Skrevet av Emne: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.  (Lest 3008 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« på: Mai 05, 2007, 14:26:39 »
For å gjøre hele suppa enda mere rar.
Jeg håper nesten at kreditorene eller det engelske fotballforbundet sier nei til dette. Her er det virkelig noe rart som ikke tåler dagens lys. kan det virkelig være så enkelt for Bates å skalte med klubben slik han gjør nå.
Nei her håper jeg at dette blir et nei fra kreditorene eller det engelske fotballforbundet, slik at klubben kan bli lagt ut for salg og at pengesterke folk kommer på banen for å kjøpe Leeds United.Med Bates ved roret kommer Leeds United aldri til å komme tilbake til Premier League.Eller CCC for den sakens skyld[V]



Robert H.

Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #1 på: Mai 05, 2007, 14:35:12 »
Ønsker vi virkelig enda en tråd om dette?

h.b

  • Gjest
Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #2 på: Mai 05, 2007, 14:38:47 »
Trenger i utgangspunktet ikke noen ekstra tråd, men de andre trådene omhandler at vi er/var i adm. Nå lurer jeg på om vi virkelig ønsker det som skjedde innen adm. eller om det beste for klubben faktisk er at kreditorene eller forbundet sier nei slik at nye eiere kan kjomme på banen



h.b

  • Gjest
Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #3 på: Mai 05, 2007, 14:46:30 »
En annen ting som slår meg er det faktum at Bates gjorde dette for å slette mest mulig gjeld før et salg i sommer.Han vet at det var interresanter som ventet på å kunne kjøpe klubben. Derfor et mest mulig gjeldfri Leeds United før salget. men dette har vel blitt belyst på de andre innleggene



Pål Einar

Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #4 på: Mai 05, 2007, 15:28:04 »
Jeg skjønner lite av dette, og venter og ser før jeg sier noe mer om denne formen for admin.

- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


Budda

Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #5 på: Mai 05, 2007, 15:30:00 »
quote:
Originally posted by h.b

Trenger i utgangspunktet ikke noen ekstra tråd, men de andre trådene omhandler at vi er/var i adm. Nå lurer jeg på om vi virkelig ønsker det som skjedde innen adm. eller om det beste for klubben faktisk er at kreditorene eller forbundet sier nei slik at nye eiere kan kjomme på banen






Slik jeg tolker det så er den ene kreditoren Forward Sports Fund med som  eiere i det nye Leeds United Football Club Limited. Så de hadde nok ikke akseptert noen andre oppkjøpere da de vil komme på eiersiden av Leeds med Bates alternativet. De vil nok tjene inn en del av de pengene de taper ved å si fra seg gjelda ved et salg. Trur Bates og resten av gjengen vil selge klubben slik at de kan tjene opp de pengene de tapte ved administrasjon
Endre

Dennis

Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #6 på: Mai 05, 2007, 15:51:41 »
H.b: Ønsker du virkelig at en administrasjon skal komme inn og selge alt av verdi i Leeds United? Er det ikke bedre at klubben reddes økonomisk av Bates og gjengen, FOR SÃ… og selges til et annet firma e.l.?

Som skrivi i en annen tråd, jeg stoler ikke på Bates og denne dealen enda, men dersom det er sant og det blir godkjent; ja, hva kan da være bedre?

- Dennis
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #7 på: Mai 05, 2007, 15:58:59 »
Jeg leste innlegget ditt og skjønner poenget ditt. Hvis det var like enkelt å gjøre dette så burde da andre klubber med milliardgjeld gjøre det samme. Nei det jeg er redd for er følgende. Bates fortsetter å skakkkjøre klubben og sørger for at klubben rykker enda lengre nedover i systemet.
Men hvis det er slik at Bates bruker dette smutthullet for å videreselge klubben i sommer, så jubler jeg. Men dette tror jeg ikke på.
Jeg hadde håpet at administrasjonen hadde hatt mere is i magen til å vente på bud på klubben fra andre innteresanter. Men slik loven er etter det jeg har skjønt, så var de forpliktet til å selge tilbake til eierne hvis de la inn et noenlunde aksptablet bud på så og så mye i % av gjelda.



Ferre

Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #8 på: Mai 05, 2007, 16:22:04 »
Tror Bates er veldig interressert i å selge klubben i sommer. Nå som gjelden, eller nesten hele gjelden blir slettet gjør det klubben enda mer attraktiv for oppkjøp. Vi skal være overlykkelig over at Bates gjorde som han gjorde: tror vi starter sesongen 2007/2008 med null gjeld og nye eiere. Om da Bates tjener gode penger på denne dealen driter jeg i!

-WE'LL BE BACK-

baste

Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #9 på: Mai 05, 2007, 16:26:53 »
Bates blir å selge Leeds..det trur æ..og det vat godt å få 10 p trekk nå...


 the club knew they would face an automatic 10-point penalty if they went into administration after the weekend. By going into administration now the 10-point penalty applies to this season, confirming they have been relegated.

