Skrevet av Emne: Hele salg ikke salg er typisk Leeds=Merkelig  (Lest 1674 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Hele salg ikke salg er typisk Leeds=Merkelig
« på: Mai 14, 2007, 17:34:07 »
Nå er den ene og den andre linket til et oppkjøp av Leeds United, men skjer det noe.
Nei jeg tipper at det hele er i ferd med å renne ut i sanden, og at kjøpere heller spekulerer i at Leeds United blir kjørt konkurs.Men jeg kan jo ta skammelig feil, og at Morris eller Revie kjøper klubben denne uka.Tror nok at det bare er disse 2 som er interresert i å kjøpe Leeds. Men har de den finansielle muskellen som skal til. I alle år har vel den og den sagt at han skal kjøpe Leeds. Er det samme i ferd med å skje nå.
Hvis Allen hadde vært interresert i Leeds, så hadde klubben vært solgt til ham nå. Dette er småpenger for han



pettern

Re: Hele salg ikke salg er typisk Leeds=Merkelig
« Svar #1 på: Mai 14, 2007, 17:41:33 »
Enig i det du skriver.Dessverre kan det være et dårlig tegn at ingenting er skjedd, men vi får håpe klubben blir solgt fortest mulig slik at Bates og Wise forsvinner.Men med tanke på alle våre nedturer tipper jeg at Bates fortsatt eier klubben til høsten og at bajasen Wise dessverre fortsatt er manager.Eneste forskjell er at vi har en enda dårligere tropp.Uffamei, dette kan bli særdeles trist....
 

Sleivind

Re: Hele salg ikke salg er typisk Leeds=Merkelig
« Svar #2 på: Mai 14, 2007, 17:46:48 »
Synes å huske at jeg leste en plass at den endelige avgjørelsen vedrørende Leeds sin fremtid skal ikke taes før 1. juni. Så folk har fortsatt drøye to uker på seg til å komme med et skikkelig bud.

h.b

  • Gjest
Re: Hele salg ikke salg er typisk Leeds=Merkelig
« Svar #3 på: Mai 14, 2007, 17:51:16 »
Hvis det kommer unn et bud som sletter gjelda til kreditorene så er hele saken over. Den datoen du snakker om er nok riktig, men den gjelder nok bare hvis ingen kjøpere melder seg



Budda

Re: Hele salg ikke salg er typisk Leeds=Merkelig
« Svar #4 på: Mai 14, 2007, 17:55:10 »
Kreditorene skal vel bestemme seg 1 Juni og Bates kontrolerer vel kreditorene så han har vel den overtagelsen i orden. Da kan det jo være naturlig for Allen og andre oppkjøpere og vente med bud etter at den overtagelsen er i boks. Hvis de prøver å by ut Bates så tviler jeg sterkt på at de kreditorene som Bates styrer sier fra seg gjelda (er vel 75 % av de). Derfor er det bedre å forhandle med Bates og et Leeds uten gjeld etter 1 juni. Slik tolker jeg situasjonen i allefall
« Siste redigering: Mai 14, 2007, 17:55:39 av Budda »
Endre

h.b

  • Gjest
Re: Hele salg ikke salg er typisk Leeds=Merkelig
« Svar #5 på: Mai 14, 2007, 18:01:16 »
Kan Bates sitter med 75% av kravet mot seg selv inni denne prosessen.I og med at han da satte hele klubben i adm. Ville han da ikke rett og slett skyte en lang pil etter disse pengene. Det hele er etter det jeg skjønner følgende. Bates hadde ikke penger til lønninger og driften samtidig med at han måtte ut med ubetalte skatter og avgifter samt gjeld til andre kreditorer enn seg selv. Sin egen gjeld kunne han jo i en periode fryse hvis det var dette som skulle til. Bates satte da klubben i adm, for at de andre kreditoorene ikke skulle få moenting. Sine egne penger kan han jo egentlig få igjen senere



h.b

  • Gjest
Re: Hele salg ikke salg er typisk Leeds=Merkelig
« Svar #6 på: Mai 14, 2007, 18:07:41 »
Nei hele saken ligner en farse. Leeds er en liten klubb på adelskalenderen i engelsk fotball. Det er nok oss fansen som gjør den større enn den er. Samtidig mangler Leeds en hovedflyplass av størrelse. Muligens har dette innvirkning på et evt salg



h.b

  • Gjest
Re: Hele salg ikke salg er typisk Leeds=Merkelig
« Svar #7 på: Mai 14, 2007, 18:22:58 »
Sammtidig så er jeg helt enig med kritikerne av Bates som sier at hold kjeft Bates om at den og den ikke gikk inn med penger da Bates tok over klubben. Håpløst av Bates å forlange at næringslivet skal spytte inn penger i klubben når han ikke vil ut med regnskapstallene.Enig med Revie JR når han sier at nå må Bates komme opp med en sum for klubben.
Det hele er et maktspill av Bates som få liker. Rett og slett kjeltringstreker



Erik M

Re: Hele salg ikke salg er typisk Leeds=Merkelig
« Svar #8 på: Mai 14, 2007, 19:27:54 »
quote:
Originally posted by Sleivind

Synes å huske at jeg leste en plass at den endelige avgjørelsen vedrørende Leeds sin fremtid skal ikke taes før 1. juni. Så folk har fortsatt drøye to uker på seg til å komme med et skikkelig bud.



Kreditorene må godkjenne Bates' kjøp før utgangen av mai.  Kommer det ikke bedre bud før denne dato er klubben i Bates hender.  Den vil fortsatt være til salgs slik jeg ser det.  Tror ikke Bates akter å bli lenge, men han vil ha en OK pris.
 

Roy

Re: Hele salg ikke salg er typisk Leeds=Merkelig
« Svar #9 på: Mai 14, 2007, 19:40:32 »
Revie har vært relativt klar i sine uttalelser i det siste. Tror faktisk at det er en reell mulighet for at vi snart kan vinke bye-bye til K.B og Co.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

ragnar

Re: Hele salg ikke salg er typisk Leeds=Merkelig
« Svar #10 på: Mai 14, 2007, 20:46:30 »
Ryktes jo om måte mellom Revis og Bates denne uken så vi får følge med...

*Champions of L1 07/08*
*In El Loco we trust!*

Blank_File

Re: Hele salg ikke salg er typisk Leeds=Merkelig
« Svar #11 på: Mai 14, 2007, 20:48:14 »
Der var nyheten om Revie ja... :) Da henger jeg etter som vanlig!
Hadde vært fantastisk! :D

Cherry

Re: Hele salg ikke salg er typisk Leeds=Merkelig
« Svar #12 på: Mai 14, 2007, 21:37:41 »
Veldig enig med Budda her.
En digresjon som er typisk for helheten av sesongen vår ....Sheff.U med 2 tidligere Leeds-spillere rykket ned- noe som IKKE gjorde at klubben fikk 1£ pund ift kontraktene til Killa`& Hulse...