Skrevet av Emne: Hvilke spillere trener fortsatt med Leeds  (Lest 2101 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Hvilke spillere trener fortsatt med Leeds
« på: Juli 29, 2007, 00:47:04 »
Er det sånn at både Flo og Ankergren fortsatt er med i sesongoppkjøringen til klubben?

Flo er vel neppe noe annet sted, mens Ankergren jo eies av Brøndby... Han er jo linket til Leeds på site etter site, kanskje det er flere som er i kulissene uten at vi får opplysninger om det....

Thompson spiller jo også, men han har vel heller ikke kontrakt enda. Flo trakk seg fra kamper i ren feighet, mens Prutton vel også er kontraktsløs.....

Noen som vet???

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Re: Hvilke spillere trener fortsatt med Leeds
« Svar #1 på: Juli 29, 2007, 01:20:29 »
prutton spilte ivertfall kampen mot burnley idag..det samme gjorde thompson...regner med at de blir signet så snart denne "aksjen"-saken ordner seg.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Lis

Re: Hvilke spillere trener fortsatt med Leeds
« Svar #2 på: Juli 29, 2007, 17:15:42 »
Bare rolig,Casper er på vej,kontrakten ligger klar og alt er ordnet,der mangler bare "the golden share"....
Wise sagde på YR at Casper spiller for Leeds næste sæson,bekræfter bare hvad vi alle har vist i et stykke tid,håber virkelig at alt dette bliver ordnet i næste uge efter det møde der skal være om Leeds fremtid...



Leeds United yesterday today tomorrow forever
Leeds United yesterday today tomorrow forever

Jon R

Re: Hvilke spillere trener fortsatt med Leeds
« Svar #3 på: Juli 29, 2007, 17:38:55 »
Apropos Yorkshire Radio og kampen igår: Litt overraskende at Douglas ble nevnt som en "støttespiller" i laget kommende sesong. Ingenting som tydet på at han er på vei bort, slik ryktene har fortalt oss. [8)]

Jon R.
Jon R.

Robert H.

Re: Hvilke spillere trener fortsatt med Leeds
« Svar #4 på: Juli 29, 2007, 17:45:26 »
Var det ikke det O'Leary sa om Ferdinand også, noen dager før han blir solgt til Man U...?[;)][:o)]

quote:
Originally posted by Jon R

Apropos Yorkshire Radio og kampen igår: Litt overraskende at Douglas ble nevnt som en "støttespiller" i laget kommende sesong. Ingenting som tydet på at han er på vei bort, slik ryktene har fortalt oss. [8)]

Jon R.



Jon R

Re: Hvilke spillere trener fortsatt med Leeds
« Svar #5 på: Juli 29, 2007, 18:02:56 »
Uten sammenligning forøvrig, Robert. [:o)]

quote:
Originally posted by Robert H.

Var det ikke det O'Leary sa om Ferdinand også, noen dager før han blir solgt til Man U...?[;)][:o)]

quote:
Originally posted by Jon R

Apropos Yorkshire Radio og kampen igår: Litt overraskende at Douglas ble nevnt som en "støttespiller" i laget kommende sesong. Ingenting som tydet på at han er på vei bort, slik ryktene har fortalt oss. [8)]

Jon R.






Jon R.
Jon R.

Budda

Re: Hvilke spillere trener fortsatt med Leeds
« Svar #6 på: Juli 29, 2007, 18:30:44 »
Har sansen for Douglas og håper han blir. Han blir en "helt" i mine øyne hvis han bestemmer seg å bli med ned i League One. Han spilte tross alt for landslaget til Irland i fjor!
Endre

Robert H.

