Skrevet av Emne: Smith And Kewell pay up!  (Lest 2407 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sindre12

Smith And Kewell pay up!
« på: August 07, 2007, 09:48:22 »
ser Cook gjør det får QPR!!!

PAY UP!![:I]
Beckford 4 England!

Runar

Re: Smith And Kewell pay up!
« Svar #1 på: August 07, 2007, 22:24:21 »
Hva snakker du om?
 

knut_eknes

Re: Smith And Kewell pay up!
« Svar #2 på: August 07, 2007, 22:31:31 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1801_2643969,00.html

Fulham midfielder Lee Cook has made a donation of around £250,000 to QPR in an attempt to financially help his former club.

Smith gjorde vel noe ala dette da han gikk, men Kewell derimot kunne vel ikke få nok penger i egen lomme og grabbet til seg det han kunne...
Veldig synd at han har gått skadet i 3 år og at karrieren han har gått i dass.........................................NOT!!!!!! :-)
 

h.b

  • Gjest
Re: Smith And Kewell pay up!
« Svar #3 på: August 07, 2007, 23:38:21 »
Jeg hadde ikke gitt så mye som et cent til Leeds hvis jeg var Kewell. Spytter ikke penger inn i lomma til Bates



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Dennis

Re: Smith And Kewell pay up!
« Svar #4 på: August 07, 2007, 23:42:17 »
Bakke, Kewell m.fl burde jo kommet tilbake og spilt litt fotball for pengene de fikk av oss, syns nå jeg. Smith sa vel fra seg en sum på £1mill han hadde krav på, da han gikk? Hvor mange hadde sagt fra seg 12 millioner kroner??

- Dennis
« Siste redigering: August 07, 2007, 23:43:06 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Peter7

Re: Smith And Kewell pay up!
« Svar #5 på: August 08, 2007, 03:09:52 »
Smiths transfer reddet vel faktisk klubben en stakket stund, i tillegg stemmer det at han ga avkall på et beløp.

Kewells avgang er jo en helt annen historie - med negativt fortegn.

***
Vi skulle aldri solgt Terry Cooper til Boro'...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Lars E

Re: Smith And Kewell pay up!
« Svar #6 på: August 08, 2007, 08:46:01 »
Ã… gi fra seg 12 millioner kroner er noe jeg alltid kommer til å respektere Alan Smith for. Det er klubbfølelse! Jeg er sikker på at han kommer til å spille for Leeds igjen! PL 2011.

Forever Leeds

Forever Leeds

LeedsUnited

  • Gjest
Re: Smith And Kewell pay up!
« Svar #7 på: August 08, 2007, 12:55:55 »
Det er vel ikke noen som tror at Quislingen Kewell ville støttet noe som helst?
Smith hjalp bra til økonomisk, feilen han gjorde var å gå til ManchU, men nå er han heldigvis borte der fra.
Ellers er jeg enig med andre her at det er ingen vits å støtte klubben økonomisk så lenge Bates sitter ved roret.

Svend Anders

Re: Smith And Kewell pay up!
« Svar #8 på: August 08, 2007, 13:48:14 »
Så vidt jeg vet får Leeds noen prosenter av salget av Smith nå også. Hvor mye var det han gikk for??

SA

http://www.svendanders.com/

Cherry

Re: Smith And Kewell pay up!
« Svar #9 på: August 08, 2007, 15:29:48 »
Hvis vi ennå får penger for Smith, så må det være noe av det mest lukurative salget vi har gjort. Meget bra.
Håper gutten kommer HJEM etter hvert......sitter med en følelse av det.
Ser han uttaler seg om det ikke var noe problem og forlate djevlene, men Leeds` derimot.......
Alan Smith er Leeds gutt!
 

Erik M

Re: Smith And Kewell pay up!
« Svar #10 på: August 09, 2007, 02:56:48 »
quote:
Originally posted by Lars E

Ã… gi fra seg 12 millioner kroner er noe jeg alltid kommer til å respektere Alan Smith for. Det er klubbfølelse! Jeg er sikker på at han kommer til å spille for Leeds igjen! PL 2011.

Forever Leeds





Hva var foranledningen igjen?  Er det ikke sånn at når du ber om transfer selv så fraskriver du deg en del av pengene?  Da kan det salvsagt ha vært andre taktiske hensyn enn pur klubbfølelse.  

Men men - jeg har meget sterk sans for Smith uavhengig av dette momentet.
 

Jon R

Re: Smith And Kewell pay up!
« Svar #11 på: August 09, 2007, 03:07:20 »
quote:
Originally posted by Erik M

quote:
Originally posted by Lars E

Ã… gi fra seg 12 millioner kroner er noe jeg alltid kommer til å respektere Alan Smith for. Det er klubbfølelse! Jeg er sikker på at han kommer til å spille for Leeds igjen! PL 2011.

Forever Leeds





Hva var foranledningen igjen?  Er det ikke sånn at når du ber om transfer selv så fraskriver du deg en del av pengene?  Da kan det salvsagt ha vært andre taktiske hensyn enn pur klubbfølelse.  

Men men - jeg har meget sterk sans for Smith uavhengig av dette momentet.



Smith ba ikke om transfer. Han hadde i realiteten ikke noe valg. Klubben gjorde det tidlig klart at Smith ville bli solgt ved et nedrykk. At han selv ønsket seg bort og erklærte at han ikke var noen Championsship spiller, spiller ingen rolle. Han hadde glatt kunnet stikke ca 1 mill £ i "loyalitetsbonus" hvis han ønsket det. [8)]

Jon R.
« Siste redigering: August 09, 2007, 03:08:09 av Jon R »
Jon R.

raffa

Re: Smith And Kewell pay up!
« Svar #12 på: August 09, 2007, 03:27:04 »
er ikkje snakk om å pytte pengar i lomma på bates. det er faktisk snakk om å redde leeds. derfor burde både K og S bidra

rune rafdal
rune rafdal

HåvardK

Re: Smith And Kewell pay up!
« Svar #13 på: August 09, 2007, 05:09:22 »
Uansett mener jeg han gikk for fem millioner pund. Smith, altså. Til Toons.

Lars E

Re: Smith And Kewell pay up!
« Svar #14 på: August 09, 2007, 05:30:36 »
Takk Jon R. Da slapp jeg å svare på det.

Forever Leeds

Forever Leeds

Papi

Re: Smith And Kewell pay up!
« Svar #15 på: August 09, 2007, 17:51:42 »
Kva med og opprette ein konto kor Leedsfans frå heile verden kan sette inn sitt ynskelige bidrag til Leeds United. Eg kan personlig som bankmann, ligge inne som fullmaktsinnehaver :)

Og den dagen Bates selger klubben, spytter vi inn ti talls milioner til klubben fra supportere verden over??

Eg liker faktisk ideen, men om det lar seg gjennomføre? ;)


I`d rather walk alone
« Siste redigering: August 09, 2007, 17:52:21 av Papi »
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil