Skrevet av Emne: EX-Spiller: Jermaine Beckford  (Lest 197692 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Evig Pint

Sv: Hva med Beckford..?
« Svar #1290 på: Januar 21, 2010, 03:09:45 »
Enig Kaizer, virker å være et lite troverdig rykte.

Nå viser det seg at det likevel var eit troverdig rykte.....


Skylder deg en pils hvis han noen gang blir å se i Everton drakt!   ;D
Marching on together

auren

Sv: Hva med Beckford..?
« Svar #1291 på: Januar 21, 2010, 09:49:34 »
Enig Kaizer, virker å være et lite troverdig rykte.

Nå viser det seg at det likevel var eit troverdig rykte.....


Skylder deg en pils hvis han noen gang blir å se i Everton drakt!   ;D

Pils? En Pint for Evig tenker jeg vi sier :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1292 på: Januar 21, 2010, 09:55:51 »
Gode spillere som vil vekk skaper alltid følelsesutbrudd hos fansen! Det engasjerer! Det er derfor vi elsker fotball og Leeds United! Vi vet det skjer med oss, en L 1 klubb med, dessverre, begrensede muligheter til å holde på stjernene som slår til. Hva Beckford kan prestere her eller der er totalt uinteressant synes jeg. Det som er sentralt og viktig for Leeds United er hva han presterer for oss resten av sesongen!
Det samme bør interessere Becks selv for det har direkte innflytelse på hva han kan sette inn på kontoen sin når han forlater oss.
Jeg undrer meg på overskriften som mange andre her, men den er satt rett etter kampen der vi grusa scum og var ekstatiske og da velger Becks å meddele at han vil vekk! Sånt avstedkommer utbrudd selvsagt! La den stå, den forsvinner bakover i arkivet etterhvert og så kan den hentes frem igjen senere....for eksempel når vi er tilbake i PL og Becks (for eksempel igjen) sliter benken i en CCC klubb eller L1 klubb!..... ;)....!
Yeboahs vitne

newsome

Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1293 på: Januar 21, 2010, 14:58:53 »
Gode spillere som vil vekk skaper alltid følelsesutbrudd hos fansen! Det engasjerer! Det er derfor vi elsker fotball og Leeds United! Vi vet det skjer med oss, en L 1 klubb med, dessverre, begrensede muligheter til å holde på stjernene som slår til. Hva Beckford kan prestere her eller der er totalt uinteressant synes jeg. Det som er sentralt og viktig for Leeds United er hva han presterer for oss resten av sesongen!
Det samme bør interessere Becks selv for det har direkte innflytelse på hva han kan sette inn på kontoen sin når han forlater oss.
Jeg undrer meg på overskriften som mange andre her, men den er satt rett etter kampen der vi grusa scum og var ekstatiske og da velger Becks å meddele at han vil vekk! Sånt avstedkommer utbrudd selvsagt! La den stå, den forsvinner bakover i arkivet etterhvert og så kan den hentes frem igjen senere....for eksempel når vi er tilbake i PL og Becks (for eksempel igjen) sliter benken i en CCC klubb eller L1 klubb!..... ;)....!
;)

Stifler

Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1294 på: Januar 21, 2010, 16:32:36 »
Dere har ikke noe annet valg.

Kan ikke noen kicke ut denne j***** idioten?
-Nr 2 er den første taperen-

Ola_S

Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1295 på: Januar 21, 2010, 16:38:43 »
Dere har ikke noe annet valg.

Kan ikke noen kicke ut denne j***** idioten?

tydeligvis vanskelig   ::)

Dennis

Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1296 på: Januar 21, 2010, 16:48:14 »
Dere har ikke noe annet valg.

Nå holder det! At du gidder å bruke tiden din på et forum for Leeds, tar jeg som et kjempekompliment, men du klarer tydeligvis ikke å holde deg unna nedlatende eller hoverende innlegg.

Hva i all verden er vitsen med det, om ikke for å trolle? Innlegget ditt er jo totalt uten mening også, Leeds har gjort noe med det, de har nektet han overgang til klubben din for en relativt stor sum for en 3. divisjonsspiller med seks mnd igjen på kontrakten. Nå har han bestemt seg for å bli, i stedet for å grine seg ut av klubben, slik mange gjør i slike tilfeller.
« Siste redigering: Januar 21, 2010, 16:49:47 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1297 på: Januar 21, 2010, 16:48:54 »
Dere har ikke noe annet valg.

Kan ikke noen kicke ut denne j***** idioten?

...for å svare litt skarpt tilbake denne gang, Stifler, så har vi vært i kontakt med vedkommende ang. hvordan postinger fra andre lags supportere ofte blir mottatt her på forumet... Og hvordan man bør poste for å unngå å provosere.
Og vi vil nøye følge videre utvikling på hvordan det postes!

...men det du bør tenke på, er vel om du ikke har litt lav treskel for hissige utbrudd???

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bites Yer Legs

Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1298 på: Januar 21, 2010, 16:58:55 »
Dere har ikke noe annet valg.

Kan ikke noen kicke ut denne j***** idioten?

