Skrevet av Emne: EX-Spiller: Jermaine Beckford  (Lest 197640 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1620 på: Mai 26, 2015, 21:44:24 »
Hadde jeg vært Beckford. Ja da hadde jeg valgt Preston. det ser ut som om tryggheten i klubben er det som får frem det beste i han. Ã… gå tilbake til Leeds vi være gambling for ham.

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1621 på: Mai 26, 2015, 21:51:58 »
Gradel startet jo litt halvveis kvalitetsmessig i Saint-Etienne, men har tatt seg voldsomt opp. Tar jeg ikke feil så var det vel de første 2/2.5 sesongene det var seriøs snakk om at han kanskje skulle returnere til Leeds siden det ikke løsnet for han i Frankrike. Nå har han dog levert sin beste sesong som fotballspiller og virker å spille noenlunde fast.

Jeg tar gjerne imot Gradel, men tror nok han er urealistisk på nåværende tidspunkt.

Det er faktisk helt feil.

Han spilte flest kamper i sin første sesong for førstelaget til St. Etienne. Forrige sesong så var han en del skadet og hadde den dårligste sesongen så langt. I år har han vært god igjen. Leedsflørten har pågått med jevne mellomrom helt siden han flytta og har ikke vært preget av hvorvidt han har gjort det dårlig eller bra på fotballbanen.

Når det er sagt så tror jeg ikke vi har noen mulighet til å hente tilbake Max. Han virker ikke som en type har lyst å ned i lønn.
Flørt?
Bullshit å rykter er vel mer riktig å si!
Nei. Det er som regel hans egen Twitter konto som har vært grunnlag for flørten.

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1622 på: Juni 08, 2015, 21:56:17 »
Greit nok selv om vi får trøbbel neste sesong!


@LeedsNews: #YEPleeds: Leeds United: Striker Beckford agrees two-year deal at Preston http://t.co/LVHooCBNKx #LUFC #twitterwhites


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1623 på: Mai 09, 2017, 22:59:28 »
Frigitt av Preston.

En god del fans vil ha han tilbake, faktisk. Det blir definitivt nei takk fra meg.
Super Leeds since 1968

B_Ød

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1624 på: Mai 10, 2017, 08:11:51 »
nei, gud bedre...
Ups & Ups!!

Xern

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1625 på: Mai 10, 2017, 09:22:22 »
Ellers takk. 33 år gammel og som kjent fungerer aldri "comebacks".
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

HåvardK

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1626 på: Mai 10, 2017, 16:38:35 »
Ellers takk. 33 år gammel og som kjent fungerer aldri "comebacks".
KremtBattyHostCharlesSukkLorimerKremt....

h.b

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1627 på: Mai 10, 2017, 17:38:25 »
Ellers takk. 33 år gammel og som kjent fungerer aldri "comebacks".
KremtBattyHostCharlesSukkLorimerKremt....

Over the top så det holder. Nei til Beckford i en Leeds drakt igjen

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1628 på: Desember 19, 2017, 13:57:59 »
@Max_LUFC
 18h
18 hours ago
Jermaine Beckford on Talk Sport just confirmed he's a Leeds fan.

Once you're Leeds, you're always Leeds. #lufc


 

he was just asked question about Leeds, and in the middle of it said "I am a Leeds fan now".

Also said January 3rd was his favourite moment for us.
« Siste redigering: Desember 19, 2017, 13:59:35 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ar9

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1629 på: Desember 19, 2017, 20:56:30 »
Beckford har ikke det som skal til. Det samme med han andre søplegjøken Kandol på topp.Leeds må ha nye raske unge lovende spillere.Ikke statiske vannbærere





Jon R

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1630 på: Desember 20, 2017, 00:34:37 »
Beckford har ikke det som skal til. Det samme med han andre søplegjøken Kandol på topp.Leeds må ha nye raske unge lovende spillere.Ikke statiske vannbærere





;D ;D ;D
Jon R.

Xern

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1631 på: Desember 20, 2017, 01:10:35 »
Beckford har ikke det som skal til. Det samme med han andre søplegjøken Kandol på topp.Leeds må ha nye raske unge lovende spillere.Ikke statiske vannbærere





;D ;D ;D :D ;D :D ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

h.b

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1632 på: Desember 20, 2017, 07:20:20 »
Beckford har ikke det som skal til. Det samme med han andre søplegjøken Kandol på topp.Leeds må ha nye raske unge lovende spillere.Ikke statiske vannbærere






;D ;D ;D :D ;D :D ;D

Bare gni det inn.
Uansett så rykka vi aldri opp til premier league med Beckford. Og står for det med Kandol, selv om jeg nok tok grundig feil med Beckford
« Siste redigering: Desember 20, 2017, 07:23:15 av h.b »