Jon R

Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #10 på: Mai 05, 2007, 16:30:04 »
Det er nok ikke bare å velge på øverste hylle i Administrasjonenes Supermarked, håkon. Du har fått din etterlengtede administrasjon og bør være fornøyd. Av alle worst case scenarioer som økonomisk administrasjon kunne lede til, er dette kanskje ikke den verste. Forøvrig er jeg på linje med deg og de fleste andre her inne: Vi må rett og slett bare vente og se. Den økonomiske fremtiden er fortsatt høyst uforutsigbar. [8)]

Jon R.
Jon R.

Dennis

Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #11 på: Mai 05, 2007, 16:33:53 »
Men vi blir her, Jon, vi blir her. [:o)]

- Dennis
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #12 på: Mai 05, 2007, 16:35:25 »
Er bare ikke tålmodig nok. Kanskje ligger det andre og lurer i farvannet. tar muligens feil her. Men er den summen som Bates brukte ,den samme summen som vil bli fordelt til kreditorene kanskje ?. Take it or leave it. la oss si at Bates brukte 10 mill pund på å kjøpe tilbake klubben. Da vil disse 10 mill punndene bli fordelt til kreditorene muligens. Eller kan da andre innvestorer komme inn og overby Bates. Håper på det siste. Da taper Bates penger og Leeds vinner sportslig sett på hele sullamitten.



rasandeokse

Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #13 på: Mai 05, 2007, 17:20:58 »
nå tipper det litt over her.. H.B du har fullstendig mistet gangsyn!! hvilken invenstering vil det være å dra leeds enda mer ned i søla. hva har bates å tjene på å "Skakkjøre" klubben enda mer som du sier?

Problemet her at vi hadde ingen annen mulighet enn å gå i administrasjon.. Då var det faktisk en meget fornuftig avgjørelse å gjøre dette nå og miste poeng denne sessongen kontra neste sessong. Vi var avvhengig av en investor innen 25 juni etter hva jeg forstår.. Dette valgte de altså ikke gamble på og tok tak i det nå... Bates risikerer jo  her å miste kontrollen av en investering som til nå bare har vært et pengesluk for han... Kommer det nå noen investorer og overbyr bates med venner så blir det jo en drakamp om kontrollen her!  

Fan så lei denne umidelbare sytingene og vinklingen på bates som selveste antikrist! Han er jo en buisnissman, virker som du H.B tror han har en personlig agenda om å ødelegge Leeds for evig å alltid før han legger inn årene..
 

Tore fra Larvik

Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #14 på: Mai 05, 2007, 17:42:35 »
Jeg trur Bates har hatt dette i tankene hele denne sesongen. Jeg håper han og D W forsvinner i løpet av sommeren. Så får vi glede oss til en ny sesong i august. For vi har ikke noe inflytelse på det som fåregår i styre i Leeds.
 

Tom S

Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #15 på: Mai 05, 2007, 18:15:47 »
No må vi vente til utgangen av mai før vi får det endelige svaret på om kreditorene går for denne handelen.

Men, forutsatt at det formelle går gjennom er dette det beste som kunne skjedd Leeds United.
Eg er også blant de som misliker både Kenneth og Dennis, men det viktigaste for meg er klubben og sånn det ser ut no er vi gjeldfri og i startgropa for sportslig satsing. Og det er nokre år sidan sist...

Trur Kenneth selger klubben, kanskje iløpet av sommeren eller etter opprykket til CCC neste mai.
Men, uansett Kenneth eller nye eigarar, dette er gode nyheter (forutsatt det formelle rundt handelen).



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
« Siste redigering: Mai 05, 2007, 18:16:59 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Sydhagen

Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #16 på: Mai 05, 2007, 18:47:53 »
quote:
Originally posted by rasandeokse

Fan så lei denne umidelbare sytingene og vinklingen på bates som selveste antikrist!


WORD!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

marve

Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #17 på: Mai 05, 2007, 18:53:04 »
quote:
Originally posted by h.b

Er bare ikke tålmodig nok. Kanskje ligger det andre og lurer i farvannet. tar muligens feil her. Men er den summen som Bates brukte ,den samme summen som vil bli fordelt til kreditorene kanskje ?. Take it or leave it. la oss si at Bates brukte 10 mill pund på å kjøpe tilbake klubben. Da vil disse 10 mill punndene bli fordelt til kreditorene muligens. Eller kan da andre innvestorer komme inn og overby Bates. Håper på det siste. Da taper Bates penger og Leeds vinner sportslig sett på hele sullamitten.





