Skrevet av Emne: Selger Nissefar noen i transfervinduet?  (Lest 3161 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« på: Desember 13, 2007, 16:21:26 »
Et betimelig spørsmål, da han kunne berget oss i fjor ved å bruke kroner i januar.

Av erfaring er Bates glad i dollar. Klarer han å la være å tenke penger når ulvene skal på lammejakt i januar.

1. Beckford. Står Bates imot et bud på £1.5 mill?

2. Howson. Selges han for £1 mill?

3. Kandol. Sikkert noen i CCC som blar opp £1 mill for han.

4. Marquez, £750.000. Anyone?

5. Prutton, £650.000

Eller blar han opp £2 mill og forsterker oss slik Wise hevder?

Jeg stoler ikke på han.

 
« Siste redigering: Desember 13, 2007, 17:08:16 av kato »
 

lojosang

Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #1 på: Desember 13, 2007, 17:02:05 »
Av disse mulige salgene er det etter min mening Kandol og Prutton vi kan klare oss uten. Kandol vil måtte erstattes.
Midtbanespillere har vi mange av.

Blir Howson solgt må Bates og Wise ha juling!
- Leif Olav

Erik_

Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #2 på: Desember 13, 2007, 17:39:52 »
Jeg frykter mest at Beckford forsvinner. Og at det kan koste oss et opprykk. Ryktene har det til at Watford er interessert i bytte med Henderson. Men så fikk jeg med meg i forrige TV-kamp at de har fått Ellington inn i stallen.

For de som har god husk, så skjønner jeg ikke hva de skal med "kloningen" Beckford da.  :)

Jermaine er vel også nissefar sin egenproklamerte signing. Hans egen lille juvel, og han vil vel nødig kvitte seg med han allerede i januar. Langt i fra sikker på at Jermaine blir værende i Leeds da. Nesten så jeg har lyst til å sende trusselbrev til Bates allerede nå.

Marques, Prutton, Howson og Kandol tror jeg også blir. Rett og slett fordi spillerne absolutt vil bli værende i klubben. Parker og Huntington er mine usikre kort for januar.

La oss håpe januarsalget blir avlyst i 2008.

Svend Anders

Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #3 på: Desember 13, 2007, 18:16:54 »
Et betimelig spørsmål, da han kunne berget oss i fjor ved å bruke kroner i januar.

Av erfaring er Bates glad i dollar. Klarer han å la være å tenke penger når ulvene skal på lammejakt i januar.

1. Beckford. Står Bates imot et bud på £1.5 mill?

2. Howson. Selges han for £1 mill?

3. Kandol. Sikkert noen i CCC som blar opp £1 mill for han.

4. Marquez, £750.000. Anyone?

5. Prutton, £650.000

Eller blar han opp £2 mill og forsterker oss slik Wise hevder?

Jeg stoler ikke på han.

Først av alt er situasjonen i klubben en helt annen i kommende januar enn forrige januar. Motivet for å selge/ikke kjøpe vet de fleste av oss, og det var i tillegg problemer med å få spillere til å VILLE signere for en klubb med meget usikker fremtid.

Hva gjelder spillerne du ramser opp er min første tanke om noen faktisk er interessert i de, og derigjen villig til å betale det Leeds måtte kreve. Jeg tror svaret er nei på de aller fleste med unntak av Beckford. De andre har etter min gjetning ikke vist nok på høyt nok nivå over tid til at klubber som er bedre enn Leeds vil gå inn for de.

Beckford er og blir for meg det eneste usikkerhetsmomentet av spillere vi bør bygge laget rundt for fremtiden. Jeg vet det har vært storklubber og sett på han tidligere, og det ryktes om Watford.

Da kommer vi tilbake til min innledning, nemlig at Bates står med ryggen langt mer fri nå enn i fjor.

Hva gjelder spillere inn er jeg egentlig ikke så opptatt av hvor mange pund som blir brukt. Jeg ser heller at Wise venter til sommeren for å hente mer riktige spillere (og spillertyper) enn å MÃ…TTE hente spillere nå. Det virker også som at Wise tenker CCC-challenge når han plukker spillere, i de fleste tilfeller (Huntington, f.eks).

Det virker som at Sorsa kommer, og/eller Davies fra Tranmere. Utover det er jeg ganske blank på rykter om dagen.

SA

Promotion 2010

Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #4 på: Desember 13, 2007, 18:23:00 »
Et betimelig spørsmål, da han kunne berget oss i fjor ved å bruke kroner i januar.

Av erfaring er Bates glad i dollar. Klarer han å la være å tenke penger når ulvene skal på lammejakt i januar.

1. Beckford. Står Bates imot et bud på £1.5 mill?

2. Howson. Selges han for £1 mill?

3. Kandol. Sikkert noen i CCC som blar opp £1 mill for han.

4. Marquez, £750.000. Anyone?

5. Prutton, £650.000

Eller blar han opp £2 mill og forsterker oss slik Wise hevder?

Jeg stoler ikke på han.


Det virker som at Sorsa kommer, og/eller Davies fra Tranmere. Utover det er jeg ganske blank på rykter om dagen.

SA


Hvem er Sorsa? Wise trenger en venstreback. Clapham tilbake er vel et godt tips. Venstre kant mangler. egoen Da Costa er vel neppe stabil nok.
Og så var det kapteinen på et skotsk lag da. Hva var nå det... Hibs? Han VILLE jo til Leeds. Kunne tenkt meg a-freescoring-midfield-player..... Med det er vel neppe skotten.

Kato: Er det ikke å ta vel hardt i når du priser disse spillerne? Er det noen spillere som kommer opp i £-millionen på dette nivået?

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #5 på: Desember 13, 2007, 18:34:48 »
Hvis jeg har forstått Bates rett, så er Leeds salget avblåst. Istedet finnes det "funds" til å styrke stallen. For første gang siden nedrykket kan det virke som om vår manager har fått klarsignal til å hente inn et par spillere, uten at det er heftet ved et krav om å selge noen noe av de vi har fra fra før.  :)

Så var det dette med ord og handling da....
« Siste redigering: Desember 13, 2007, 18:37:18 av Jon R »
Jon R.

Kato

Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #6 på: Desember 13, 2007, 18:46:00 »
Kanskje drøye priser, men Beckford mener jeg bestemt er verdt 1.5

Davies fra Tranmere er vel mer eller mindre uaktuell pga kneskade hvis jeg forstår det rett.
 

Erik M

Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #7 på: Desember 13, 2007, 18:48:05 »
Av disse mulige salgene er det etter min mening Kandol og Prutton vi kan klare oss uten. Kandol vil måtte erstattes.
Midtbanespillere har vi mange av.


Litt forbauset over at du mener Prutton kan gå.  Jeg har ikke sett så my av laget i år - kanskje ikke du heller.  Jeg så de imidlertid på ER for noen uker siden og da mener jeg Prutton viste PL kvalitet.  Ankergren, Beckford og Prutton mener jeg er de eneste som IKKE kan selges.
 

raggen

Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #8 på: Desember 13, 2007, 18:48:56 »
skjønner heller ikke mye av Bates hvis han selger noen av de som styrker laget til dags dato. kjemper jo om opprykk og da bør det helller kjøpes inn forsterkninger. Kan jo ikke være så desperat at vi enda MÃ… selge unna
Forever Leeds United!!!!!!!!

Tom S

Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #9 på: Desember 13, 2007, 18:55:14 »
Selge Prutton, meiner du det?
Kanskje har vi mange midtanespillere, men Prutton innehar faktisk så mykje kvalitet at han er muligens den einaste av dagens lag som kan vere med oss heile vegen tilbake til PL.

Mi meining vel å merke...


Av disse mulige salgene er det etter min mening Kandol og Prutton vi kan klare oss uten. Kandol vil måtte erstattes.
Midtbanespillere har vi mange av.

Blir Howson solgt må Bates og Wise ha juling!
COME ON LEEDS !!

trosetti

Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #10 på: Desember 13, 2007, 19:19:15 »
Selge Prutton, meiner du det?
Kanskje har vi mange midtanespillere, men Prutton innehar faktisk så mykje kvalitet at han er muligens den einaste av dagens lag som kan vere med oss heile vegen tilbake til PL.

Mi meining vel å merke...


Helt enig, Tom. Prutton har fått masse skryt fra både kommentatore og supportere, og innehar definitivt kvaliteter. Er han i nærheten av det jeg har sett han i Forest og Soto, så kan han bli med oss oppover i systemet. I tillegg til å være en autoritet i laget, har han også tegnet seg på scoringslisten med ett par perler i år, noe som rett og slett ikke er ueffent for en spiller med så defensive kvaliteter.

Når det kommer til prisingen av Becks, er jeg enig med Kato. Han må vel være det heteste salgsobjektet i hele L1 nå, og han har kvaliteter langt utenfor denne ligaen. I tillegg er vi i en situasjon hvor vi kan velge å si nei til tilbud, og dermed kan presse prislappen i alle fall over millionen før vi må selge.
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

rd1

Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #11 på: Desember 13, 2007, 19:55:51 »
Kan ikke tenke meg at vi selger spillere nå!!! Bates har den økonomiske tryggheten nå får å få Superleeds opp i P.L og da selger vi IKKE nøkkelspillere!
"Who needs Cantona??"

Per-Stian

Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #12 på: Desember 13, 2007, 20:10:52 »
Denne sals- og kjøpsrunda trur og håpar eg vi slepp å kvitte oss med vitale førstelagsspelarar. Men eg er også svært negativ til eit sal av Prutton. Han har kanskje vore vår beste på midten ved sidan av Dougie så langt i sesongen! Eit "betydeleg" beløp for Beckford er sjølvsagt alltids skummelt, men eg har tolka teikna frå Nissefar og sjuande far i huset at det er kjøp som står på agendaen, ikkje sal.

Men som eg har sagt før; ein veit aldri kva som skjer i Leeds United.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #13 på: Desember 14, 2007, 10:02:33 »
Vi selger absolutt ingen som er aktuell for 1.laget i januar.Beckford er det hotteste vi har,men ingen Premier League klubb kommer til å by på han,så hvorfor gå til en liten klubb i CCC når han spiller der neste år med oss?
Ellers kjøper vi Michael Gray i januar,og det styrker oss betraktelig.

Lars E

Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #14 på: Desember 14, 2007, 10:22:12 »
Bates må jo være idiot da, hvis han selger Beckford for en skarven million £ eller to. Et slikt salg svekker ikke bare laget spillemessig, men fører jo også til et stort spørsmålstegn om Leeds sine opprykksambisjoner. Og det er jo dømt til å gi lagmoralen et knekk.

Jeg tro vi henter 1 eller 2 overraskende gode spillere, og kanskje 1 vi på forumet er kritiske til, men som blir vårens spiller.  ;)
Forever Leeds

lojosang

Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #15 på: Desember 14, 2007, 11:07:09 »
Av disse mulige salgene er det etter min mening Kandol og Prutton vi kan klare oss uten. Kandol vil måtte erstattes.
Midtbanespillere har vi mange av.


Litt forbauset over at du mener Prutton kan gå.  Jeg har ikke sett så my av laget i år - kanskje ikke du heller.  Jeg så de imidlertid på ER for noen uker siden og da mener jeg Prutton viste PL kvalitet.  Ankergren, Beckford og Prutton mener jeg er de eneste som IKKE kan selges.

Jeg vil avkrefte ryktene om at jeg vil selge Prutton. Det jeg mente å si var at hvis noe på Katos liste skal selges er Prutton og Kandol de to eneste jeg mener vi kan unnvære. Av de på Katolista, altså.

Og min dyptgripende kunnskap om hvordan laget er komponert og har fungert i år, og hvem som har vært de viktigste spillerne er basert på det lille jeg husker fra radiooverføringene, samt en begredelig malingspannkøppkamp på TV. Så at mine uttalelser er velfunderte burde det ikke herske mye tvil om.
- Leif Olav

B-m

Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #16 på: Desember 14, 2007, 11:33:23 »
Synes det er galt G-A-L-T å lure barn her inne til å tro at Bates er nissefar! Det er som å si at Gud er Sathan, eller at Sathan er Gud.

Vi selger forhåpentligvis INGEN. Men mistenker at mange CCC-klubber er ute etter spillere vi har i troppen, så dette blir spennende!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

berlin

Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #17 på: Desember 14, 2007, 12:50:46 »
Kan heller ikke tro at noen av de nevnte spillerne blir solgt i januar.

Jeg tipper ellers at Shaun Derry blir solgt til Crystal Palace, uten at det kommer til å bringe inn så mye penger.

