Skrevet av Emne: Stemningen på Elland Road !  (Lest 1268 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kickthemdown

Stemningen på Elland Road !
« på: September 25, 2007, 21:38:29 »
Etter å ha fått gleden av å overvære kampen mot Swansea på Elland Road så kan jeg herved bekrefte at stemningen er så bra som den høres ut på radio. Fra min plass øverst på South Stand rett ved Swansea fansen (ingen Leedsfans til høyre for meg, takk Janove[:)]) så var det en uvirkelig stemning. Ble faktisk rørt til tider der jeg sto og sang , så stolt var jeg over denne fansen. Stemningen mot swansea slår faktisk stemningen som var man Man * da kewell senket de i 2002[:)]

Det er ikke bare spillerne som er fyrt av the Fecking football league, det er jammen fansen også.

Vil oppfordre alle til å ta turen over for å oppleve dette..

Planlegging av ny tur er allerede godt igang.. [:)] 4-9 desember. Hjemmekamper mot Vale og Huddersfield....

Mvh

Alta-White som også ble rørt når han endelig fikk se Elland Road igjen. Nesten som å møte nær familie...

pesi

Re: Stemningen på Elland Road !
« Svar #1 på: September 25, 2007, 22:36:07 »
Jeg skal også på Vale å Hudderfield, Har jo vært på 2 hjemmekamper (2 borte) denne sesongen å stemningen har vært upåklagelig!!



Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Stemningen på Elland Road !
« Svar #2 på: September 25, 2007, 23:07:48 »
quote:
Originally posted by Alta-White
Etter å ha fått gleden av å overvære kampen mot Swansea på Elland Road så kan jeg herved bekrefte at stemningen er så bra som den høres ut på radio. Fra min plass øverst på South Stand rett ved Swansea fansen (ingen Leedsfans til høyre for meg, takk Janove[:)]) så var det en uvirkelig stemning. Ble faktisk rørt til tider der jeg sto og sang , så stolt var jeg over denne fansen. Stemningen mot swansea slår faktisk stemningen som var man Man * da kewell senket de i 2002[:)]

....



Hæ?

Mener du at protestaksjonene mot Bates, og 'flystøyen' over Elland Road har stilnet - allerede?
[:0]



-----------------------------------

http://www.vgb.no/12101
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....