Skrevet av Emne: KAMP: vs. Swindon Town 1/3  (Lest 26978 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

berlin

Sv: KAMP: vs. Swindon Town 1/3
« Svar #300 på: Mars 01, 2008, 19:26:14 »
Ser fram til mars, som har startet på en finfin måte.

Hjemme mot Bournemouth 8/3
Hjemme mot Cheltenham 11/3
Borte mot Port Vale 15/3
Hjemme mot Walsall 22/3
Borte mot Huddersfield 25/3
Hjemme mot Brighton  29/3

Her bør det være mange, mange poenger å hente!

Jepp, det bør være poenger å hente mot de 3 bunnlagene: Bournemouth, Cheltenham og Port Vale. Men det er jo lag som har kniven på strupen, så her blir det ingen lette kamper.

Det hadde være utrolig deilig å møte Walsall til såkalt 6-poengers kamp på ER, med minimum 2 seire til sekken. Slår vi da Walsall, skal vi gode sjanser til å sikre play-off.

nord

Sv: KAMP: vs. Swindon Town 1/3
« Svar #301 på: Mars 01, 2008, 22:00:20 »
Det fantastikt at vinde idag! ;D , men husk nu at der findes ingen lette kamper i denne divisionen!. så hver kamp bliver som en finale, som skal vindes!. 
 

Einar

Sv: KAMP: vs. Swindon Town 1/3
« Svar #302 på: Mars 01, 2008, 22:05:56 »
Puhhh, den satt i sikringsboksen
 

Tom S

Sv: KAMP: vs. Swindon Town 1/3
« Svar #303 på: Mars 02, 2008, 10:30:44 »
Det var ein hardt arbeidande seier igår, men ikkje overbevisande. Ifølge Lorimer likevel fortjent.

No er det store spørsmålet om gutta ilag med Macca kan bygge på dette?
No venter to relativt enkle heimekamper der vi er nøydd til å pusse på heimeformen, for den har vert elendig. Klarer vi det, 6 nye poeng på kort tid, kan sluttspurten begynne.

Eller går det som vanlig....
COME ON LEEDS !!

baste

Sv: KAMP: vs. Swindon Town 1/3
« Svar #304 på: Mars 02, 2008, 19:55:03 »
Godt å komme hjem til en seier og 3 p for vårt kjære Leeds..og en seier for verdens beste supportere

 8)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Swindon Town 1/3
« Svar #305 på: Mars 03, 2008, 10:58:35 »
Et par dager siden seieren nå, men det gjorde utrolig godt! Ble ekstatisk da jeg så resultatet gli over skjermen i det jeg slo på TV for å mye litt på "boring Arsenal" og Villa! Der stod det uttrykkelig Swindon - Leeds 0-1 SLUTT! Hærlig følelse!
Yeboahs vitne

Sleivind

Sv: KAMP: vs. Swindon Town 1/3
« Svar #306 på: Mars 03, 2008, 17:16:28 »
Etter å ha sett på bildene fra kampen, så kan jeg ikke akkurat si jeg ble imponert. Swindon kunne lett ha scort 2 mål i kampen. Leeds hadde vel ingen store sjanser bortsett ifra målet og en corner som nesten gikk inn. Men igjen ser vi store svakhetstegn i det defensive arbeidet, spesielt på dødballer. Alle kan ikke bare se på ballen, noen må dekke opp spillere og. Ser det spesielt godt på gigantsjansen til Swindon, var forresten godt gjort å bomme der. Jeg teller 4, fire, Leedsspillere som ikke gjør noe som helst på den corneren, de står helt aleine uten å holde folk. Og midt foran mål står det en Swindonspiller dønn aleine, som på et mirakuløst vis setter ballen over. Flaks!

Vi kan ikke basere oss på å vinne kamper på flaks, men kanskje denne seieren gir oss en ekstra push i de neste kampene. Men uansett så er vi nødt til å luke ut de horrible feilene vi gjør i eget forsvar.