avstemning

Hvilken av følgende klubber liker du minst:

Manchester United
80 (55.6%)
Arsenal
3 (2.1%)
Liverpool
32 (22.2%)
Chelsea
16 (11.1%)
Tottenham
5 (3.5%)
Cardiff
6 (4.2%)
Annen klubb
2 (1.4%)

Stemmer totalt: 135

Avstemning er avsluttet: Januar 08, 2008, 14:31:57

Skrevet av Emne: Hvilken klubb liker du minst?  (Lest 7279 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #30 på: Desember 18, 2007, 21:14:58 »
Liverpool er utvilsomt rompelag nr 1. Ufyselige fra a til å. Kiss my ass!  :-*
Jon R.

Knut-

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #31 på: Desember 18, 2007, 21:20:29 »
Noe må være galt med meg  :o Har ingen engelske hatlag.

Liker Arsenal, Liverpool og Chelsea. Har et nøytralt forhold til Manchester United nå når de er i en annen liga enn Leeds.

Tror jeg svarer Lillestrøm og Molde på spørsmålet.
medlem 191

peacock

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #32 på: Desember 18, 2007, 21:30:04 »
For et spørsmål! Er ikke vi forpliktet til å svare Manchester United? DET er i hvert fall mitt valg; by a mile!

TUNI

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #33 på: Desember 18, 2007, 21:55:02 »
mu er hatlag nr 1
TERRY COOPER

MacMurder

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #34 på: Desember 18, 2007, 22:11:19 »
Scum, L'pool, Chelsea, Blunts og de Walisiske saueskjenderne er selvsagte hatlag. De siste årene har imidlertid Tottenham seilt opp som et mer og mer motbydelig lag og er pr. idag mitt hatlag nr 1, med Scum halsende hakk i hæl.

Budda

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #35 på: Desember 18, 2007, 22:19:28 »
Scum, selv om hatet er blitt litt mindre etter at Keane la opp. Rosenborg hadde delt førsteplassen hvis norske lag var med
Endre

OPM

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #36 på: Desember 18, 2007, 22:38:41 »
Helt klart Liverpool, - noen som husker hvordan de robbet oss for 10 mill pund når handelen med Bowyer gikk i vasken, samt historien rund Kewell.
Da er det godt å se hvor kjedelig de spiller ( selv om det har blitt litt bedre i det aller siste). Jeg har alltid sagt: Det er morsommere å se gresset gro enn å se Liverpool spille fotball! ( 11 mann bak ballen hele tiden som venter på at motstanderen skal gjøre en feil slik at de kan kontre inn mål!)
 

Orkanger

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #37 på: Desember 18, 2007, 23:31:36 »
Jada, vi kan hate Scum pga mange bitre oppgjør, Cantona og War of Roses. Vi kan hate scousergjengen pga Kewell (selv om Liverpool ikke kan klandres i den forbindelse) og pga antallet patetiske norske flokksauer av Liverpool-supportere. Arsenal? Faktisk står det litt respekt av dem. De er et av få lag rundt årtusenskiftet som som sto på like mye og som faktisk kjempet Leeds ut av stilen. Tottenham? For en fantastisk lite interessant klubb. Og alle jeg kjenner som påstår de holder med Spurs viser seg å være totalt uinteressert i fotball. Cardiff? Hold an da! Hvordan kan vi hate et lag vi knapt har spilt mot...? Det virkelige hatlaget må bli Chelsea. Fra gammelt av har dette vært hat på og utenfor banen (ref.  finalen i 70), vold, dårlige supportere, måten de fikk Woods & co på, og på toppen av alt er de et fordømt kjøpelag!
D e håp i hængan snøre!

Lars E

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #38 på: Desember 19, 2007, 01:48:54 »
Blir vel scums da. Sheffield United burde vært på lista.
Forever Leeds

brenaldo

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #39 på: Desember 19, 2007, 08:10:39 »
Chelsea, rubelinfisert møkkalag!
Det er godt gjort å samle så mange ufyselige spillere på et lag :(
Har vært mitt hatlag siden tidlig på 70-tallet :( :(
Medlem nr. 850

chief

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #40 på: Desember 19, 2007, 09:01:38 »
Noe må være galt med meg  :o Har ingen engelske hatlag.

Liker Arsenal, Liverpool og Chelsea. Har et nøytralt forhold til Manchester United nå når de er i en annen liga enn Leeds.

Tror jeg svarer Lillestrøm og Molde på spørsmålet.

DEFINITIVT.
1 4 all and all 4 1

RoarG

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #41 på: Desember 19, 2007, 09:32:20 »
Ja, på den lista sto det mange fæle navn. Har alltid mislikt L'pool, men ManUre-antipatien hovedsakelig kom på 90-tallet. Dette blir jo nesten som å velge mellom pest og kolera da, men de røde med "You'll never wank alone"-sangen får stemmen. For øvrig burde Ræva München også ha stått på listen, grunnet resultatet av en viss kamp i '75 >:(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leif Egil

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #42 på: Desember 19, 2007, 10:01:40 »
For et spørsmål! Er ikke vi forpliktet til å svare Manchester United? DET er i hvert fall mitt valg; by a mile!
Så enig så enig - absolutt ingen lag er i nærheten av å "slå" scumhester.... Fy f... hvor jeg hater de!!!
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #43 på: Desember 19, 2007, 10:04:29 »
Scum er og blir hatlaget i Leeds uansett hvor mange som stemmer på andre drittlag......har ik truffet en mann i Leeds som gidder kave seg opp med L`Pool f eks.

Larsen.

