Skrevet av Emne: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1  (Lest 39200 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

OPM

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #360 på: Januar 19, 2008, 17:53:46 »
Det ble hevdet at laget manglet "inspirasjon". Wise har forlatt prinsippet om kontinuitet i laget og har introdusert en helt ny midtbanefirer, en halv ny forsvarsrekke og halve spissrekka. Idag har de nye vært "crap" og vi leverer en kamp som aspirerer til  sesongverste. Ikke bra.  :-\
Enig. - Vi så dette sist også mot Crewe. Det mangler kontinutet. Vi kan ikke bytte halve laget samtidig!
 

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #361 på: Januar 19, 2008, 17:53:55 »
Det ble hevdet at laget manglet "inspirasjon". Wise har forlatt prinsippet om kontinuitet i laget og har introdusert en helt ny midtbanefirer, en halv ny forsvarsrekke og halve spissrekka. Idag har de nye vært "crap" og vi leverer en kamp som aspirerer til  sesongverste. Ikke bra.  :-\

Good point!

Drittkamp...............men vi skårte idet dommeren blåste!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

boegval

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #362 på: Januar 19, 2008, 17:54:05 »
Dritt  :'(

Roy

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #363 på: Januar 19, 2008, 17:54:15 »
Takk for i dag >:( Wise bør begynne å leke med filosofien om at hvis ting virker så ikke fix det. Idiot!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Leeds04

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #364 på: Januar 19, 2008, 17:54:52 »
Det ble hevdet at laget manglet "inspirasjon". Wise har forlatt prinsippet om kontinuitet i laget og har introdusert en helt ny midtbanefirer, en halv ny forsvarsrekke og halve spissrekka. Idag har de nye vært "crap" og vi leverer en kamp som aspirerer til  sesongverste. Ikke bra.  :-\

Den tenkende del forsvant med Poyet!
"Why settle for more, when you can settle for less"

Kasin

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #365 på: Januar 19, 2008, 17:55:03 »
Helvete!!!! Jeg er skikkelig skuffa og forbanna!

Thomas

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #366 på: Januar 19, 2008, 17:55:49 »
Dette var ubeskrivelig surt. Wise har en jobb foran seg denne vinteren/våren.

Tom S

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #367 på: Januar 19, 2008, 17:56:19 »
Slutt, 0-1.

Utspilt og ydmyket foran våre eigne på eget gress, dette er ikkje godt nok.
All ære til Donny - de var best overalt!
Her må gutta og wisey gå i seg sjølv dersom dei har ambisjoner om direkte opprykk.

Det er greitt at vi ikkje kan vinne alle kamper, men på ER bør vi ta minst eit poeng.

Fryktet ein vanskelig kamp, men hadde ikkje ventet dette - veldig skuffet no!


we all love leeds
COME ON LEEDS !!

pale

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #368 på: Januar 19, 2008, 17:56:25 »
Skal ha middagsgjester idag.
Det blir moro, han som kommer er Derbyfan. >:(
Vi får grave oss ned i konjakken sammen

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #369 på: Januar 19, 2008, 17:56:32 »
Faen, irriterer meg litt hvor fort folk her vender seg i mot spillerne bare de har èn dårlig kamp.

Folk hatet Kandol før sesongen, priset han etter de første 10 kampene, og har hatet han lenge nå fordi han ikke scorer som han gjorde i de 10 første.

Èn kamp hvor Beckford ikke scorer nå, så vil vi plutselig bli kvitt han?
  Som skrevet 1 gang før i dag (SA) : SPOT ON !
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #370 på: Januar 19, 2008, 17:56:43 »
POSSESSION
44% 56%
Leeds Doncaster


STAT ATTACK 
3 Shots On Target 7
5 Shots Off Target 7
13 Fouls (Conceded) 14
6 Corners 5
1 Yellow Cards 2
0 Red Cards 0


 >:(

Tror ikke vi rykker opp.

Tror vi har kjøpt feil folk.

Tror laget har mistet troen.

Tror jeg skal kjøpe meg noen videoer av gamle kamper.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #371 på: Januar 19, 2008, 17:56:49 »
Forferdelig skuffende. Nå kan vi definitivt si farvel til Swansea, og si gratulerer med opprykket til de. Vi har flaks? idag at Nottingham også taper. Så de drog ikke ifra i kveld. Men det er nesten dobbelt skuffelse når Nottingham taper og vi hadde hatt en gyllen sjanse til å ta innpå noen poeng på de. Istedenfor spiller vi en forferdelig dårlig kamp.


Jeg er ikke i tvil, vi savner Douglas! Formkurven har kun pekt en vei siden han ble skadet!

Leeds04

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #372 på: Januar 19, 2008, 17:56:58 »
10 rette i tipping!  ;D
10 kr i utbetaling  ;)
"Why settle for more, when you can settle for less"

Svend Anders

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #373 på: Januar 19, 2008, 17:57:09 »
TA DETTE SOM EN ADVARSEL, Leeds-spillere! Det går ikke om dere ikke ofrer ALT hele veien!

det eneste som nytter nå er et grusomt comeback neste helg!

