Skrevet av Emne: Vi er i medgang gutter  (Lest 2936 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pedro

Vi er i medgang gutter
« på: Oktober 24, 2007, 15:43:20 »
http://www.sportingo.com/football/leeds_uniteds_strength_comes_from/1001,5475

Herrrrlig lesning for oss Leedsgutter dere. Det er deilig å være Leeds-supporter om dagen ;D
Leedsomaniac

flynn

Sv: Vi er i medgang gutter
« Svar #1 på: Oktober 24, 2007, 15:54:11 »
Ridsdale, the Inland Revenue, Lord Mahwinney and the Football League, I thank you all

En fin signatur dette for de som bruker slikt  8)

flynn

Tom S

Sv: Vi er i medgang gutter
« Svar #2 på: Oktober 24, 2007, 18:06:30 »
If you hate Leeds United have a go!!

COME ON LEEDS !!

knut_eknes

Sv: Vi er i medgang gutter
« Svar #3 på: Oktober 24, 2007, 19:53:17 »
Fantastisk!
Hey, min første post i det nye forumet..Ganske fantastisk det og!
 

Dennis

Sv: Vi er i medgang gutter
« Svar #4 på: Oktober 24, 2007, 21:56:24 »
Vi er i stor medgang og Leeds har blitt gjenfødt som et lag, mot den misnøyen og spliden vi har opplevd jamfør nedrykket og det økonomiske fallet. Likevel, å si at mange er misunnelige på oss, blir vel ikke hele sannheten.

Jeg tror nok derimot at mange har begynt å få øyne opp for Leeds igjen. Har et sterkt inntrykk av at folk lo litt når drømmeboblen slo sprekker og rant ned i rennesteinen, men at med nedrykket i fjor, mente mange at vi rett og slett hadde fått nok pisk. Jeg har fått fler sympatierklæringer enn mobbing de siste årene!

Jeg håper klubben virkelig er gjenfødt og ikke bare dagens lag. La oss håpe moralen og samholdet virkelig er så sterkt som det virker uttad og ikke bare ennå en boble.
Marching on together!

stefan

Sv: Vi er i medgang gutter
« Svar #5 på: Oktober 24, 2007, 23:45:16 »
Fin, fin, lesning. Det er bare å marsjere videre sammen... :)
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Per-Stian

Sv: Vi er i medgang gutter
« Svar #6 på: Oktober 25, 2007, 00:12:14 »
Det er vel ein slik tale Wise held på spelarmøtene :) Skikkeleg herleg lesning!

"Other teams' supporters that may be reading this and mocking us, I thank you too. For all of you that continue to batter the mighty Leeds United with your endless abuse, and kick us when we're down serve only to unite us more, and make us stronger!"

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Vi er i medgang gutter
« Svar #7 på: Oktober 25, 2007, 14:51:12 »
 :) Veldig bra!!!
Yeboahs vitne

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Vi er i medgang gutter
« Svar #8 på: November 24, 2007, 00:54:31 »
...også her fra min lokale site kan jeg berette om medgang  :)


I "gamle" TPN kunne jeg engang i tiden berette om eleven som var Leedssupporter.
...nå er han forlengst medlem her inne & poster i veg  ;)

Nå har  jeg ukentlig gym med en jente som alltid stiller i sin gule "Strongbow"-bortedrakt i timene (hadde jeg kunnet gi karakterer så...)  Broren (?) i 4. har jeg også observert i Leedsdrakt.

...og nå står forsyne meg også praksisstudentene våre frem som Leedssupportere (på tide & begynne &  skrive også nå, jah  :) ) - han "leser" seg helst gjennom kampene sammen med oss 200 andre...


Og drar personalet til Danmark på studietrip så stimer 20 stk innom puben etter middagen for å overvære Leeds i 1.runde av FA-cupen..   :)

Jo'a, Leeds er i støtet om dagen  :)


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

whitelocks

Sv: Vi er i medgang gutter
« Svar #9 på: November 24, 2007, 10:08:24 »
i dagens avis og lørdagsmagasin er det et langt intervju med en rådmann, som både erklærer sin kjærlighet til Leeds, stiller opp på bilde med Leeds-skjerf og innrømmer at hans humør svinger med lagets prestasjoner. Så.... Leedsfans i alle samfunnslag står frem og viser at de er stolt av laget de holder med! ;)

Jon R

Sv: Vi er i medgang gutter
« Svar #10 på: November 24, 2007, 11:46:03 »
i dagens avis og lørdagsmagasin er det et langt intervju med en rådmann, som både erklærer sin kjærlighet til Leeds, stiller opp på bilde med Leeds-skjerf og innrømmer at hans humør svinger med lagets prestasjoner. Så.... Leedsfans i alle samfunnslag står frem og viser at de er stolt av laget de holder med! ;)

Hvilken blekke snakker vi om her?  :)
Jon R.

HåvardK

Sv: Vi er i medgang gutter
« Svar #11 på: November 24, 2007, 13:53:53 »
i dagens avis og lørdagsmagasin er det et langt intervju med en rådmann, som både erklærer sin kjærlighet til Leeds, stiller opp på bilde med Leeds-skjerf og innrømmer at hans humør svinger med lagets prestasjoner. Så.... Leedsfans i alle samfunnslag står frem og viser at de er stolt av laget de holder med! ;)

Hvilken blekke snakker vi om her?  :)

Tror det er dagens avis og lørdagsmagasin det er snakk om, Jon.

