Skrevet av Emne: League One transfers  (Lest 4546 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sindre12

League One transfers
« på: Juli 11, 2007, 07:03:12 »
Er det noen som vet hvor man finner ut om dem! ser at Leicter henter inn spillere etter spiller. De er ikke i L1 men vi har vel sjans å hente noen av disse men noen var vi for sene til å kjøpe!

http://norfox.net/n070714.htm
Beckford 4 England!

sindre12

Re: League One transfers
« Svar #1 på: Juli 11, 2007, 08:35:32 »
kan vi ikke signere alle disse de er alle spennede??

Transfer listed: Darren Kenton, Rab Douglas, Elvis Hammond, Alan Maybury, Mark de Vries, Stephen Hughes
Beckford 4 England!

Stifler

Re: League One transfers
« Svar #2 på: Juli 11, 2007, 09:13:35 »
Joda, ring inn til Leeds å fortell hvem vi skal signere:)




Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

JonK

Re: League One transfers
« Svar #3 på: Juli 11, 2007, 14:11:17 »
 

sindre12

Re: League One transfers
« Svar #4 på: Juli 11, 2007, 20:10:28 »
Mange lag har hentet inn mange men ikke alle kjente jeg igjen da men kansje vi må tenke å hente noen gratis!!
skulle ikke vi få en spiller i bytte mot Kevin Nicholls??

Synes vi skal handle snart før det blir sånt ingen inn alle ut!
Maybury(Høyre back og ving),Kenton(Forsvarer),E.Hammond(Spiss),De Vries (Spiss)og Stephen hughes(Center midfielder) alle bør være aktuelle! noen som er enig :) ?
Beckford 4 England!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: League One transfers
« Svar #5 på: Juli 11, 2007, 20:17:59 »
quote:
Originally posted by sindre12

Mange lag har hentet inn mange men ikke alle kjente jeg igjen da men kansje vi må tenke å hente noen gratis!!
skulle ikke vi få en spiller i bytte mot Kevin Nicholls??

Synes vi skal handle snart før det blir sånt ingen inn alle ut!
Maybury(Høyre back og ving),Kenton(Forsvarer),E.Hammond(Spiss),De Vries (Spiss)og Stephen hughes(Center midfielder) alle bør være aktuelle! noen som er enig :) ?



Jeg lurer på om du har lagt merke til den topicen som er åpnet drøye ti tusen ganger av oss jeg, den som heter; Leeds lagt ut for salg! Der burde det fremgå at det er litt vanskelig å reise på shoppingtur akkurat nå! Ikke har vi råd til bensin til bilen, drosjepenger, flybiletter, bussturer, mobilregninga eller noe skjønner du!
Yeboahs vitne

Peter7

Re: League One transfers
« Svar #6 på: Juli 11, 2007, 20:39:35 »
Leeds United

In: None

Out: Neil Sullivan (Doncaster Rovers); Sam Hird (Doncaster Rovers); Kevin Nicholls (Preston, undisc); Stephen Crainey (Blackpool); Armando Sa (Released); Gary Kelly (Retired).

***
Crainey 4 Blackpool (& Scotland ?)

***
Vi skulle aldri solgt Terry Cooper til Boro'...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Sverre

Re: League One transfers
« Svar #7 på: Juli 11, 2007, 21:43:41 »
£ 5 mill. for Chopra og £ 6 mill. for Nugent i dag.

Da bør vi kunne skvise £ 3 mill +++ for David Healy, dersom vi (Adam Pearson?) er dyktige nok...
 

sindre12

Re: League One transfers
« Svar #8 på: Juli 11, 2007, 21:54:47 »
5 mill for chopra hvem er det som vil ha ann??
Beckford 4 England!

Stephenjazz

Re: League One transfers
« Svar #9 på: Juli 11, 2007, 22:27:28 »
Scunthorpe United manager Nigel Adkins has admitted he is still waiting to find out if Leeds United are prepared to accept a bid for their young striker Jermaine Beckford.

Beckford, who spent a spell at Glanford Park last season is believed to want to rejoin The Irons having scored 8 goals during their journey to The Championship.

Rumours are abound that a bid of £250,000 may just tempt Leeds into letting Beckford replace the outgoing Billy Sharp who has joined Sheffield United this summer. Irons manager Adkins spoke to the Scunthorpe Telegraph and said: 'We have put what for us is a very good offer on the table, but are still awaiting a response from Leeds.'
Det blir aldri umoderne å vinne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: League One transfers
« Svar #10 på: Juli 12, 2007, 04:07:54 »
quote:
Originally posted by sindre12

5 mill for chopra hvem er det som vil ha ann??



Sunderland var det ikke det da?
Yeboahs vitne

sindre12

Re: League One transfers
« Svar #11 på: Juli 12, 2007, 05:18:58 »
ok
han er ikke verdt det i det hele tatt!

healy for 3 er vel ikke umulig når det gjelder sanchez han gir vel 10 for en!
Beckford 4 England!

