Skrevet av Emne: TV kamp på sportsbar Oslo i Schweigaardsgate 14.1 vs Crewe  (Lest 4396 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pål Eilertsen

Hei alle sammen!

Noen som har tenkt seg ut i Oslo på mandag for å se Super Leeds?

Ifjor ble vi godt behandlet på Sportsbar Oslo i Schweigaardsgate, så passer vel godt å vise oss frem for evt Viasat kamper neste år (ja vi har jo trua på opprykk). Sportsbaren skal vise kampen på mandag, med sendigen fra Sky, som er en smule bedre enn SportN sin. Nathan på Sportsbaren kan friste med 39 kr halvlitern for oss i Leeds drakt, det er vel ikke så ille?

Selvom det ikke alltid er populært å komme hjem en mandag kveld til fruen, hvor det lukter øl av deg, så er det vel på slike dager; unntak ved regel?

Så håper mange kan ta turen mot gamlebyen på mandag å se Leeds :)

Hvis det er noen som sliter med å finne frem på mandag kan de ringe el sende en sms til meg på tlf 41451208, tipper jeg er der fra kl 20.00

mvh Pål Eilertsen
« Siste redigering: Januar 09, 2008, 13:27:10 av Lids »

Jon R

Sv: TV kamp på sportsbar Oslo i Schweigaardsgate 14.1 vs Crewe
« Svar #1 på: Januar 09, 2008, 15:48:43 »
Godt tenkt, Pål. Noen av disse moderatorspirene( ;D) får allergisk kløe når slike "lokale" innlegg legges ut på OEF. Nå har vi også en egen tråd som heter "treffsteder i Oslo". Jeg skrev et innlegg der tildigere idag om kampen på mandag. Der finnes også en veibeskrivelse for de som ikke har vært der før.   :)
Jon R.

Pål Eilertsen

Sv: TV kamp på sportsbar Oslo i Schweigaardsgate 14.1 vs Crewe
« Svar #2 på: Januar 09, 2008, 17:49:08 »
første innlegg, og legger den langt bak mål skjønner jeg ;)

Jon R

Sv: TV kamp på sportsbar Oslo i Schweigaardsgate 14.1 vs Crewe
« Svar #3 på: Januar 09, 2008, 19:04:27 »
første innlegg, og legger den langt bak mål skjønner jeg ;)

Vi prøver å holde forumet litt ryddig.  ;)

Velkommen som bidragsyter på forumet skal du uansett være, Pål. Jeg kommer til Sportsbaren, som jeg pleier.  Jeg er han i Leeds drakt. ;D
Jon R.