Skrevet av Emne: EX-Spiller: Jermaine Beckford  (Lest 199244 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #330 på: Mai 27, 2009, 00:06:54 »
Hva er poenget med kontraktsforhandlinger om man bare skal gi spillerne akkurat det de vil ha?

Klubben har økonomiske rammer å forholde seg til. Lik det eller ei. Lønnstaket har vært £6,000 pund, jeg vet ikke hva de har for neste år. Uansett: dette dreier seg ikke om hvorvidt vi har råd til noen ekstra pund på en mann. Man må se litt lenger - hvilke signaler gir man til de øvrige spillerne om det plutselig er greit å gå over lønnstaket? Er det fair? Gir det en god kultur og moral?

Jeg skal ikke spekulere veldig i hva Becks har hatt i lønn, men £7,500 i uka - ikke tale om. Hans første avtale ga ham £900 i uka, og da han skrev under på ny ble den tre-foredoblet, med noen bonuser kanskje. Avtalen han blir tilbudt nå, vil jeg regne med inneholder klasuler om økning ved opprykk, og kanskje en bonus om de klarer det?

Samtidig er det viktig å huske at klubben ikke har lukket døra her. Beckford har alle muligheter til å komme inn på kontoret igjen (dvs agenten hans), og signere avtalen og få litt fred. Slik at han vet hvor dama og ungen skal bo neste år også, og bli ferdig med maset og kan nyte de siste fem ukene av ferien. Jeg ser ikke det som noen urealistisk ending på dette.
At klubben dessuten tilsynelatende legger lista høyt mtp hva de forventer av pris (kontra å beholde ham en sesong), ser jeg også som positivt. Det er heller ikke utenkelig at vi går igjennom og ut sommerens transfervindu uten at Becks har signa - eller stukket.

Hadde ti minutter med Grayson i ettermiddag (intervjuet får du i neste TPN), og det er OPPLAGT mye aktivitet der borte nå (fikk beskjeden om Beckford to minutter etter at jeg la på!). Jeg er optimistisk med tanke på hva vi står igjen med når ligafotballen ruller igjen i august!

SA

Evig Pint

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #331 på: Mai 27, 2009, 00:09:51 »
Noen som husker Huseklepps solide lønnsøkning i Brann? ...og plutselig ville de har mer alle mann.. Det var sikkert et lurt økonomisk trekk. ??? Klubben må stå på sine prinsipper når de først setter dem.
Marching on together

Klausen

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #332 på: Mai 27, 2009, 00:14:18 »
For en fantastisk naiv verden vi lever i :o :o :o

Her snakkes det om CCC garantister og opprykk grunnet larrys formoppsving og struktur på gutta og jeg vet ikke hva, fin fint det....
Men når alle mann vil selge spissen som scoret mer mål alene i år enn smith, viduka, healy og blake tilsammen, DA begynner jeg å lure.
Og for å toppe det; dere er helt enige i et lønnstak på 6000£ men de overnevte spissene ønsker dere hente en etter en... ::)

Hvem tror egentlig Newcastle har cash til å betale 5 mill for becks 2 dager etter de rykka ned til CCC?
Om becks går i sommer tipper jeg det er for maks 2 mill.

Vi har pr dags dato øyas mestscorende spiss og jeg mener vi bør, om han ikke vil signe ny kontrakt bruke han for det det er verdt ut neste sesong. i allefall frem til over jul når skeptikerne sier moralen hans og giddalausheten vil ta fullstendig overhånd. ;)
Det vil jo være i becks største interesse å fortsette neste sesong som denne for å få seg en så god kontrakt som mulig dit han blir solgt. så statistisk sett skal han ha putta 15-20 mål for oss til julekalkunen står i ovnen. (ja jeg vet statistikk ikke er det samme som at det kommer til å skje igjen) Hvem skal score disse målene om vi selger becks for maks 2 mill og bruker 1,9 av dette på bates monacco leilighet og 0,1 på nye leggskinn til Grella?
Når kommer innlegget neste år på samme tid som nå som sier; vi hadde rykka opp hadde vi bare klart å vippe et par uavgjortkamper vår vei på høsten i fjor?

