Skrevet av Emne: 10 strake  (Lest 3303 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jarle

10 strake
« på: September 09, 2007, 17:55:02 »
Mitt nest mål...

Tror det kan la seg gjøre...
Tar vi Rovers borte på fredag er vi godt på vei..
Swansea hjemme og Gillingham borte tar vi på flyten

Oldham borte og Yeovil hjemme skal vel også være høyst oppnåelig...

15 poeng etter 10 kamper (30 poeng i en fair verden)... da er vi 3-4 poeng bak play off plassen vil jeg tro!!!

RoarG

Re: 10 strake
« Svar #1 på: September 09, 2007, 18:00:10 »
10 strake? Ja hvorfor ikke. Selv ser jeg frem til 46 strake. Lets face it: lagene i denne divisjonen er utter rubbish, og bare feilskjær fra Leeds kan forhindre massakrering av motstanderne[:D].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: 10 strake
« Svar #2 på: September 09, 2007, 18:02:35 »
quote:
Originally posted by jarle

Mitt nest mål...

Tror det kan la seg gjøre...
Tar vi Rovers borte på fredag er vi godt på vei..
Swansea hjemme og Gillingham borte tar vi på flyten

Oldham borte og Yeovil hjemme skal vel også være høyst oppnåelig...

15 poeng etter 10 kamper (30 poeng i en fair verden)... da er vi 3-4 poeng bak play off plassen vil jeg tro!!!


...det er slikt jeg frykter...

Et tap eller to and "all hell break loose".

Ser vi bak resultatene er det ingen grunn til å forvente seier på seier...  Inntil å går har seirene kommet i sluttminuttene, etter tilsynelatende gode taktiske valg fra benken. I går vant vi en kamp der vi ble utspilt på midtbanen (av tabellfireren, det er så...) på hjemmebane.

Sterkt å vinne jevne kamper, vinne på dårlige dager osv...
Men det er lite ved spillet som bærer bud om at dette skal fortsette inn i himmelen.

OM ikke Derry, Thompson & co som vi har i bakhånd bidrar til å heve spillet vårt etter hvert som de er tilbake...

...men inntil videre er jeg ydmykt avventende til at vi fortsetter å kapre de nødvendige poeng.

Ikke ta de for gitt!!!




There's a woman by the river
With some fine young handsome man
He's dressed up like a squire
Bootlegged whiskey in his hand

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

4ever arcticwhite

Re: 10 strake
« Svar #3 på: September 09, 2007, 18:21:33 »
Det er vel ingen tvil om at det er mulig for Leeds å vinne enhver kamp i League One. Men vi kommer ikke til å vinne alle kampene i serien i år. Men ser vi på enkeltkamper bør vi egentlig alltid kunne vinne den neste kampen.

Men det er heller ingen tvil om at vi så langt denne sesongen ikke kan påberope oss å ha vært uheldige i en eneste kamp. Vi har vel kanskje heller vært heldige i et par av dem, slik som i går så vidt jeg skjønner rapportene.

Tror nok ikke at dette fører rett inn i himmelen, men det blir spennede å se om laget er i stand til å takle de første tapene, og komme tilbake. Først da får vi se hva som bor i Wise og Poyet, og hva som virkelig bor i gutta ute på banen.

Samtidig er det klart at den starten vi har hatt gjør at vi tåler å avgi noen poeng, og likevel kunne klare direkte opprykk. 10 poeng opp til andreplassen er ikke allverden. Det er tross alt 41 kamper igjen å spille, og 123 poeng å spille om. Skal vi nå 90 poeng kan vi avgi 33, dvs at vi tåler ca. 6 tap og 6 uavgjorte. Vi må altså fortsatt vinne alle hjemmekampene, og ca. halvparten av bortekampene.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

Eriksen55

Re: 10 strake
« Svar #4 på: September 09, 2007, 18:24:29 »
satt og så på kampene fremover i går...tror på 18 poeng før tapet kommer...ikke umulig.Det blir 11 strake kamper med seier før det blir stopp borte mot brighton....men klart...det skal litt til for at det skal bli slik.

