Skrevet av Emne: Håndball EM ..  (Lest 8213 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kickthemdown

Håndball EM ..
« på: Januar 17, 2008, 19:58:58 »
... Flere som følger så spent med at de får vondt i brystet?  :o Er kanskje ikke helt bra for en 26 år gammel gutt men pytt sann...  :P

4 måls ledelse til pause mot Danmark. Vinn denne nå gutter ! Særlig siden Newcastle og Hereford vant i går. Norge-Danmark er siste kamp på oddsen  ;)

Alta-White spent


Tom S

Sv: Håndball EM ..
« Svar #1 på: Januar 17, 2008, 20:02:40 »
Hmmm, er det handball EM i desse dager?

COME ON LEEDS !!

Ferre

Sv: Håndball EM ..
« Svar #2 på: Januar 17, 2008, 20:51:32 »
Fy faen, det ble bare så vidt seier! Unødvendig å gjøre det SÃ… spennende.

Kickthemdown

Sv: Håndball EM ..
« Svar #3 på: Januar 17, 2008, 23:01:57 »
Det smakte så vidunderlig godt!!  :D

I morgen er det Russland...

Alta-White

Dennis

Sv: Håndball EM ..
« Svar #4 på: Januar 17, 2008, 23:08:11 »
Fysikken til Joachim Boulsen, Danmarks playmaker, tyder på at det er håp for alle og aldri for sent.  ;)
Marching on together!

flynn

Sv: Håndball EM ..
« Svar #5 på: Januar 18, 2008, 07:05:11 »
Ifølge TV2 både røyker og drikker Boulsen. Ã… si at noen røyker er vel vanlig, for da er det gjerne slik at de aller fleste enten røyker regelmessig eller så røyker de aldri. Men å si at noen drikker, hva betyr egentlig det? Ca 5% av oss er trolig totalavholds i forhold til alkohol, de andre 95% drikker altså. Big news!

flynn

McQueen

Sv: Håndball EM ..
« Svar #6 på: Januar 18, 2008, 09:10:00 »
Dansker er dansker. Hvem husker ikke Preben Elkjær? Tanksenter som banket inn mål og var på toalettet i pausen med en røyk?
McQueen

Dennis

Sv: Håndball EM ..
« Svar #7 på: Januar 18, 2008, 09:40:22 »
Eller Myggen? Ingen avholdsmann denne karen heller...
Eller Gazza, Adams, Merson osv osv osv...

Drink and play!  :)
Marching on together!

lojosang

Sv: Håndball EM ..
« Svar #8 på: Januar 18, 2008, 13:07:54 »
Fysikken til Joachim Boulsen, Danmarks playmaker, tyder på at det er håp for alle og aldri for sent.  ;)

Selv har jeg trøstet meg med kroppsbygningen til keeper og strekspiller på Ungarn.
- Leif Olav

Dennis

Sv: Håndball EM ..
« Svar #9 på: Januar 18, 2008, 14:14:26 »
Fysikken til Joachim Boulsen, Danmarks playmaker, tyder på at det er håp for alle og aldri for sent.  ;)

Selv har jeg trøstet meg med kroppsbygningen til keeper og strekspiller på Ungarn.

 :D

Kunne, tross mangelen på noen vitale organer, nesten regnet med det russiske damelandslaget i håndball også. Makan til drivhusbitches skal man leite lenge etter!
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Håndball EM ..
« Svar #10 på: Januar 18, 2008, 15:07:32 »
Fysikken til Joachim Boulsen, Danmarks playmaker, tyder på at det er håp for alle og aldri for sent.  ;)

Selv har jeg trøstet meg med kroppsbygningen til keeper og strekspiller på Ungarn.

hehehe, spillerne på ungarn var jo i  beste fall lubne  ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

lojosang

Sv: Håndball EM ..
« Svar #11 på: Januar 18, 2008, 16:41:00 »
Og de har mesterskapsseire. Jeg skal bare fungere i tredjedivisjon i bedriftsserien!  ;D
- Leif Olav

berlin

Sv: Håndball EM ..
« Svar #12 på: Januar 18, 2008, 19:05:01 »
Pussig det der med håndball. Det blir jo så mange mål!!!! Kunne trengt Heath eller Gregan i forsvar.

ps! Innkast burde være innspark!

ps2! ...og så burde vært lov å heade.....men det er det kanskje, hvem vet?

