Skrevet av Emne: EX-Spiller: Jermaine Beckford  (Lest 199156 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Robert H.

EX-Spiller: Jermaine Beckford
« på: Mai 05, 2007, 23:33:26 »
Der har han jammen putta for Scunthorpe igjen bare 4 minutter etter at han kom inn som innbytter. Godt å ha noen spisser i stallen som vet hvor målet står i League One...[^]
« Siste redigering: September 01, 2014, 20:10:54 av Promotion 2010 »

Lids

Re: Jermaine Beckford
« Svar #1 på: Mai 05, 2007, 23:43:12 »
Han blir fin og ha i L1.

Thomas
Thomas

Ferre

Re: Jermaine Beckford
« Svar #2 på: Mai 05, 2007, 23:44:58 »
Vi får bare håper han ikke forsvinner. Kandol og Beckford kan blir et bra spisspar i League One.

-WE'LL BE BACK-

RoarG

Re: Jermaine Beckford
« Svar #3 på: Mai 05, 2007, 23:48:35 »
Ã…, Beckford tar selvsagt administratorene og selger for å skaffe klubben penger. [:(]

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom S

Re: Jermaine Beckford
« Svar #4 på: Mai 06, 2007, 00:08:01 »
There is only one Becks!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

marve

Re: Jermaine Beckford
« Svar #5 på: Mai 06, 2007, 02:57:04 »
quote:
Originally posted by RoarG

Ã…, Beckford tar selvsagt administratorene og selger for å skaffe klubben penger. [:(]

Change is the constant that cannot be changed.


Er det ikke slike ting bates nå har skaffet seg kontroll over da ,spillere og andre verdier i klubben .Trodde at det var bla annet spillere han hadde "kjøpt" av adm folka .Han har gitt en ikke kjent sum for verdiene i klubben spillere osv ,da slipper vell adm folka å selge alt stykke vis og delt og spiller for spiller ,ikke sikkert at de hadde fått inn like mye penger ved å gjøre det ellerer jeg helt på jorde her??????
 

Torpegutten

Re: Jermaine Beckford
« Svar #6 på: Mai 06, 2007, 04:16:01 »
Håper virkelig ikke administratorene gjør det mot LEEDS UNITED , Hyggelig vis han får sluppet til i L1
 

h.b

  • Gjest
Re: Jermaine Beckford
« Svar #7 på: Mai 06, 2007, 04:19:39 »
Beckford har ikke det som skal til. Det samme med han andre søplegjøken Kandol på topp.Leeds må ha nye raske unge lovende spillere.Ikke statiske vannbærere


« Siste redigering: Mai 06, 2007, 04:20:20 av h.b »

Jon R

Re: Jermaine Beckford
« Svar #8 på: Mai 06, 2007, 05:23:45 »
Beckford har allerede bevist at han duger på dette nivået, håkon. Tror vi vil se bedre takter av Kandol også, når sesongen sparkes igang tidlig i august. [8)]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Jermaine Beckford
« Svar #9 på: Mai 06, 2007, 05:39:32 »
quote:
Originally posted by Torpegutten

Håper virkelig ikke administratorene gjør det mot LEEDS UNITED , Hyggelig vis han får sluppet til i L1


Torpegutt, hei hei hei!

Velkommen om bord! Ingen skal kunne si du er medgangssupporter. [:)]
Men sdnart, om ikke lenge, skal vi vise dem... [:)]



I can hear the turning of the key
I've been deceived by the clown inside of me
I thought that he was rightous but he's vain
Oh, something's a-tellin' me I wear the ball and chain

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Jermaine Beckford
« Svar #10 på: Mai 06, 2007, 05:40:33 »
quote:
Originally posted by h.b

Beckford har ikke det som skal til. Det samme med han andre søplegjøken Kandol på topp.Leeds må ha nye raske unge lovende spillere.Ikke statiske vannbærere



Hyggelig å ha deg tilbake, Håkon [:)]



I can hear the turning of the key
I've been deceived by the clown inside of me
I thought that he was rightous but he's vain
Oh, something's a-tellin' me I wear the ball and chain

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Re: Jermaine Beckford
« Svar #11 på: Mai 06, 2007, 05:48:03 »
savna dere



Kickthemdown

Re: Jermaine Beckford
« Svar #12 på: Mai 06, 2007, 09:38:46 »
quote:
Originally posted by h.b

savna dere




Ikke gjensidig ... [xx(]

mvh

Alta-White

fjellhaugen

Re: Jermaine Beckford
« Svar #13 på: Mai 06, 2007, 09:38:54 »
quote:
Originally posted by Ferre

Vi får bare håper han ikke forsvinner. Kandol og Beckford kan blir et bra spisspar i League One.

-WE'LL BE BACK-




Ja rykke me opp me kandol kan me faktisk gå rett opp te pl me mr bates på midtbanen i cc
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Yeboah

Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #14 på: Mai 08, 2007, 17:03:04 »
Jeg var en av mange(?) som ble skuffet da Beckford ble leid ut til Scunthorpe denne sesongen. Jeg hadde håpet at han ville bli satset på. Han er ekstremt hurtig og har en herlig teknikk. La spesielt merke til rykket hans i treningskampen mot Ulf/Sandnes. Han har scora bra med mål i League One, men vil Scunthorpe prøve å beholde han? Eller vil Wise forstå at Beckford er en mann å satse på?

Her viser Beckford hva han er god for:
http://www.youtube.com/watch?v=4bBEwm1cyGM

Per-Stian

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #15 på: Mai 08, 2007, 17:10:06 »
Scunthorpe-manageren uttalte nyleg at verken Keogh eller Sharp var til sals. Han ville ha begge i klubben i neste års CCC. Det kan vel tyde på at han ser på Beckford som Leeds sin eigedom, og at han ikkje forventar å få behalde han?