Før eller senere kommer det ett tap, og jeg er spent på reaksjonene her da...tror noen av Wise kritikkerne begynner å bli litt "blodtørstige" og venter på en sjanse til å slakte wise, desverre. Samt at optimismen som råder her om dagen, hva  vil skje med den. Vi må være forbredt på noen tap snart.

Alle lag taper innimellom...men håper Leeds kan beholde flyten, samt få skikk på m-banen. Da er det ikke umulig med tanke på matchprogrammet med 6 strake seire til...men igjen...må ha max flyt isåfall:)



Adis

Re: 10 strake
« Svar #5 på: September 09, 2007, 18:31:28 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by jarle

Mitt nest mål...

Tror det kan la seg gjøre...
Tar vi Rovers borte på fredag er vi godt på vei..
Swansea hjemme og Gillingham borte tar vi på flyten

Oldham borte og Yeovil hjemme skal vel også være høyst oppnåelig...

15 poeng etter 10 kamper (30 poeng i en fair verden)... da er vi 3-4 poeng bak play off plassen vil jeg tro!!!


...det er slikt jeg frykter...

Et tap eller to and "all hell break loose".

Ser vi bak resultatene er det ingen grunn til å forvente seier på seier...  Inntil å går har seirene kommet i sluttminuttene, etter tilsynelatende gode taktiske valg fra benken. I går vant vi en kamp der vi ble utspilt på midtbanen (av tabellfireren, det er så...) på hjemmebane.

Sterkt å vinne jevne kamper, vinne på dårlige dager osv...
Men det er lite ved spillet som bærer bud om at dette skal fortsette inn i himmelen.

OM ikke Derry, Thompson & co som vi har i bakhånd bidrar til å heve spillet vårt etter hvert som de er tilbake...

...men inntil videre er jeg ydmykt avventende til at vi fortsetter å kapre de nødvendige poeng.

Ikke ta de for gitt!!!




There's a woman by the river
With some fine young handsome man
He's dressed up like a squire
Bootlegged whiskey in his hand

B.Dylan




100% ENIG!!! Jeg er ikke kjepphøy for fem øre. Spillemessig har det ikke vært fantastisk, og hovmod står uansett for fall!


After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

baste

Re: 10 strake
« Svar #6 på: September 09, 2007, 19:28:46 »
Vi kommer til å rykke direkte opp, det tror jeg helt og fult på. At hovmod står for fall synes jeg blir en for defansivt uttalelse. Bare vent, Derry i form, Thommo i form og Leeds styrer alle kampene...dette går rett opp...til CCC

Per-Stian

Re: 10 strake
« Svar #7 på: September 09, 2007, 20:35:56 »
No har vi tukta fleire lag som eg på førehand hadde tippa som sterke kandidatar til opprykk. Fem strake sigrar er over all forventning til eit nokså nykomponert lag. Vi er nok veldig avhengig av at anten Thompson eller Derry kjem attende snart. Redd det blir litt for offensivt med Prutton og Howson sentralt. Er også litt bekymra for at vi ikkje har god back-up for dei to spissane våre. Er sårbar for skader.


Promotion 2010

Re: 10 strake
« Svar #8 på: September 09, 2007, 21:32:55 »
quote:
Originally posted by jarle

Mitt nest mål...

Tror det kan la seg gjøre...
Tar vi Rovers borte på fredag er vi godt på vei..
Swansea hjemme og Gillingham borte tar vi på flyten

Oldham borte og Yeovil hjemme skal vel også være høyst oppnåelig...

15 poeng etter 10 kamper (30 poeng i en fair verden)... da er vi 3-4 poeng bak play off plassen vil jeg tro!!!