Leeds04

Re: League One transfers
« Svar #12 på: Juli 12, 2007, 05:38:44 »
quote:
Originally posted by fmtj

quote:
Originally posted by sindre12

Mange lag har hentet inn mange men ikke alle kjente jeg igjen da men kansje vi må tenke å hente noen gratis!!
skulle ikke vi få en spiller i bytte mot Kevin Nicholls??

Synes vi skal handle snart før det blir sånt ingen inn alle ut!
Maybury(Høyre back og ving),Kenton(Forsvarer),E.Hammond(Spiss),De Vries (Spiss)og Stephen hughes(Center midfielder) alle bør være aktuelle! noen som er enig :) ?



Jeg lurer på om du har lagt merke til den topicen som er åpnet drøye ti tusen ganger av oss jeg, den som heter; Leeds lagt ut for salg! Der burde det fremgå at det er litt vanskelig å reise på shoppingtur akkurat nå! Ikke har vi råd til bensin til bilen, drosjepenger, flybiletter, bussturer, mobilregninga eller noe skjønner du!

Mensen????



"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

auren

Re: League One transfers
« Svar #13 på: Juli 12, 2007, 05:48:50 »
Har Billy Sharp virkelig vendt tilbake til moderklubben? Trodde hvis han først gikk ville det bli til en PL klubb..

Edit: Det har han sannelig ja... ikke fått med meg så mye transfers blant andre klubber. Har hatt nok med Leeds! 2 mill pund. God investering av Scunthorpe som betalte skarve hundre tusen pund for ham for 2 år siden.

auren

Leeds
Till
I
Die!
« Siste redigering: Juli 12, 2007, 05:53:56 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sindre12

Re: League One transfers
« Svar #14 på: Juli 12, 2007, 21:32:10 »
Beckford 4 England!

pesi

Re: League One transfers
« Svar #15 på: Juli 12, 2007, 22:42:36 »
Ser på hjemmesida til Leeds at Blake ikke er med i troppen, er han skada? Eller er han gått til Burnley (eller hvem faen det var)???





Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Promotion 2010

Sv: League One transfers
« Svar #16 på: August 13, 2009, 14:43:08 »
Utrolig innhandling av MK Dons, Norwich og Oldham:

MK Dons (Ins) - Jabo Ibehre - Danny Woodwards - David McCracken - Stephen Gleeson - Jermaine Easter - Jemal Johnson - Stuart Searle - Lewis Gobern - Mark Carrington - Richie Partridge - Jason Puncheon - Sol Davis - Mathias Doumbe - Darren Powell - Micheal Bridges - Billy Sharp
(Outs) - Mark Wright - Miguel Llera - Daniel Powell

16 nye spillere!


Norwich (Ins) - Matthew Gill - Owain Tudor Jones - Micheal Nelson - Stephen Hughes - Michael Theoklitos - Paul McVeigh - Simon Whaley - Ben Alnwick - Rhoys Wiggins - Grant Holt - Jens Berthel Askou - Goran Maric
(Outs) - Lee Croft - Sammy Clingan - Stuart Nelson - Matty Pattison

12 nye spillere!


Oldham (Ins) - Rob Purdie - John Worthington - Joe Jacobsen - Sean Gregan - Pawel Abbott - Dean Furman - Dean Brill - Keigan Parker - Andy Holdsworth - Rene Steer - Philip Ojapah - Michael McKerr - Alex Morrow - Darren Byfield - Peter Gilbert - Przemyslaw Kazimierczak
(Outs) - Mark Allott - Stefan Stam - Lee Hughes - Greg Fleming - Matty Wolfenden - Neil Eardley

16 nye spillere!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: League One transfers
« Svar #17 på: August 13, 2009, 14:56:14 »
Utrolig innhandling av MK Dons, Norwich og Oldham:

MK Dons (Ins) - Jabo Ibehre - Danny Woodwards - David McCracken - Stephen Gleeson - Jermaine Easter - Jemal Johnson - Stuart Searle - Lewis Gobern - Mark Carrington - Richie Partridge - Jason Puncheon - Sol Davis - Mathias Doumbe - Darren Powell - Micheal Bridges - Billy Sharp
(Outs) - Mark Wright - Miguel Llera - Daniel Powell

16 nye spillere!


Norwich (Ins) - Matthew Gill - Owain Tudor Jones - Micheal Nelson - Stephen Hughes - Michael Theoklitos - Paul McVeigh - Simon Whaley - Ben Alnwick - Rhoys Wiggins - Grant Holt - Jens Berthel Askou - Goran Maric
(Outs) - Lee Croft - Sammy Clingan - Stuart Nelson - Matty Pattison

12 nye spillere!