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #44 på: Desember 19, 2007, 10:57:09 »
Ingen tvil. SCUM! For mange spillere der som jeg ikke klarer..
Pride of Yorkshire

ollan

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #45 på: Desember 19, 2007, 11:23:31 »
Chelsea, ingen over eller ved siden som mislikes så sterkt.......
Ollan

Knut-

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #46 på: Desember 19, 2007, 11:25:35 »
Noe må være galt med meg  :o Har ingen engelske hatlag.

Liker Arsenal, Liverpool og Chelsea. Har et nøytralt forhold til Manchester United nå når de er i en annen liga enn Leeds.

Tror jeg svarer Lillestrøm og Molde på spørsmålet.

DEFINITIVT.


Tror heller jeg sier det slik at jeg bruker min energi på lidenskapen Leeds framfor fokus på alle andre lag. Blir litt huleboeraktig denne diskusjonen   ;)


medlem 191

blikko

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #47 på: Desember 19, 2007, 17:23:10 »
Liverpool, værste møkka. Judas Kewell gikk etter sølvpenger når vi var på konkursens rand. Manu betalte tross alt overpris på Alan Smith, må ha
vært for å støtte oss. Pool var også et lag som var gode samtidig med oss
på 70 tallet, og snøt oss for pokaler. Hverken Manu eller Chelsea har vært
noen trussel i så måte. Ok vi har tapt 1 cupfinale mot Chelsea, men dog.

MooCow

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #48 på: Desember 19, 2007, 18:25:02 »
Scum, me boringpool pao søllplass .....

Sheridan

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #49 på: Desember 19, 2007, 19:14:04 »
Liverpool får min stemme her  :)

Nok mest pga meget arrogante supportere - ihvertfall her til lands.

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #50 på: Desember 19, 2007, 19:32:16 »
For min del blir det Liverpool.  Dette skyldes hovedsaklig at jeg vokste opp i lag med flere ufyselige norske supportere av laget.  Synes prosentandelel av tillhengere som opptrer ufordragelig ovenfor andre supportere er større hos Liverpool tilhengere enn hos andre lag.
Og det finnes ikke noe mer kvalmende en når tv komentatorer med dårlig skjult Liverpooltilhørighet begynner å gnåle om denne YNWA sangen sin. Gjerne etterfulgt av 5 minutters opphausing over frk. Riises kvaliteter.

Mats-

  • Gjest
Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #51 på: Desember 20, 2007, 14:24:12 »
BAAADIFF!

Værste kara jeg vet om!

kjelvi

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #52 på: Desember 20, 2007, 14:52:02 »
Ikke vanskelig - Molde FK

I England: Cardiff, tett fulgt av Man. U, med Chelsea og Arsenal på de neste plassene.
'Hat' bygget opp etter nesten 30 år som supporter.

« Siste redigering: Desember 20, 2007, 15:01:36 av kjelvi »

B-m

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #53 på: Desember 20, 2007, 15:08:12 »
Noe må være galt med meg  :o Har ingen engelske hatlag.

Liker Arsenal, Liverpool og Chelsea. Har et nøytralt forhold til Manchester United nå når de er i en annen liga enn Leeds.

Tror jeg svarer Lillestrøm og Molde på spørsmålet.

DEFINITIVT.


Tror heller jeg sier det slik at jeg bruker min energi på lidenskapen Leeds framfor fokus på alle andre lag. Blir litt huleboeraktig denne diskusjonen   ;)

Respekterer det. Men synes det er unødvendig å kalle diskusjonen huleboeraktig. Jeg syns det å mislike andre lag er en stor del av fotballen! Også er det jævlig artig! Jeg har en kamerat som jeg hater intenst når vi spiller fotball mot hverandre, har lyst til å drepe ham, men utenfor banen er det bare fryd, men det hatet på banen gjør det så mye mer morsomt å spille mot hverandre!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sleivind

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #54 på: Desember 20, 2007, 15:23:49 »
Liverpool uten tvil! Forferdelige supportere. Råtne fotballspillere. Og en gjennomført kjedelig og destruktiv spillestil. Mer lyst å se på jazzballett enn å se Liverpool spille fotball i 1,5 time. Også har de i tillegg den største sytkuken i hele fotballeuropa som manager.

raggen

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #55 på: Desember 20, 2007, 19:00:37 »
SCUM!!!!! ;)
Forever Leeds United!!!!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #56 på: Desember 21, 2007, 09:52:47 »
Uten tvil Liverpool. Imidlertid er jeg ikke overvettes begeistret for noen av dem!
Yeboahs vitne

berlin

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #57 på: Desember 21, 2007, 10:20:16 »
Uten tvil Liverpool. Imidlertid er jeg ikke overvettes begeistret for noen av dem!

Nei, når det kommer til stykket, er jeg faktiskt kun begeistret for Leeds.  :)

Kasin

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #58 på: Desember 21, 2007, 11:27:02 »
Gikk for Liverpool jeg.. Misliker Man Utd sterkt også(!!), men kommer vel av at Liverpool supportere er noen av de kvalmeste man kommer borti!

Dennis

Sv: Hvilken klubb liker du minst?
« Svar #59 på: Desember 21, 2007, 13:32:01 »
Liverpool uten tvil! Forferdelige supportere. Råtne fotballspillere. Og en gjennomført kjedelig og destruktiv spillestil. Mer lyst å se på jazzballett enn å se Liverpool spille fotball i 1,5 time. Også har de i tillegg den største sytkuken i hele fotballeuropa som manager.

Ikke sant?!

Jeg sa til en kompis (Looserpool-fan) at nå syter Benitez - igjen. Det var angående at de hadde for mange kamper. Han lurte på hvor i helvete jeg fikk det fra og at jeg måtte være den eneste i verden som mente det.  ;D
Marching on together!