Skrevet av Emne: Good ol` Blackie!  (Lest 2029 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

trosetti

Good ol` Blackie!
« på: Oktober 16, 2007, 17:49:46 »
Gode gamle Blackwell er ute i media nok en gang. Har vært stille rundt han i det siste, men nå når han først snakker, er det selvfølgelig om hvorfor det går dårlig med klubben. Det er ikke hans feil, men alle rundt han![:I]

[|)]http://www.skysports.com/video/0,20285,12606_2802181,00.html

"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Budda

Sv: Good ol` Blackie!
« Svar #1 på: Oktober 16, 2007, 18:31:36 »
Typisk Blackwell det. Han er middelmådig trener som alltid skylder på andre
Endre

lojosang

Sv: Good ol` Blackie!
« Svar #2 på: Oktober 17, 2007, 00:07:53 »
Ut fra det lille jeg har hørt fra den ene Luton-fan jeg kjenner til kan ha ha mye rett i det.
Det finnes lag som har vært enda mer uheldige enn oss med sine ledere/eiere. Luton kan være en av dem. TIdligere ledere er beskyldt for ikke bare å skakkjøre klubben økonomisk a la Ridsdale, men stikke enorme summer i egen lomme før de stikker av. Ikke alle virker like sikre på at ting er forbedret nå. Det er solgt spillere for millioner av kroner. Tilbake har klubben fått Paul Furlong og en ny buss. For å sette det litt på spissen.

Har ikke truffet min perifert bekjente Lutonfan siden før sesongstart, så jeg har ikke noen oppdatert informasjon, dessverre.
- Leif Olav

Roy

Sv: Good ol` Blackie!
« Svar #3 på: Oktober 20, 2007, 10:04:24 »
Om det finnes lag som har vært mer uheldig enn oss med ledere???? Nja-skeptisk :o
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Dennis

Sv: Good ol` Blackie!
« Svar #4 på: Oktober 21, 2007, 17:59:22 »
Godt mulig at Luton ikke styres på beste måte fra toppen heller, men Kevin Blackwell virker ikke å være den talentfulle manageren jeg trodde han kunne være da han ledet oss til CCC-playoffinale. Men snakker mye om at Leeds er i divisjonen under (derfor presterer Wise) og da må man se på Luton og Blackwell med samme argusøyne. Vi mistet også gode spillere ved nedrykket (Healy, Blake, Cresswell og lånespillerne Kishishev, Michalik og Gray)

Wise har derimot hentet spillere av bedre kvalitet og ikke minst mer egnet alder. Det er greit nok at eldre spillere kan prestere og sikkert enda mer i lavere divisjoner, men spillere som Furlong og Peschisolido var veletablerte og i prime-alder på slutten av 70-tallet.

Syns Blackwell mangler autoritet.
Marching on together!