 8)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Håndball EM ..
« Svar #13 på: Januar 18, 2008, 19:08:23 »
Pussig det der med håndball. Det blir jo så mange mål!!!! Kunne trengt Heath eller Gregan i forsvar.

ps! Innkast burde være innspark!

ps2! ...og så burde vært lov å heade.....men det er det kanskje, hvem vet?

 8)

...det er iallefall lov å handse...

 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Håndball EM ..
« Svar #14 på: Januar 19, 2008, 02:15:08 »
Er faktisk ikke sikker på om det er lov å heade, men det tror jeg. Hva man skulle ønske å oppnå med det lurer jeg rett nok på.
- Leif Olav

Per-Stian

Sv: Håndball EM ..
« Svar #15 på: Januar 19, 2008, 14:10:50 »
Eg har følgd våre to gruppespelskampar og har tenkt å få med meg fleire (så lenge Norge er med). Kampen mot Danmark var grøssande spennande, og storeslemmen mot Russland gjorde meg meget stolt over å vere norsk. Steinar Ege er forøvrig det beste eg har sett av ein handballkeeper sidan Leganger sine glansdagar på slutten av 90-talet.

Vi går for gull!!!

Lids

Sv: Håndball EM ..
« Svar #16 på: Januar 19, 2008, 14:46:24 »
Kjenner Steinar godt fra min tid som håndballspiller, og hvem hadde trodd den gang at han skulle bli så vannvittig god. Herrehåndball er forresten fantastisk morsomt å se på, og dagens norske mannskap er det beste noensinne. Har tro på medalje.
Thomas

dexter90

Sv: Håndball EM ..
« Svar #17 på: Januar 21, 2008, 09:51:59 »
Steinar Ege, vil du gifte deg med meg? :D
 

RoarG

Sv: Håndball EM ..
« Svar #18 på: Januar 21, 2008, 20:23:22 »
Så dere følger med på EM i hands, gutter ;)?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lars E

Sv: Håndball EM ..
« Svar #19 på: Januar 22, 2008, 11:12:21 »
Pussig det der med håndball. Det blir jo så mange mål!!!! Kunne trengt Heath eller Gregan i forsvar.

ps! Innkast burde være innspark!

ps2! ...og så burde vært lov å heade.....men det er det kanskje, hvem vet?

 8)

...det er iallefall lov å handse...

 

Hahahahaha så tørt.. så bra!

Men EM i hands er faktisk topp underholdning. Er kjempekjekt å følge herrehåndball på et så høyt nivå. Selvsagt fordi Norge er gode nå. Skal nedover til Stavanger på torsdag og se Norge - Kroatia. Balic mot Solberg. Blir phett...
Forever Leeds

berlin

Sv: Håndball EM ..
« Svar #20 på: Januar 22, 2008, 14:13:20 »
Pussig det der med håndball. Det blir jo så mange mål!!!! Kunne trengt Heath eller Gregan i forsvar.

ps! Innkast burde være innspark!

ps2! ...og så burde vært lov å heade.....men det er det kanskje, hvem vet?

 8)

...det er iallefall lov å handse...

 

Hahahahaha så tørt.. så bra!

Men EM i hands er faktisk topp underholdning. Er kjempekjekt å følge herrehåndball på et så høyt nivå. Selvsagt fordi Norge er gode nå. Skal nedover til Stavanger på torsdag og se Norge - Kroatia. Balic mot Solberg. Blir phett...

Enig, har sett alle kampene til Norge til nå, virkelig en publikumsvennlig sport.

