Skrevet av Emne: CL-finalen i dag  (Lest 3891 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

CL-finalen i dag
« på: Mai 23, 2007, 13:54:40 »
AC Milan-Liverpool på Olympiastadion i Athen klokka 20.45 ikveld.

Eg ser fram til kampen, håpar den klarar å kome opp mot tilsvarande finale for to år sidan. Denne gongen trur eg Milan vert for sterke for Riise&co og vinn 3-1 ved ordinær speletid.

Tom S

Re: CL-finalen i dag
« Svar #1 på: Mai 23, 2007, 14:16:31 »
Forza Milan !



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Roy

Re: CL-finalen i dag
« Svar #2 på: Mai 23, 2007, 15:24:50 »
Håper helt klart på en Milan seier i kveld. Laget med verdens beste midtbane?
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Einar

Re: CL-finalen i dag
« Svar #3 på: Mai 23, 2007, 17:15:06 »
Dette er vel en relativt uinteressant affære?
Regner med at Liverpool legger seg i forsvar fra første minutt og rir inn en kjedelig 0-0 historie etter ekstraomganger, hvorpå Reina på sedvanlig vis redder en 3-4 av Milans straffer. Gratulerer med seieren Liverpool...

Jeg spiller heller en veterankamp i kveld!
 

dexter90

Re: CL-finalen i dag
« Svar #4 på: Mai 23, 2007, 17:54:17 »
Med Kaka på laget, er Milan nærmest uovervinnelig=) Milan vinner 2-1
 

flynn

Re: CL-finalen i dag
« Svar #5 på: Mai 23, 2007, 18:12:38 »
Blir spennede å se om Kewell blir skadet under oppvarmingen, eller om han holder et stykke ut i første omgang. (Smått utrolig om han får spille, men det kan jo virke slik i enkelte forhåndsanalyser.)
Deretter er det bare å prioritere andre ting til straffesparkkonkurransen starter ca 23:20.

flynn

h.b

  • Gjest
Re: CL-finalen i dag
« Svar #6 på: Mai 23, 2007, 18:17:26 »
håper faktisk på Liverpool seier




flynn

Re: CL-finalen i dag
« Svar #7 på: Mai 23, 2007, 18:24:09 »
quote:
Originally posted by h.b

håper faktisk på Liverpool seier







Me too,

Liverpool er faktisk en klubb det går an å sympatisere med. De har mange ting til felles med Leeds, blant annet en utrolig engasjert og lojal tilhengerskare.

flynn

Per-Stian

Re: CL-finalen i dag
« Svar #8 på: Mai 23, 2007, 18:55:36 »
Ikkje mange høge tankar om dagens finale, med mindre Kaka nok ein gong kan blende TV-sjåarane. Skjønar for så vidt dette i og med at det er to av verdas beste defensive lag.

Dennis

Re: CL-finalen i dag
« Svar #9 på: Mai 23, 2007, 19:15:41 »
Liverpool er den klubben i verden jeg hater sterkest! ÆSJ!

Milan all the way! Bare synd ikke Van Basten speller ennå :)

- Dennis
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Re: CL-finalen i dag
« Svar #10 på: Mai 23, 2007, 19:46:21 »
For meg er det Manu som jeg hater mest. Liverpool har jeg sympatier med. Husker godt alle de herlige kampeme disse 2 lagene imellom på slutten av 60 og begynnelsen på 70 tallet
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Liverpool er den klubben i verden jeg hater sterkest! ÆSJ!

Milan all the way! Bare synd ikke Van Basten speller ennå :)

- Dennis





Robert H.

Re: CL-finalen i dag
« Svar #11 på: Mai 23, 2007, 19:57:25 »
Enig med flynn. Liverpool har mange sympatiske og fotballkyndige supportere både her hjemme og på balløya. Er uansett umulig for meg å holde med et italiensk lag i en finale. Får de første målet så legger de 10 mann bak ballen umiddelbart...

