Skrevet av Emne: Opprykkssjanser  (Lest 2847 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Opprykkssjanser
« på: Mai 28, 2007, 15:24:09 »
Kan se ut på det som skrives her inne at mange regner med opprykk med det første. Jeg tror dette blir en vanskeligere historie enn dette. Jfr. Nottingham.

Selvsagt avhenger dette MYE av hva som skjer i løpet sommeren, penger disponibel til kjøp, hvem vi greie å få tak i, hvem vi mister, ny manager osv. Med dagens spillere tror jeg faktisk ikke opprykk blir så enkelt.

Sannsynlighetsprosent for opprykk pr. 28.mai: 50%

Så får denne justeres videre utover sommeren.

Sannsynlighetsprosent for nedrykk pr. 28. mai: 2%
MOT

h.b

  • Gjest
Re: Opprykkssjanser
« Svar #1 på: Mai 28, 2007, 15:44:43 »
Vil påstå at med Bates som eier og den turbulensen som Leeds har vært gjennom følgende. 25 % Sjanse for opprykk. 40 % sjanse for nedrykk. Bates kommer til å spare seg gjennom denne divisjonen



Budda

Re: Opprykkssjanser
« Svar #2 på: Mai 28, 2007, 16:03:22 »
quote:
Originally posted by h.b

Vil påstå at med Bates som eier og den turbulensen som Leeds har vært gjennom følgende. 25 % Sjanse for opprykk. 40 % sjanse for nedrykk. Bates kommer til å spare seg gjennom denne divisjonen






Du er optimist som vanlig... 40 % sjanse for nedrykk. Latterlig
Endre

HåvardK

Re: Opprykkssjanser
« Svar #3 på: Mai 28, 2007, 16:58:54 »
Kanskje i overkant pessimistisk av Håkon, men jeg skjønner poenget. Mange spillere vil forlate klubben, og med Bates/Wise ved roret kan vi ikke forvente stabile erstattere av god kvalitet. Det sier jo sitt at de tilbyr Flo ny kontrakt. Hvis vi ikke får se endringer på eiersida, kan jeg ikke se hvordan vi kan kjempe om opprykk.

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Opprykkssjanser
« Svar #4 på: Mai 28, 2007, 17:03:44 »
Hei her kommer jeg.
99,9% sjanse for opprykk. Nedrykk, ikke på vilkår!!!!!!!!!!!
We ARE mighty LEEDS

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Kato

Re: Opprykkssjanser
« Svar #5 på: Mai 28, 2007, 17:08:11 »
Med administrasjon som gjør at vi kommer sent i gang med spillerforsterkninger, har Dennis Wise funnet det rette alibi for å gjøre en dårlig sesong neste år.

Kan banne på at så snart vi gjør det dårlig så er årsaken ene og alene administrasjon.

Slik det ser ut akkurat nå tipper jeg vi blir nr 14.
 

Per-Stian

Re: Opprykkssjanser
« Svar #6 på: Mai 28, 2007, 17:38:38 »
Dersom Bates held fram i klubben som einerådande eigar og sjef, så blir det nok aldri direkte opprykk. Men dersom det vert eit snarleg eigarskifte, så er eg 100% sikker på opprykk. Ventar spent på avgjersla om vårt framtidige eigarskap. Det vil bestemme vår framtid.

lojosang

Re: Opprykkssjanser
« Svar #7 på: Mai 28, 2007, 20:22:28 »
Jeg tok shortsen på da jeg gikk ut i formiddag.
Med andre ord er jeg en ukuelig optimist.
Hvorvidt troen på opprykk også vil straffe seg gjenstår å se.



Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

stefan

Re: Opprykkssjanser
« Svar #8 på: Mai 28, 2007, 21:07:10 »
Bortkastet tråd på dette tidspunktet egentlig. Vi vet ikke hvem som eier klubben når sesongen starter engang.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

GeirO

Re: Opprykkssjanser
« Svar #9 på: Mai 28, 2007, 21:30:46 »
Som tidligere sagt, i dag er dette er tråden for gjetning av opprykkssjanser pr. 28. mai. Etterhvert som det skjer ting iløpet av vår/sommer kan sjanseprosentene endres.
MOT