Mitt neste mål er 6 strake seire i ligaen! Det håper jeg er Wise's neste mål også. Så får vi se om spillerne innfrir. [;)]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Trygve

  • Gjest
Re: 10 strake
« Svar #9 på: September 09, 2007, 21:47:39 »
Leeds har 5 på rad,og det skulle bare mangle. "Heldig" eller ei, vinner du 5 på rad så er det ikke bare flaks. Dette laget bør bli bedre og bedre utover sesongen,at det vil komme tap er nesten umulig og ungå. Men når de avgjør kamper i slutt min. så velger jeg heller og se på det som en kvalitet,fremfor en svakhet.
Play off ser jeg på som en selvfølge at vi når,direkte opprykk ville være en utrolig prestasjon og bonus.
Og play offen vil de selvsagt vinne,kan være en flott avslutning/fest på nye Wembeley :)
40.000 Leeds supportere på tribunen :):):):)
( Har vært der og den var fantastisk)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: 10 strake
« Svar #10 på: September 09, 2007, 23:51:35 »
quote:
Originally posted by RoarG

10 strake? Ja hvorfor ikke. Selv ser jeg frem til 46 strake. Lets face it: lagene i denne divisjonen er utter rubbish, og bare feilskjær fra Leeds kan forhindre massakrering av motstanderne[:D].

Change is the constant that cannot be changed.



Grundig og god analyse av motstanderne ser jeg, så da blir jo ikke dette noe problem eller....[|)]!
Yeboahs vitne

TrJ

Re: 10 strake
« Svar #11 på: September 10, 2007, 03:38:29 »
Som man alltid sier.. Vi tar en kamp av gangen..
først blir det 6 på rad..
Men ingen kan nekte på at sesongstarten har vært fantastisk (i hvert fall resultatmessig)!!
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

enur

Re: 10 strake
« Svar #12 på: September 10, 2007, 03:44:13 »
Nja...skeptisk.

Klarer fortsatt ikke å være superoptimist, tross den meget gode starten. Er livredd for bortemøtet mot BR, og synes det ligger i kortene at vår første liganedtur kommer der. Får virkelig håpe at jeg tar feil. [:)]
____________
enur

Marching on together

Roy

Re: 10 strake
« Svar #13 på: September 10, 2007, 03:47:42 »
Jeg satser på at vi kopierer ligastarten fra 73/74 sesongen. Da har vi mye å glede oss til [8D][:D]
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Cherry

Re: 10 strake
« Svar #14 på: September 10, 2007, 16:24:34 »
Bare imponerende og vinne kamper på "middels" dager, slik som på Lørdag.  Sier det igjen: Gutta`virker godt trent, og det er viktig i League 1.
Det VIL komme poengtap, men det ser jo unektelig veldig lyst ut.
Selvtilliten er i spillerne nå, det er nullstillingen & motivasjon FØR hver kamp som blir avgjørende i mange kamper fremover.
Dette skjemaet som viser hvem som stemte imot ift poengstraffen av klubben .....DET bør virke godt!
 

Trygve

  • Gjest
Re: 10 strake
« Svar #15 på: September 10, 2007, 17:09:53 »
Avgjordet ikke Leeds veldig mange kamper i slutt min.forfjord, og det endte med play off :)

jarle

Re: 10 strake
« Svar #16 på: September 15, 2007, 22:37:37 »
Getting there... la oss nå sette en ny klubbrekord...

En ny æra har begynt!!!

Sheridan

Re: 10 strake
« Svar #17 på: September 15, 2007, 23:26:33 »
10 strake er ett must [8D][:p]


berlin

Re: 10 strake
« Svar #18 på: September 16, 2007, 01:05:43 »
10 strake - no way. Som andre nevner, er jeg spent på rekasjonen når vi først får et par dårlige resultater på rappen. Men som Wise-kritiker, kommer jeg ikke til å øse ut kritikk når det skjer, det blir på trynet. Det slitte utrykket "taim vill sjovv" må nok brukes i så måte.

