together

stefan

Re: Rykker vi rett opp?
« Svar #10 på: Mai 01, 2007, 17:24:46 »
Nå kan vi kvite oss med alt daukjøttet. Ikke flere trege utrente lånespillere. Håper vi kan beholde Ankergren,Sa,Heath,Rui,Frazier,Douglas,Cresswell,Beckford,Westlake,Lewis. Pluss ungutter som bayley howson, rose,rothery, Lund, Wilkinson.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

LeedsUnited

  • Gjest
Re: Rykker vi rett opp?
« Svar #11 på: Mai 01, 2007, 17:28:45 »
Nå var jeg blandt dem som spådde før sesongstart at Leeds ville slite denne sesongen.  Desverre fikk jeg mer rett en hva jeg selv var villig til å tro.
Tror ikke at Leeds kommer til å rykke rett opp neste sesong.  Det vil skje store forandringer i spillerstallen, og de andre lagene vil ikke gi oss noe gratis.  Skalpen til Leeds vil fortsatt henge høyt pga navnet.
Skal vi ha de store forhåpninger om opprykk de nærmeste årene må vi håpe på nye investorer.  Leeds vil aldri bli noe storlag igjen med Ken Bates bak roret.

quote:
Originally posted by sindre12

Jeg tror det men det blir vanskelig[;)]


Erik M

Re: Rykker vi rett opp?
« Svar #12 på: Mai 01, 2007, 17:36:15 »
Det er ikke spørsmål om - vi må rett opp.  Da vi rykket ned fra PL var det mange som mente Leeds hadde godt av å rykke ned for å samle seg.  Problemet er at man etterhvert blir en CCC klubb, spiller som en og tenker som en.  Det samme kan skje i Div 1.  Min mening er at jo lenger oppholdet i Div 1 blir jo lenger blir ferden tilbake til toppen.  

Top 5 i PL blir vi nok aldri igjen.  Det toget har godt.  Leeds er helt sikkert tilbake på Everton/Tottenham nivå i løpet av få år.
 

nellejr

Re: Rykker vi rett opp?
« Svar #13 på: Mai 01, 2007, 19:00:28 »
Er opprykk det viktigste neste år? Sel er jeg villig til å være tolmodig. Jeg synes det viktigste er å bygge et nytt lag basert på unge talentfulle gutter, skape kontinuitet. At vi trenger en ny eier for å få dette til er jeg ikke tvil om, for så lenge Bates sitter i sjefsstolen så vil aldri hele klubben, inkludert supporterne, være med å dra i samme retning. Når det gjelder Wise er jeg litt mer usikker. Han har store supportermengder mot seg, men dette vil snu hvis han begynner å levere resultater. Han gjorde ikke jobben sin med å redde plassen i The championship, men samtidig så ser jeg klare framganger i laget. Han har tross alt samlet en turbulent spillertropp, og det var en helt annet samhold og spilleglede i laget på slutten av sesongen enn tidligere. Vi vet jo også at en tidligere manager slet i 1 1/2 år før han skaffet Leeds "ten glory years". Vi kan heller ikke regne med å kunne velge ny manager på øverste hylle, som f.eks. Sam Allardyce. Det er sagt at oppførselen til Wise eer en skam. Dette synes jeg er et dårlig argument til å sparke ham. Jeg kan nevne mange andre store managere som har en værre oppførsel enn Wise, Murinho f.eks. Jeg tviler meg derfor til at Wise bør få fortsette.

Nå har jeg havnet på siden av hva tråden egentlig handlet om. Rykker vi direkte opp?

Jeg håper selfølgelig det, men synes ikke det er det viktigste neste sesong. Vi må bygge et lag for fremtiden!!!!



Nellejr

"To build a team doesnt have to take a long time. To build a club does."   Claudio Ranieri
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock