Skrevet av Emne: Flere signerer  (Lest 3222 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pål

Flere signerer
« på: August 07, 2007, 23:33:24 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1086770,00.html

Seks nye som signerer kontrakter...

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Ferre

Re: Flere signerer
« Svar #1 på: August 07, 2007, 23:35:31 »
Bra at Prutton og Rui signere. Begynner faktisk å blir litt optimistisk nå! Et par kantspillere til så begynner dette å se bra ut.

-WE'LL BE BACK-

Sander

Re: Flere signerer
« Svar #2 på: August 07, 2007, 23:41:18 »
Skulle gjerne hatt en midtstopper eller to til også spør du meg
 

SirOlsen

Re: Flere signerer
« Svar #3 på: August 07, 2007, 23:41:30 »
Er det noen som gjør meg virkelig glad i sjela, så er det Casper Ankergren og Rui Marques.. Den holdningen de har vist ovenfor Leeds United som klubb, er en spirit jeg har savnet i lang tid.. Dette er folk som åpenbart ønsker jobbe i Leeds drakta..

Vel, man kan jo sikkert si det om det meste ellers av laget og, da vi nok ikke er SÃ…Ã…Ã…Ã… hip å gå til etter de siste års tullballerier.. Men jeg synes i allefall Casper og Rui er to personer som har utmerket seg veldig holdningsmessig ovenfor klubben.

Tror disse to vil gjøre en svært god jobb for oss i år..

En annen person jeg er svært svært spent på er Leon Constantine.. Skal tro om han har noe gull i gylfen, jeg.. Synes bare navnet hans klinger "sukess" av en eller annen grunn.. :)

Ellers er det utrolig gøy og se at unggutta ser ut til å kunne få bli en viktig del av laget.
« Siste redigering: August 07, 2007, 23:43:52 av SirOlsen »
-SirOlsen-

berlin

Re: Flere signerer
« Svar #4 på: August 07, 2007, 23:42:13 »
Da er det bare Thommo som gjenstår av de som er forventet å skrive kontrakt![:)]

Det blir spennende om det kommer enda noen ny signinger,
som det ikke har vært rykter om. (ja, bortsett fra Flo[:I], da).

B-m

Re: Flere signerer
« Svar #5 på: August 07, 2007, 23:43:17 »
bra med Marques!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

torivar

  • Gjest
Re: Flere signerer
« Svar #6 på: August 08, 2007, 00:02:22 »
Det som er bærre lækkert er at disse har tatt en sjanse på å bli værende hos oss gjennom sommeren. Flere av de kunne sikkert hoppet på andre tilbud, men valgte å gamble og bli. La oss tolke det slik at vi begynner å få på plass en gjeng som vil blø for drakta. Wise for England!


Marchin on...

Tony Montana

Re: Flere signerer
« Svar #7 på: August 08, 2007, 00:09:10 »
Ser ut som det er flere som ønsker seg til Leeds..

http://fotball.aftenbladet.no/forstediv/article87185.ece

http://fotball.aftenbladet.no/forstediv/article86810.ece




--A problem shared is a problem halved, so is your problem really yours or just half of someone else's?--
-David Brent-

--A problem shared is a problem halved, so is your problem really yours or just half of someone else's?--
-David Brent-

HåvardK

Re: Flere signerer
« Svar #8 på: August 08, 2007, 00:13:48 »
quote:
Originally posted by B-m

bra med Marques!


Der var´n, gitt! Helt enig, forresten.

rd1

Re: Flere signerer
« Svar #9 på: August 08, 2007, 01:18:35 »
Thompson signerer vel imorgen da..

Håper vi kunne fått inn en ving på hver side, samt en spiss og en midstopper til, før vi gir oss. Evt en venstreback, dersom vi bruker Lewis på venstre kant.



"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

raggen

Re: Flere signerer
« Svar #10 på: August 08, 2007, 01:27:03 »
bra lesning dette. endelig noe positivt

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Dag

  • Gjest
Re: Flere signerer
« Svar #11 på: August 08, 2007, 02:24:07 »
Håper på en forsvarer eller to til av høy kvalitet. Samt en høyre flankespiller. Usikker på dekningen på topp. Beckford virket bra mot Wigan. Er ikke overbevist om at Kandol, Constantine, Elliot eller for den saks skyld Flo er bra nok

aoj

Re: Flere signerer
« Svar #12 på: August 08, 2007, 02:33:30 »
Får vel hvertfall håpe Thommo signer straks. Men jeg syns det ser ganske bra ut allerede! Kan vel ikke være så mange i divisjonen som på papiret har like bra startellever?
 

