Skrevet av Emne: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!  (Lest 13607 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Boxman

WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« på: Januar 28, 2008, 17:02:41 »
A blessing in disguise, sånn som jeg ser det. Så i utgangspunktet, er jeg godt fornøyd.
Problemet er hvem Bates går for nå. Han er ikke akkurat kjent for å gjøre gode valg når det gjelder managere, men kanskje vi er heldige denne gangen!?!
McAlliser kan være et godt valg, men jeg mener vi bør gå for en med erfaring. Som da Wilko ble ansatt i sin tid. Men for all del, ikke Allardyce eller McLaren. Jeg drømmer om Sollied, men det er nok for mye å håpe på. Spennende blir det i hvert fall.
Proud to be Leeds!

marve

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #1 på: Januar 28, 2008, 17:02:43 »
Leeds har blitt enig med newcastle om en kompensasjon for wise står det å lese på leeds sin offisielle hjemmeside .
Utrolig skuffende !!!!! trodde wise så sin fremtid i leeds .Dagens fotball folk eier ikke lojalitet .
 

SveinArve

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #2 på: Januar 28, 2008, 17:03:11 »
litt mange tråder no??
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

SveinArve

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #3 på: Januar 28, 2008, 17:11:46 »
når jeg leste den siste linja på heimesida, så virker det som om det er Bates sjøl som har skreve det...
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

kjelvi

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #4 på: Januar 28, 2008, 17:11:59 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1226951,00.html

En gledens dag!
Nå er dvergen borte.
Rydd plass for Gary McAllister!

Boxman

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #5 på: Januar 28, 2008, 17:13:42 »
Gary McAllister er Sky Bets favoritt. http://www.skybet.com/skybet?action=GoEvType&id=10002896
Av de på den lista der, har jeg personlig mest tro på Billy Davies. Men vet ikek om det evt. er et fornuftig valg.
Proud to be Leeds!

marve

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #6 på: Januar 28, 2008, 17:18:32 »
LUKTER BASSET LANG VEI NÃ… . :'( :'( :'(
Wise kan dra til hel...... ,blir nesten kvalm når jeg tenker tilbake på alle de fine orda om leeds ,lojalitet , team spirit og alt det andre den lille kø...... greide å lire av seg av gode ord om vår kjære klubb .
« Siste redigering: Januar 28, 2008, 17:22:37 av marve »
 

Karl Hot Shot

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #7 på: Januar 28, 2008, 17:20:57 »
Gary McAllister er ute etter jobb, ja! Det slo meg ikke at McAllister kanskje ser på Leeds United som en god arbeidsgiver. Kommer McAllister, skal han i hvert fall få mye goodwill fra meg. Jeg gir ham arbeidsro i to måneder.  :o  ;D
 

sveifors

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #8 på: Januar 28, 2008, 17:23:10 »
Gary McAllister er ute etter jobb, ja! Det slo meg ikke at McAllister kanskje ser på Leeds United som en god arbeidsgiver. Kommer McAllister, skal han i hvert fall få mye goodwill fra meg. Jeg gir ham arbeidsro i to måneder.  :o  ;D

Ingen ny Leeds manager får arbeidsro to måneder Det er vel det samme som å utsette opprykket til neste sesong
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Jon R

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #9 på: Januar 28, 2008, 17:24:01 »
Dette må jeg innrømme at kom svært overraskende og alle Wise-kritikken til tross, så applauderer jeg ikke dette! For det første trodde jeg faktisk at Wise var 100 % dedikert, men det er det visst ingenting som heter lenger. Så lenge Bates sitter i sjefsstolen mener jeg vi hadde vært best tjent med å beholde Wise. Tross alt har resultatene totalt sett vært over all forventning denne sesongen. Det som irriterer meg er alle middelmådighetene han rakk å kontraktsfeste til oss i januar. En ny manager vil gjerne hente inn sine egne spillere, men vedkommende er vel nå bundet på hender og føtter ift ytterligere aktiviteter i dette transfervinduet. Jeg er redd dette vil koste oss opprykk i mai.  :'(
Jon R.

marve

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #10 på: Januar 28, 2008, 17:24:17 »
Gary McAllister er ute etter jobb, ja! Det slo meg ikke at McAllister kanskje ser på Leeds United som en god arbeidsgiver. Kommer McAllister, skal han i hvert fall få mye goodwill fra meg. Jeg gir ham arbeidsro i to måneder.  :o  ;D
Han vill garantert drepe sin helte status ved å bli manager i leeds ,han har vell heller ikke noen stor erfaring med manager yrke .
 

