Skrevet av Emne: Nok et talent på vei ut?  (Lest 2640 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Budda

Nok et talent på vei ut?
« på: Juni 11, 2007, 16:45:50 »
Det kan virke som et nytt talent er på vei til j..vla Chelsea. De skal være interessert i Ben Gordon for 1.5 mill pund.

http://www.all3points.co.uk/cat/chelsea/lee110607.php

Får håpe at det bare er et rykte.
Endre

Per-Stian

Re: Nok et talent på vei ut?
« Svar #1 på: Juni 11, 2007, 17:07:42 »
Eg må innrømme at eg ALDRI har høyrt om denne Gordon. At han kan vere verd £1,5 verkar difor litt merkeleg. Trist viss Chelski skal hente nok ein unggut frå oss, men det er mykje pengar det er snakk om her.

AndyMathie

Re: Nok et talent på vei ut?
« Svar #2 på: Juni 11, 2007, 19:27:20 »
Ja vi kunne kanskje solgt han og derretter lånt han tilbake, men merkelig at han ikke har debutert for Leeds hvis han er så god.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

RoarG

Re: Nok et talent på vei ut?
« Svar #3 på: Juni 11, 2007, 20:18:26 »
Vil korrupte Chelski ha han, må han vel være god nok for Leeds? Eller skal han ofres for nok en 35+ åring som har bøttevis med "erfaring"?

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Re: Nok et talent på vei ut?
« Svar #4 på: Juni 11, 2007, 22:15:51 »
Hva med å låne han ut til Chelski, slik at han får førstelagserfaring? [8)]

- Dennis
Marching on together!

Cherry

Re: Nok et talent på vei ut?
« Svar #5 på: Juni 12, 2007, 20:24:46 »
Ja, hvem er Ben Gordon?  1 mill. £ for Healy.......og 1,5 mill£ for han vi ikke har hørt om?  Makes sense.....
Det jobbes i hvertfall godt i yngres avdeling i klubben!
 

HåvardK

Re: Nok et talent på vei ut?
« Svar #6 på: Juni 12, 2007, 20:30:37 »
quote:
Originally posted by cherry

Ja, hvem er Ben Gordon?  1 mill. £ for Healy.......og 1,5 mill£ for han vi ikke har hørt om?  Makes sense.....
Det jobbes i hvertfall godt i yngres avdeling i klubben!

Hvilket betyr penger inn for Bates.[xx(]

Stifler

Re: Nok et talent på vei ut?
« Svar #7 på: Juni 13, 2007, 02:54:27 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_2285201,00.html

Nekter å skrive under på ny kontrakt, og er nå fri til å snakke med andre klubber...





Enjoy you sick bastard:)
« Siste redigering: Juni 13, 2007, 02:57:12 av Stiffler »
-Nr 2 er den første taperen-

John I

Re: Nok et talent på vei ut?
« Svar #8 på: Juni 13, 2007, 02:59:08 »
http://www.chelsea.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=69389

Det er nok en fare for at de store klubbene vil fortsette å melke vår klubb inntill vi er tilbake i Premier Leauge.
[:(!]
Marching on together

RoarG

Re: Nok et talent på vei ut?
« Svar #9 på: Juni 13, 2007, 03:31:49 »
"I'm sick of you" er en låt med den eminente artisten Iggy Pop. Nå er jeg f*** meg "sick of" korrupte Chelski, som snylter på andres ungdomsarbeid[xx(][:(][xx(][:(]. Kan ikke noen snart ta å "glemme" en prøve med Ebola-virus på Stamford Grudge[}:)].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

nellejr

Re: Nok et talent på vei ut?
« Svar #10 på: Juni 13, 2007, 04:32:02 »
En 16-åring som ikke ønsker å spille for klubben har vi ikke bruk for. £1,5 mill har vi så absolutt bruk for. Selg syv dager i uken.

Nellejr

"To build a team doesnt have to take a long time. To build a club does."   Claudio Ranieri
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

h.b

  • Gjest
Re: Nok et talent på vei ut?
« Svar #11 på: Juni 13, 2007, 14:22:17 »
Det må snart gå opp for Leeds at ungdommen rømmer klubben som kan bli noe.Hvorfor gjør de dette da.
Enkelt og greit at de ikke ser noen som helst mulighet for spill på et høyere nivå i en klubb som er på stupet av desperasjonens fremtid



Sydhagen

Re: Nok et talent på vei ut?
« Svar #12 på: Juni 13, 2007, 14:38:47 »
har full forståelse for at ben gordon vil til chelsea når leeds er i den situasjonen at de spiller i L1.
1,5 mill pund for en 16-åring er en bra pris, får sikkert et par gode spillere for det i L1. men her må leeds få med en videresalgsklausul!

leeds kommer til å være en talentfabrikk for lagene i PL frem til vi kommer opp i PL selv..sånn er det bare.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Re: Nok et talent på vei ut?
« Svar #13 på: Juni 14, 2007, 04:11:36 »
Tviler på at Leeds får noen resell clause. Fyren er jo ute av kontrakten sin. Det blir nok noen smuler fra de stores bord, og Ambramovitsj ler hele veien til banken.
quote:
Originally posted by Sydhagen

har full forståelse for at ben gordon vil til chelsea når leeds er i den situasjonen at de spiller i L1.
1,5 mill pund for en 16-åring er en bra pris, får sikkert et par gode spillere for det i L1. men her må leeds få med en videresalgsklausul!

leeds kommer til å være en talentfabrikk for lagene i PL frem til vi kommer opp i PL selv..sånn er det bare.




Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kjelvi

Re: Nok et talent på vei ut?
« Svar #14 på: Juni 18, 2007, 23:23:53 »
Top-flight trio chasing Gordon
Leeds have confirmed three Premier League clubs have expressed an interest in teenager Ben Gordon.
The England youth international recently rejected the offer of a scholarship and a first professional contract at Leeds.
The 16-year-old left-back, who played for England Under-16s at the new Wembley in April, has been linked in the media with Chelsea.
Last season the Londoners paid an undisclosed seven-figure sum in compensation for two other former Leeds youngsters, Tom Taiwo and Michael Woods.

Sheridan

Re: Nok et talent på vei ut?
« Svar #15 på: Juni 19, 2007, 00:18:31 »
det er så jævlig deprimerende...


knut_eknes

Re: Nok et talent på vei ut?
« Svar #16 på: Juni 19, 2007, 01:47:32 »
Hva med gutten selv? er han fra Leeds? Jævla utakknemlige drittunge, fortjener bank gjør han!