Svend,
ødelagt helg....

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #374 på: Januar 19, 2008, 17:58:06 »
TA DETTE SOM EN ADVARSEL, Leeds-spillere! Det går ikke om dere ikke ofrer ALT hele veien!

det eneste som nytter nå er et grusomt comeback neste helg!

Svend,
ødelagt helg....

Eller neste sesong! Dette er jo bare for dårlig!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Peter7

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #375 på: Januar 19, 2008, 17:58:52 »
Ja ja. Verden står forhåpentligvis til påske. Noen kamper igjen ennå ...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

marve

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #376 på: Januar 19, 2008, 17:59:05 »
Nåja veldig skuffende dette ,men husk at dagens motstander kom som ubeseiret etter 16 kamper ,som nå har blitt 17 kamper uten tap !!!!.
 

gill

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #377 på: Januar 19, 2008, 17:59:21 »
Forbanna møkkakamp av (Super???)Leeds, men sesongen er fortsatt lang. Tviler på at det blir direkte opprykk nå...begynner å ligge litt for langt bak og det sterke lag fremfor oss.
 

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #378 på: Januar 19, 2008, 17:59:35 »
Helvete!!!! Jeg er skikkelig skuffa og forbanna!
Bjeff Bjeff!! *grrrrr*
-SirOlsen-

nord

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #379 på: Januar 19, 2008, 18:01:43 »
 :'( Vi må tro på at dette kun var er dårlig dag!. Vi kommer igen og vinder anden pladsen i maj!
 ;)
 

Svend Anders

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #380 på: Januar 19, 2008, 18:02:00 »
Takk for i dag >:( Wise bør begynne å leke med filosofien om at hvis ting virker så ikke fix det. Idiot!

Tildels enig i at ting ikke må endres for mye når det går bra, men samtidig har vi vært nødt til å ta noen endringer pgs skader, landskamper og formsvikt.

Rui er skadet og ny mann opplagt. Parker har ikke gjort noe dårligere jobb på back enn Clapham eller Hughes.

På midten har Douglas, Howson og Thompson blitt skadet, men idag fungerte ikke Kilkenny og Hughes godt nok forstår jeg. Westlake på venstre er skadet og erstatter opplagt. Jeg var derimot imot at Johnson skulle starte for Prutton!

Flo og Beckford på topp synes jeg var naturlig, Kandol må utfordre på plassen - og så får vi se om det kommer noen nye.

Weston må droppes, han er ikke god nok, og i alle fall ikke stabil nok!

SA

Tom S

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #381 på: Januar 19, 2008, 18:02:28 »
Her har du eit poeng Sve, men no er det jo ikkje berre snakk om ein kamp. Vi har vert inne i ein dårleg periode som meir eller mindre starta i november, klart vi er skuffa.

Ellers trur eg ikkje vi skal ta alt som vert skrive iløpet av matchen som "god fisk", det er nok mange urasjonelle tanker som vert delt med alle andre.
Dette er vel også ein del av det å vere fan?

Det viser seg no at vi ikkje er så dominerande i denne divisjonen som vi vart "lurt" til å tru etter den forrykande opningen av sesongen, men vi er eit topp seks lag med fortsatt muligheter til opprykk enten direkte eller meir realistisk via playoff (husk de -15).


Faen, irriterer meg litt hvor fort folk her vender seg i mot spillerne bare de har èn dårlig kamp.

Folk hatet Kandol før sesongen, priset han etter de første 10 kampene, og har hatet han lenge nå fordi han ikke scorer som han gjorde i de 10 første.

Èn kamp hvor Beckford ikke scorer nå, så vil vi plutselig bli kvitt han?
COME ON LEEDS !!

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #382 på: Januar 19, 2008, 18:03:20 »
Faen, irriterer meg litt hvor fort folk her vender seg i mot spillerne bare de har èn dårlig kamp.

Folk hatet Kandol før sesongen, priset han etter de første 10 kampene, og har hatet han lenge nå fordi han ikke scorer som han gjorde i de 10 første.

Èn kamp hvor Beckford ikke scorer nå, så vil vi plutselig bli kvitt han?
Selv har jeg vært en av de som har hatt veldig tro på Kandol all the way.
Men jobben til en spiss er å scoore mål.. og i de 10 første kampene scoorte han mål... synes du virkelig han (eller en del andre spiller for den del..) har gjort seg fullt og helt fortjent til lønna si?...
I tillegg er hele spillergruppa så heldige at de får ikle seg den helhvite Leeds drakta på selveste Elland Road og kjempe for drakta, og så er forestillingen vi leverer idag det de greier å levere som beste sort?... synes du det er noe å forsvare?... (du får selvølgelig lov å mene det.. jeg mener ikke det)
-SirOlsen-

Jon R

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #383 på: Januar 19, 2008, 18:04:44 »
Swansea er nå for alvor "det beste laget" i divisjonen idet de har tatt mer poeng i snitt pr kamp enn hva vi har gjort. Vi får håpe ikke Nottingham vinner sine to hengekamper for da virker kampen kjørt om topp to plassering.  :-\
Jon R.