B-m

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #11 på: Januar 28, 2008, 17:25:01 »
Synes det er helt greit at Wise forlater skuta, synd at Derry ble solgt før Wise forlot! Men merkelig at det skjer, tror stabilitet er noe vi leedsfans aldri f¨år !

Håper på Billy Davies!  ;)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

TK20

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #12 på: Januar 28, 2008, 17:27:54 »
Dette er den mest skuffende nyheten jeg har fått på kjempelenge. Tror objektivt sett det nesten alltid er dumt å miste en manager, men mindre han har levert særs dårlige resultater over lang tid. Et godt eksempel på dette er Leeds United, som etter å ha driti seg ut ved én sacking, aldri klarte å hente seg inn igjen og rykka ned to divisjoner.

Personlig er jeg mest skuffa over Wise, som jeg faktisk trodde på når han snakka om at han var kommet for å bli -- helt til jobben var gjort. Dette viser at sånne uttalelser ikke har noe hold når tilbud kommer på bordet. Spørs hva som skjer med skjorta til Becks også etterhvert.

Samtidig blir jeg skuffa over kortisiktigheten i uttalelsene til mange fans, blant annet her på forumet. Man skal aldri være fornøyd med å miste en manager, spesielt ikke en manager som har levert såpass gode resultater som Wise har gjort. Merker jeg ikke klarer å forholde meg seriøst til innlegg av typen "Nå er vi kvitt dvergen", og "Digg as, har alltid hata Wise".

-Espen, utrolig skuffa, og meget skeptisk.

Boxman

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #13 på: Januar 28, 2008, 17:32:09 »
Dette er den mest skuffende nyheten jeg har fått på kjempelenge. Tror objektivt sett det nesten alltid er dumt å miste en manager, men mindre han har levert særs dårlige resultater over lang tid. Et godt eksempel på dette er Leeds United, som etter å ha driti seg ut ved én sacking, aldri klarte å hente seg inn igjen og rykka ned to divisjoner.

Personlig er jeg mest skuffa over Wise, som jeg faktisk trodde på når han snakka om at han var kommet for å bli -- helt til jobben var gjort. Dette viser at sånne uttalelser ikke har noe hold når tilbud kommer på bordet. Spørs hva som skjer med skjorta til Becks også etterhvert.

Samtidig blir jeg skuffa over kortisiktigheten i uttalelsene til mange fans, blant annet her på forumet. Man skal aldri være fornøyd med å miste en manager, spesielt ikke en manager som har levert såpass gode resultater som Wise har gjort. Merker jeg ikke klarer å forholde meg seriøst til innlegg av typen "Nå er vi kvitt dvergen", og "Digg as, har alltid hata Wise".

-Espen, utrolig skuffa, og meget skeptisk.

To seiere på siste syv kampene, imponerer ikke meg!
Proud to be Leeds!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #14 på: Januar 28, 2008, 17:32:34 »
Så lenge Bates sitter i sjefsstolen mener jeg vi hadde vært best tjent med å beholde Wise.

Her står jeg også!

At Wise går, er forsåvidt greit (men ikke , først skulle opprykket vært klart osv...).

Det jeg lurer som mest intenst på, er hvorfor Wise og Bates nå skiller lag.

1) Vet Wise at Bates snart er ute?
2) Er det Beckford-salg el. lignende de har røket uklar om...
3) ...og også jeg lurer på om mindre gnist fra det siste skyldes at dette har vært klart en stund...


Mht ny manager så er jeg ikke veldig optimist. Husk, Bates skal ha inn "sin" mann.
- ikke alle vil være Bates sin mann  :(
- ikke alle er "underkuet nok" til å takle å jobbe under Bates...
- tidspunktet med at Wise har brakt inn sine folk nå og at vinduuet (for kjøp) straks lukkes: ILLE...

« Siste redigering: Januar 28, 2008, 17:35:31 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #15 på: Januar 28, 2008, 17:34:07 »
Dette er den mest skuffende nyheten jeg har fått på kjempelenge. Tror objektivt sett det nesten alltid er dumt å miste en manager, men mindre han har levert særs dårlige resultater over lang tid. Et godt eksempel på dette er Leeds United, som etter å ha driti seg ut ved én sacking, aldri klarte å hente seg inn igjen og rykka ned to divisjoner.

Personlig er jeg mest skuffa over Wise, som jeg faktisk trodde på når han snakka om at han var kommet for å bli -- helt til jobben var gjort. Dette viser at sånne uttalelser ikke har noe hold når tilbud kommer på bordet. Spørs hva som skjer med skjorta til Becks også etterhvert.