Oldham (Ins) - Rob Purdie - John Worthington - Joe Jacobsen - Sean Gregan - Pawel Abbott - Dean Furman - Dean Brill - Keigan Parker - Andy Holdsworth - Rene Steer - Philip Ojapah - Michael McKerr - Alex Morrow - Darren Byfield - Peter Gilbert - Przemyslaw Kazimierczak
(Outs) - Mark Allott - Stefan Stam - Lee Hughes - Greg Fleming - Matty Wolfenden - Neil Eardley

16 nye spillere!


...er jo ingen automatikk i at dette er sjakktrekk!

Slik holdt vi på i fire-fem sesonger på rad og det var vel ikke slik at vi went flying av den grunn???
Det var vel først i fjor vi fikk en sommer med litt kontinuitet. Og så i år :)

Disse lagene vil nok bruke de første ukene på å spille sammen lag, og kan dermed fort 'miste' poeng...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: League One transfers
« Svar #18 på: August 13, 2009, 15:00:46 »
Utrolig innhandling av MK Dons, Norwich og Oldham:

MK Dons (Ins) - Jabo Ibehre - Danny Woodwards - David McCracken - Stephen Gleeson - Jermaine Easter - Jemal Johnson - Stuart Searle - Lewis Gobern - Mark Carrington - Richie Partridge - Jason Puncheon - Sol Davis - Mathias Doumbe - Darren Powell - Micheal Bridges - Billy Sharp
(Outs) - Mark Wright - Miguel Llera - Daniel Powell

16 nye spillere!


Norwich (Ins) - Matthew Gill - Owain Tudor Jones - Micheal Nelson - Stephen Hughes - Michael Theoklitos - Paul McVeigh - Simon Whaley - Ben Alnwick - Rhoys Wiggins - Grant Holt - Jens Berthel Askou - Goran Maric
(Outs) - Lee Croft - Sammy Clingan - Stuart Nelson - Matty Pattison

12 nye spillere!


Oldham (Ins) - Rob Purdie - John Worthington - Joe Jacobsen - Sean Gregan - Pawel Abbott - Dean Furman - Dean Brill - Keigan Parker - Andy Holdsworth - Rene Steer - Philip Ojapah - Michael McKerr - Alex Morrow - Darren Byfield - Peter Gilbert - Przemyslaw Kazimierczak
(Outs) - Mark Allott - Stefan Stam - Lee Hughes - Greg Fleming - Matty Wolfenden - Neil Eardley

16 nye spillere!


...er jo ingen automatikk i at dette er sjakktrekk!

Slik holdt vi på i fire-fem sesonger på rad og det var vel ikke slik at vi went flying av den grunn???
Det var vel først i fjor vi fikk en sommer med litt kontinuitet. Og så i år :)

Disse lagene vil nok bruke de første ukene på å spille sammen lag, og kan dermed fort 'miste' poeng...



Dons har hanket inn Billy Sharp ser jeg. Kan vise seg som et scoop.  For dem. :-\
Jon R.

Svend Anders

Sv: League One transfers
« Svar #19 på: August 13, 2009, 15:16:30 »
Hvor langt tilbake går disse listene?
Gregan var da også Oldham-spiller sist sesong, det samme var vel Johnson og Puncheon for Dons. et er bare tre navn jeg merker meg ved første øyekast som vel neppe har kommet i sommer.

Hadde ikke fått med meg Sharp, dog. Han kan bli viktig for de.

SA

bwirum

Sv: League One transfers
« Svar #20 på: August 13, 2009, 15:21:16 »
Det er faktisk en mann jeg gjerne skulle sett i Leeds-drakt ja.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

anders

 

Evig Pint

Marching on together

Evig Pint

Sv: League One transfers
« Svar #23 på: August 14, 2009, 03:41:16 »
Det er faktisk en mann jeg gjerne skulle sett i Leeds-drakt ja.

Damn, har både Sharp og Lambert gått nå. Surt.. Hadde håpet på en av disse i Leeds-drakt.
Marching on together

fjellhaugen

Sv: League One transfers
« Svar #24 på: August 14, 2009, 08:16:42 »
http://fotball.bt.no/eliteserien/article147527.ece

jaggu godt vi har showman og "kan not" i troppen. elers kunne jeg vært redd det var leedssom ville ha han :o :o :o :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: League One transfers
« Svar #25 på: August 15, 2009, 14:30:04 »
....og Norwich slo jo skikkelig til i første kamp....!!!
Yeboahs vitne

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: League One transfers
« Svar #26 på: August 15, 2009, 14:53:44 »
....og Norwich slo jo skikkelig til i første kamp....!!!
Så vant man en kamp (ligacupen). Og vips fikk manageren fyken :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: League One transfers
« Svar #27 på: August 15, 2009, 14:54:29 »
Jojo. Men bare 4-0 da, Asbjørn!  ::)
- Leif Olav