Skrevet av Emne: FA-cupen  (Lest 70436 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: FA-cupen
« Svar #300 på: Januar 26, 2019, 14:04:34 »
4. runde går i dag, uten Leeds. Derby, derimot, spiller borte mot Accrington Stanley kl. 13.30. Krysser alle fingre for Stanley-seier.

Håper Derby går videre og blir distrahert!
Hmm, etter omkamp i så fall.

Enda bedre ja:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: FA-cupen
« Svar #301 på: Januar 26, 2019, 14:14:54 »
Banner på kampen: "We spy a giant killing". ;D
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: FA-cupen
« Svar #302 på: Januar 26, 2019, 15:30:59 »
Da er kampen slutt med 1-0 seier til Derby. Det gikk hardt for seg. 2 røde (1 til Derbys Bogle), og en hel haug med Derby-spillere pådro seg gule kort. Sånt kan man like.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: FA-cupen
« Svar #303 på: Januar 26, 2019, 15:35:48 »
Da er kampen slutt med 1-0 seier til Derby. Det gikk hardt for seg. 2 røde (1 til Derbys Bogle), og en hel haug med Derby-spillere pådro seg gule kort. Sånt kan man like.
2 gule og ett rødt er vel ikke fryktelig mye, men er jo artig at Accrington klarer å gi såppas med motstand, da.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

leedslife

Sv: FA-cupen
« Svar #304 på: Januar 26, 2019, 21:27:47 »
Wimbledon leder 2-0 over West Ham..
det er friskt

RoarG

Sv: FA-cupen
« Svar #305 på: Januar 26, 2019, 21:29:27 »
Wimbledon leder 2-0 over West Ham..
det er friskt
Hammers get hammered?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: FA-cupen
« Svar #306 på: Januar 26, 2019, 21:49:53 »
Wimbledon leder 2-0 over West Ham..
det er friskt
Hammers get hammered?

Gjett om! 3-0 helt ellevilt

leedslife

Sv: FA-cupen
« Svar #307 på: Januar 26, 2019, 21:50:05 »
sterkt lag wh stiller også

kongsmo

Sv: FA-cupen
« Svar #308 på: Januar 26, 2019, 22:28:03 »
3-2 nå. 3 bytter i pausen er vel ikke ofte man ser!

Sent fra min H8324 via Tapatalk

"SNIFFER"

leedslife

Sv: FA-cupen
« Svar #309 på: Januar 26, 2019, 22:28:49 »
3-2 nå. 3 bytter i pausen er vel ikke ofte man ser!

Sent fra min H8324 via Tapatalk

lukter sen utligning dette


**4-2 :D
« Siste redigering: Januar 26, 2019, 22:31:06 av leedslife »

leedslife

Sv: FA-cupen
« Svar #310 på: Januar 27, 2019, 19:07:00 »
George Boyd av alle skal hjelpe Sheff Wed med å overvinne Chelsea på stamford bridge......

0-0

auren

Sv: FA-cupen
« Svar #311 på: Februar 17, 2019, 19:45:25 »
Daniel James med en fantastisk scoring i dag. Løper fra hele Brentford-forsvaret dypt inne på egen banehalvdel. FOR EN FART!

http://www.sportbible.com/football/news-reactions-take-a-bow-swansea-citys-daniel-james-is-one-of-quickest-players-in-the-world-20190217


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: FA-cupen
« Svar #312 på: Februar 17, 2019, 21:44:20 »
Og drammenseren Cellina med to scoringer; et frispark og et dribleraid.
MOT

Totto

Sv: FA-cupen
« Svar #313 på: Februar 18, 2019, 10:39:26 »
Daniel James med en fantastisk scoring i dag. Løper fra hele Brentford-forsvaret dypt inne på egen banehalvdel. FOR EN FART!

http://www.sportbible.com/football/news-reactions-take-a-bow-swansea-citys-daniel-james-is-one-of-quickest-players-in-the-world-20190217


auren

Sett videoen flere ganger nå, og ingen tvil om at det er bra fart i beina der, men i praksis er det vel bare deres nr 12 (Kamohelo Mokotjo) som fullfører.
Hans fart vet jeg ikke noe som helst om, det får det være opp til andre granskere her å finne ut  :)

Deres nr 9 (som blir brutt) gir blaffen, deres høyraback gir opp, og deres nr 19 ser det ut som tror at overnevnte Kamohelo skal rekke det og tar et vilesteg.