Men hvis ingen andre kommer inn å byr da ,da er jo bates vår reddnings mann HB.[:)]
 

h.b

  • Gjest
Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #18 på: Mai 05, 2007, 18:54:52 »
Jeg er så lei Bates at jeg først må finne ut om Bates er i Leeds den og den datoen før jeg bestemmer meg om jeg drar på tur til Leeds.Er han i Leeds drar jeg ikke



marve

Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #19 på: Mai 05, 2007, 18:57:53 »
quote:
Originally posted by h.b

Jeg er så lei Bates at jeg først må finne ut om Bates er i Leeds den og den datoen før jeg bestemmer meg om jeg drar på tur til Leeds.Er han i Leeds drar jeg ikke





hehehehe men bates har handlet ,hvor er alle de andre rednings mennene med hjerte i klubben????
Fakata er hb at bates er den eneste som har inv penger i klubben vår INGEN ANDRE har vist seg .
 

LeedsUnited

  • Gjest
Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #20 på: Mai 05, 2007, 21:31:28 »
Skal ikke se bort fra at Bates har hatt et gammelt hat til klubben vår og i sine siste leveår kun ånder for å bruke sin egen makt/penger til å gjøre situasjonen så utrivelig som mulig både for klubben og dens tilhengere.
Man kan jo ikke være særlig imponert over hva han har gjort for klubben bortsett fra å "redde" den økonomisk.
Personlig ønsker jeg både Wise og Bates bort i sommer.


quote:
Originally posted by rasandeokse


Fan så lei denne umidelbare sytingene og vinklingen på bates som selveste antikrist! Han er jo en buisnissman, virker som du H.B tror han har en personlig agenda om å ødelegge Leeds for evig å alltid før han legger inn årene..


Tom S

Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #21 på: Mai 05, 2007, 21:44:33 »
Bortsett frå å redde klubben økonomisk...

Er du heilt på sidelinja?
Det viktigste for Leeds United er vel nettopp det å bli friskmeldt økonomisk! Uten ei sunn drift vil Leeds United aldri kunne satse sportslig. Kvifor trur du vi har solgt unna den siste tida?

Dersom denne handelen går gjennom (er sjølv også litt usikker før det er 100% bekrefta) er det det beste som har hendt Leeds United sidan semien i 2001.
Eg og håper at vi kan bli kvitt Kenneth og Dennis, det ville vert prikken over i'en. Det beste er at det er ein stor mulighet for dette også nå som klubben er attraktiv igjen.



quote:
Originally posted by LeedsUnited

Skal ikke se bort fra at Bates har hatt et gammelt hat til klubben vår og i sine siste leveår kun ånder for å bruke sin egen makt/penger til å gjøre situasjonen så utrivelig som mulig både for klubben og dens tilhengere.
Man kan jo ikke være særlig imponert over hva han har gjort for klubben bortsett fra å "redde" den økonomisk.
Personlig ønsker jeg både Wise og Bates bort i sommer.


quote:
Originally posted by rasandeokse


Fan så lei denne umidelbare sytingene og vinklingen på bates som selveste antikrist! Han er jo en buisnissman, virker som du H.B tror han har en personlig agenda om å ødelegge Leeds for evig å alltid før han legger inn årene..





WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

LeedsUnited

  • Gjest
Re: Ønsker vi virkelig denne formen for adm.
« Svar #22 på: Mai 06, 2007, 04:37:20 »
"" er fordi jeg har min tvil til at han har reddet Leeds økonomisk, ikke fordi jeg er på sidelinjen.
Ingen ting vil glede meg mer enn om klubben vil bli gjeldsfri og kan starte på ny. (dog uten Wiise og Bates)

quote:
Originally posted by Tom S

Bortsett frå å redde klubben økonomisk...

Er du heilt på sidelinja?
Det viktigste for Leeds United er vel nettopp det å bli friskmeldt økonomisk! Uten ei sunn drift vil Leeds United aldri kunne satse sportslig. Kvifor trur du vi har solgt unna den siste tida?

Dersom denne handelen går gjennom (er sjølv også litt usikker før det er 100% bekrefta) er det det beste som har hendt Leeds United sidan semien i 2001.
Eg og håper at vi kan bli kvitt Kenneth og Dennis, det ville vert prikken over i'en. Det beste er at det er ein stor mulighet for dette også nå som klubben er attraktiv igjen.



quote:
Originally posted by LeedsUnited

Skal ikke se bort fra at Bates har hatt et gammelt hat til klubben vår og i sine siste leveår kun ånder for å bruke sin egen makt/penger til å gjøre situasjonen så utrivelig som mulig både for klubben og dens tilhengere.
Man kan jo ikke være særlig imponert over hva han har gjort for klubben bortsett fra å "redde" den økonomisk.
Personlig ønsker jeg både Wise og Bates bort i sommer.


quote:
Originally posted by rasandeokse


Fan så lei denne umidelbare sytingene og vinklingen på bates som selveste antikrist! Han er jo en buisnissman, virker som du H.B tror han har en personlig agenda om å ødelegge Leeds for evig å alltid før han legger inn årene..





WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

« Siste redigering: Mai 06, 2007, 04:38:26 av LeedsUnited »