Skrevet av Emne: PLASSER DET SELGES SUPPORTERUTSTYR PÃ… I NORD-TRØNDELAG  (Lest 1943 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tarald72

PLASSER DET SELGES SUPPORTERUTSTYR PÅ I NORD-TRØNDELAG
« på: November 23, 2010, 23:18:41 »
Ser over beholdningen av såkalt supporterutstyr jeg har, og ser at den er temmelig tynn...så jeg lurer på om det er noen som kan gi en full oversikt over utsalgssteder i Nord-Trøndelag for meg og andre nord-trøndere som er i samme situasjon.....
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

mail2rj

Sv: PLASSER DET SELGES SUPPORTERUTSTYR PÅ I NORD-TRØNDELAG
« Svar #1 på: November 24, 2010, 03:47:40 »
Dette kaller jeg optimistisk:)

Hilsen Sør-Trønder

Jon R

Sv: PLASSER DET SELGES SUPPORTERUTSTYR PÅ I NORD-TRØNDELAG
« Svar #2 på: November 24, 2010, 14:16:41 »
Ser over beholdningen av såkalt supporterutstyr jeg har, og ser at den er temmelig tynn...så jeg lurer på om det er noen som kan gi en full oversikt over utsalgssteder i Nord-Trøndelag for meg og andre nord-trøndere som er i samme situasjon.....

Hvordan er internettdekningen der oppe i Nord Trøndelag? Mye fint på WWW og Leif Sverre kan bringe varene hjem til deg.  ;)
Jon R.

Tarald72

Sv: PLASSER DET SELGES SUPPORTERUTSTYR PÅ I NORD-TRØNDELAG
« Svar #3 på: November 24, 2010, 17:14:44 »
Tingen er vel det at jeg er skeptisk til å kjøpe sånt på nettet, da jeg har dårlig erfaring med det (har ikke dårlig erfaring med å kjøpe alt på nettet altså), så jeg vil bare høre bare om alternativ/supplemént.......

Men optimikstisk - tror nok det, i Nord-Trøndelag ja, må nok til Sør-fylket da ja....
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

lojosang

Sv: PLASSER DET SELGES SUPPORTERUTSTYR PÅ I NORD-TRØNDELAG
« Svar #4 på: November 24, 2010, 20:22:56 »
Ring Jomar. Han er jo trønder. :)
- Leif Olav

fjellhaugen

Sv: PLASSER DET SELGES SUPPORTERUTSTYR PÅ I NORD-TRØNDELAG
« Svar #5 på: November 24, 2010, 23:00:01 »
http://www.rbk-shop.no/

med mindre det er noe av dette du tenker på så må du nok ENNÃ… lenger sør ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Tarald72

Sv: PLASSER DET SELGES SUPPORTERUTSTYR PÅ I NORD-TRØNDELAG
« Svar #6 på: November 24, 2010, 23:09:45 »
Vel, jeg får vel kikke til sør-fylket, altså Sør-Trøndelag og Trondheim, hvor det er litt mere liv enn det er her i den nordre delen av Trøndelag.

Men det kunne være greit med en liste over slike plasser for utsalgssteder av supporterutstyr for hele landet i så måte hvis det er flere som lurer på det samme.....
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Leif Sverre

Sv: PLASSER DET SELGES SUPPORTERUTSTYR PÅ I NORD-TRØNDELAG
« Svar #7 på: November 25, 2010, 17:38:28 »
Ser over beholdningen av såkalt supporterutstyr jeg har, og ser at den er temmelig tynn...så jeg lurer på om det er noen som kan gi en full oversikt over utsalgssteder i Nord-Trøndelag for meg og andre nord-trøndere som er i samme situasjon.....

Hvordan er internettdekningen der oppe i Nord Trøndelag? Mye fint på WWW og Leif Sverre kan bringe varene hjem til deg.  ;)

Jeg har ikke lov til å bringe ut post i Trøndelag.. :).. jeg bor i søndre del av Nordland så  kan nok  ikke hjelpe  noe særlig. Fikk forresten en flott katalog i posten fra Leeds United og der var det veldig mange gode julegavetips ja :)
 

Leif Sverre

Sv: PLASSER DET SELGES SUPPORTERUTSTYR PÅ I NORD-TRØNDELAG
« Svar #8 på: November 25, 2010, 17:43:20 »
Vel, jeg får vel kikke til sør-fylket, altså Sør-Trøndelag og Trondheim, hvor det er litt mere liv enn det er her i den nordre delen av Trøndelag.

Men det kunne være greit med en liste over slike plasser for utsalgssteder av supporterutstyr for hele landet i så måte hvis det er flere som lurer på det samme.....

Vet ikke om noen som selger Leeds supporterutstyr i Trondheim heller . Det nærmeste er vel RBK  sjappa på City Syd på Heimdal om den eksisterer enda da. .... Men neppe noe  særlig å få tak i fra våres klubb nei.