Skrevet av Emne: Billett-spørsmål ...  (Lest 4293 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kickthemdown

Billett-spørsmål ...
« på: September 10, 2007, 20:48:54 »
Er det noen som helst muliughet å få kjøpt billetter nå med kredittkort hos vår kjære klubb? Hvis ikke, kan man på en eller annen måte reservere billetter som man henter dagen før kampen?

Eller må jeg vente med å kjøpe billetter til jeg kommer til Leeds..... ?

Anyone?

Alta-White

Kjell Skjerven

Re: Billett-spørsmål ...
« Svar #1 på: September 11, 2007, 03:27:57 »
Gjekk nett inn på sida mi på den off.website,men fremdeles gjekk det ikkje an å betale med kredittkort.

Side before self,every time.
Side before self,every time.

Kickthemdown

Re: Billett-spørsmål ...
« Svar #2 på: September 11, 2007, 05:15:28 »
quote:
Originally posted by Kjell Skjerven

Gjekk nett inn på sida mi på den off.website,men fremdeles gjekk det ikkje an å betale med kredittkort.

Side before self,every time.

Ganske fantastisk i grunn... [8)] Skulle tro vi var en bitteliten kiosk på hjørnet..

Helvete, får vel bare vente med å kjøpe til man kommer til Leeds og dermed ende opp uten billett på south stand... Grrr... [:(!]

Alta-White

chief

Re: Billett-spørsmål ...
« Svar #3 på: September 11, 2007, 14:37:12 »
quote:
Originally posted by Alta-White

quote:
Originally posted by Kjell Skjerven

Gjekk nett inn på sida mi på den off.website,men fremdeles gjekk det ikkje an å betale med kredittkort.

Side before self,every time.

Ganske fantastisk i grunn... [8)] Skulle tro vi var en bitteliten kiosk på hjørnet..

Helvete, får vel bare vente med å kjøpe til man kommer til Leeds og dermed ende opp uten billett på south stand... Grrr... [:(!]

Alta-White



Hvis du går på stadion og kjøper billett dagen før "matchen" tror jeg nok det ordner seg.[8D]


1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1