Skrevet av Emne: EX-Spiller: Jermaine Beckford  (Lest 199119 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter7

Sv: Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #1410 på: Januar 30, 2010, 11:17:59 »
Og jeg som trodde vi var ferdig med dette nå. At det jabbes om PL klubber er ikke helt komfortabelt, uansett hva klubben og Beckford har blitt enige om.

Forhåpentligvis har Simon Grayson en eller annen god spiss på godt ccc nivå på vent. Skulle så være at Everton er villig til å grave så dypt at det blir vanskelig å si nei får jeg håpe at Beckford får forelagt to alternativer:

1) Her er pakken vi kan by deg i CCC - blir du med videre?
2) Vi har fått et godt bud som vi vil akseptere nå i januar om du ikke sier ja til alternativ 1.

Forøvrig er 2 mill pund mer verdt for oss 31.01 enn hva det var 01.01, vi har jo tross alt fått brukt han i mange kamper denne måneden, og tiden går.


McSheffery?
Spennende tider ...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Yeboah

Everton set to sign Beckford
« Svar #1411 på: Mai 02, 2010, 14:40:59 »
Everton håper å få fullført overgangen til Jermaine Beckford fra Leeds etter denne sesongen.

Er han i det hele tatt god nok for Premier League og Everton?

(Beklager hvis lignende topic har blitt laget før...) :)

http://www.soccerway.com/news/2010/May/01/everton-set-to-sign-beckford/

nord

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1412 på: Mai 02, 2010, 18:09:27 »
Bare Beckford får os op i CCC så må han gerne rejse til Everton!  ;D -

Tiden vil vise om han er god nok!  ???
 

Cbas10an

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1413 på: Mai 02, 2010, 18:20:51 »
Everton håper å få fullført overgangen til Jermaine Beckford fra Leeds etter denne sesongen.

Er han i det hele tatt god nok for Premier League og Everton?

(Beklager hvis lignende topic har blitt laget før...) :)

http://www.soccerway.com/news/2010/May/01/everton-set-to-sign-beckford/

Jeg tror ikke han er god nok for PL.. han er alt for ustabil, og svikter når det virkelig gjelder gang på gang..  Nå har riktignok det siste vært et problem for hele Leeds, så Becks kan kanskje ikke klandres for det..  Men jeg tror rett og slett av han ikke har de kvalitetene som skal til for å spille fast i PL....   Det skal sies at jeg skal være det første til å innrømme det om jeg tar feil...
MOT


Joachim

newsome

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1414 på: Mai 02, 2010, 19:13:33 »
Fem måneder gammelt nytt!
Blir mye benk og reservelagsfotball på"guden" fra høsten av.

Blir et mikroskopisk punktum i Leeds sin historie!!

God tur!!!!!!!!!!

Barba

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1415 på: Mai 02, 2010, 19:34:30 »
Jeg tror at Beckford kan bli en hit. Satt opp riktig i boksen, er han giftig. Og det uansett nivå. Tror han vil blomstre i et bedre lag som klarer å utnytte kvalitetene hans bedre. Vi mangler den kreative midtbanespilleren som kan spille Beckford riktig igjennom. Og et lag som ofte kommer inn i boksen vil ha bruk for sånne typer. BakromsBeckford som vi kjenner vil vi nok ikke se like mye til.
Men først skal han skyte oss opp, og så skal han få reise som en helt, forhåpentligvis med litt flau smak i munnen.

Barba - klar for ny uke i spenning.
Barba - MOT

auren

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1416 på: Mai 02, 2010, 20:07:37 »
Helt greit om Beckford reiser. Han fullfører kontrakten sin, og det er vel og bra. Det er vel ingen automatikk at man skal signere en ny kontrakt når den gamle går ut, selv om mange ser ut til å mene det. Vi har MYE å takke Beckford for. Kommer til å følge litt med ham i PL.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

newsome

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1417 på: Mai 02, 2010, 21:59:50 »
Helt greit om Beckford reiser. Han fullfører kontrakten sin, og det er vel og bra. Det er vel ingen automatikk at man skal signere en ny kontrakt når den gamle går ut, selv om mange ser ut til å mene det. Vi har MYE å takke Beckford for. Kommer til å følge litt med ham i PL.

auren
Auren!MYE å takke han for?
Han har scoret mange mål ja,men har klubben utviklet seg og gått fremover med de målene?NEI!
Tror han har mye av skylden for Leeds sin totale kollaps etter nyttår.Hvor mye har han scoret etter han ble klar for Everton?Lite!

Står veldig lite ære av Beckfords siste tid i Leeds.

