Overnatting i Leeds

Started by Killa, February 12, 2008, 12:09:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Killa

Hallo folkens!
Jeg skal til Leeds på min første tur i påska sammen med en kamerat og se Leeds-Walsall. Håper på en solid opptur....
Har noen erfaring med rimelige og ålreite B&B-hoteller sentralt i Leeds?

Jeg fant et på nettet som heter Brookfield Hotel som ligger 10 min fra Leeds City Centre. Der forlanger de £39 for rommet pr natt, dvs £19,50 for hver av oss to inkl. frokost. Dette høres billig ut, er det noen grunn til ikke å satse på et slikt sted?

Budsjettet er begrenset, så det er om å gjøre å finne noe som ikke koster all verden...

Noen tips?

janove

Quote from: Killa on February 12, 2008, 12:09:53
Hallo folkens!
Jeg skal til Leeds på min første tur i påska sammen med en kamerat og se Leeds-Walsall. Håper på en solid opptur....

Jeg fant et på nettet som heter Brookfield Hotel som ligger 10 min fra Leeds City Centre. Der forlanger de £39 for rommet pr natt, dvs £19,50 for hver av oss to inkl. frokost. Dette høres billig ut, er det noen grunn til ikke å satse på et slikt sted?

Budsjettet er begrenset, så det er om å gjøre å finne noe som ikke koster all verden...

Sjekk etaphotel.com

Noen tips?

chief

Quote from: Killa on February 12, 2008, 12:09:53
Hallo folkens!

Noen tips?

Du har jo Commercial Inn også, hvis du ikke setter altfor høye krav til standarden.  Ca 20£ pr.natt pr. person.
Med frokosten servert av Peter Lorimer.
1 4 all and all 4 1