Skulle gjerne hatt DJ i stallen uansett, ikke alt for mange alternativ vi har foran nå  :'( (krysser fingrene for at vi ikke får dårlige nyheter om Roofe i dag)
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Jon R

Sv: FA-cupen
« Svar #314 på: Januar 05, 2020, 15:16:30 »
Jonathan Woodgates Middlesbrough mot Spurs på Viasat 4 nå. Johnny Howson spiller midtstopper! Den så jeg ikke komme...
Jon R.

Kato

Sv: FA-cupen
« Svar #315 på: Januar 05, 2020, 15:20:35 »
Ingen Woodrow for Barnsley.
 

Leedsfan

Sv: FA-cupen
« Svar #316 på: Januar 05, 2020, 15:24:03 »
Ingen Woodrow for Barnsley.

Har ikke han en skade også?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Forever Whites

Medlem 94237

Cannavaro

Sv: FA-cupen
« Svar #318 på: Januar 05, 2020, 17:45:27 »
Kamper med PL-lag vs Championship i FA cupen :

Southampton-Huddersfield 2-0
Brighton - Sheff Wed  0-1
Preston-Norwich 2-4
Fulham - Aston Villa 2-1
Leicester - Wigan  2-0
Bournemouth - Luton 4-0
Middlesboro-Tottenham 1-1
Crystal Palace-Derby  0-1
Chelsea-Nottingham 2-0
Newcastle og Watford gjorde seg litt bort mot lag fra lavere divisjon. I enkeltkamper er nødvendigvis ikke forskjellen særlig stor mellom de to øverste divisjonene.  Jeg har på følelsen at vi gjør en god figur mot Arsenal imorgen.
MFLU - Miracles For Leeds United

Kato

Sv: FA-cupen
« Svar #319 på: Januar 05, 2020, 18:59:51 »
Kamper med PL-lag vs Championship i FA cupen :

Southampton-Huddersfield 2-0
Brighton - Sheff Wed  0-1
Preston-Norwich 2-4
Fulham - Aston Villa 2-1
Leicester - Wigan  2-0
Bournemouth - Luton 4-0
Middlesboro-Tottenham 1-1
Crystal Palace-Derby  0-1
Chelsea-Nottingham 2-0
Newcastle og Watford gjorde seg litt bort mot lag fra lavere divisjon. I enkeltkamper er nødvendigvis ikke forskjellen særlig stor mellom de to øverste divisjonene.  Jeg har på følelsen at vi gjør en god figur mot Arsenal imorgen.

Må jo se litt bak resultatene også, hva de ulike lagene stiller med.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: FA-cupen
« Svar #320 på: November 29, 2020, 21:14:38 »
Trekning av 3.runde av FA cupen i kveld...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Sv: FA-cupen
« Svar #321 på: November 29, 2020, 21:35:24 »
Trekning av 3.runde av FA cupen i kveld...

I år hadde det vært gøy med en ordentlig cup-run. Vi bør ha god nok kvalitet i bredden til å slå de fleste Championship- og L1-lag selv med mange rotasjoner, og dersom vi ligger komfortabelt plassert på tabellen bør det være rom for å prioritere etterhvert som det eventuelt drar seg til.

Noen som vet hvordan Bielsa-lag tradisjonelt har gjort det i cupene? Vi har jo vært patetiske de to siste sesongene, men da har situasjonen i ligaen også vært en helt annen. I år er det kanskje annerledes.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: FA-cupen
« Svar #322 på: November 30, 2020, 18:10:50 »
...det er forresten i kveld, ca 20-tiden, trekningen foregår.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/fa-cup-third-round-draw-what-ball-number-are-leeds-united-date-time-and-how-watch-3051938