GeirO

Re: Flere signerer
« Svar #13 på: August 08, 2007, 03:01:05 »
quote:
Originally posted by aoj

Får vel hvertfall håpe Thommo signer straks. Men jeg syns det ser ganske bra ut allerede! Kan vel ikke være så mange i divisjonen som på papiret har like bra startellever?



Vel, vel. Tipper noen av oss kan bli litt sneversynte. Det er ikke akkurat noe stjernegalleri vi mønstrer - for å si det pent. Tipper det er noen lag i L1 som har bedre førsteelver enn oss!
MOT

Pål

Re: Flere signerer
« Svar #14 på: August 08, 2007, 04:10:16 »
Som f eks? Er vel ikke så mange lag som er bedre på papiret... Men så er ikke alltid det papiret helt riktig heller da[;)]

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

TrJ

Re: Flere signerer
« Svar #15 på: August 08, 2007, 04:28:54 »
Jeg er også blitt litt mer optimist etter de siste 2 dagers nye signeringer. Tror det er bra at disse ikke er helt ferske, men har vært med oss en stund. Nå trenger vi bare å få redusert poengstraffen så ser det bra ut!

/Terje
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

kjelvi

Re: Flere signerer
« Svar #16 på: August 08, 2007, 04:39:25 »
quote:
Originally posted by GeirO

quote:
Originally posted by aoj

Får vel hvertfall håpe Thommo signer straks. Men jeg syns det ser ganske bra ut allerede! Kan vel ikke være så mange i divisjonen som på papiret har like bra startellever?


Vel, vel. Tipper noen av oss kan bli litt sneversynte. Det er ikke akkurat noe stjernegalleri vi mønstrer - for å si det pent. Tipper det er noen lag i L1 som har bedre førsteelver enn oss!



Tror nok at jeg må støtte GeirO i hans analyse.
Bortsett fra Leon C. og delvis Carsten A., er resten 'reject'-spillere som neppe skremmer vannet av noen - sjøl i L1. Det gjelder sjøl Thommo!
Det betyr riktignok ikke at de kan gjøre jobben!

Jeg tror Carsten holder mål i mål, samt at vi bør ha en god midtbane (bl.a Thommo, Dougie). Det kritiske er at noen må score målene (hvis Leon C. og Beckford tryner, hva har vi då?), samt at forsvaret virker 'svakt'.

Jeg frykter at en så tynn og relativt ujevn stall kan gå på en rekke smeller dersom nøkkelspillere blir skadeutsatt.

Personlig er jeg spent på Leon C. og David P. - som jeg håper leverer varene på krevet nivå. Thommo føler jeg meg trygg på så lenge han er skadefri.

Ønske: Et par stopper av solid kvalitet!

h.b

  • Gjest
Re: Flere signerer
« Svar #17 på: August 08, 2007, 04:41:30 »
Egentlig merkelig at så fort noen signer for Leeds så er de kjempegode. Ingen andre klubber som vil ha dem tyder på at de ikke er særlig ettertraktet



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

HåvardK

Re: Flere signerer
« Svar #18 på: August 08, 2007, 04:46:00 »
Vi skal selvsagt ikke skru forventningene for høyt. Men ut fra forutsetningene er jeg overrasket over at Wise har greid å få til såpass med signinger. Så gjenstår det å se om de lykkes, selvsagt.

Pål

Re: Flere signerer
« Svar #19 på: August 08, 2007, 04:46:12 »
ALLE lag i L1 består av rejects og uprøvde unge spillere... Derfor jeg lurer på hvilke andre lag i divisjonen som har så veldig mye bedre lag enn oss?

Hva angår det hb sier så var vel opptil flere klubber i CCC ute etter f eks Constantine...

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

h.b

  • Gjest
Re: Flere signerer
« Svar #20 på: August 08, 2007, 05:01:12 »
Pål. Han er unntaket som bekrefter regelen



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

GeirO

Re: Flere signerer
« Svar #21 på: August 08, 2007, 05:04:29 »
quote:
Originally posted by Pål

ALLE lag i L1 består av rejects og uprøvde unge spillere... Derfor jeg lurer på hvilke andre lag i divisjonen som har så veldig mye bedre lag enn oss?