Samtidig blir jeg skuffa over kortisiktigheten i uttalelsene til mange fans, blant annet her på forumet. Man skal aldri være fornøyd med å miste en manager, spesielt ikke en manager som har levert såpass gode resultater som Wise har gjort. Merker jeg ikke klarer å forholde meg seriøst til innlegg av typen "Nå er vi kvitt dvergen", og "Digg as, har alltid hata Wise".

-Espen, utrolig skuffa, og meget skeptisk.

Du er spot on, Espen!

Ord med sukker på er vi vant til i fotball, men Wises væremåte trodde jeg viste at han faktisk var en som var 'for the long haul' hos oss. Nok en gang var det kun flotte ord, helt til grønnere enger dukket opp på den andre siden av gjerde. Må si at jeg er ekstremt skuffa over tidspunktet han forlot oss på. Han tok oss ned, og jeg var villig til å gi han sjansen til å ta oss opp igjen, men neida. Nå vil han alltid huskes som manageren som førte Leeds til nivå tre, for så å stikke nordover med haken i sky.

Venter nå på en latterlig uttalelse fra Wise personlig, der han takker fansen og sier at dette var noe han ikke kunne la gå fra seg. Den vanlige mølja.

Mest av alt er jeg enig i deg med tanke på utsagn som 'nå er vi kvitt dvergen' og 'Digg as! Har alltid hata Wise.' Skamme seg, om dette er representativt for Leeds-fansen, kan det neppe ha vært vanskelig for Wise å takke ja til en annen klubb.
Marching on together!

Karl Hot Shot

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #16 på: Januar 28, 2008, 17:34:54 »
Dette er den mest skuffende nyheten jeg har fått på kjempelenge. Tror objektivt sett det nesten alltid er dumt å miste en manager, men mindre han har levert særs dårlige resultater over lang tid. Et godt eksempel på dette er Leeds United, som etter å ha driti seg ut ved én sacking, aldri klarte å hente seg inn igjen og rykka ned to divisjoner.

Personlig er jeg mest skuffa over Wise, som jeg faktisk trodde på når han snakka om at han var kommet for å bli -- helt til jobben var gjort. Dette viser at sånne uttalelser ikke har noe hold når tilbud kommer på bordet. Spørs hva som skjer med skjorta til Becks også etterhvert.

Samtidig blir jeg skuffa over kortisiktigheten i uttalelsene til mange fans, blant annet her på forumet. Man skal aldri være fornøyd med å miste en manager, spesielt ikke en manager som har levert såpass gode resultater som Wise har gjort. Merker jeg ikke klarer å forholde meg seriøst til innlegg av typen "Nå er vi kvitt dvergen", og "Digg as, har alltid hata Wise".

-Espen, utrolig skuffa, og meget skeptisk.

To seiere på siste syv kampene, imponerer ikke meg!

Spot on, Boxman! Resultatene til Leeds United har egentlig ikke vært så imponerende, siden de jo er foretatt på tredje høyeste nivå. Nei, dersom Bates bare kan makte å få gjort et riktig managervalg nå, vil våren bli utrolig morsom for oss. Opprykk er det minste vi kan forvente.
 

berlin

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #17 på: Januar 28, 2008, 17:35:48 »
når jeg leste den siste linja på heimesida, så virker det som om det er Bates sjøl som har skreve det...

he-he, ja, det må være gråbein selv som har skrevet det..

Lis

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #18 på: Januar 28, 2008, 17:37:28 »
LUKTER BASSET LANG VEI NÃ… . :'( :'( :'(
Wise kan dra til hel...... ,blir nesten kvalm når jeg tenker tilbake på alle de fine orda om leeds ,lojalitet , team spirit og alt det andre den lille kø...... greide å lire av seg av gode ord om vår kjære klubb .
Har det nøjagtigt på samme måde som dig!!! fine ord fra wise dengang NOT!!!!
Wise sagde da han kom til Leeds at han var her langsigtet og for at hjælpe os tilbage til PL, tak for din loyalitet wise.........NOT!!!!!!!!!!!!
>:( >:(
Leeds United yesterday today tomorrow forever

berlin

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #19 på: Januar 28, 2008, 17:37:55 »
Gary McAllister er ute etter jobb, ja! Det slo meg ikke at McAllister kanskje ser på Leeds United som en god arbeidsgiver. Kommer McAllister, skal han i hvert fall få mye goodwill fra meg. Jeg gir ham arbeidsro i to måneder.  :o  ;D

he-he, du er i godlune, skjønner jeg.  :D

Karl Hot Shot

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #20 på: Januar 28, 2008, 17:42:59 »
Gary McAllister er ute etter jobb, ja! Det slo meg ikke at McAllister kanskje ser på Leeds United som en god arbeidsgiver. Kommer McAllister, skal han i hvert fall få mye goodwill fra meg. Jeg gir ham arbeidsro i to måneder.  :o  ;D

he-he, du er i godlune, skjønner jeg.  :D

Jeg har hatt verre dager, for å si det sånn. Noen antyder at Wises avgang også indikerer at Bates selger til sommeren. Da er året redda for min del. Jeg blir bare helt maktesløs av at yndlingsklubben er okkupert av to uoppdragne lømler fra Chelsea.
 