RoarG

Re: Opprykkssjanser
« Svar #10 på: Mai 28, 2007, 22:44:58 »
Litt tidlig, kanskje, å tippe på dette nå. Vi har jo ikke peiling på hverken eiere, manager eller spillere som starter i august. Møtet 1. juni kommer til å avklare mye på eiersiden. Går Bates' forslag igjennom blir han værende som eier av Leeds. Det betyr et videre regime under Wise også. Ikke betryggende at en "has been" som Flo blir tilbudt videre kontrakt. Det kan tyde på at Wise har lært fint lite av fjorårs-sesongen.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Re: Opprykkssjanser
« Svar #11 på: Mai 29, 2007, 01:49:45 »
pr. 28.mai kan jeg i beste fall se for meg en slik sesong, forutsatt at det etterhvert blir litt ro og orden i klubben:
En dårlig start, og mellom 10 og 18.plass på tabellen fremover mot jul, atskillig bedre i etter nyttår og utover. Bra stigning og kapring av play-off plass. Deretter vinnes play-off kampene og finalen pga klubben har fått skikk på seg selv og laget.
Dette er best possible. Worst, tja, må vel være en heller laber sesong med sluttplassering på nedre halvdel.
Uansett hva som skjer, kan vi slå fast at sesongforberedelsene ikke blir bra. Selv om det (mot formdning) skulle skje noe positivt i løpet av juni eller så, så vil bygging av lag og hele ledelsen ( spillere, manager, trenere, øvrig støtteapparat og øvrig ledelse ta i beste fall 3-4 måneder, antagelig lengre tid.

Ikke pessimistisk dette, mulighet for play-off men også mulighet for en lav og kjip plassering. Kan vanskelig tenke meg nytt nedrykk.

Tom S

Re: Opprykkssjanser
« Svar #12 på: Mai 29, 2007, 02:25:25 »
Nytt nedrykk kommer ikkje til å skje, hverken med eller utan Bates.

Opprykk er selvfølgelig heilt avhengig av kva stall vi disponerer når sesongen tek til igjen i august.
Etter det eg såg av topplag i L1 ifjor har eg vanskelig for å tru at Leeds United kjem til å vere lenge i denne divisjonen. Dersom eigarar/leiinga av klubben stiller litt midler disponible til spelarkjøp trur eg det vert opprykk, sjølv med Dennis og Gustav på sidelinja.

Mykje vil bli avgjort på fredag om Leeds si framtid, det er spanande tider...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Geir Magne

Re: Opprykkssjanser
« Svar #13 på: Mai 29, 2007, 03:20:24 »
Umulig å si noe om opprykkssjansene til neste sesong. Vi må vite navnet på eieren samt hvilke spillere vi har til disposisjon før vi kan håpe på noe som helst. Mitt håp er Duncan Revie med arabiske oljemilliarder og gode egenproduserte unggutter!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

GeirO

Re: Opprykkssjanser
« Svar #14 på: Mai 29, 2007, 05:04:35 »
Poenget med tråden er at det hele tiden er dagens situasjon vi går ut fra.....
MOT

leeds-4-eva

Re: Opprykkssjanser
« Svar #15 på: Mai 29, 2007, 10:07:42 »
quote:
Originally posted by GeirO

Poenget med tråden er at det hele tiden er dagens situasjon vi går ut fra.....



Det var tydeligvis vanskelig å få inn i nøtta av mange.
Pr.28.5 - Ja, men via play-off.
 

h.b

  • Gjest
Re: Opprykkssjanser
« Svar #16 på: Mai 29, 2007, 14:10:02 »
Vi kan jo håpe på egenproduserte spillere. Men hvis vi får frem 1 hvert annet år så skal vi være fornøyde. Vi hadde i en periode flust med ungutter som spilte seg inn i våre hjerter og rett inn på laget, men en slik frembringing på en gang av spillere som Milner,Carson,Smith,Robinson ,Woodgate m mere kommer kanskje en gang hvert 20 år. Nei vi må nok satse på kjøpte spillere med en og annen fra egen stall. Suksess koster penger.
quote:
Originally posted by Geir Magne

Umulig å si noe om opprykkssjansene til neste sesong. Vi må vite navnet på eieren samt hvilke spillere vi har til disposisjon før vi kan håpe på noe som helst. Mitt håp er Duncan Revie med arabiske oljemilliarder og gode egenproduserte unggutter!





fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Opprykkssjanser
« Svar #17 på: Mai 29, 2007, 18:30:03 »
Nøkternt sett tror jeg på en plassering fra midten og oppover neste sesong, et opprykk evt. play off vil være bonus synes jeg. Vi må ikke bagatellisere den vanskelige situasjonen klubben er i og hvilke problemer dette medfører nettopp når det gjelder å stable et slagkraftig mannskap på beina i god tid før sesongoppkjøringen.
Dette avhenger også, som de fleste sier, hvem som eier klubben etterhvert og hva de er villige til å bidra med. Bates vil ikke være noe drømmemann i denne sammenhengen, det er helt klart. Mao, alt er veldig usikkert, men vi rykker ikke ytterligere ned!
Yeboahs vitne

