Skrevet av Emne: Wise vs Jewell  (Lest 4759 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: Wise vs Jewell
« Svar #30 på: Januar 17, 2008, 00:07:05 »
Wise gjør uten tvil sitt ypperste for at klubben skal komme seg opp fra gjørma igjen. Hvorfor skulle han ikke det? Det er da til det beste for han personlig, så vel som for klubb og fans. Dessuten tror jeg Leeds-ånden, er perfekt for Wise. Slik han var som spiller, står til situasjonen vi er i. Vi er 'alene mot alle' og det tror jeg passer Wise ypperlig. At fansen ikke godtar han helt, tror jeg forsterker følelsen på å lykkes med Leeds United.


Dette tror jeg er selve essensen av hva Wise står for, kaizer. Wise ønsker å gjøre sitt beste for Leeds United og han jobber utrettelig for å gjøre dette til sitt Leeds United.  Selv hans tyngste kritikere må da vel kunne innse dette? Jeg er villig til å vedde hatten min på at han ikke vil ta "en Gus" om han skulle få tilbud om dette. 8)

Den skal du jo spise, så du må nok vedde noe helt annet enn hatten.  :D
Forøvrig er jeg enig.
- Leif Olav

Sander

Sv: Wise vs Jewell
« Svar #31 på: Januar 17, 2008, 04:23:40 »
Lov meg at vi tar en Wise "inn eller ut" konkurranse etter sesongen :D

Wise gjør uten tvil sitt ypperste for at klubben skal komme seg opp fra gjørma igjen. Hvorfor skulle han ikke det? Det er da til det beste for han personlig, så vel som for klubb og fans. Dessuten tror jeg Leeds-ånden, er perfekt for Wise. Slik han var som spiller, står til situasjonen vi er i. Vi er 'alene mot alle' og det tror jeg passer Wise ypperlig. At fansen ikke godtar han helt, tror jeg forsterker følelsen på å lykkes med Leeds United.


Dette tror jeg er selve essensen av hva Wise står for, kaizer. Wise ønsker å gjøre sitt beste for Leeds United og han jobber utrettelig for å gjøre dette til sitt Leeds United.  Selv hans tyngste kritikere må da vel kunne innse dette? Jeg er villig til å vedde hatten min på at han ikke vil ta "en Gus" om han skulle få tilbud om dette. 8)

Den skal du jo spise, så du må nok vedde noe helt annet enn hatten.  :D
Forøvrig er jeg enig.
 

flynn

Sv: Wise vs Jewell
« Svar #32 på: Januar 17, 2008, 08:11:40 »
Dette utspillet fra Jewell må vel være en reall turn-off for Beckford i forhold til sistnevntes eventuelle Derby-interesse!
Blir spennende å se om andre kommer på banen, som jeg har sagt i andre tråder er jeg overrasket om spiller og klubb faktisk klarer å la være å selge om det kommer ett attraktivt tilbud.

flynn