Robert

Re: CL-finalen i dag
« Svar #12 på: Mai 23, 2007, 20:08:22 »
Man får vel varme opp med en John Arne Riise-video?
[:D][:D][:D]

http://www.youtube.com/watch?v=ZGxqmBL85RI
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

veteranen

  • Gjest
Re: CL-finalen i dag
« Svar #13 på: Mai 23, 2007, 23:26:16 »
Hvis vi ser på ting i et historisk perspektiv så er det vel ingen klubb vi har større grunn til å mislike enn AC Milan. Her tenker jeg selvfølgelig på skandalekampen på Salonika i 1973.

Vi har egentlig få rasjonelle grunner til å mislike Liverpool FC. Vi har vel strengt tatt bare èn grunn: Misunnelse!

Og gudene skal vite at jeg har vært misunnelig på Liverpool! For mens vi stort sett har vært en patetisk taperklubb, så har Liverpool vært en fantastisk vinnerklubb. Dette har vært tungt å svelge.

Jeg har også et ambivalent forhold til Anfield. Vi har fått  mye juling på den banen i årenes løp, men det er paradoksalt nok på den arenaen våre største triumfer er blitt avgjort i vårt favør. Faktisk er alle våre tre ligamesterskap blitt avgjort på Anfield. I 69 avgjorde vi det hele selv, ved å spille 0-0 mot Liverpool. I 74 ble vi mestere da Arsenal slo Liverpool borte. Og i 92 kunne vi slippe jubelen løs da Liverpool banket Man U.

Så jeg bør nok holde med Liverpool i kveld... men det kommer jeg ikke til å gjøre! [}:)] Jeg er fremdeles preget av misunnelse overfor den klubben.

Lenger er jeg altså ikke kommet i min personlige utvikling... [:I]

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: CL-finalen i dag
« Svar #14 på: Mai 24, 2007, 01:36:40 »
quote:
Originally posted by veteranen
Så jeg bør nok holde med Liverpool i kveld... men det kommer jeg ikke til å gjøre! [}:)] Jeg er fremdeles preget av misunnelse overfor den klubben.

Lenger er jeg altså ikke kommet i min personlige utvikling... [:I]



Da er vi to [:)]

Hjernen min vet alt det overnfor nevnte, men...

Dengang da på siste halvdel av 70-tallet var det enten snakk om Liverpool eller Leeds. ManU var det bare noen gamlinger som snakket om en flyulykke på 50-tallet som brydde seg om...

Jeg kan bare ikke fååå meg til å liksom holde med Liverpool i kveld. Ikke det at Milan absolutt må vinne, men da får iallefall ikke Liverpool troféet.

Jo, kall det gjerne misunnelse



I can hear the turning of the key
I've been deceived by the clown inside of me
I thought that he was rightous but he's vain
Oh, something's a-tellin' me I wear the ball and chain

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Re: CL-finalen i dag
« Svar #15 på: Mai 24, 2007, 13:36:58 »
Gratulerer Milan!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

dexter90

Re: CL-finalen i dag
« Svar #16 på: Mai 24, 2007, 15:09:37 »
quote:
Originally posted by dexter90

Med Kaka på laget, er Milan nærmest uovervinnelig=) Milan vinner 2-1


Ja, hva sa jeg[:D]???
 

Kjell Skjerven

Re: CL-finalen i dag
« Svar #17 på: Mai 24, 2007, 15:34:26 »
quote:
Originally posted by veteranen

Hvis vi ser på ting i et historisk perspektiv så er det vel ingen klubb vi har større grunn til å mislike enn AC Milan. Her tenker jeg selvfølgelig på skandalekampen på Salonika i 1973.

Vi har egentlig få rasjonelle grunner til å mislike Liverpool FC. Vi har vel strengt tatt bare èn grunn: Misunnelse!

Og gudene skal vite at jeg har vært misunnelig på Liverpool! For mens vi stort sett har vært en patetisk taperklubb, så har Liverpool vært en fantastisk vinnerklubb. Dette har vært tungt å svelge.

Jeg har også et ambivalent forhold til Anfield. Vi har fått  mye juling på den banen i årenes løp, men det er paradoksalt nok på den arenaen våre største triumfer er blitt avgjort i vårt favør. Faktisk er alle våre tre ligamesterskap blitt avgjort på Anfield. I 69 avgjorde vi det hele selv, ved å spille 0-0 mot Liverpool. I 74 ble vi mestere da Arsenal slo Liverpool borte. Og i 92 kunne vi slippe jubelen løs da Liverpool banket Man U.