...for å svare litt skarpt tilbake denne gang, Stifler, så har vi vært i kontakt med vedkommende ang. hvordan postinger fra andre lags supportere ofte blir mottatt her på forumet... Og hvordan man bør poste for å unngå å provosere.
Og vi vil nøye følge videre utvikling på hvordan det postes!

...men det du bør tenke på, er vel om du ikke har litt lav treskel for hissige utbrudd???



Og hva med tittelen på denne tråden? Jeg er for ytringsfrihet og ditt og datt, men denne trådtittelen er et unødvendig leit syn å møte på hver gang OEF åpnes..
KEEP FIGHTING!!

J-R

Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1299 på: Januar 21, 2010, 17:02:32 »

kilgallon

Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1300 på: Januar 21, 2010, 17:06:08 »
Dere har ikke noe annet valg.

Kan ikke noen kicke ut denne j***** idioten?

...for å svare litt skarpt tilbake denne gang, Stifler, så har vi vært i kontakt med vedkommende ang. hvordan postinger fra andre lags supportere ofte blir mottatt her på forumet... Og hvordan man bør poste for å unngå å provosere.
Og vi vil nøye følge videre utvikling på hvordan det postes!

...men det du bør tenke på, er vel om du ikke har litt lav treskel for hissige utbrudd???



Og hva med tittelen på denne tråden? Jeg er for ytringsfrihet og ditt og datt, men denne trådtittelen er et unødvendig leit syn å møte på hver gang OEF åpnes..

Helt enig med deg, Bites. Jeg synes navnet på tråden bør endres. Veldig irriterende å lese at Beckford er en judas. Og med hensyn til han Newcastle-typen, så er den beste måten bare å ignorere han. Jo mere oppmerksomhet han får, jo mere vil han drive på.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1301 på: Januar 21, 2010, 17:07:56 »
Og hva med tittelen på denne tråden? Jeg er for ytringsfrihet og ditt og datt, men denne trådtittelen er et unødvendig leit syn å møte på hver gang OEF åpnes..

...jeg ser så absolutt den (men syns ikke vi skal ta den diskusjonen videre i denne tråden, Men vi modsa kan nok ta den med videre i interne debatter om hvor vi skal sette grenser.  ...det kan nok sies at begrepet har blitt litt utvannet etterhvert...)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1302 på: Januar 21, 2010, 17:32:28 »
Herregud, hvis folk ikke klarer å lese f.eks "Beckford er en Judas" i en trådtittel så bør de holde seg langt unna diskusjonsforum.  Skal man begynne å redigere trådnavn også nå fordi enkelte fintfølende blir støtt?  Stakkars dere hvis dere kommer ut for noen skikkelige problemer en vakker dag.


Same

Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1303 på: Januar 21, 2010, 17:43:46 »
Herregud, hvis folk ikke klarer å lese f.eks "Beckford er en Judas" i en trådtittel så bør de holde seg langt unna diskusjonsforum.  Skal man begynne å redigere trådnavn også nå fordi enkelte fintfølende blir støtt?  Stakkars dere hvis dere kommer ut for noen skikkelige problemer en vakker dag.



Kan godt finne meg i en tråd der det diskuterers om Beckford er judas eller ikke. Men nå har dette snudd seg til å bli en tråd om spilleren Beckford og da synes jeg at tittelen er upassende.

oivindh

Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1304 på: Januar 21, 2010, 17:52:09 »
Ta bort tråden! Poenget er borte for lenge siden..

Dennis

Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1305 på: Januar 21, 2010, 18:29:44 »
Nå skal jeg ikke være naiv, men det kan tyde på at det er Beckfords agent Nick Rubery som har pushet på for overgang, ikke spilleren selv. Begrunner dette med at Simon Grayson uttalte noe sånt som at Jermaine had been advised to request a transfer.

Nå er jeg ikke så blåøyd at jeg ikke tror Jermaine har siste ordet i saken, men er det ikke slikt at en overgang på feks £2.000.000 hadde gitt agenten klirrende mynt i kassen og at en overgang i januar dermed er mer lukrativt enn om han skriver under for en annen klubb i sommer. Jeg vet at det fortsatt vil innebære en sign on fee ved en eventuelt Bosman-overgang, men vil ikke også deler av overgangen tilfalle agent og spiller? Avhenger kanskje av kontrakten?

Noen som kan dette?
Marching on together!

Jon R

Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1306 på: Januar 21, 2010, 19:11:44 »
Ta bort tråden! Poenget er borte for lenge siden..

Det ville vært et oppsiktsvekkende grep. Vi tar ikke bare bort tråder fordi noen ikke lenger ser poenget i den. Denne tråden dør langsomt ut av seg selv når det ikke lenger er interesse for den. Så får noen heller hente den frem igjen til sommeren når Beckford har skutt oss opp i CCC.  ;)
Jon R.

baste

Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1307 på: Januar 21, 2010, 19:14:16 »
hvis man slutter å kommentere en tråd..så går det jo på en måte over av seg selv.
Becks blir, det vet alle. Grayson sier at Becks kanskje signerer ny kontrakt om (når) LEEDS rykker opp til CCC

MOT

Cherry

Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1308 på: Januar 21, 2010, 22:31:57 »
Råtips: Leeds kjøper Lee Barnard, og casher inn på Becks nå FØR vinduet stenger!
 

lojosang

Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1309 på: Januar 21, 2010, 22:40:50 »
Hey, det var ikke meningen og være krass eller støtende eller hva det måtte være. Hvis dere ser det sånn vil jeg bare beklage hvis det var en upassende komentar. Det er ikke meningen.

