Skrevet av Emne: Big Club ??  (Lest 1186 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

larss

Big Club ??
« på: Juli 07, 2007, 16:16:58 »
Hei alle Leeds venner.

Det er med stor uro jeg ser på at mitt elskede Leeds er i ferd med å råtne bort.
For å ta overskriften først: I sport er det ikke et spørsmål hva man har vært men hva man er og vi er dessverre pt. en parantes.
Makan til mer vannstyring i fotball har man vel skjelden sett og de ansvarlige (styre og chairman) skulle ha vært bura inne.
Mange her inne klager på Bates og Wise med rette, kanskje. Men det er noe som heter " som man reder ligger mann "
Wise har et engasjement som av og til bikker i feil retning men det lever jeg med for jeg tror han har et så brennende ønske om å føre oss tilbake der vi hører heime.
Det rare er at dess dårligere det har gått dess større har mitt engasjement blitt. ( visst det er mulig da, ref. min kone. )
Jeg har opplevd de magre 80 åra og nedturen etter 2002 men det er forever Leeds.

LarsS, som snart flytter til Qatar og i fritiden skal prøve å verve nye medlemmer til vårt kjære Leeds United. Så Sverre det kommer snart atter en adresseforandring.
LarsS

h.b

  • Gjest
Re: Big Club ??
« Svar #1 på: Juli 07, 2007, 16:19:30 »
Få tak i en rik sheik da. Ps hva skal du der nede



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

larss

Re: Big Club ??
« Svar #2 på: Juli 07, 2007, 16:30:21 »
Hallo h.b
Er ansatt i Hydro. Det skal bygges en Aluminiumsfabrikk der nede.
quote:
Originally posted by h.b

Få tak i en rik sheik da. Ps hva skal du der nede



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

LarsS

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Big Club ??
« Svar #3 på: Juli 07, 2007, 17:06:55 »
quote:
Originally posted by h.b

Få tak i en rik sheik da. Ps hva skal du der nede



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag



Sjeiker har vi hatt i kulissene, men ingen vet navnet...kan det ha vært sjeik fra Quatar? Da har du en jobb å gjøre ja...bare håper det ikke er en blære([:o)]) som Bates har vært!
Yeboahs vitne

Geir Magne

Re: Big Club ??
« Svar #4 på: Juli 09, 2007, 01:46:08 »
Lykke til i Quatalum, kjære kollega! Håper både Hydro og Leeds United gir oss noe å glede oss over i framtida.
Mvh. Geir Magne Fjellseth, Hydro Aluminium Profiler, Raufoss.
Happy days are here again, it's official from Number 10!