TK20

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1418 på: Mai 02, 2010, 22:03:22 »
Helt greit om Beckford reiser. Han fullfører kontrakten sin, og det er vel og bra. Det er vel ingen automatikk at man skal signere en ny kontrakt når den gamle går ut, selv om mange ser ut til å mene det. Vi har MYE å takke Beckford for. Kommer til å følge litt med ham i PL.

auren
Auren!MYE å takke han for?
Han har scoret mange mål ja,men har klubben utviklet seg og gått fremover med de målene?NEI!
Tror han har mye av skylden for Leeds sin totale kollaps etter nyttår.Hvor mye har han scoret etter han ble klar for Everton?Lite!

Står veldig lite ære av Beckfords siste tid i Leeds.

Konklusjon: fem av de siste 36 månedene har han altså vært dårlig. Ellers har han vært vår suverene ener i tre sesonger.

Og i denne "katastrofesesongen" har han altså putta 30 mål.

Brannfakkel: om ti år vil Beckford være på "tiårets lag", uavhengig av hvor vi er i ligasystemet.

vielljaa

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1419 på: Mai 02, 2010, 22:13:24 »
Helt greit om Beckford reiser. Han fullfører kontrakten sin, og det er vel og bra. Det er vel ingen automatikk at man skal signere en ny kontrakt når den gamle går ut, selv om mange ser ut til å mene det. Vi har MYE å takke Beckford for. Kommer til å følge litt med ham i PL.

auren
Auren!MYE å takke han for?
Han har scoret mange mål ja,men har klubben utviklet seg og gått fremover med de målene?NEI!
Tror han har mye av skylden for Leeds sin totale kollaps etter nyttår.Hvor mye har han scoret etter han ble klar for Everton?Lite!

Står veldig lite ære av Beckfords siste tid i Leeds.

Et lag består ikke av en spiller, selv ikke en spiss med 30+ mål hver sesong. Og hive deg på unødige beskyldninger om at Beckford har en stor del av skylden for vår kollaps etter jul er dumt. Hiver meg på takkebølgen og håper Jermaine blir en hit i PL :)
There is only one United

raggen

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1420 på: Mai 02, 2010, 23:12:36 »
Everton håper å få fullført overgangen til Jermaine Beckford fra Leeds etter denne sesongen.

Er han i det hele tatt god nok for Premier League og Everton?

(Beklager hvis lignende topic har blitt laget før...) :)

http://www.soccerway.com/news/2010/May/01/everton-set-to-sign-beckford/

i mine øyne er ikke Becks god nok for PL men ønsker han uansett lykke til hvis det blir en realitet
Forever Leeds United!!!!!!!!

bmoen

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1421 på: Mai 03, 2010, 10:09:31 »
Hvor hadde Leeds vært i dag hvis ikke Beckford hadde spilt for klubben de to siste sesongene? I hvertfall ikke kjempet om opprykk! Hvem er det som har en spiller som lager over 30 mål eller mer to år på rad? Uten ham hadde klubben vært en middelhavsfarer på tabellen. Så slutt å furte over at Beckford søker større utfordringer.
 ;)
BMo - Leeds-fan siden 1964

auren

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1422 på: Mai 03, 2010, 10:13:31 »
Hvor hadde Leeds vært i dag hvis ikke Beckford hadde spilt for klubben de to siste sesongene? I hvertfall ikke kjempet om opprykk! Hvem er det som har en spiller som lager over 30 mål eller mer to år på rad? Uten ham hadde klubben vært en middelhavsfarer på tabellen. Så slutt å furte over at Beckford søker større utfordringer.
 ;)

Delvis enig. Saken er at vi aner ikke hvordan vi hadde gjort det uten Beckford. Det kan fint hende at vi hadde kjempet om opprykk likevel med de spissene vi har, eller at vi hadde fått inn en fullgod erstatter. I grunnen er det meningsløst å spekulere i dette. Men jeg er enig i at han har vært særdeles viktig for Leeds i våre tre sesonger i L1.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1423 på: Mai 03, 2010, 12:55:46 »
For Becks skyld håper jeg han får suksess, men er redd han blir værende ute i tåkeheimeni PL- altså benkesliter, evt. ikke det engang, reservelagsfotball.
Yeboahs vitne

abbe

  • Gjest
Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1424 på: Mai 03, 2010, 14:27:31 »
Jeg skal i hvertfall være glad for å bli kvitt all støyen og usikkerheten Beckford har ført med seg hele sesongen.

Yeboahs vitne

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1425 på: Mai 03, 2010, 14:48:02 »
Vi skal utvilsomt være takknemlige for den jobben Becks har gjort siste 3 åra. At mannen har rota det til for seg selv og kanskje har hatt en negativ effekt på laget ved å signalisere at han vil bort får være Grayson sitt ansvar å håndtere. Her handler det om å til enhver tid ta ut det laget som er best og mest motivert. Hadde ikke Grayson gjort det grepet å vrake Becks og gi ham en push for å spille seg inn igjen på laget så hadde vi neppe klart å reise oss og hente inn 4 seire på 5 kamper. Spekulasjoner, men dog.

