Skrevet av Emne: Leeds - Wigan  (Lest 12975 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsulf

Re: Leeds - Wigan
« Svar #90 på: August 04, 2007, 23:15:43 »
Også akkurat i det jeg var å satte pizzaen i ovnen...
Hvordan var målet?

Kasin

Re: Leeds - Wigan
« Svar #91 på: August 04, 2007, 23:15:45 »
HERLIG!!



Jon R

Re: Leeds - Wigan
« Svar #92 på: August 04, 2007, 23:18:18 »
Flott mål. Beckford kan bli en hit i år. Morsomt å se at også kandol lykkes med noe. Og Gardner ser mer og mer ut som en class act!!!! [:p]

Jon R.
Jon R.

Leppan

Re: Leeds - Wigan
« Svar #93 på: August 04, 2007, 23:21:47 »
Tror at hvis vi kan få litt mer trykk ifra midtbanen når vi angriper så kan dette bli bra.

Glory years will come again!
Glory years will come again!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Leeds - Wigan
« Svar #94 på: August 04, 2007, 23:23:38 »
quote:
Originally posted by Leppan

Tror at hvis vi kan få litt mer trykk ifra midtbanen når vi angriper så kan dette bli bra.



Nettopp. Får bare håpe at L1-motstand gir den effekten [:I]

...nesten straffe

I hear the ancient footsteps like the motion of the sea
Sometimes I turn, there's someone there, other times it's only me
I am hanging in the balance of the reality of man
Like every sparrow falling, like every grain of sand

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Leeds - Wigan
« Svar #95 på: August 04, 2007, 23:29:57 »
1-2 [V]

To frispark, begge forandret retning. Wigan klarte å redde, ikke Leeds... Marginer evt kvalitet som utgjør forskjellen...



I hear the ancient footsteps like the motion of the sea
Sometimes I turn, there's someone there, other times it's only me
I am hanging in the balance of the reality of man
Like every sparrow falling, like every grain of sand

B.Dylan
« Siste redigering: August 04, 2007, 23:30:20 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Re: Leeds - Wigan
« Svar #96 på: August 04, 2007, 23:38:08 »
Masse bytter nå.

Det KRYR jo av unggutter vi har "laget" selv (nei, ikke tenk koffert nå!).

Likevel er vi helt på høyde med det, og vi har hatt i alle fall to meget store sjanser etter pause.

SA

http://www.svendanders.com/
« Siste redigering: August 04, 2007, 23:47:46 av Svend Anders »

Svend Anders

Re: Leeds - Wigan
« Svar #97 på: August 04, 2007, 23:50:48 »
Det var jo litt av et rykk av Weston! Litt Kewell-takter nesten der i noen sekunder.

Spissene virker jo sugne også, Kandol gjorde det bra og Elliott følger opp nå.

NÆR 2-2 der!

SA

http://www.svendanders.com/

Leedsulf

Re: Leeds - Wigan
« Svar #98 på: August 04, 2007, 23:51:01 »
To gedigne sjanser de siste to minuttene nå!

Sydhagen

Re: Leeds - Wigan
« Svar #99 på: August 04, 2007, 23:56:03 »
er kampen slutt?  hva er stillingen?  har laget spilt bra?  fortell???????
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Stifler

Re: Leeds - Wigan
« Svar #100 på: August 04, 2007, 23:57:20 »
Syntes gutta gjorde en god jobb!:)
gleder mg til Tranmere kampen!:)




Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

Adis

Re: Leeds - Wigan
« Svar #101 på: August 04, 2007, 23:59:07 »
Jeg er meget positivt overrasket!! Dette er karer som ikke akkurat har spilt sammen mye.. og de virker veltrente!!! DET blir viktig!! Bare beholde Becks og hente Ankergren tilbake nå så blir det shitgood!





After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
« Siste redigering: August 04, 2007, 23:59:28 av WeAreLeeds »
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Sydhagen

Re: Leeds - Wigan
« Svar #102 på: August 04, 2007, 23:59:13 »
en annen ting, er det noen som vet om ligakampene blir sendt på lutv?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsulf

Re: Leeds - Wigan
« Svar #103 på: August 04, 2007, 23:59:52 »
Det ble 1-2 tap, men vi var fullt på høyde og hadde fortjent mer.
Min MOM er uten tvil Gardner.

Runar

Re: Leeds - Wigan
« Svar #104 på: August 05, 2007, 00:01:42 »
Synes ikke Prutton var all verden JonR, men denne Weston viste litt takter når han kom inn. Bra fart og offensiv. Carole lykkes ikke med allverden i den perioden han på banen, men Westlake var ikke god i første omgang, men spilte seg opp i 2.omgang og fikk en målgivende.

