Skrevet av Emne: A different view  (Lest 1331 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Boxman

A different view
« på: Juli 24, 2007, 21:34:14 »
Alle vi som er glad i fotball generelt, og Leeds United spesielt, har opp gjennom årene opplevd både gleder og sorger i forhold til det som har skjedd på banen. Men nå skal vi prøve å få en positiv vinkling, så i denne omgang fokuserer vi på gleder.
Hva er det som kjennetegner de absolutte høydepunkt for oss? Er det ikke de gangene vi har vært fortapt, men så likevel reist oss til de store høyder, og jublet over vårt kjære Leeds United? Til og med de gangen vi bare nesten klarte det, sitter for meg igjen som øyeblikk jeg aldri vil glemme.
Hvem har vel glemt 0-4 til pause mot Liverpool, hvor vi tapte 5-4 til slutt, men likevel kunne være stolte av å være fans av en sånn klubb. Hva med da vi slo Stuttgart 4-1, og hentet inn 0-3 fra bortekampen i serievinnercupen i 92? Nå fikk vi hjelp av UEFA etterhvert, men der og da, når fløyta gikk, og vi trodde vi bare nesten hadde klart det. Var vi ikke umåtelig stolte av vårt Leeds United?
Og hva med de gangene vi gjorde det? 0-2 mot Liverpool, og så 4 mål fra Viduka til 4-3 seier. 0-3 mot Derby, og Lee Bowyer satt inn 4-3 på overtid. Da vi slo Arsenal med 9 mann på banen. 0-3 på St Marys med 20 minutter igjen, og vi vinner 4-3. Osv, osv, osv....
Get my drift? Det er når vi har vært nede og ute, men så kommer tilbake, at seieren smaker som best. Det er når alle tror vi er fortapt, men vi likevel kommer tilbake, at skadfryden over alle som tok feil, virkelig kan slippes løs.
Kan vi komme lavere enn nå? I League One, og med usikkerheten om vi i det hele tatt har en klubb når ligaen starter om noen uker. Kan dere tenke dere hvor godt det vil smake når vi rykker opp til våren? Kan dere tenke dere følelsen når vi er tilbake i Premier League i 2009? En seier over Liverpool, Arsenal, Chelsea, Scum, vil aldri smake bedre, enn når vi kommer tilbake. Så jeg sier bare - gled dere. Når dette er over, har vi mye godt i vente. Alt vi trenger er litt tålmodighet... [;)]

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Sydhagen

Re: A different view
« Svar #1 på: Juli 24, 2007, 21:44:51 »
fint med et positivt innlegg også av og til!
bra!

MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Re: A different view
« Svar #2 på: Juli 24, 2007, 22:06:57 »
Det var utrolig fin lesning og du har så rett i det du sier. Det vil bli så ulidelig deilig når Leeds går på tv i årets første tippekamp, da vi er tilbake i det gjeveste selskap. Hevnen er søt er vel et passende ordtak vi da kan bruke.

Som Leeds-supporter er jeg nok fortsatt en rookie, i forhold til mange andre her inne. 12-13 år som supporter er ingenting, men jeg har likevel fått med meg nok av ups and downs likevel. Som du sier, Vidukas 4 mål er blant mine høydepunkter når man ser på enkeltkamper. Jeg kommer til å sitte med et glis når vi kommer tilbake, for det gjør vi!

- Dennis
Marching on together!

agehvitstein

Re: A different view
« Svar #3 på: Juli 24, 2007, 22:53:30 »
Går for hjemmekampen mot Stutgart. Ufattelig stemning på tribunen. Det er eneste gang min bror som er ihugga Pool supporter har holdt med Leeds!
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: A different view
« Svar #4 på: Juli 25, 2007, 14:33:34 »
Her beskriver du litt om hvorfor vi er Leeds United og ferdig med det!!!
Yeboahs vitne