Skrevet av Emne: Mifsud senka Scumchester på Old Trafford  (Lest 2795 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

Mifsud senka Scumchester på Old Trafford
« på: September 27, 2007, 06:01:42 »
Scumchester Utd 0-2 Coventry!!!!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=171486

Budda

Re: Mifsud senka Scumchester på Old Trafford
« Svar #1 på: September 27, 2007, 06:19:01 »
Utrolig morro! Alltid artig når Man Utd taper
Endre

Per-Stian

Re: Mifsud senka Scumchester på Old Trafford
« Svar #2 på: September 27, 2007, 06:22:28 »
Ja, og spesielt når det er mot eit drittlag[:p]

Lars E

Re: Mifsud senka Scumchester på Old Trafford
« Svar #3 på: September 27, 2007, 06:37:00 »
lol

Forever Leeds

Forever Leeds

flynn

Re: Mifsud senka Scumchester på Old Trafford
« Svar #4 på: September 27, 2007, 14:59:14 »
74.000 tilskuere på Old Trafford, for å se reservelaget bli utslått av en cup de tydeligis ikke bryr seg om, av Coventry. Det er en syk, syk verden.

flynn
« Siste redigering: September 27, 2007, 15:00:16 av flynn »

Lids

Re: Mifsud senka Scumchester på Old Trafford
« Svar #5 på: September 27, 2007, 15:28:03 »
Og fra det ene til det andre...

Cardiff vant 4-2 borte  mot West Brom i går. 2 mål av Fowler, ett av Hasselbaink. Stephen McPhail var nest sist på det første målet.

Thomas
Thomas

Per-Stian

Re: Mifsud senka Scumchester på Old Trafford
« Svar #6 på: September 27, 2007, 21:06:16 »
Sir Alex Fergusons temperament er velkjent. I går var det Manchester Uniteds unge håpefulle som fikk føle skottens vrede. Han skjelte ut spillerne sine etter ligacuptapet mot Coventry hjemme på Old Trafford.

Michael Mifsud scoret begge - og sørget trolig for en «hårfønerbehandling» i United-garderoben. Etter kampen la nemlig manager Sir Alex Ferguson ikke noe i mellom da han skulle beskrive spillernes innsats.

- Jeg er sjokkert. Noe slikt hadde jeg ikke ventet. Jeg gidder ikke å gi noen forklaring. Dette var rett og slett en elendig forestilling, sier United-bossen ifølge Sky Sports.

Ingen av de elleve som startet mot Chelsea søndag, var startoppstillingen i går. Dermed lå ansvaret på de unges skuldre.

- Dette var fryktelig skuffende. Vi var ikke først på en eneste ball. Kanskje er ikke disse spillerne vant til slike cup-kamper.

- Nå må de gå i seg selv, og vise at de er gode nok, sier den hissige skotten.

Nani, Anderson og John O'Shea startet gårsdagens oppgjør, mens Michael Carrick og Wes Brown kom inn etter hvilen.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=171514

RoarG

Re: Mifsud senka Scumchester på Old Trafford
« Svar #7 på: September 28, 2007, 03:37:54 »
Alltid gøy Scumchester taper , så får møkkafansens deres heller prøve å innbille oss andre om at slike kamper ikke betyr noe.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020