Liker dagens mannskap, vi trenger litt dybde i forsvaret Ben Parker er ikke den spilleren jeg hadde håpet, mulig han er bedre som back, men han virket ikke som noe fenomen.

Gardner spiller bra og kan bli en hit, spesielt ettersom vi ikke har verdens beste høyreback i utgangspunktet....

Ellers så føler jeg at mine mistanker de siste sesongner er bekreftet, ungutta våre er gode og ser ut til å kunne spille fotball...

Howson er jo allerede en god spiller, mens Bayly, Elliot og Gardner viser sitt talent - Tenk om vi kunne fått beholde, Ben Gordon, Daniel Rose, Michael Woods og Tom Taiwo? Det kunne vært et spennende lag asså.....
 

venadis

Re: Leeds - Wigan
« Svar #105 på: August 05, 2007, 00:03:23 »
Dette var skikkelig oppløftende av Leeds, lenge siden jeg har sett laget så godt organisert, og det med så mange unggutter på banen. Beste vitamininnsprøytning på laaange tider. Vi får i tillegg muligheten til å følge lagets kamper både borte og hjemme, herregud så deilig det nå ska bli med full konsentrasjon på fotball.
MOT
 

Stifler

Re: Leeds - Wigan
« Svar #106 på: August 05, 2007, 00:07:22 »
quote:
Originally posted by Sydhagen

en annen ting, er det noen som vet om ligakampene blir sendt på lutv?




Reserve hjemmekampene skal trolig gå på LUTV. IKKE andre kamper...

Men har noen tro på opprykk med 15 -poeng?




Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

venadis

Re: Leeds - Wigan
« Svar #107 på: August 05, 2007, 00:09:02 »
Jeg oppfattet det slik at samtlige borte og hjemmekamper (serie) skulle vises.
 

Stifler

Re: Leeds - Wigan
« Svar #108 på: August 05, 2007, 00:09:32 »
Nei det skal de ikke:P




Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

Stifler

Re: Leeds - Wigan
« Svar #109 på: August 05, 2007, 00:10:34 »
-Nr 2 er den første taperen-

Cherry

Re: Leeds - Wigan
« Svar #110 på: August 05, 2007, 00:12:13 »
Utrolig spent på hva uken bringer av signeringer av spillere nå, men
Du verden: Ser bra ut!
Litt lobby av styret, så bør straffen ned noen poeng også....
 

venadis

Re: Leeds - Wigan
« Svar #111 på: August 05, 2007, 00:12:16 »
Pokker, ja det var for godt til og være sant, men spennende blir det uansett, med dette laget bør vi nå langt[;)]
 

Stifler

Re: Leeds - Wigan
« Svar #112 på: August 05, 2007, 00:14:13 »
Men skulle vel være mulig?
å vise alle kampene som idag. eller har det med rettigheter å gjør?





Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

Jon R

Re: Leeds - Wigan
« Svar #113 på: August 05, 2007, 00:19:35 »
quote:
Originally posted by Runar

Synes ikke Prutton var all verden JonR, men denne Weston viste litt takter når han kom inn. Bra fart og offensiv. Carole lykkes ikke med allverden i den perioden han på banen, men Westlake var ikke god i første omgang, men spilte seg opp i 2.omgang og fikk en målgivende.

Liker dagens mannskap, vi trenger litt dybde i forsvaret Ben Parker er ikke den spilleren jeg hadde håpet, mulig han er bedre som back, men han virket ikke som noe fenomen.

Gardner spiller bra og kan bli en hit, spesielt ettersom vi ikke har verdens beste høyreback i utgangspunktet....

Ellers så føler jeg at mine mistanker de siste sesongner er bekreftet, ungutta våre er gode og ser ut til å kunne spille fotball...

Howson er jo allerede en god spiller, mens Bayly, Elliot og Gardner viser sitt talent - Tenk om vi kunne fått beholde, Ben Gordon, Daniel Rose, Michael Woods og Tom Taiwo? Det kunne vært et spennende lag asså.....



Prutton var helt borte i annen omgang. Nå er vel ikke høyre kant hans beste posisjon, men han har en god touch på ballen og virker sterk i duellene. Ser for meg aat han kan gjøre en bra jobb sentralt på midten, spesielt hvis Douglas skulle bli solgt. Ellers synes jeg flere av de unge spilte med stor selvtillit. Vi har en rekke i unge spillere i den rette alderen nå ( 17-19) og jeg tipper flere av de vil få sitt gjennombrudd på førstelaget denne sesongen. Sånn sett kan nedrykket kombinert med begrensede transfermidler, føre til en ny ungdomsrevolusjon. Hvis vi får beholde de største talentene vel og merke....[8)]

Jon R.
Jon R.