Hva gjelder Beckford, som antagelig er den spilleren noen klubber sikler etter, vil jeg tro at det er mer attraktivt å spille for en klubb som etter all sannsynlighet rykker opp til CCC, og som drar 30.000 tilskuere i snitt, enn å gå til en CCC-klubb nå.

Beckford har bevist på 3.nivå at han er god, ikke i CCC. Derfor tror jeg ikke PL-klubber vurderer han. Kanskje med unntak av Derby (he-he).

Man vet aldri hva som foregår oppe i hodet på spillere, og høyere lønn kan naturlig nok friste, men han er bra dum hvis han blir fristet av en CCC-klubb eller et nedrykkslag i PL.

Michael Gray tar vi vel gjerne i mot, selv om jeg egentlig ønsker at det skal satses på Ben Parker. Men Wise tenker vel ikke slik, så lenge vi har Hughes og Parker i stallen.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #18 på: Desember 14, 2007, 14:26:04 »
Synes dagens Leedsledelse har agert med større fornuft i transfermarkedet enn de vi har sett fra en Leedsledelse på svært mange år. Håper og tror dette fortsetter slik, og at alle spillerne på kato sin liste (som etter mitt syn er nøkkelspillerne i laget) fortsatt er i klubben når vi går inn i februar…….

Ser ikke bort fra at noen vil komme med et 'silly money' tilbud på Beckford, men nå har det seg jo også slik at det er svært få klubber i CCC som har økonomi til å betale store summer for nye spillere. Tror heller ikke Premiershipklubbene er særlig interessert i noen av seniorspillerne til Leeds, men mulig at Chelsea/Spurs fisker til seg et par av 16-/17-åringene våre?  At for eksempel denne Hotchkiss forsvinner til en av storklubbene er kanskje ikke usannsynlig?
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Karl Hot Shot

Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #19 på: Desember 14, 2007, 15:31:15 »
Byr noen klubber i Premier League mer enn £1.5 mill for Beckford eller Kandol i januar, kan dere være forbannet sikre på at Santa Claus selger fortere enn svint. I tillegg kommer jo denne greia med at spilleren selv ønsker å forlate League One for å prøve utfordringen i Premier League, og den lille (men ikke ubetydelige) tilleggsargumentasjonen med at spilleren vanskelig sier nei til å firedoble lønna si.
 

sindre12

Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #20 på: Desember 14, 2007, 18:02:24 »
Ikke sell noen . forsterk heller med en spiss..... 8)
Beckford 4 England!

Roy

Sv: Selger Nissefar noen i transfervinduet?
« Svar #21 på: Desember 14, 2007, 19:00:38 »
Et betimelig spørsmål, da han kunne berget oss i fjor ved å bruke kroner i januar.

Av erfaring er Bates glad i dollar. Klarer han å la være å tenke penger når ulvene skal på lammejakt i januar.

1. Beckford. Står Bates imot et bud på £1.5 mill?

2. Howson. Selges han for £1 mill?

3. Kandol. Sikkert noen i CCC som blar opp £1 mill for han.

4. Marquez, £750.000. Anyone?

5. Prutton, £650.000

Eller blar han opp £2 mill og forsterker oss slik Wise hevder?

Jeg stoler ikke på han.


Det virker som at Sorsa kommer, og/eller Davies fra Tranmere. Utover det er jeg ganske blank på rykter om dagen.

SA


Hvem er Sorsa? Wise trenger en venstreback. Clapham tilbake er vel et godt tips. Venstre kant mangler. egoen Da Costa er vel neppe stabil nok.
Og så var det kapteinen på et skotsk lag da. Hva var nå det... Hibs? Han VILLE jo til Leeds. Kunne tenkt meg a-freescoring-midfield-player..... Med det er vel neppe skotten.

Kato: Er det ikke å ta vel hardt i når du priser disse spillerne? Er det noen spillere som kommer opp i £-millionen på dette nivået?




Sebastian



http://fi.wikipedia.org/wiki/Sebastian_Sorsa
http://www.hjk.fi/joukkueet/pelaajat/?J=&hae=10

Begge har også prøvespilt i GAIS: http://fotbolldirekt.com/showNews.cfm?id=24310
 
Ellers er jeg enige med de som ikke vil selge Prutton. Han er en våre bedre spillere.
Stand up and sing for LEEDS UNITED