Skrevet av Emne: KAMP: vs. Millwall 27/10  (Lest 45035 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

Sv: KAMP: vs. Millwall 27/10
« Svar #420 på: Oktober 29, 2007, 08:12:53 »
skjønner ikke hvorfor flere begynner å snakke om 'brave lions' når det gjelder Leeds.
Det har aldri blitt brukt om Leeds før, og gir dessuten assosiasjoner til Chelsea, Millwall m.fl

jeg blir nesten støtt av det.  :o

Undrende

Du har et poeng. Det virker rett og slett litt misforstått og historieløst og bruke dette begrepet om våre gutter.  :-\

Hva med de gode gamle, The Mighty Whites (ny vri kan være The Mighty Wises) eller The Proud Peacocks ?
Brave lions har aldri vært oss liksom

flynn

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Millwall 27/10
« Svar #421 på: Oktober 29, 2007, 09:53:00 »
skjønner ikke hvorfor flere begynner å snakke om 'brave lions' når det gjelder Leeds.
Det har aldri blitt brukt om Leeds før, og gir dessuten assosiasjoner til Chelsea, Millwall m.fl

jeg blir nesten støtt av det.  :o

Undrende

Meget, meget enig i dette! Hva er dete for tøys???? We are Leeds, Mighty Whites, peacocks eller Super Leeds og det er det! "Brave Lions????"! Er det en som har klikket seg in på feil lag her? :-\
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Millwall 27/10
« Svar #422 på: Oktober 29, 2007, 20:45:06 »
skjønner ikke hvorfor flere begynner å snakke om 'brave lions' når det gjelder Leeds.
Det har aldri blitt brukt om Leeds før, og gir dessuten assosiasjoner til Chelsea, Millwall m.fl

jeg blir nesten støtt av det.  :o

Undrende

Du har et poeng. Det virker rett og slett litt misforstått og historieløst og bruke dette begrepet om våre gutter.  :-\

Vi er jo de stolte påfuglene......og det svinger jo noe skikkelig da vet dere.... ::)

Forøvrig er jeg helt enig!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973