Runar

Re: Leeds - Wigan
« Svar #114 på: August 05, 2007, 00:25:51 »
Var vel den ungdommsrevulusjonen vi ventet på når vi gikk ned fra PL for 3 årsiden vi håpet på.. Men Prutton er nok best som sentralmidtbanespiller ja, d er jo faktisk den posisjonen vi har BEST dekning....Dougie, Pruton, Thommo, Howson, Bayly, Westlake...

En stopper og keeper av kaliber pluss en venstrekant/spiss så føler jeg vi har et bra mannskap. Synd at ikke Delph kom innpå har hørt positive ting om han og gledet meg til å se hvordan han var...

Men sier d igjen, sier litt om denne generasjonen med ungutter når disse spillerne er de nest beste bak, Tawio, Woods, Rose og Gorden.... Får håpe de slår til alle mann...

PS: Hadde vi ikke en u16 landslagspiller som het Liam Darville eller noe også?

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Runar

Synes ikke Prutton var all verden JonR, men denne Weston viste litt takter når han kom inn. Bra fart og offensiv. Carole lykkes ikke med allverden i den perioden han på banen, men Westlake var ikke god i første omgang, men spilte seg opp i 2.omgang og fikk en målgivende.

Liker dagens mannskap, vi trenger litt dybde i forsvaret Ben Parker er ikke den spilleren jeg hadde håpet, mulig han er bedre som back, men han virket ikke som noe fenomen.

Gardner spiller bra og kan bli en hit, spesielt ettersom vi ikke har verdens beste høyreback i utgangspunktet....

Ellers så føler jeg at mine mistanker de siste sesongner er bekreftet, ungutta våre er gode og ser ut til å kunne spille fotball...

Howson er jo allerede en god spiller, mens Bayly, Elliot og Gardner viser sitt talent - Tenk om vi kunne fått beholde, Ben Gordon, Daniel Rose, Michael Woods og Tom Taiwo? Det kunne vært et spennende lag asså.....



Prutton var helt borte i annen omgang. Nå er vel ikke høyre kant hans beste posisjon, men han har en god touch på ballen og virker sterk i duellene. Ser for meg aat han kan gjøre en bra jobb sentralt på midten, spesielt hvis Douglas skulle bli solgt. Ellers synes jeg flere av de unge spilte med stor selvtillit. Vi har en rekke i unge spillere i den rette alderen nå ( 17-19) og jeg tipper flere av de vil få sitt gjennombrudd på førstelaget denne sesongen. Sånn sett kan nedrykket kombinert med begrensede transfermidler, føre til en ny ungdomsrevolusjon. Hvis vi får beholde de største talentene vel og merke....[8)]

Jon R.


 

sindre12

Re: Leeds - Wigan
« Svar #115 på: August 05, 2007, 00:35:27 »
Tror ikke vi rykker ned nei...


FORNØYD me gutta----!!!!!!
Beckford 4 England!

SveinArve

Re: Leeds - Wigan
« Svar #116 på: August 05, 2007, 00:59:09 »
Gardner blir den neste Woody/Kelly:)

Beckford blir toppscorer i L1.

Kandol har blitt bedre enn i fjor.

Håper Casper signeres.

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Stifler

Re: Leeds - Wigan
« Svar #117 på: August 05, 2007, 01:18:25 »
Men noen som har tro på opprykk med disse -15 poengene!?
syntes vi burde klare en play-off plass så tar vi det fra der...
Men Sunderland klarte jo dette ifjor. Tapte siden 5 første kamper, som vil si 15 poeng tapt,
men klarte å vinne CCC!

Come on Leeds!!!




Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

Adis

Re: Leeds - Wigan
« Svar #118 på: August 05, 2007, 01:48:23 »
Poenget er jo da at vi kommer til å ha en downperiode i løpet av sesongen, garantert, om den i det hele tatt blir så bra. Får vi det nå.. en downperiode på 5 kamper, så får vi jo med 15 poeng minus i realiteten to.





After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Tom S

Re: Leeds - Wigan
« Svar #119 på: August 05, 2007, 02:07:16 »
Veldig oppløftende forestilling av gutta på ER idag. Var veldig imponert over Becks, Gardner og tildels Kandol. Ellers har vi ei sterk midtbane og det kan virke som om Wisey har trent ein del forsvar, syntes gutta bak holdt god linje og riktig avstand i ledda.
Mykje spennande unggutter på vei. Ein god keeper og ein sjefstopper så kan dette bli moro utover høsten og vinteren, og enda kjekkere til våren.

Mykje positivt siste 24 timer - det må feirast: SKÃ…L!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!