Ønsker Beckford lykke til i sin neste klubb - men det er gjentatte eksempler på spisser som har vært suverene i Championship (Scotland, Ebanks-Blake, Nugent etc) som har vært tilnærmede katastrofer i Premier League - så det er ikke tvil om at overgangen fra tredje til øverste nivå er som natt og dag.

Det er en ting som gjelder nå og det er å slå et av lagene med den grelleste bortestatistikken i divisjonen på ER på lørdag - helt greit med et Beckford hat-trick også 8)

MOT

Cherry

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1426 på: Mai 04, 2010, 09:55:53 »
vet noen  spisser i Leeds som blir husket mer enn den mannen- kan nevne:

Clarke, Jones, Davison, Viduka, Chapman, Keane, Jordan, Hankin, Shutt, Fowler og Mc Niven & Mac Kenzie....  vet jeg provoserer, men det er noe med den guttens `kropps- språk som ikke tiltaler meg- han er "for full av seg sjøl!"

Scorer han & bidrar på lørdag- så skal jeg love å huske han fra denne tiden i L1 da1 ;D
 

bmoen

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1427 på: Mai 04, 2010, 09:58:20 »
Kan vanskelig se for meg at Leeds hadde fått tak i en spiller som som hadde scoret like mye som Backford. League One er ikke en atraktiv liga for spillere med ambisjoner, og i hvertfall scoringsmaskiner a la Beckford. De søker nok andre steder.
 ;)

Hvor hadde Leeds vært i dag hvis ikke Beckford hadde spilt for klubben de to siste sesongene? I hvertfall ikke kjempet om opprykk! Hvem er det som har en spiller som lager over 30 mål eller mer to år på rad? Uten ham hadde klubben vært en middelhavsfarer på tabellen. Så slutt å furte over at Beckford søker større utfordringer.
 ;)

Delvis enig. Saken er at vi aner ikke hvordan vi hadde gjort det uten Beckford. Det kan fint hende at vi hadde kjempet om opprykk likevel med de spissene vi har, eller at vi hadde fått inn en fullgod erstatter. I grunnen er det meningsløst å spekulere i dette. Men jeg er enig i at han har vært særdeles viktig for Leeds i våre tre sesonger i L1.

auren
BMo - Leeds-fan siden 1964

B_Ød

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1428 på: Mai 04, 2010, 10:02:43 »
Kan vanskelig se for meg at Leeds hadde fått tak i en spiller som som hadde scoret like mye som Backford. League One er ikke en atraktiv liga for spillere med ambisjoner, og i hvertfall scoringsmaskiner a la Beckford. De søker nok andre steder.
 ;)

Hvor hadde Leeds vært i dag hvis ikke Beckford hadde spilt for klubben de to siste sesongene? I hvertfall ikke kjempet om opprykk! Hvem er det som har en spiller som lager over 30 mål eller mer to år på rad? Uten ham hadde klubben vært en middelhavsfarer på tabellen. Så slutt å furte over at Beckford søker større utfordringer.
 ;)

Delvis enig. Saken er at vi aner ikke hvordan vi hadde gjort det uten Beckford. Det kan fint hende at vi hadde kjempet om opprykk likevel med de spissene vi har, eller at vi hadde fått inn en fullgod erstatter. I grunnen er det meningsløst å spekulere i dette. Men jeg er enig i at han har vært særdeles viktig for Leeds i våre tre sesonger i L1.

auren

Lambert     Southampton     29
Paynter    Swindon    25
Barnard    Southampton    24
Ups & Ups!!

Masinga

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1429 på: Mai 04, 2010, 10:36:44 »
Beckford er ikke helt lett å bli klok på.

Det var Kevin Blackwell som hentet ham inn i sin tid. Han kom til klubben i mars 2006 fra non-league Wealdstone. Som 22-åring! Siden ble han lånt ut til Carlisle. Det var ikke før i 2007/08 sesongen at det ble noe fart i karrieren under Wise.

Han har aldri vist noe på høyere nivå. Målet hans mot ManU i januar var et gjennombrudd i så måte.

Beckford har utvilsomt potensiale og talent. Når man er 26 kan man ikke lenger flyte på talent. Nå er han en veteran i klubben. Men lever han opp til det som forventes av en veteran? Jeg synes ikke det. Jeg må virkelig vri hodet for å komme på noe vettugt fra Beckfords munn.