Så jeg bør nok holde med Liverpool i kveld... men det kommer jeg ikke til å gjøre! [}:)] Jeg er fremdeles preget av misunnelse overfor den klubben.

Lenger er jeg altså ikke kommet i min personlige utvikling... [:I]





Må vel også nevne at da me vann i 69, Don Revie beordret Leedslaget bort til The Kop.Eit litt sjokkert Leedsmannskap var litt skeptiske til akkurat det.Men gjorde som sjefen sa,og gjekk bort til The Kop.
Der hausta dei til deres overraskelse stor applaus fra Liverpooltilhengerne.Respekt!
Så det er ikkje noko ondt blod mellom Leeds og Liverpool.

We Leeds supporters stick together.
Side before self,every time.

Kasin

Re: CL-finalen i dag
« Svar #18 på: Mai 24, 2007, 17:03:31 »
Dårlig kamp i går egentlig, men det beste laget "overall" vant! Jeg misliker Liverpool så utrolig mye, mest pga idiotiske Pool fans som har vært jævlige mot meg i alle åra jeg har vært Leeds supporter.
+ at Milan er et lag jeg har følgt med i noen år også! Siden 2002/2003...
Og at vi fikk vår hevn etter 2005 er herlig! Det beste er at de vant mot Liverpool, det gjør seieren enda søtere :)



Per-Stian

Re: CL-finalen i dag
« Svar #19 på: Mai 24, 2007, 17:21:28 »
Utruleg kjedeleg finale! Eg har nok gløymt den om nokre dagar. To "livredde" lag som berre venta på at det motsatte laget skulle gjere ein feil. Greit nok utfall av kampen, sjølv om Liverpool var hakket mindre dårleg i cirka 70 minutt. Mislikar denne Inzaghi intenst: fjollete, sutrete og arrogant. Men Gattuso, Pirlo, Seedorf og nokre andre er oppofrande og har stor speleforståing (sjølv om kanskje ikkje dette kom godt nok fram igår).

Grattis, AC Milan!

Thomas

Re: CL-finalen i dag
« Svar #20 på: Mai 24, 2007, 20:20:26 »
quote:
Originally posted by Kjell Skjerven

quote:
Originally posted by veteranen

Hvis vi ser på ting i et historisk perspektiv så er det vel ingen klubb vi har større grunn til å mislike enn AC Milan. Her tenker jeg selvfølgelig på skandalekampen på Salonika i 1973.

Vi har egentlig få rasjonelle grunner til å mislike Liverpool FC. Vi har vel strengt tatt bare èn grunn: Misunnelse!

Og gudene skal vite at jeg har vært misunnelig på Liverpool! For mens vi stort sett har vært en patetisk taperklubb, så har Liverpool vært en fantastisk vinnerklubb. Dette har vært tungt å svelge.

Jeg har også et ambivalent forhold til Anfield. Vi har fått  mye juling på den banen i årenes løp, men det er paradoksalt nok på den arenaen våre største triumfer er blitt avgjort i vårt favør. Faktisk er alle våre tre ligamesterskap blitt avgjort på Anfield. I 69 avgjorde vi det hele selv, ved å spille 0-0 mot Liverpool. I 74 ble vi mestere da Arsenal slo Liverpool borte. Og i 92 kunne vi slippe jubelen løs da Liverpool banket Man U.

Så jeg bør nok holde med Liverpool i kveld... men det kommer jeg ikke til å gjøre! [}:)] Jeg er fremdeles preget av misunnelse overfor den klubben.

Lenger er jeg altså ikke kommet i min personlige utvikling... [:I]





Må vel også nevne at da me vann i 69, Don Revie beordret Leedslaget bort til The Kop.Eit litt sjokkert Leedsmannskap var litt skeptiske til akkurat det.Men gjorde som sjefen sa,og gjekk bort til The Kop.
Der hausta dei til deres overraskelse stor applaus fra Liverpooltilhengerne.Respekt!
Så det er ikkje noko ondt blod mellom Leeds og Liverpool.