Re: Hvilke spillere trener fortsatt med Leeds
« Svar #7 på: Juli 29, 2007, 18:36:23 »
Douglas var vel en av spillerne som ikke gikk med på å kutte lønnen i våres. Denne handlingen tror jeg ble sett på som såpass illojal av Bates/Wise at jeg tror Douglas forsvinner dersom en annen klubb vil ha han...
« Siste redigering: Juli 29, 2007, 18:36:58 av Robert H. »

Per-Stian

Re: Hvilke spillere trener fortsatt med Leeds
« Svar #8 på: Juli 29, 2007, 18:59:34 »
quote:
Originally posted by Lis

Bare rolig,Casper er på vej,kontrakten ligger klar og alt er ordnet,der mangler bare "the golden share"....
Wise sagde på YR at Casper spiller for Leeds næste sæson,bekræfter bare hvad vi alle har vist i et stykke tid,håber virkelig at alt dette bliver ordnet i næste uge efter det møde der skal være om Leeds fremtid...




Håpar verkeleg du har rett, Lis. Vil glede meg enormt dersom keepersituasjonen vert avklart snarleg, og at vi får tilbake vår solide danske!

peacock

Re: Hvilke spillere trener fortsatt med Leeds
« Svar #9 på: Juli 29, 2007, 19:08:59 »
Solide danske? Vel, du om det. Jeg mener Ankergren er for dårlig.

knut_eknes

Re: Hvilke spillere trener fortsatt med Leeds
« Svar #10 på: Juli 29, 2007, 19:23:29 »
Ankergren har svingt fra det helt fantastiske til det helt forferdelige! Men vi hadde jo en ganske grei form etter at han overtok, vant en del kamper og slapp inn relativt få mål kontra hva vi gjorde tidligere i sesongen. Også er det jo helt umulig å sette en straffe på mannen! hAr han ikke reddet alle(3?) straffene han fikk imot seg? Husker og når jeg var på ER mot preston at han virket som en meget populær mann blant fansen...
Håper virkelig han blir, tror han blir svært viktig!
 

Tom S

Re: Hvilke spillere trener fortsatt med Leeds
« Svar #11 på: Juli 29, 2007, 21:01:43 »
Solid danske ala Schmeicel er han riktignok ikkje, men på dette nivået er han ein god siste skanse, utan tvil.
Vi må ta med i bereikningane når vi uttaler oss om spillere at vi faktisk er i tredje divisjon.

Eg ynskjer Casper hjertelig velkommen tilbake!

Casper
Fraze - Heath - Rui - Lewis
Prutton - Dougie - Thommo - Westlake
Becks - Flo

Ikkje ein dårleg førsteellever på dette nivået, er meir bekymra for bredden i stallen utover i ein lang sesong.




quote:
Originally posted by peacock

Solide danske? Vel, du om det. Jeg mener Ankergren er for dårlig.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Re: Hvilke spillere trener fortsatt med Leeds
« Svar #12 på: Juli 29, 2007, 21:50:02 »
quote:
Originally posted by peacock

Solide danske? Vel, du om det. Jeg mener Ankergren er for dårlig.



Meinar absolutt Casper Ankergren kan karakteriserast som ein solid keeper, nivået tatt i betraktning. No kjenner eg ikkje til Loach og Gay, men eg tykkjer dansken vil vere vårt beste alternativ sidan han kjenner laget og spelarane godt frå forrige sesong.

peacock

Re: Hvilke spillere trener fortsatt med Leeds
« Svar #13 på: Juli 29, 2007, 22:13:57 »
En OK skudd-stopper, men totalt håpløs i feltet. Har skrevet dette før her inne, men kan gjenta:
Tror denne divisjonen er litt gammeldags engelsk tut-og-kjør-fotball. Dette betyr stor innsats, lange baller og mange innlegg i boksen. Her vil dansken slite.

Robert H.

Re: Hvilke spillere trener fortsatt med Leeds
« Svar #14 på: Juli 29, 2007, 22:21:18 »
Jeg er enig med peacock, Ankergren er bra på streken, men har virket meget suspekt i feltet. Det finnes få ligaer i verden hvor feltarbeidet er like viktig som i Englands lavere divisjoner...