Skrevet av Emne: Forbindelsen Leeds United/Farsley Celtic...  (Lest 1877 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erik_

Forbindelsen Leeds United/Farsley Celtic...
« på: Mai 07, 2007, 02:50:02 »
...finnes den?

Så vidt jeg vet er Farsley Celtic det nærmeste man kan komme en andre fotballklubb i Leeds distriktet. Man har jo Harrogate og Garforth, men disse er vel to egne byer uten direkte tilknytning til Leeds. På lik linje som Farsley har om jeg forstår det riktig da.

Uansett, så skal Farsley nå spille finale om opprykk til Conference, den 14. mai. Jeg ville ha sett det som ytterst positivt for nærdistriktet om Farsley Celtic rykker opp i samme divisjon som York City (om de ikke går hen og rykker opp til League Two da).

Jeg lurer derfor på om det er noen som vet hvor samarbeidsviljen ligger blant disse to klubbene nå idag. Annet enn at vi snapper opp stortalentene deres, og de får 'rejects' fra vårt akademi tilbake. Så vidt jeg husker så var det litt vonde ord i saken om Tom Taiwo som dro til Chelsea, da han hadde tilknytning til Farsley Celtic før han kom til oss. I tillegg har vi gått glipp av Micah Richards, men fått benytte oss av Paul Madeley sine fotballegenskaper.

Eventuelt også om det finnes noe samarbeid med noen av de andre byenes fotballag: Garforth, Harrogate, Bradford, York, osv.
« Siste redigering: Mai 07, 2007, 02:53:42 av Enrique »

Dennis

Re: Forbindelsen Leeds United/Farsley Celtic...
« Svar #1 på: Mai 07, 2007, 02:54:10 »
Det er det faktum at Leeds United er "eneste" klubb i byen som gjør at jeg er ganske positiv til framtida for klubben. Selvsagt kan større klubber - vel klubber i høyere divisjoner i det minste - komme og hente talentene våre, men dersom det stemmer at klubben er så og si gjeldsfri etter farsen (ingen tilknytning til Farsley Celtic) som pågår, så har vi i det minste råd å si nei, eventuelt skaffe gunstige klausuler på spillerne.

Leeds blir fra neste år kanskje enda mer uattraktiv for spillere som ønsker å spille på toppnivå, noe selvsagt alle egentlig gjør. Dermed vil talenter være viktig å bringe fram og dersom akademiet fortsetter den gode jobben de har gjort de siste ti åra, burde det være mulig å få fram noen gode spillere for klubben, uten at andre kunne tatt dem, slik som kanskje skjer for mindre klubber i Birmingham, Manchester, Liverpool og London-byene.

- Dennis
« Siste redigering: Mai 07, 2007, 02:56:34 av Mr Kaizer »
Marching on together!

berlin

Re: Forbindelsen Leeds United/Farsley Celtic...
« Svar #2 på: Mai 07, 2007, 05:59:22 »
Dette er jo utenfor tråd-topicen, men spiller vi bra fotball og hevder oss bra, bra miljø o.s.v, kan vi holde fast på våre nye talenter,
vel og merke hvis vi er ute av administrasjon og er ikke har en veldig anstrengt økonomi.

Erik_

Re: Forbindelsen Leeds United/Farsley Celtic...
« Svar #3 på: Mai 15, 2007, 05:03:32 »
Da rykka Farsley Celtic opp til Conference.

Og da er det på tide med et tettere samarbeid mener nå jeg. For å styrke Leeds som fotballdistrikt.

Hurra for Farsley. [:)]

Ps. Holder du et øye åpent for denne klubben, Karl?
(eller er det fy fy)
« Siste redigering: Mai 15, 2007, 05:04:02 av Enrique »

Roy

Re: Forbindelsen Leeds United/Farsley Celtic...
« Svar #4 på: Mai 15, 2007, 05:42:31 »
... og vips fikk jeg et nytt lag som kan være artig å myse på
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Kjell Skjerven

Re: Forbindelsen Leeds United/Farsley Celtic...
« Svar #5 på: Mai 15, 2007, 06:20:39 »
Drittstiligt!Da må[:)] det ein tur det neste sesong

We Leeds supporters stick together.
Side before self,every time.

Kickthemdown

Re: Forbindelsen Leeds United/Farsley Celtic...
« Svar #6 på: Mai 15, 2007, 07:47:55 »
Vil egentlig ha en Farsley drakt jeg..

Anybody?[:)]

Mvh

Alta-White

Sydhagen

Re: Forbindelsen Leeds United/Farsley Celtic...
« Svar #7 på: Mai 16, 2007, 14:39:57 »
quote:
Originally posted by Roy

... og vips fikk jeg et nytt lag som kan være artig å myse på



hehe, må nok si at jeg kommer til å følge litt ekstra med jeg også [:)]
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Roy

Re: Forbindelsen Leeds United/Farsley Celtic...
« Svar #8 på: Mai 17, 2007, 00:18:50 »
Hvor kan vi betille Farsley drakt? Kunne nok fått Scum gutta til å sperre opp øya.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Tom S

Re: Forbindelsen Leeds United/Farsley Celtic...
« Svar #9 på: Mai 17, 2007, 00:26:12 »
http://www.farsleyceltic.co.uk/

Her kan det handles om det er interessant....



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Roy

Re: Forbindelsen Leeds United/Farsley Celtic...
« Svar #10 på: Mai 17, 2007, 00:45:57 »
Takker. Kaskje dette er Farsley spillere som Leeds bør se på?

Damien Reeves. (Forward) Age 21. Ex Leeds Utd. Signed from Wakefield & Emley last season strong running centre forward with an eye for goal.

Rob McQuarrie. Age 19 ex Leeds Utd Academy player. Still attracts attention from professional clubs comfortable at either full back or centre half position
Stand up and sing for LEEDS UNITED