We Leeds supporters stick together.




Var en fin gest det. The Kop ropte "champions" til Leeds-spillerne. Etterpå var også Shankly inne i garderoben for å gratulere.


DON REVIE

Lids

Re: CL-finalen i dag
« Svar #21 på: Mai 24, 2007, 20:23:55 »
Så siste 10 min og fikk med to mål - og laget "mitt" vant. :-)

Thomas
Thomas

Roy

Re: CL-finalen i dag
« Svar #22 på: Mai 24, 2007, 20:37:10 »
Tipset gikk inn, men det ble da ikke Kaka. [8D]

quote:
Originally posted by flynn

Blir spennede å se om Kewell blir skadet under oppvarmingen, eller om han holder et stykke ut i første omgang. (Smått utrolig om han får spille, men det kan jo virke slik i enkelte forhåndsanalyser.)
Deretter er det bare å prioritere andre ting til straffesparkkonkurransen starter ca 23:20.

flynn

Stand up and sing for LEEDS UNITED

Roy

Re: CL-finalen i dag
« Svar #23 på: Mai 24, 2007, 20:38:58 »
Det var her den skulle være. Tipset gikk inn. [}:)]

quote:
Originally posted by dexter90

Med Kaka på laget, er Milan nærmest uovervinnelig=) Milan vinner 2-1

Stand up and sing for LEEDS UNITED

Dennis

Re: CL-finalen i dag
« Svar #24 på: Mai 24, 2007, 22:30:41 »
Flere nevner at vi hater Liverpool på grunn av misunnelse, men er det ikke mulig for en stakkars Leeds-supporter å kun hate Liverpool fordi de speller en helvetes utrolig destruktiv kjedelig form for møkkafoppall preget av et lag med filmende, arrogante, selvhøytidelige, pengegriske dritsekker som Riise, Gerrard, Bellamy og Ke*ell? Alle passer ikke inn i alle kategorier, men hver passer i minst en. Møkkalag! ÆSJ!

- Dennis
Marching on together!

Jon R

Re: CL-finalen i dag
« Svar #25 på: Mai 25, 2007, 02:11:45 »
Menneskene bør prise seg lykkelig over at det ble italiensk seier igår. Hadde de røde seiret ville jeg blitt direkte mannevond.

Jon R.
Jon R.

RoarG

Re: CL-finalen i dag
« Svar #26 på: Mai 25, 2007, 04:41:26 »
For meg som har Loserpool som desidert hatlag var det fint å se de tape. At de attpåtil tapte mot et temmelig blekt Milan-lag gjorde ingenting. Så kampen på storskjerm på Bakeriet i Dale, sammen med en urovekkende mange Loserpoolfans i alle aldre/kjønn. Utrolig at en så liten plass som Dale kan hoste opp så mange Loserpool-fans. Skremmende. Men som en kamerat så treffende sa det: det er flere Liverpool-fans i Norge enn det er medlemmer av statskirken.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Carl Fisker

Re: CL-finalen i dag
« Svar #27 på: Mai 25, 2007, 04:47:10 »
Enig med deg Roar! Det eneste som ødelegger er at Kewell-judasen ikke skadet seg igjen.

Kjell Skjerven

Re: CL-finalen i dag
« Svar #28 på: Mai 26, 2007, 17:17:11 »
Liverpool tok visst seieren på forhånd gitt....
http://www.youtube.com/watch?v=1fCf8RAco4o


eeh,ikkje 6 enno[:D]

We Leeds supporters stick together.
Side before self,every time.

Budda

Re: CL-finalen i dag
« Svar #29 på: Mai 26, 2007, 18:06:14 »
quote:
Originally posted by Kjell Skjerven

Liverpool tok visst seieren på forhånd gitt....
http://www.youtube.com/watch?v=1fCf8RAco4o


eeh,ikkje 6 enno[:D]

We Leeds supporters stick together.



Hehe, er vel praksis dette. Kan jo ikke levere inn bilen etter at kampen er ferdig og forvente at den er klar til neste morgen. Er nok mange t-skjorter, capser osv som må kastes også
Endre