Skrevet av Emne: Liker man alt ved en manager?  (Lest 1282 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kasin

Liker man alt ved en manager?
« på: Mai 13, 2007, 08:38:38 »
Hei hei :)

Kom akkurat hjem fra byen og i kveld har jeg hatt en kjempe diskusjon med en venn av en venn av meg! Han er en Liverpool fan (så klart [xx(]) og vi diskuterte veldig engelsk fotball! Jeg er utrolig stolt av å være Leeds supporter, og det kommer, så klart, aldri til å forandre seg og han sa, som alle Pool fans i 16-17 års alderen sier, de suger! Jeg fikk aldri fram det jeg mente, men jeg liker ikke Dennis Wise på den måten at han ikke er rette mannen for Leeds.
Han digga Dennis Wise og sa at han ga alltid alt for klubben han spilte for, men spiller det noen rolle når man ikke klarer å prestere som manager? Og jeg sa at han ikke har peiling på halvparten av det Dennis Wise har sagt og gjort mens Wise har vært i klubben.
Og han mente at man alltid må støtte manageren til klubben sin. Jeg mener at man kan fremdeles støtte klubben sin, selv om man ikke støtter alt manageren ved klubben står for!

Hva mener dere?
Må man støtte manageren gjennom tykt og tynt?



Runar

Re: Liker man alt ved en manager?
« Svar #1 på: Mai 13, 2007, 10:09:44 »
Hvis meningen var at man skulle være enig med manageren på laget du holder med så finnes det bare en løsning på det - då måtte en vært manager selv....
 

veteranen

  • Gjest
Re: Liker man alt ved en manager?
« Svar #2 på: Mai 13, 2007, 10:24:21 »
quote:
Originally posted by Leeds_Siri

Hei hei :)

Kom akkurat hjem fra byen og i kveld har jeg hatt en kjempe diskusjon med en venn av en venn av meg! Han er en Liverpool fan (så klart [xx(]) og vi diskuterte veldig engelsk fotball! Jeg er utrolig stolt av å være Leeds supporter, og det kommer, så klart, aldri til å forandre seg og han sa, som alle Pool fans i 16-17 års alderen sier, de suger! Jeg fikk aldri fram det jeg mente, men jeg liker ikke Dennis Wise på den måten at han ikke er rette mannen for Leeds.
Han digga Dennis Wise og sa at han ga alltid alt for klubben han spilte for, men spiller det noen rolle når man ikke klarer å prestere som manager? Og jeg sa at han ikke har peiling på halvparten av det Dennis Wise har sagt og gjort mens Wise har vært i klubben.
Og han mente at man alltid må støtte manageren til klubben sin. Jeg mener at man kan fremdeles støtte klubben sin, selv om man ikke støtter alt manageren ved klubben står for!

Hva mener dere?
Må man støtte manageren gjennom tykt og tynt?






Jeg synes du tenker veldig fornuftig, Siri! [:)]

Som god supporter skal man alltid støtte klubben. Men det betyr selvsagt ikke at man alltid skal støtte det manageren (eller eieren, for den saks skyld) sier eller gjør. Hvis manageren sier eller gjør noe som du mener vil skade klubben, så bør du selvsagt ta avstand fra det - nettopp fordi du hele tiden bør tenke på hva som er best for klubben.

Jeg vet at det er noen som mener at de av oss som er kritiske til vår manager, ikke er gode supportere. Dette er selvsagt bare tullprat! Ã… støtte idioter, bare fordi det er "våre" idioter, fører oss bare inn i idiotien - og der har vi befunnet oss lenge nok!

Det er riktig, som din samtalepartner sa, at Wise ga alt som spiller. Men i dette alt lå det også en del ting som ikke var så bra (grov provosering, og andre og enda mer graverende ting). Som spiller kan en oppføre seg sånn, uten at laget nødvendigvis blir skadelidende. Men hvis en stadig vekk mister hodet som manager, så fører det uungåelig til problemer for klubben. Det fører til uro internt, spillere mister tillit, respekt osv, osv - og klubben blir skadelidende.