Jon R

Sv: Vi er i medgang gutter
« Svar #12 på: November 24, 2007, 14:35:39 »
i dagens avis og lørdagsmagasin er det et langt intervju med en rådmann, som både erklærer sin kjærlighet til Leeds, stiller opp på bilde med Leeds-skjerf og innrømmer at hans humør svinger med lagets prestasjoner. Så.... Leedsfans i alle samfunnslag står frem og viser at de er stolt av laget de holder med! ;)

Hvilken blekke snakker vi om her?  :)

Tror det er dagens avis og lørdagsmagasin det er snakk om, Jon.

Ok. Jeg får ta for meg de ca 50 ulike avisene en for en. Noen forslag til hvilken rekkefølge?  ???
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Vi er i medgang gutter
« Svar #13 på: November 24, 2007, 14:38:17 »
i dagens avis og lørdagsmagasin er det et langt intervju med en rådmann, som både erklærer sin kjærlighet til Leeds, stiller opp på bilde med Leeds-skjerf og innrømmer at hans humør svinger med lagets prestasjoner. Så.... Leedsfans i alle samfunnslag står frem og viser at de er stolt av laget de holder med! ;)

Hvilken blekke snakker vi om her?  :)

Tror det er dagens avis og lørdagsmagasin det er snakk om, Jon.

Ok. Jeg får ta for meg de ca 50 ulike avisene en for en. Noen forslag til hvilken rekkefølge?  ???

Slapp av, Jon. Det gjelder å bruke hue'
Det er tydeligvis snakk om en mannlig rådmann, så da skulle jeg tro det er en (eller kanskje to) aviser du kan utelukke   :)

PS! Lykke til  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

whitelocks

Sv: Vi er i medgang gutter
« Svar #14 på: November 24, 2007, 20:20:51 »
i dagens avis og lørdagsmagasin er det et langt intervju med en rådmann, som både erklærer sin kjærlighet til Leeds, stiller opp på bilde med Leeds-skjerf og innrømmer at hans humør svinger med lagets prestasjoner. Så.... Leedsfans i alle samfunnslag står frem og viser at de er stolt av laget de holder med! ;)

Hvilken blekke snakker vi om her?  :)


Tror det er dagens avis og lørdagsmagasin det er snakk om, Jon.

Ok. Jeg får ta for meg de ca 50 ulike avisene en for en. Noen forslag til hvilken rekkefølge?  ???

Slapp av, Jon. Det gjelder å bruke hue'
Det er tydeligvis snakk om en mannlig rådmann, så da skulle jeg tro det er en (eller kanskje to) aviser du kan utelukke   :)

PS! Lykke til  :)



har vært borte fra forumet siden jeg skrev dette. Trodde ikke interessen for hvilke avis det var ble så stor men det er Tønsbergs Blads lørdagsmagasin. :)
« Siste redigering: November 24, 2007, 20:22:28 av whitelocks »

Jon R

Sv: Vi er i medgang gutter
« Svar #15 på: November 24, 2007, 20:27:05 »

Sitat
har vært borte fra forumet siden jeg skrev dette. Trodde ikke interessen for hvilke avis det var ble så stor men det er Tønsbergs Blads lørdagsmagasin. :)

Aaah. Min barndoms avis altså. Må be mutter om å holde av et eksemplar.    :)

Og nå: Skriv 1000 ganger etter meg: JEG LOVER Ã… VÆRE ADSKILLIG MER INFORMATIV NESTE GANG JEG REFERERER TIL LEEDS UNITED RELATERTE NYHETER HER PÃ… OEF.   :D
Jon R.

whitelocks

Sv: Vi er i medgang gutter
« Svar #16 på: November 24, 2007, 20:28:13 »
JEG LOVER! :D ;D
JEG LOVJEG LOVER! :D ;DER! :D ;DJEG LOVJEG JEG LOVER! :D ;DLJEG LOVER! :D ;DOVER! :D ;DER! :D ;DJEG LOVEJEJJEG LOVER! :D ;DEG LOVER! :D ;DG LOVER! :D ;DR! :D ;DJEG LOVER! :D ;DJEG LOJJEJEG LOVER! :D ;DG LOVER! :D ;DEG LOVER! :D ;DVER! :D ;DJEG LOVER! :D ;DJEG LOJJEG LOVER! :D ;DEG LOVER! :D ;DVER! :D ;DJEG LOVER! :D ;DJEG LOVJEG LOVER! :D ;DER! :D ;DJEG LOVER! :D ;DJEG LOVER! :D ;DJEG LOVJEG LOVER! :D ;DER!JEG LOVER! :D ;D JEG LOVER! :D ;D:D ;DJEG LOVER! :D ;DJEG LOVER!JEG LOVER! :D ;DJJEG LOVER! :D ;DEG LOVER! :D ;D :D ;DJEG LOVER! :D ;DJEG LOVER! :JEG LOVER! :D ;DJEG LJEG LOVER! :D ;DOVER! :D ;DD ;DJEG LOVER! :D ;JEG LOVER! :D Ã…SÃ…NNGÃ…RNÃ…DAGAN.
« Siste redigering: November 24, 2007, 20:31:41 av Jon R »