Nei stikk fingen i jorda og se hvor vi er.....L1!! Er det dette vi vil?

Tror nok becks med spilletid vil gjøre en bedre jobb neste sesong en noen sure £ med bismak som larry hverfall aldrifår se noe til.

Tror du kjæledeggen din blir tatt godt imot på ER når neste sesong sparkes igang? En spiller som hadde minst like mange motstandere som fans før kontraktsforhandlingene, og etter å ha priset seg ut og viser tydelig at han mener han er større enn klubben?

Og jeg spør igjen... Hva mener du han kan forbedre neste år som gjør at han vil få en mye bedre kontrakt i sin nye klubb? 34 mål er plutselig ikke overbevisende nok for deg, eller får han det han vil ha dersom han putter 20 til før jul? Har han noe som helst å bevise overfor potensielle klubber som han ikke har bevist allerede?


What shirt am i wearin' bruv?!? ::)

Dennis

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #333 på: Mai 27, 2009, 00:14:58 »
og hva sweeny og kandol angår.. gjør som med duberry; knekk beina på de og ta ut forsikringspengene ;) ;)

;D

Får vel mer penger for de på den måten, ja.  ;)

Når det gjelder dette med økonomisituasjonen, så er den nok helt sikkert bedre. Men Bates og Harvey er vel også av den oppfatningen av at en enkeltspiller ikke skal settes langt over resten av stallen. Sunn fornuft mener nå jeg det er i en idrett som fotball, hvor lagmoral er så viktig, men jeg er selvsagt hundre prosent enig i at Beckford burde være blant de best betalte - innenfor det budsjettet tillater.

Det er selvsagt ikke en filosofi som andre er nødt til å dele!  :)

Er heller ikke skråsikker på at Becks gikk til forhandlinger med veldig store håp om å bli enig om videre spill for Leeds. Han må da ha visst ca hva han kunne krevet? Har noen stilt seg det spørsmålet? Som tidligere antydet - og dette er kun synsing - kanskje er "forhandlingene" et slags alibi overfor fansen? Ikke vet jeg, men det slenges mye mot den ene siden og lite stilles mot den andre.
« Siste redigering: Mai 27, 2009, 00:18:01 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Runar

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #334 på: Mai 27, 2009, 00:24:56 »
Noen som husker Huseklepps solide lønnsøkning i Brann? ...og plutselig ville de har mer alle mann.. Det var sikkert et lurt økonomisk trekk. ??? Klubben må stå på sine prinsipper når de først setter dem.

Tror du Roald Bruun-Hansen hadde hatt jobb i dag dersom han hadde sluppet Huseklepp som bosmanspiller i 2007? Nå som han er det heteste objekte i Tippeligaen :D

Jeg er ikke nødvendigvis uenig med deg, men man kan ikke si at det var utelukkende dumt at man gav Huseklepp en lønnsøkning
 

sportcarl1

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #335 på: Mai 27, 2009, 00:53:38 »
Ingen spelare är större än klubben, är några tusen pund i en annan klubb viktigare än äran att få spela för Leeds så är det bättre vi säljer honom, och lägger pengarna på en ersättare.
 

Sleivind

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #336 på: Mai 27, 2009, 06:51:16 »
Må si jeg synes dette er en smule fascinerende. Folk vet faktisk i dag at Leeds kommer til å ha et dårligere lag i august enn det de har nå. Dette til og med en måned før overgangsvinduet åpner.

Jeg er også meget overrasket over en del folks inngående kunnskap om Leeds sitt lønnsbudsjett, kontraktsforhandlinger med spillere, i tillegg til Leeds og Bates sin generelle økonomi.

Hvorfor ikke bare senke skuldrene, puste ut og ta ting som de kommer? Det er lenge til sesongen starter! Mest sannsynlig forsvinner noen, mens noen kommer inn. Slik er fotballen, og slik vil den alltid være. Vi får bare håpe på at de som kommer inn er bedre enn de som forsvinner ut!

berlin

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #337 på: Mai 27, 2009, 08:32:41 »
Må si jeg synes dette er en smule fascinerende. Folk vet faktisk i dag at Leeds kommer til å ha et dårligere lag i august enn det de har nå. Dette til og med en måned før overgangsvinduet åpner.

Jeg er også meget overrasket over en del folks inngående kunnskap om Leeds sitt lønnsbudsjett, kontraktsforhandlinger med spillere, i tillegg til Leeds og Bates sin generelle økonomi.

Hvorfor ikke bare senke skuldrene, puste ut og ta ting som de kommer? Det er lenge til sesongen starter! Mest sannsynlig forsvinner noen, mens noen kommer inn. Slik er fotballen, og slik vil den alltid være. Vi får bare håpe på at de som kommer inn er bedre enn de som forsvinner ut!

I digg it, sleivind!  :)

Joe Jordan

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #338 på: Mai 27, 2009, 08:41:24 »
Vi får bare håpe på at de som kommer inn er bedre enn de som forsvinner ut!

Ja med et lønnstak på £6000 er det jo bare å gni seg i hendene og vente på den ene sensasjonelle signeringen etter den den andre.  ;D

Det går seg vel til, men jeg mener fortsatt det er bedre å sørge for å beholde Beckford enn å få et par mill i kassa. Ja, han er arrogant, lat, blabla, men se på antall mål han putter. Vi MÃ… opp neste år, ellers er vi etablert i L1....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

B_Ød

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #339 på: Mai 27, 2009, 08:59:09 »
Mestscorende på fotballøya...jaja, faktum er at at både Cox og Lambert scoret fler i liga-sammenheng, og det er jo det som betyr noe hvis man skal rykke opp ...ikke sant? Mål scoret i diverse mystiske cuper, pre-season og/eller etter trening betyr nada for meg. Hadde kanskje håpet vi kunne by på en av disse med pengene vi evt får for "arrogansen" skulle han bli solgt, da jeg tror de ser på Leeds som et bedre kort mht opprykk enn med klubbene de spiller for i dag.
Ups & Ups!!

berlin

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #340 på: Mai 27, 2009, 09:21:07 »
Det er selvfølgelig ingen tvil om at det hjelper å ha en spiss som scorer masse mål,
men et opprykk står og faller ikke på det alene.

Ja, det er en sammenhneg mellom lag som gjør det godt og toppscorer, men slett ikke alltid:

Ta en titt på spiller/lag på toppscorerlisten (kilde: BBC):
( Lag som rykket opp i "bold")

CCC:

Ebanks-Blake Wolverhampton 25
McCormack Cardiff 21
Scotland Swansea 21
Doyle Reading 18
Smith Watford 17
Hulse Derby 15
Iwelumo Wolverhampton 14
Phillips Birmingham 14
Tudgay Sheff Wed 14
Bailey Charlton 13
Blackstock Nottm Forest 13
Gallagher Plymouth 13
Bothroyd Cardiff 12
Earnshaw Nottm Forest 12
Gomez Swansea 12

.....og fra Burnley: ????
League 1:

Cox Swindon 29
Lambert Bristol Rovers 29
Beckford Leeds United 27
Fryatt Leicester 27
Hooper Scunthorpe 24
Mackail-Smith Peterborough 23
Mclean Peterborough 18

Porter Hartlepool 18
Hayes Scunthorpe 17
Wilbraham MK Dons 17 (MK Dons scoret nest flest mål i L1, 83, Leicester 84)
Becchio Leeds United 16
Graham Carlisle 15
Guinan Hereford 15
Owusu Brighton 15
Akinfenwa Northampton 13


« Siste redigering: Mai 27, 2009, 09:25:40 av berlin »

Kato

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #341 på: Mai 27, 2009, 10:59:44 »
Det verste er at nissene har klart å sette Beckford på transferlisten.

Det betyr at prislappen umiddelbart ble redusert med flere millioner pund.
 

stian

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #342 på: Mai 27, 2009, 11:19:42 »
Det verste er at nissene har klart å sette Beckford på transferlisten.