På en annen side så jeg ikke komentaren min som dum på en eller annen måte. Poenget kom kanskje ikke fram siden innlegget var relativt kort, men det jeg mente er jo at Beckford har jo vært lysten på og dra tidligere i vinter. Newcastle ville han gjerne til, og Everton enda mer ser det ut som. Vil dere ha penger for ham er det smart og selge ham nå, og få en 20 millioner NOK til og kjøpe en ny erstatter.

Hvis dette er et veldig stort problem, vil jeg be moderator Asbjørn(som har vært real mot meg) om og utestenge meg. Da er det ikke vits og være her lenger.

Sorry!

20n millioner norske? Det er noen år siden pundet har stått så høyt i kurs, og dette publaget han kom fra skal ha prosenter. Kuttismelaget nordfra bød vel ikke mer enn halvannen mill sterling, da er det neppe mer enn 9-10 millioner igjen.

Og med Newcastle som en det av nicket ditt kan du ikke vente annet enn at dine uttalelser blir tolket i verste og mest uintelligente mening, selv om du har et sympatisk profilbilde. :)
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1310 på: Januar 21, 2010, 23:00:48 »
Jeg synes nok en del her burde talt til 10 før de postet innlegg.....som sagt tidligere:ikke rart at det er krig i verden med så mange hissige folk....

Evig Pint

Sv: Hva med Beckford..?
« Svar #1311 på: Januar 22, 2010, 18:53:48 »
Enig Kaizer, virker å være et lite troverdig rykte.

Nå viser det seg at det likevel var eit troverdig rykte.....


Skylder deg en pils hvis han noen gang blir å se i Everton drakt!   ;D

Pils? En Pint for Evig tenker jeg vi sier :D

auren

 ;D hehe
Marching on together

sportcarl1

Sv: Hva med Beckford..?
« Svar #1312 på: Januar 22, 2010, 21:04:50 »
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Everton-set-to-win-transfer-tussle-for-Leeds-star-Exclusive-article292545.html

det er vell som forventet ???

Kan ikke tro at Everton har plass til Jermaine Beckford. De har en spisstall bestående av Yakubu, Vaughan, Saha, innlånte Jo og supertalentet Baxter. Høres ut som rent oppspinn!
de har väl även förstärkt med Donovan nu i januari
 

The Magnificents

Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1313 på: Januar 23, 2010, 14:53:50 »
Sel guten! få inn Iversen! =)
Leeds Leeds Leeds!!

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1314 på: Januar 23, 2010, 19:38:54 »
Sel guten! få inn Iversen! =)


Ja, for da vil Leeds uten problemer rykke opp. ::)

Har ikke du et eget lag du kan følge?

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1315 på: Januar 23, 2010, 19:45:24 »
Sel guten! få inn Iversen! =)




Ja, for da vil Leeds uten problemer rykke opp. ::)

Har ikke du et eget lag du kan følge?

Joa, men ikke hiss deg opp. Jeg følger Leeds også vettu. Gammel storhet. ;)
Hisser meg ikke opp, skjønner bare ikke hva du gjør her inne.  Er Newcastle så kjedelige for tiden?
« Siste redigering: Januar 23, 2010, 19:58:36 av LeedsUnited »

Pettersen97

Sv: Hva med Beckford..?
« Svar #1316 på: Januar 23, 2010, 20:56:42 »
Gi mainn en ny forbedra kontrakt :) Han e jo en marsin!!
Ã… nu har han på 2 FAC kampa vist at han e bynnt å bli en mainn for store anledninge åsså ;D
The Mighty Whites

whitelocks

Sv: Selg judasen Beckford!!!
« Svar #1317 på: Januar 23, 2010, 20:58:07 »
Ja særlig!!!!!

Nei. Tilby gutten ei kontrakt han kan leve godt av. Han gir i hvertfall meg kjempeunderholdning.
Jeg sier 2-2 og.... banker straffe i vinkelen i det 95te minutt. Anyone???????????????

whitelocks

Sv: Hva med Beckford..?
« Svar #1318 på: Januar 23, 2010, 21:00:19 »
Ja hva med han. Han e jo vår ;D ;D ;D ;D ;D

Same

Sv: Hva med Beckford..?
« Svar #1319 på: Januar 23, 2010, 21:03:49 »
Gutten har jo gitt inn 5 ganger så mye inn i leeds kassa enn det vi har betalt ut til han i år. En saftig kontrakt kan nok vente han NÃ…R opprykket er sikra.
« Siste redigering: Januar 23, 2010, 21:25:12 av Same »