Kasin

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #16 på: Mai 08, 2007, 17:12:29 »
Etter det jeg har hørt, har han vært god for Scunthorpe!
Og jeg tror han er en spiller vel verdt å beholde i League One!



Yeboah

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #17 på: Mai 08, 2007, 17:12:54 »
Håper dere har rett. Vil veldig gjerne se Beckford i Leeds-drakta!
« Siste redigering: Mai 08, 2007, 17:13:15 av Yeboah »

Robert H.

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #18 på: Mai 08, 2007, 17:18:26 »
Særlig nylig kan ikke dette ha vært ettersom Keogh ble solgt til Wolves i januar...

quote:
Originally posted by Per-Stian

Scunthorpe-manageren uttalte nyleg at verken Keogh eller Sharp var til sals. Han ville ha begge i klubben i neste års CCC. Det kan vel tyde på at han ser på Beckford som Leeds sin eigedom, og at han ikkje forventar å få behalde han?


Per-Stian

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #19 på: Mai 08, 2007, 17:21:20 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Særlig nylig kan ikke dette ha vært ettersom Keogh ble solgt til Wolves i januar...

quote:
Originally posted by Per-Stian

Scunthorpe-manageren uttalte nyleg at verken Keogh eller Sharp var til sals. Han ville ha begge i klubben i neste års CCC. Det kan vel tyde på at han ser på Beckford som Leeds sin eigedom, og at han ikkje forventar å få behalde han?





Ooops![:0] Tek eg så feil. Kven kan han då ha meint? Las saken for cirka ei veke sidan, og der nemnde han Sharp og ein spiss til. Var iallfall ikkje Beckford.

pale

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #20 på: Mai 08, 2007, 17:21:21 »
quote:
Særlig nylig kan ikke dette ha vært ettersom Keogh ble solgt til Wolves i januar...


He, he[:D]

Scunthorpe har jo sagt at de gjerne vil beholde Becks og han vil nok heller spille i CCC. Men har vi penger til å beholde han, bør vi gjøre det. Kan bytte med Kandol[;)]

Budda

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #21 på: Mai 08, 2007, 17:34:05 »
Håper vi greier å beholde Beckford, men jeg trur han drar. Beckford har sikkert lyst til å bli i klubben og hvis Scunthorpe har råd til å kjøpe han så selger vi han garantert. Er trist å tenke på at det er mer attraktivt å spille i Scunthorpe for tiden enn Leeds [:(]
Endre

Lids

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #22 på: Mai 08, 2007, 17:58:28 »
Håper han blir i Leeds.

Thomas
Thomas

Dennis

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #23 på: Mai 08, 2007, 18:18:22 »
Dersom Scunthorpe gir et bud på han, la oss si en halv million pund, så tror jeg han går. På den andre siden så har han bevist kvaliteter for League One og jeg håper han blir! Vi mister Healy, Moore, Flo og kanskje også Cressy og Kandol er rubbish, da er vi plutselig tynt besatt i de fremste rekker.

- Dennis
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #24 på: Mai 08, 2007, 18:37:59 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Dersom Scunthorpe gir et bud på han, la oss si en halv million pund, så tror jeg han går. På den andre siden så har han bevist kvaliteter for League One og jeg håper han blir! Vi mister Healy, Moore, Flo og kanskje også Cressy og Kandol er rubbish, da er vi plutselig tynt besatt i de fremste rekker.

- Dennis



Av de du nevner her tror jeg kun Kandol er aktuell for bakgårdsfotballen vi skal i gang med, derfor er det nok klokt å beholde Beckford tror jeg.
Yeboahs vitne

Robert H.

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #25 på: Mai 09, 2007, 00:09:19 »
Beckford er fremdeles en ung kar som har vist at han holder nivået i L1. Jeg håper han blir!

auren

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #26 på: Mai 09, 2007, 00:57:51 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by Robert H.

Særlig nylig kan ikke dette ha vært ettersom Keogh ble solgt til Wolves i januar...

quote:
Originally posted by Per-Stian

Scunthorpe-manageren uttalte nyleg at verken Keogh eller Sharp var til sals. Han ville ha begge i klubben i neste års CCC. Det kan vel tyde på at han ser på Beckford som Leeds sin eigedom, og at han ikkje forventar å få behalde han?





Ooops![:0] Tek eg så feil. Kven kan han då ha meint? Las saken for cirka ei veke sidan, og der nemnde han Sharp og ein spiss til. Var iallfall ikkje Beckford.



Kan det være denne topicen du leste dette i Per Stian?

http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3989

En gammel tråd jeg hentet fra november 2005 der jeg beundret denne Billy Sharp og ville ha ham til Elland Road. Fremtidig landslagsspiller for England mon tro?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sheridan

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #27 på: Mai 09, 2007, 00:58:40 »
League One, Beckford...høres greit ut.
La oss beholde ham!


Per-Stian

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #28 på: Mai 09, 2007, 01:07:53 »
quote:
Originally posted by auren

Kan det være denne topicen du leste dette i Per Stian?

http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3989

En gammel tråd jeg hentet fra november 2005 der jeg beundret denne Billy Sharp og ville ha ham til Elland Road. Fremtidig landslagsspiller for England mon tro?




Den teksten verkar meget kjend, auren. Trur nok at eg ikkje sjekka datoen godt nok. Takk for at du ordnar opp for meg[;)]

stian

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #29 på: Mai 09, 2007, 01:44:18 »
Becks har nok en ganske lang kontrakt med lav lønn. Når han i tillegg har bevist at han scorer mye mål i L1 ville det være idiotisk å selge ham hvis ikke budet er MEGET godt.

She was half woman, half fish. Terrible in the kitchen, but a bloody good swimmer.