Hva angår det hb sier så var vel opptil flere klubber i CCC ute etter f eks Constantine...

Full mann, full kontroll



Hakke peiling på de andre lagene. Bare TIPPER at akkurat Leeds ikke har den beste førsteelveren. Hvorfor skulle akkurat Leeds ha det beste laget? Ren sannsynlighetstenking (samt en kikk på laget vårt).
MOT

SveinArve

Re: Flere signerer
« Svar #22 på: August 08, 2007, 05:05:46 »
jeg syns Forest sin stall såg veldig sterk ut..

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Per-Stian

Re: Flere signerer
« Svar #23 på: August 08, 2007, 06:17:30 »
Herleg at det omsider har losna når det gjeld nye kontraktar og nysigneringar. Er ufatteleg letta for at Ankergren kom attende til klubben. Ikkje noko vondt om unggutane Loach og Gay, men det roar nervane mine litt at vi får tilbake ein habil keeper som kjenner laget og klubben godt.

Erik M

Re: Flere signerer
« Svar #24 på: August 08, 2007, 06:37:24 »

[/quote]

Hakke peiling på de andre lagene. Bare TIPPER at akkurat Leeds ikke har den beste førsteelveren. Hvorfor skulle akkurat Leeds ha det beste laget? Ren sannsynlighetstenking (samt en kikk på laget vårt).
[/quote]

Det er klart at det er mange muligheter for å finne noe negativt fortsatt.  Jeg skjønner også at det er mange som ikke klarer å være optimistiske sånn plutselig.  OK?

Hvorfor Leeds skal være en av favorittene i L1???  Are your serious?  Nå ser jeg selvsagt bort fra poengstraffen - den gjør sesongen vanskelig.

Men ærlig talt, bør jeg bruke veldig lang tid på å forklare hvorfor Leeds ikke tilhører L1?
 

Roy

Re: Flere signerer
« Svar #25 på: August 08, 2007, 14:09:52 »
quote:
Originally posted by Erik M





Hakke peiling på de andre lagene. Bare TIPPER at akkurat Leeds ikke har den beste førsteelveren. Hvorfor skulle akkurat Leeds ha det beste laget? Ren sannsynlighetstenking (samt en kikk på laget vårt).
[/quote]

Det er klart at det er mange muligheter for å finne noe negativt fortsatt.  Jeg skjønner også at det er mange som ikke klarer å være optimistiske sånn plutselig.  OK?

Hvorfor Leeds skal være en av favorittene i L1???  Are your serious?  Nå ser jeg selvsagt bort fra poengstraffen - den gjør sesongen vanskelig.

Men ærlig talt, bør jeg bruke veldig lang tid på å forklare hvorfor Leeds ikke tilhører L1?
[/quote]

NEI![:D][:D][:D]
Stand up and sing for LEEDS UNITED

GeirO

Re: Flere signerer
« Svar #26 på: August 08, 2007, 18:33:26 »
quote:
Originally posted by Erik M





Hakke peiling på de andre lagene. Bare TIPPER at akkurat Leeds ikke har den beste førsteelveren. Hvorfor skulle akkurat Leeds ha det beste laget? Ren sannsynlighetstenking (samt en kikk på laget vårt).
[/quote]

Det er klart at det er mange muligheter for å finne noe negativt fortsatt.  Jeg skjønner også at det er mange som ikke klarer å være optimistiske sånn plutselig.  OK?

Hvorfor Leeds skal være en av favorittene i L1???  Are your serious?  Nå ser jeg selvsagt bort fra poengstraffen - den gjør sesongen vanskelig.

Men ærlig talt, bør jeg bruke veldig lang tid på å forklare hvorfor Leeds ikke tilhører L1?
[/quote]

Svar fra GeirO:
Eeeehhh....? Har jeg sagt alt dette? Sier bare at det er ikke sikkert Leeds har L1's beste førsteelver.

Og kan legge til at selv uten poengstraff mener jeg og mange med meg at opprykk kan bli vanskelig.

Og at selvsagt hører ikke Leeds hjemmer i L1 !

Nei, jeg er nok ikke blant de største optimistene denne sesongen. Tror det vil skje mye "rart" framover. Men HÃ…PET er der....!!!
« Siste redigering: August 08, 2007, 18:34:32 av GeirO »
MOT