Ligastarten har bare vært fenomenal, og hvis vi når julen ringes inn, har noe sånt som 14 seire, 4 uavgjort og 3 tap, er mine forventninger mer enn innfridd. Det gir 31 poeng før de siste 25 kampene, og fortsetter man like godt slik ut sesongen havner vi på 86 poeng. Det holder i hvertfall til PO. Ja, basert på de 4 forutgående sesongene i L1, holder det faktiskt til direkte opprykk også.

Er jeg da fortsatt Wise-kritiker? Mja, mje, mjo, ehhhehhh - kanskje ikke.
« Siste redigering: September 16, 2007, 01:09:20 av berlin »

SveinArve

Re: 10 strake
« Svar #19 på: September 16, 2007, 01:18:46 »
La oss ta en kamp av gangen og telle opp til slutt

------------------------------
CCC - here we come

http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Klausen

Re: 10 strake
« Svar #20 på: September 16, 2007, 01:24:12 »
quote:
Originally posted by SveinArve

La oss ta en kamp av gangen og telle opp til slutt

------------------------------
CCC - here we come

http://www.godoyil.no



Nei...kan ikke vi heller ta seieren på forskudd, og feire allerede i dag?[B)]
« Siste redigering: September 16, 2007, 01:24:33 av Klausen »

jarle

Re: 10 strake
« Svar #21 på: September 25, 2007, 19:29:03 »
7... 3 to go...

Gillingham er mat... så 2 hjemmekamper...


Sheridan

Re: 10 strake
« Svar #22 på: September 25, 2007, 19:43:08 »
We can do it!


janove

Re: 10 strake
« Svar #23 på: September 25, 2007, 20:01:35 »
Hadde man satset £100, før sesongstart hos William Hill, på 10 strake ligaseirer,
ville det gitt den nette sum av £1 000 000 (en million) tilbake!


samadhi

Re: 10 strake
« Svar #24 på: September 25, 2007, 20:20:23 »
Har vel nok en bortekamp mot Oldham til uka etter Gillingham. Også er det to hjemmkamper.

Så da er vi oppe i 11 strake!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

jarle

Re: 10 strake
« Svar #25 på: September 25, 2007, 20:21:13 »
ja... det hadde vært en grei pay check... FAEN!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: 10 strake
« Svar #26 på: September 25, 2007, 21:57:30 »
quote:
Originally posted by janove

Hadde man satset £100, før sesongstart hos William Hill, på 10 strake ligaseirer,
ville det gitt den nette sum av £1 000 000 (en million) tilbake!




Heh, og hadde jeg satset £10 ville jeg faktisk fått over 1 000 000 (en muillion) tilbake. I norske kroner, though...  

Men om Leeds klarer 3 strake serieseire til, se, det er en annen sak!
Og så har jeg ikke satset på det heller. Filler'n [V]



All my powers of expression and thoughts so sublime
Could never do you justice in reason or in rhyme

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: 10 strake
« Svar #27 på: September 26, 2007, 01:07:20 »
Skybet har satt odds på når Leeds første tap kommer:

 Gillingham 3.50     Bournemouth 21.00  
   Oldham 3.75     Cheltenham 34.00  
   Yeovil 7.00     Swindon 41.00  
   Brighton 7.00     Walsall 67.00  
   Orient 11.00     Port Vale 81.00  
   Carlisle 13.00     Huddersfield 101.00  
   Millwall 17.00     Bristol Rovers 151.00  

Har fordelt min innsats på Yeovil, Swindon og Huddersfield.

Yeovil - fordi jeg tror det er det beste av de neste lagene (og typisk om vi skulle ryke i akkurat den tiende[xx(])
Swindon - fordi det er Wise sin gamle klubb (og typisk om vi skulle ryke i akkurat den kampen jeg skal se live i høst[B)])
Huddersfield - fordi det er et lokaloppgjør (og typisk om vi skulle ryke for et lag med en gammel Leedsspiller som manager[:0])


-----------------------------------

http://www.vgb.no/12101
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....