Peters

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #384 på: Januar 19, 2008, 18:05:33 »
Det er bare 2 poeng opp til 2 plassen gutter..... ;)

marve

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #385 på: Januar 19, 2008, 18:07:52 »
Her har du eit poeng Sve, men no er det jo ikkje berre snakk om ein kamp. Vi har vert inne i ein dårleg periode som meir eller mindre starta i november, klart vi er skuffa.

Ellers trur eg ikkje vi skal ta alt som vert skrive iløpet av matchen som "god fisk", det er nok mange urasjonelle tanker som vert delt med alle andre.
Dette er vel også ein del av det å vere fan?

Det viser seg no at vi ikkje er så dominerande i denne divisjonen som vi vart "lurt" til å tru etter den forrykande opningen av sesongen, men vi er eit topp seks lag med fortsatt muligheter til opprykk enten direkte eller meir realistisk via playoff (husk de -15).

Sitat

Veldig enig med deg tom s ,vi (fansen ) har nok vært veldig sikkre på opprykk .Spennede å se hvordan fansen vill reagere på denne nedturen ,vill vi svikte nå ??????
 

Runar

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #386 på: Januar 19, 2008, 18:15:42 »
Spilte Johnson eller Hughes på høyrekanten i dag?

Mot Crewe spilte HUghes på kanten når Prutton gikk ut....

Personlig så mener jeg at HUghes og killi er vårt beste par sentralt
 

RuneSve

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #387 på: Januar 19, 2008, 18:26:33 »
Faen, irriterer meg litt hvor fort folk her vender seg i mot spillerne bare de har èn dårlig kamp.

Folk hatet Kandol før sesongen, priset han etter de første 10 kampene, og har hatet han lenge nå fordi han ikke scorer som han gjorde i de 10 første.

Èn kamp hvor Beckford ikke scorer nå, så vil vi plutselig bli kvitt han?
Selv har jeg vært en av de som har hatt veldig tro på Kandol all the way.
Men jobben til en spiss er å scoore mål.. og i de 10 første kampene scoorte han mål... synes du virkelig han (eller en del andre spiller for den del..) har gjort seg fullt og helt fortjent til lønna si?...
I tillegg er hele spillergruppa så heldige at de får ikle seg den helhvite Leeds drakta på selveste Elland Road og kjempe for drakta, og så er forestillingen vi leverer idag det de greier å levere som beste sort?... synes du det er noe å forsvare?... (du får selvølgelig lov å mene det.. jeg mener ikke det)

Selvsagt forsvarer jeg ikke spillere som ikke gir den innsatsen som trengs, uansett hva spilleren heter. Men for å være litt realistisk så er det ingen spillere som alltid klarer å gi alt, og langt mindre et helt lag som klarer å alle gi alt samtidig. Man kan da ikke begynne å skrike ut om salg med en gang en spiller har hatt en litt slapp dag. Det får heller Wise ta tak i og sørge for at spilleren gjør bedre neste gang.

Men det samme problemet går begge veier. Ser man på f.eks Weston. Er vel ikke så altfor mange her som har stor tru på han, men etter han kom inn mot Northampton og scorte var det plutselig laget en tråd samme dagen eller dagen etterpå hvor folk plutselig snakka om hvor gode de syns han egentlig var.

Poenget mitt er vel bare det av vi må se litt mer på det store bildet. Kandol var bare et eksempel om hvordan folk her vipper frem og tilbake. Personlig syns jeg Kandol er ganske gjennomsnittlig. Absolutt ikke ubrukelig slik mange vil ha det til, men heller ikke så god som alle priste han for å være etter de ti første kampene. Og ser man på det store bildet så er Beckford jævlig viktig for oss i år, selv om han kasta bort noen sjanser i dag.
 

Jon R

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #388 på: Januar 19, 2008, 18:27:23 »
Johnson spilte til høyre og Hughes sentralt hørtes det ut som. Vi ble uansett utspilt på midten gjennom det meste av kampen ifl Hunter. Mitt spørsmål er om Kilkenny er "fit" nok? Jeg var ikke imponert over fysikken og kondisjonen hans mot Crewe, for å si det mildt.  :)
Jon R.

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #389 på: Januar 19, 2008, 18:28:04 »
Det er tøft å svelje eit tap på heimebane. Trudde vi var "for gode" til å gjere slikt. Veit ikkje kven eller kva eg skal skulde på idag. Det er berre trist og flaut... Håpar og trur vi vinn neste, og kampen etter det :)