Det betyr at prislappen umiddelbart ble redusert med flere millioner pund.

Dette har jeg liten tro på. Når en spiller med 12 mnd igjen på kontrakten ikke skriver under ny, så vet alle klubber at de har gode kort i forhandlingen, transfer-liste eller ikke.

Cherry

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #343 på: Mai 27, 2009, 12:12:31 »
Har ikke imponert når jeg har sett Leeds`kamper i år......lat & lite løpsvillig.
Klart det er bra å scoer såpass med mål da, men tror desverre IQ står i stil oppførselen
hans i mange kamper..

Selg Beckford, få inn Hulse igjen......han blødde`!
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #344 på: Mai 27, 2009, 13:15:11 »
Har ikke imponert når jeg har sett Leeds`kamper i år......lat & lite løpsvillig.
Klart det er bra å scoer såpass med mål da, men tror desverre IQ står i stil oppførselen
hans i mange kamper..

Selg Beckford, få inn Hulse igjen......han blødde`!

jævli sannsynlig at vi prioriterer å ha råd til Hulse 8)

Cherry

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #345 på: Mai 27, 2009, 13:17:45 »
....Vi får se da vettdu`......... ;)

Mye hissige folk er asså.....og vinduet er ikke åpent ennå engang!
 

Evig Pint

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #346 på: Mai 27, 2009, 13:26:21 »
Noen som husker Huseklepps solide lønnsøkning i Brann? ...og plutselig ville de har mer alle mann.. Det var sikkert et lurt økonomisk trekk. ??? Klubben må stå på sine prinsipper når de først setter dem.

Tror du Roald Bruun-Hansen hadde hatt jobb i dag dersom han hadde sluppet Huseklepp som bosmanspiller i 2007? Nå som han er det heteste objekte i Tippeligaen :D

Jeg er ikke nødvendigvis uenig med deg, men man kan ikke si at det var utelukkende dumt at man gav Huseklepp en lønnsøkning

Ja idag er det nok fortjent at han er en av de best betalte i Brann, jeg skal jo ikke argumentere mot det. :) Men det var det ikke like lett å si når han skrev under på den solide kontrakten. Hele dette lønnskrav/forhandling/greiene er egentlig nok til å forvirre alle og enhver.

Øker du lønnen til en kan det få sine innvirkninger på både lagmoral og økonomi. Men selvsagt fortjener også enkelte spillere lønnsøkning av og til. Det må bare være innen rimelighetens grenser. Og viss Beckford har gått langt ut over takhøyden Bates og Leeds har idag, mener jeg det er riktig å ikke gi etter. Vi har sett en klubb som Arsenal også tidligere være vanskelige når det kommer til å gi etter for spilleres krav.

Er det bare jeg som føler Beckford fortsatt skylder klubben noe? Vi tok ham ut av amatørligaen. Fansen i England har gitt ham heltestatus (og han er favoritten til de fleste barn og unge der borte). Etter straffemissen i semien kunne man høre fansen synge Beckfords navn, og da skal vi ikke glemme at han i tillegg til å skyte en forferdelig dårlig straffe hadde spilt elendig i både den og første semifinalekamp. Han kunne blitt i Leeds fortsatt helt, spilt oss opp og blitt en legende. Min spådom er at han forlater oss for en middels CCC klubb, blir fort benkesliter og glemmes.
Marching on together

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #347 på: Mai 27, 2009, 14:16:15 »
Trist å miste målscoreren Jermaine, men om det er trist for miljøet å miste mennesket Jermaine er en annen sak! Han har sine negative sider denne karen, selv om har er notorisk måljeger. Dette regnet jeg med ville skje og selvsagt vil han ha mest mulig ut av sin status som toppscorer! Money talks!!!
Yeboahs vitne

Borge

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #348 på: Mai 27, 2009, 16:28:39 »
jaja, noen ut og noen inn. Det er heldigvis en del av fotballen. Jeg er trygg på vi henter inn en god erstatter. kanskje vi i tillegg til en god målscorer kan få en som også scorer når det virkelig gjelder.
Borge

Papi

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #349 på: Mai 27, 2009, 18:40:51 »
Noen som husker Huseklepps solide lønnsøkning i Brann? ...og plutselig ville de har mer alle mann.. Det var sikkert et lurt økonomisk trekk. ??? Klubben må stå på sine prinsipper når de først setter dem.