RoarG

Re: Opprykkssjanser
« Svar #18 på: Mai 29, 2007, 19:21:56 »
Dersom man skal ta tråd-forfatteren helt bokstavelig her, og tippe ut i fra dagens situasjon sier jeg helt klart i fra at Leeds ikke rykker opp med dagens mannskap. Et sted på midten (9 - 14) synes jeg er realistisk.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

abbe

  • Gjest
Re: Opprykkssjanser
« Svar #19 på: Mai 29, 2007, 20:16:33 »
Bah! Pessimister! Dette er det jeg forventer:

Leeds rykker opp etter en sesong der de ikke avgir poeng. En samlet presse applauderer den feiende flotte fotballen som blir vist, raskt døpt til Total-Wise-Foorball. Det blir inn blandt glamour modeller å gå i trange Leeds trøyer, og prestisje for dem å ligge med trofaste supportere. Europas fremste fotballtalenter flokker til Leeds for prøvespill, Yorkshire blir mer trendy enn Milano, Peter Lorimer blir ny prime minister og Dennis Wise blir utropt til ny generalsekretær i FN. ER utvides til en kapasitet på 90.000 etter at The Bill and Melissa Gates Foundation donerer 50 milliarder uten betingelser til Leeds utd i ren takknemlighet for at Poyet på fritiden har utviklet en kur mot Aids. Radebe bruker sine kontakter i Sør Afrikansk underverden til å få tatt Ridsdale av dage og hodet hans plasseres på en stake utenfor ER mens hele England skriker i lykkerus.

Mindre suksess enn dette vil være skuffende!

Trygve

  • Gjest
Re: Opprykkssjanser
« Svar #20 på: Mai 29, 2007, 20:59:07 »
Blant de 6 beste skal Leeds være,uansett om det blir opprykk eller ikke.
Mener at det må være en målsetting, om de har planer om retur i løpet av de neste 2 årene.
Håpet om direkte opprykk er selvsagt der,men de må etablere seg i toppen (6) første året.
Det er vanligvis litt forskjell på de beste og resten i den div.

RoarG

Re: Opprykkssjanser
« Svar #21 på: Mai 29, 2007, 21:10:08 »
Da er det bare å vente på å bli nedrent av snertne modellberter. Alle medlemmer av LUSCOS legger selvsagt ut mob.tlf.nr. og epostadressene sine slik at vi kan se 2008 lyst i møte.
quote:
Originally posted by abbe

Bah! Pessimister! Dette er det jeg forventer:

Leeds rykker opp etter en sesong der de ikke avgir poeng. En samlet presse applauderer den feiende flotte fotballen som blir vist, raskt døpt til Total-Wise-Foorball. Det blir inn blandt glamour modeller å gå i trange Leeds trøyer, og prestisje for dem å ligge med trofaste supportere. Europas fremste fotballtalenter flokker til Leeds for prøvespill, Yorkshire blir mer trendy enn Milano, Peter Lorimer blir ny prime minister og Dennis Wise blir utropt til ny generalsekretær i FN. ER utvides til en kapasitet på 90.000 etter at The Bill and Melissa Gates Foundation donerer 50 milliarder uten betingelser til Leeds utd i ren takknemlighet for at Poyet på fritiden har utviklet en kur mot Aids. Radebe bruker sine kontakter i Sør Afrikansk underverden til å få tatt Ridsdale av dage og hodet hans plasseres på en stake utenfor ER mens hele England skriker i lykkerus.

Mindre suksess enn dette vil være skuffende!




Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

espenm

Re: Opprykkssjanser
« Svar #22 på: Mai 29, 2007, 22:51:59 »
quote:
Originally posted by abbe

Bah! Pessimister! Dette er det jeg forventer:

Leeds rykker opp etter en sesong der de ikke avgir poeng. En samlet presse applauderer den feiende flotte fotballen som blir vist, raskt døpt til Total-Wise-Foorball. Det blir inn blandt glamour modeller å gå i trange Leeds trøyer, og prestisje for dem å ligge med trofaste supportere. Europas fremste fotballtalenter flokker til Leeds for prøvespill, Yorkshire blir mer trendy enn Milano, Peter Lorimer blir ny prime minister og Dennis Wise blir utropt til ny generalsekretær i FN. ER utvides til en kapasitet på 90.000 etter at The Bill and Melissa Gates Foundation donerer 50 milliarder uten betingelser til Leeds utd i ren takknemlighet for at Poyet på fritiden har utviklet en kur mot Aids. Radebe bruker sine kontakter i Sør Afrikansk underverden til å få tatt Ridsdale av dage og hodet hans plasseres på en stake utenfor ER mens hele England skriker i lykkerus.

Mindre suksess enn dette vil være skuffende!




Amen!
 

oak-tjome

Re: Opprykkssjanser
« Svar #23 på: Mai 30, 2007, 03:48:18 »
etter kreditor-møtet kan vi begynne med sannsynlighetsregning folkens... ikke før.