Xern

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1633 på: Desember 21, 2017, 12:36:01 »
Beckford har ikke det som skal til. Det samme med han andre søplegjøken Kandol på topp.Leeds må ha nye raske unge lovende spillere.Ikke statiske vannbærere






;D ;D ;D :D ;D :D ;D

Bare gni det inn.
Uansett så rykka vi aldri opp til premier league med Beckford. Og står for det med Kandol, selv om jeg nok tok grundig feil med Beckford
Kandol ble aldri noen stjernespiller, nei  :D Så du hadde jo på sett og vis halvveis rett  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1634 på: August 27, 2019, 11:01:27 »
Leeds-legende, Jermaine Beckford, legger opp. Takk for alt, Jermaine :).

https://www.motforum.com/article.php?page=38090
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1635 på: August 27, 2019, 11:53:13 »
Leeds-legende, Jermaine Beckford, legger opp. Takk for alt, Jermaine :).

https://www.motforum.com/article.php?page=38090
Takk kjære Jermaine Beckford. Du og Luciano Becchio vil for alltid være en duo som kjempet for oss da vi var på vårt svakeste. Minnene som er nevnt i artikkelen er for min egen del de to sterkeste Leeds øyeblikkene siden jeg fikk revitalisert min kjærlighet for klubben etter nedrykket til League One.

Da du, som kaptein, i din siste kamp for klubben, etter at Max Gradel ble utvist, satte vinnermålet mot Bristol Rovers... Den dag i dag blir jeg mo i knærne når jeg tenker på det. Øyeblikket med Wes Brown, Kusazck og Johnny Howson på Old Trafford var også så sterkt at det vil sitte for evig.

Jeg hatet og elsket deg på likt.

Din deilige målscorende slappfisk!

Tusen takk for all glede du gav oss i Leeds drakt!

Jon R

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1636 på: August 27, 2019, 12:10:43 »
Leeds-legende, Jermaine Beckford, legger opp. Takk for alt, Jermaine :).

https://www.motforum.com/article.php?page=38090
Takk kjære Jermaine Beckford. Du og Luciano Becchio vil for alltid være en duo som kjempet for oss da vi var på vårt svakeste. Minnene som er nevnt i artikkelen er for min egen del de to sterkeste Leeds øyeblikkene siden jeg fikk revitalisert min kjærlighet for klubben etter nedrykket til League One.

Da du, som kaptein, i din siste kamp for klubben, etter at Max Gradel ble utvist, satte vinnermålet mot Bristol Rovers... Den dag i dag blir jeg mo i knærne når jeg tenker på det. Øyeblikket med Wes Brown, Kusazck og Johnny Howson på Old Trafford var også så sterkt at det vil sitte for evig.

Jeg hatet og elsket deg på likt.

Din deilige målscorende slappfisk!

Tusen takk for all glede du gav oss i Leeds drakt!
Herlig oppsummering!  :)
Jon R.

RoarG

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1637 på: August 27, 2019, 13:27:20 »
6 minneverdige Beckford-øyeblikk, sett fra YEPs ståsted.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/six-of-the-best-jermaine-beckford-moments-at-leeds-united-as-cult-hero-retires-1-9958396

Han kostet klubben £50000. Røverkjøp er altfor svakt. Beste investering noensinne. Stor takk til Blackwell, som hentet han til Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1638 på: August 27, 2019, 13:54:54 »
6 minneverdige Beckford-øyeblikk, sett fra YEPs ståsted.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/six-of-the-best-jermaine-beckford-moments-at-leeds-united-as-cult-hero-retires-1-9958396

Han kostet klubben £50000. Røverkjøp er altfor svakt. Beste investering noensinne. Stor takk til Blackwell, som hentet han til Leeds.
Jeg burde tatt med Tottenham kampen i memoaret mitt også. Da var jeg på White Hart Lane med to Spurs supportere.


Blank_File

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1640 på: August 27, 2019, 14:08:43 »
https://www.instagram.com/tv/B1qMc-AnwAY/?igshid=1nycl0tg7tg48
Vakkert. Ã… se opprykket igjen nå etter så mange år var sterkere enn jeg hadde ant.

Allanclarke

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1641 på: August 27, 2019, 18:19:08 »
Tusen takk for alt Jermaine Beckford! Da jeg selv ikke er eldre enn 35 år og for ung til å huske 92, har du sørget for mine to største Leedsopplevelser i moderne tid. Er deg evig takknemlig for 3 januar og 8 mai 2010.

auren

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1642 på: August 27, 2019, 18:53:22 »
Den beste spissen og kanskje den viktigste spilleren siden nedrykket i 2004. 85 mål på 152 matcher er ekstremt bra!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.