Status i Bergen i dag er at dei må  takke nei til midler fra Hardball for signering av nye spillere.
Kvifor?! Jo, fordi Brann ikkje lenger har mulighet til å lønne spillerne
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Frode

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #350 på: Mai 27, 2009, 18:54:10 »
Fotballspilleren Beckford er vel sånn midt på treet, mennesket Beckford hadde definitivt kledd rødt bedre, men målscoreren Beckford er uvurderlig.  Hvor lenge har vi ikke ventet på en notorisk måljeger, en som bare "har det," uansett om han ikke jobber sokkene av seg eller viser frem tekniske finesser.  Er redd vi må lete lenge - og grave dypt i pengesekken - for å erstatte ham.
 

Sleivind

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #351 på: Mai 27, 2009, 18:58:32 »
Det verste er at nissene har klart å sette Beckford på transferlisten.

Det betyr at prislappen umiddelbart ble redusert med flere millioner pund.


Flere millioner pund? Hvor mye tror du egentlig han er verdt?

Og hvorfor skulle verdien plutselig synke? Alle vet jo at han bare har ett år igjen av kontrakten.

LEO

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #352 på: Mai 27, 2009, 19:36:46 »
Det er penga som rår.

Hvis vi skal opp så må vi betale for det.

Vi kan gjerne ha 6.000 pund som lønns tak.   Men skal vi opp så må vi ta grep som kostner endel ekstra.

Det betyr at vi må ta CCC kostnader for 3-4 spillere for å komme opp.

Jeg nevner som før : Lambert, Cox, Hulse, Tugay, beste midtstopper til Tranmere (husker ikke navnet), det er slike spillere vi må ha råd til å hente, det vil si de beste fra vår divisjon og noen fra divisjonen over.
 

DenHviteYeboah

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #353 på: Mai 27, 2009, 20:47:48 »
Det er penga som rår.

Hvis vi skal opp så må vi betale for det.

Vi kan gjerne ha 6.000 pund som lønns tak.   Men skal vi opp så må vi ta grep som kostner endel ekstra.

Det betyr at vi må ta CCC kostnader for 3-4 spillere for å komme opp.

Jeg nevner som før : Lambert, Cox, Hulse, Tugay, beste midtstopper til Tranmere (husker ikke navnet), det er slike spillere vi må ha råd til å hente, det vil si de beste fra vår divisjon og noen fra divisjonen over.
Amen!
skulle bare ønske at papa smurf tenkte litt i de baner...

sveifors

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #354 på: Mai 28, 2009, 09:14:02 »
Jeg har lest forskjellige rapporter vedrørende Beckfordaken og den kan tolkes på mange måter, men eg tror ærig talt ikke 100% på at
Leeds-er-gjerrig-og-Beckfords-agent-er-snill-historien.

her ligger det mere bak. Agenten styrer showet. Beckford ble tilbudt betydelig mer lønn, men agenten forlangte det dobbelte tvert.

Kan dette være et spill for å komme seg bort et år før tiden. Hvorfor kjørte agenten så høyt i pressen før han snakket med Leeds.

Vet ikke,men disse spørmålene bør stilles? Synd ihvertfall.

Leeds trenger Becks og Becks trenger Leeds
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Andersen

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #355 på: Mai 28, 2009, 21:51:23 »
Beckford har tydelig vis en dyktig agent .  :(  LEEDS4EVER.

Dennis

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #356 på: Mai 28, 2009, 22:53:24 »
Jeg har lest forskjellige rapporter vedrørende Beckfordaken og den kan tolkes på mange måter, men eg tror ærig talt ikke 100% på at
Leeds-er-gjerrig-og-Beckfords-agent-er-snill-historien.

her ligger det mere bak. Agenten styrer showet. Beckford ble tilbudt betydelig mer lønn, men agenten forlangte det dobbelte tvert.