På meg virker det som det skorter noe mentalt. Men hvis han scorer et par mål på lørdag skal jeg aldri mer klage. Det vil være et nytt gjennombrudd for gutten. Da må han gjerne forsvinne til Everton. Og pengene. Men om han kommer særlig langt sportslig er jeg ikke sikker på. Fordi jeg ikke blir klok på karrieren hans.
Masinga, medl.nr. 1250

gill

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1430 på: Mai 04, 2010, 10:49:32 »
vet noen  spisser i Leeds som blir husket mer enn den mannen- kan nevne:

Clarke, Jones, Davison, Viduka, Chapman, Keane, Jordan, Hankin, Shutt, Fowler og Mc Niven & Mac Kenzie....  vet jeg provoserer, men det er noe med den guttens `kropps- språk som ikke tiltaler meg- han er "for full av seg sjøl!"

Scorer han & bidrar på lørdag- så skal jeg love å huske han fra denne tiden i L1 da1 ;D
Carl Shutt??? Ikke enig det. Han var slettes ingen stor spiss spør du meg.
 

David Harle

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1431 på: Mai 04, 2010, 10:54:58 »
Tja. Scoret hat-trick i debuten mot Bournmouth og avgjorde omkampen mot Stutgart på Nou Camp.

nord

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1432 på: Mai 04, 2010, 11:26:36 »
Håper virkelig at han får succes i Everton  :) føler absolut ingen bitterhed overfor Beckford  ;)
 

Kickthemdown

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1433 på: Mai 04, 2010, 11:36:20 »
Ikke i nærheten av å være god nok for Premier League. God bakrommsspiss for all del, men alt det andre tekniske og taktiske mangler i Jermaines kropp og hode. Taper nær sagt (fremdeles) alt av dueller f.eks.

En spiss i Premier League, ihvertfall på Everton og de andre hardtkjempende lagene, må kunne noe mer enn å løpe ballen i mål alene med keeper.

Oppført seg som en dritt etter kampen mot scum, fortjener i mine øyne ingen lykkeønskninger.

Borge

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1434 på: Mai 04, 2010, 11:37:53 »
Han må jo ha visse kvaliteter for å score så mye mål som han har gjort de siste årene, og at han da ikke søker nye utfordringer hadde vært merkelig. Så kan vi mene at han burde følge Leeds opp en divisjon og prøve seg der, men for alle del; Hvem hadde ikke sagt ja til å prøve seg i PL hvis muligheten bød seg????
Så får fremtiden vise om han duger på dette nivået, å mene så mye om dette nå er jo ren gjetting. Jeg ønsker han iallefall lykke til.
Borge

Joe Jordan

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1435 på: Mai 04, 2010, 11:58:39 »
Seff ingenting å si på at Beckford ønsker å prøve seg på øverste nivå, det skulle egentlig bare mangle. Det er til tider litt vanskelig å like mannen, men han har vært en notorisk scoringsmaskin i 3 år nå.

Sammen med en midtbane som leverer presise gjenombruddspasninger tror jeg han kan gjøre det bra. Det er liten vits i å bruke de minuttene mot Charlton som eksempel, der var jo midtbanen HELT fraværende den perioden han var innpå.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

berlin

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1436 på: Mai 04, 2010, 12:06:24 »
Tror Leeds som klubb og lag/tropp tjener på at Beckford drar videre etter siste offisielle kamp denne sesongen (som forhåpentligvis blir 8.mai). Han er definitivt ingen Lucas Radebe hva gjelder klubbfølelse, det er alle enige om, og det har vært såpass mye fuzz rundt han at det er sannsynlig at det kan ha hatt negativ innvirkning på laget i perioder.

Jeg vil ønske ham lykke til og takk for de mange og flotte målene han har gjort, men han vil aldri komme høyt på min liste over spillere som jeg mener virkelig har vært respekterte "klubb-spillere" for Leeds United.

torivar

  • Gjest
Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1437 på: Mai 04, 2010, 13:27:13 »
vet noen  spisser i Leeds som blir husket mer enn den mannen- kan nevne:

Clarke, Jones, Davison, Viduka, Chapman, Keane, Jordan, Hankin, Shutt, Fowler og Mc Niven & Mac Kenzie....  vet jeg provoserer, men det er noe med den guttens `kropps- språk som ikke tiltaler meg- han er "for full av seg sjøl!"

Scorer han & bidrar på lørdag- så skal jeg love å huske han fra denne tiden i L1 da1 ;D
Carl Shutt??? Ikke enig det. Han var slettes ingen stor spiss spør du meg.

Just for the record: Carl Shutt var en meget positiv person å ha i klubben selv om han ikke var den helt store spissen, men Lee Chapman hadde VELDIG god hjelp fra Shutt de sesongene han bøttet inn med mål.

Totto

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1438 på: Mai 04, 2010, 13:42:42 »
Thomas Brolin var/ble også en STOR spiss...
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Hallgeir *

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1439 på: Mai 04, 2010, 16:50:20 »
Thomas Brolin var/ble også en STOR spiss...


 Ja, spesielt stor rundt midjen......
Super Leeds since 1968