Så jeg vil si det på denne måten: Når gutta er i kamp (krig!), bør vi alltid støtte dem. Men ellers bør vi kunne være kritisk, så lenge vi er det på en konstruktiv måte.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Liker man alt ved en manager?
« Svar #3 på: Mai 13, 2007, 22:27:02 »
quote:
Originally posted by Leeds_Siri

Hei hei :)

Kom akkurat hjem fra byen og i kveld har jeg hatt en kjempe diskusjon med en venn av en venn av meg! Han er en Liverpool fan (så klart [xx(]) og vi diskuterte veldig engelsk fotball! Jeg er utrolig stolt av å være Leeds supporter, og det kommer, så klart, aldri til å forandre seg og han sa, som alle Pool fans i 16-17 års alderen sier, de suger! Jeg fikk aldri fram det jeg mente, men jeg liker ikke Dennis Wise på den måten at han ikke er rette mannen for Leeds.
Han digga Dennis Wise og sa at han ga alltid alt for klubben han spilte for, men spiller det noen rolle når man ikke klarer å prestere som manager? Og jeg sa at han ikke har peiling på halvparten av det Dennis Wise har sagt og gjort mens Wise har vært i klubben.
Og han mente at man alltid må støtte manageren til klubben sin. Jeg mener at man kan fremdeles støtte klubben sin, selv om man ikke støtter alt manageren ved klubben står for!

Hva mener dere?
Må man støtte manageren gjennom tykt og tynt?






Selvsagt må man ikke støtte alle sprell en manager gjør og dessuten er det enkelt for en pool fan å si det han gjør i år når de har nådd CL finale og greier.Nå ser det jo ut for at Benitez er en veloppdragen mann også da...! Det savner jo vi. Nei, du har ditt på det tørre. Laget støtter en i tykt og tynt, og de som skal bringe det til seiere er helt klart erstattelige dersom de ikke gjør sitt beste eller på annnen måte skjemmer ut klubben!
Yeboahs vitne

Roy

Re: Liker man alt ved en manager?
« Svar #4 på: Mai 14, 2007, 00:48:15 »
Det er Leeds vi elsker. Managere og spillere kommer og går men klubben består. Når det gjelder Wise så liker jeg han overhodet ikke, det virker som fyren har grunnleggende, og massive, adferdsproblemer. Han er ikke akkurat noe forbilde for unge fans ! Dessuten mener jeg han har vist dårlige taktiske ferdigheter. FÃ… MANNEN VEKK!!!!!!!!!!!!! Alt er bedre enn "Wise not so wise no"
Stand up and sing for LEEDS UNITED

morvar

Re: Liker man alt ved en manager?
« Svar #5 på: Mai 14, 2007, 21:37:01 »
Som supporter av Leeds United vil jeg klubbens beste. Det betyr i hovedsak at jeg vil se klubben i Premier League og ute i Europa. Slik er klubbens potensiale.

Derfor vil jeg være kritisk til ting i klubben som ikke holder mål. Dette kan være;
- Eier(e) som i flere tilfeller driter ut klubbens rykte ved useriøse uttalelser - eller uttaler seg med et annet syn enn f.eks managar.
- Håpløse uttaler fra manager. For mye klaging på dommere/utenforliggende faktorer som manager ikke kan påvirke. At manager klager på spillere direkte i media. Ta det INTERNT!
- Enkeltspillere som åpenbart ikke er gode nok for Leeds United. Jeg vil selvsagt støtte spilleren om jeg er på kamp - det skulle bare mangle! Men i diskusjon og med tanke på hva som er best for Leeds United så må man kunne peke på svake punkt ved stallen.

Så jeg mener helt klart at man kan være en god supporter uten å være enig 100% med eier/manager - og at man kan være kritisk mot spillere i klubben om man mener de ikke holder mål!
 

John I

Re: Liker man alt ved en manager?
« Svar #6 på: Mai 15, 2007, 00:04:45 »
Skal selvfølgelig være lov å være kritisk til Dennis Wise.  Kan ikke hevde at Dennis Wise alltid er et forbilde som manager når han foretar sine sprell på sidelinja.  Er selv ikke overbegeistret for D. Wise men man bør, som supporter av klubben, være litt balansert når man skal kritisere spillere/manager.
Spørsmålet er vel også om Dennis Wise har vært i Leeds United lenge nok til å kunne avskrive han som rett mann for klubben.  Med sportslig medgang så godtas mer en under motgang.
Marching on together