Kan dette være et spill for å komme seg bort et år før tiden. Hvorfor kjørte agenten så høyt i pressen før han snakket med Leeds.

Vet ikke,men disse spørmålene bør stilles? Synd ihvertfall.

Leeds trenger Becks og Becks trenger Leeds

Fullstendig enig!

Litt merkelig at ikke Beckford m/agent har svart på Leeds-kritikken, når agenten var så tidlig ute og diskuterte kontrakten i media. Kanskje er kritikken fra Harvey og Bates velbegrunnet? Sier ikke at det nødvendigvis er sant at Beckford er en grådig primadonna, men det hadde vært spennende og visst hva som ble sagt på møtet. Bates og co. ligger som vanlig med nakken på hoggestabben i alle affærer som involverer Leeds, men jeg er ikke så sikker på at Beckford kom til forhandlinger med særlig håp eller ønske om forlengelse.

Muligens kom Becks med et overkommelig krav, men jeg syns det er litt merkelig at han ikke har kommentert det selv, men det kommer vel?

Heldigvis fosser ikke kritikken i denne saken utelukkende mot Leeds; de fleste klarer å se saken fra flere ender, på tross av eller kanskje på grunn av, manglende informasjon.
Marching on together!

Superfan

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #357 på: Mai 28, 2009, 23:05:11 »
Uff, får backflash til hva som skjedde med en en viss person fra Australia. Ble hentet inn til Leeds fra ingenting og satset på i flere sesonger. Når ting endelig løsner, fremstår de som de grådigste og minst klubblojale personer ever. Spark Beckford ut porten nå, eller sett han på tribunen ut neste sesong. Finnes flere bra målscorere i andre klubber i L1 som vi må ha mulighet til å hente.

Jon R

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #358 på: Mai 28, 2009, 23:37:34 »
Litt merkelig at ikke Beckford m/agent har svart på Leeds-kritikken, når agenten var så tidlig ute og diskuterte kontrakten i media. Kanskje er kritikken fra Harvey og Bates velbegrunnet? Sier ikke at det nødvendigvis er sant at Beckford er en grådig primadonna, men det hadde vært spennende og visst hva som ble sagt på møtet. Bates og co. ligger som vanlig med nakken på hoggestabben i alle affærer som involverer Leeds, men jeg er ikke så sikker på at Beckford kom til forhandlinger med særlig håp eller ønske om forlengelse.

Muligens kom Becks med et overkommelig krav, men jeg syns det er litt merkelig at han ikke har kommentert det selv, men det kommer vel?

Heldigvis fosser ikke kritikken i denne saken utelukkende mot Leeds; de fleste klarer å se saken fra flere ender, på tross av eller kanskje på grunn av, manglende informasjon.

Spill for gallleriet fra A til Ã…! Hvor vanskelig er dette egentlig? Agenten uttalte i etterkant av Millwall kampen at Beckford ikke hadde noen fremtid i Leeds. Agenten er pr definisjon spillerens egen stemme. Med de ordene var han i mine øyne ferdig i klubben.  De såkalte "kontraktsforhandlingene" ( tilfeldigvis sluttført på rekordtid  ::)) var dermed ikke annet enn et "programforpliktet" utspill fra klubbens side, trolig for å vinne sympati fra den delen av fansen som ønsket å beholde Beckford for enhver pris.

Vi er ikke tjent med "uunnværlige" spillere som ikke blør for drakta og som melder seg ut av kampene når det gjelder som mest! Selg raskere enn svint. Få inn en erstatter og innarbeid et samhandlingsmønster som gjør oss mindre avhengig av en enkelt spiller. Nyopprykkede MK Dons har vist at det er mulig gjennom å være det nest mestscorende lag i L1 med en toppscorer på kun 17 mål, noe som i seg selv burde indikere at livet uten Beckford kan bli gladere enn mange later til å tro.  :)
Jon R.

sindre12

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #359 på: Mai 29, 2009, 00:12:46 »
Tror Beckford blir visst ikke større klubber enn Coventry banker på døra altse...
Beckford 4 England!