PS! Måtte bare få utløp for en dose innstengt ultratørr humor.  :)
« Siste redigering: Januar 23, 2008, 22:21:52 av berlin »

Sleivind

Sv: Håndball EM ..
« Svar #21 på: Januar 23, 2008, 22:01:40 »
Om ikke Norge får medalje i EM, så er jeg rimelig sikker på at tv2s "håndballjournalister" får gullmedalje i å stille idiotiske spørsmål. Det har vært gale før, men under EM så har det tatt helt av!

berlin

Sv: Håndball EM ..
« Svar #22 på: Januar 23, 2008, 22:27:02 »
Tapet mot Slovenia ventet jeg. Jeg så hvor slitne Polen var mot Danmark, og det er jo et umenneskelig program
disse spillerne må gjennom. Både Polen og Norge underpresterte i dag, ingen tvil om at kampen i går satte sine spor.

Sverige langet jo ut før EM om galskapen i det tøffe spilleprogrammet, men jeg vet ikke hvordan det har vært før.

Håper gutta presterer ekstremt mot Kroatia, har litt tro på det, men samtidig forventer jeg at Kroatia virkelig
begynner å spille godt, de har nok større potensiale enn Norge.

Uansett, virkelig ulidelig spennende, denne motsatte sport av det vi liker.

Dennis

Sv: Håndball EM ..
« Svar #23 på: Januar 23, 2008, 23:07:04 »
Om ikke Norge får medalje i EM, så er jeg rimelig sikker på at tv2s "håndballjournalister" får gullmedalje i å stille idiotiske spørsmål. Det har vært gale før, men under EM så har det tatt helt av!

Enig!

Det er slik i håndball, som i fotball, at før mesterskap (eller kvalifisering i fotball) så blir det advart mot forhåpninger. Når da mesterskapet kommer og begynner bra, så glemmes alt av ambisjonsdempinger fra før og alt annet enn seier og gull blir en gedigen skuffelse. Tenker da spesielt på folk som Mini og Erik Soler for eksempel, men det er tydelige tegn også på håndballpanelet.

Utover det syns jeg faktisk Ole Gustav Jekstad bør bli herrenes neste landslagssjef. Alt han tar i blir jo gull, så hvorfor ikke gi mannen oppgaven med å gjøre gutta om til en medaljekandidat. Pettersen virker dyktig nok han, men Jekstad virker som en svært kapabel trener.
Marching on together!

Lids

Sv: Håndball EM ..
« Svar #24 på: Januar 24, 2008, 21:03:27 »
Blir mektig forbanna når Norge bommer på så mange 100% sjanser, og ikke klare score flere mål enn motstander når de er 2 mann mer på banen. G-16 nivå til tider...
Thomas

Sleivind

Sv: Håndball EM ..
« Svar #25 på: Januar 24, 2008, 21:30:12 »
Blir mektig forbanna når Norge bommer på så mange 100% sjanser, og ikke klare score flere mål enn motstander når de er 2 mann mer på banen. G-16 nivå til tider...

Og nå har de blitt enda verre. Forferdelig dårlig uttelling, har vel bommet på fire 100%-sjanser på 10 minutter.

Per-Stian

Sv: Håndball EM ..
« Svar #26 på: Januar 24, 2008, 21:35:32 »
Eg har allereie gitt opp. Vi fortenar ikkje å gå vidare når vi bommar så utruleg fælt. Irriterande, men ikkje anna å forvente!

Sleivind

Sv: Håndball EM ..
« Svar #27 på: Januar 24, 2008, 21:49:13 »
Forferdelig dårlig! Helt og fullt Norge sin feil, de spiller bra i forsvar, men er rett og slett håpløse i avslutningsfasen. Brenner altfor mange store sjanser.

Dennis

Sv: Håndball EM ..
« Svar #28 på: Januar 24, 2008, 21:50:05 »
Når tomanns-overtall ikke gir uttelling, så er det ikke håp. Norge lider av for mange enkle feil og rett og slett dårlige kantspillere. Er Håvard Tvedten på lændsen kun fordi han er sammen med et sportsanker? Er så lei den utrolige opphypinga av han og Kjelling. De er jo ikke gode engang!

De eneste med ordentlig godkjent EM for meg er Ege og Løke. Godt når disse sambygdingene uthever seg.  8)
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Håndball EM ..
« Svar #29 på: Januar 24, 2008, 21:53:42 »
Kjelling er SKAMMELIG dårlig!!  makan til overvurdert og oppskrytt spiller skal man lete lenge etter!!!  >:( >:( >:(
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."