Hjemme mot ball nr 53, hadde ikke det vært greit :)
« Siste redigering: November 30, 2020, 18:54:27 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: FA-cupen
« Svar #323 på: November 30, 2020, 20:31:47 »
...borte mot Crawley (sør for London).
15.plass i League Two
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: FA-cupen
« Svar #324 på: November 30, 2020, 21:32:01 »
Slike kamper er aldri sjelden enkle...
MOT

Cherry

Sv: FA-cupen
« Svar #325 på: November 30, 2020, 23:03:09 »
Cup.....nei, det blir kamp for troppen sier Bielsa...tror jeg. ::)
 

Cherry

Sv: FA-cupen
« Svar #326 på: Desember 09, 2020, 12:15:31 »
 

asbfjell

Sv: FA-cupen
« Svar #327 på: Januar 02, 2021, 15:55:11 »
Dagens tap mot Tottenham ble på sett og vis litt sesongavklarende.
Vi blir verken et topplag eller et bunnlag denne sesongen - vi havner antagelig trygt plassert i ingenmannsland.

Med dette i tankene vil eg at vi foretar en aldri så liten omprioritering.
Eg mener at vi for første gang under Bielsa skal satse på FA-cupen. De fleste av lagene på den øvre halvdel kommer til å nedprioritere cupen i år - av forståelige årsaker. Flere av dem får et brutalt kampprogram p.g.a europa-spill, andre vil bortprioritere cupen fordi de mener at de har en god mulighet til å sikre seg en europa-cup plass.

Det kan med andre ord åpne seg opp en mulighet for oss i år som eg mener vi bør gripe med begge hender.

Regner med at vi vil stille med et nokså b-preget lag mot Crawley, men kommer vi oss velberget gjennom det oppgjøret så skal vi gå all inn i de resterende rundene!

Kato

Sv: FA-cupen
« Svar #328 på: Januar 02, 2021, 16:18:20 »
Dagens tap mot Tottenham ble på sett og vis litt sesongavklarende.
Vi blir verken et topplag eller et bunnlag denne sesongen - vi havner antagelig trygt plassert i ingenmannsland.

Med dette i tankene vil eg at vi foretar en aldri så liten omprioritering.
Eg mener at vi for første gang under Bielsa skal satse på FA-cupen. De fleste av lagene på den øvre halvdel kommer til å nedprioritere cupen i år - av forståelige årsaker. Flere av dem får et brutalt kampprogram p.g.a europa-spill, andre vil bortprioritere cupen fordi de mener at de har en god mulighet til å sikre seg en europa-cup plass.

Det kan med andre ord åpne seg opp en mulighet for oss i år som eg mener vi bør gripe med begge hender.

Regner med at vi vil stille med et nokså b-preget lag mot Crawley, men kommer vi oss velberget gjennom det oppgjøret så skal vi gå all inn i de resterende rundene!

Du fikk ganske rett om dagens kamp.....
 

asbfjell

Sv: FA-cupen
« Svar #329 på: Januar 02, 2021, 16:33:55 »
Dagens tap mot Tottenham ble på sett og vis litt sesongavklarende.
Vi blir verken et topplag eller et bunnlag denne sesongen - vi havner antagelig trygt plassert i ingenmannsland.

Med dette i tankene vil eg at vi foretar en aldri så liten omprioritering.
Eg mener at vi for første gang under Bielsa skal satse på FA-cupen. De fleste av lagene på den øvre halvdel kommer til å nedprioritere cupen i år - av forståelige årsaker. Flere av dem får et brutalt kampprogram p.g.a europa-spill, andre vil bortprioritere cupen fordi de mener at de har en god mulighet til å sikre seg en europa-cup plass.

Det kan med andre ord åpne seg opp en mulighet for oss i år som eg mener vi bør gripe med begge hender.

Regner med at vi vil stille med et nokså b-preget lag mot Crawley, men kommer vi oss velberget gjennom det oppgjøret så skal vi gå all inn i de resterende rundene!

Du fikk ganske rett om dagens kamp.....

Ja, for meg var dette sesongens mest forventede tap.

Nå skal vi kapre så mange poeng som mulig resten av sesongen, samtidig som vi klinker til i cupen!

Men da bør vi sjølsagt unngå trekninger som innbefatter bortekamper i London...