berlin

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #21 på: Januar 28, 2008, 17:54:44 »
Som de fleste andre er jeg mest urolig for at med Bates ved roret, så kommer ikke den beste kandidaten til klubben,
og får uansett ikke de beste arbeidsforholdene. Det er mulig vi må vente med å rope 'Hurra" til nye eiere er på plass, når det måtte bli.

Jeg har ikke vært Wise-tilhenger, men har aldri tydd til "nedverdigende fraser", og utbasunerte ved sesongstart at mitt syn ikke ville følges om med "Hva sa jeg" innlegg. Tvert imot, jeg har vært positiv til prestasjonene og Wise i årets sesong. At vi ha råket på en "bad run", kan ha ulike årsaker og heller ikke bare en årsak.

Uansett, jeg har aldri vært komfortabel med Wise, har liksom hatt denne uroen om at div. rare ting kan skje, både på og utenfor banen.

Det er meget mulig at det er et dårlig tidspunkt for et managerskifte, men det skal virkelig bli spennende å se hvem som blir etterfølgeren. Siden formen har vært så som så siden begynnelsen av november, tror jeg faktsikt mange Leeds-supportere i England og her i Norge, ser på skiftet med en anelse forventning. Det hadde vært annerledes om sesongen hadde fortsatt som den startet,
d.v.s rett til himmels.

janove

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #22 på: Januar 28, 2008, 17:57:45 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1226951,00.html

En gledens dag!
Nå er dvergen borte.
Rydd plass for Gary McAllister!

Og dette skal man lese fra en helvetes apekatt fra Stordalen!
Kryp opp i igjen i treet ditt!

TK20

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #23 på: Januar 28, 2008, 17:57:59 »
Jeg har hatt verre dager, for å si det sånn. Noen antyder at Wises avgang også indikerer at Bates selger til sommeren. Da er året redda for min del. Jeg blir bare helt maktesløs av at yndlingsklubben er okkupert av to uoppdragne lømler fra Chelsea.

Typisk utsagn som irriterer meg. Én ting er å elske en klubb, en annen ting er å elske spillet. At to personer har hatt fortid i Chelsea har fint lite å si så lenge de vil legge penger og tid i å redde klubben vår. Det er grenser for hvor mye man skal hate en klubb.

Lite fornøyd med Wise akkurat nå selv, men det er på grunn av hans manglende lojalitet. Det har ingenting med at han har vært i Chelsea å gjøre. Faktisk skal man lete lenge etter folk som ikke har tilknytning til andre klubber enn vår egen.

Personlig er jeg også glad for at en person med såpass mye makt og erfaring som Ken Bates gidder å bruke midlene sine på å forsøke å hjelpe en klubb som så til de grader var i fritt fall. Uten ham, ja da er det ikke lett å se for seg hvor vi hadde vært i dag.

lakris

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #24 på: Januar 28, 2008, 17:58:15 »
Det verste som kan skje nå er vel at Leeds tar "en Rosenborg": Bassett tar over imidlertidig, gjør det bra i noen kamper og får på grunnlag av det jobben på permanent basis!
 

4ever arcticwhite

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #25 på: Januar 28, 2008, 18:03:01 »
LUKTER BASSET LANG VEI NÃ… . :'( :'( :'(
Wise kan dra til hel...... ,blir nesten kvalm når jeg tenker tilbake på alle de fine orda om leeds ,lojalitet , team spirit og alt det andre den lille kø...... greide å lire av seg av gode ord om vår kjære klubb .

Du tenker på stanken av gammel fyll og gårsdagens moro?
The future's so White I've got to wear shades 8)

marve

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #26 på: Januar 28, 2008, 18:13:12 »
Dette er den mest skuffende nyheten jeg har fått på kjempelenge. Tror objektivt sett det nesten alltid er dumt å miste en manager, men mindre han har levert særs dårlige resultater over lang tid. Et godt eksempel på dette er Leeds United, som etter å ha driti seg ut ved én sacking, aldri klarte å hente seg inn igjen og rykka ned to divisjoner.

Personlig er jeg mest skuffa over Wise, som jeg faktisk trodde på når han snakka om at han var kommet for å bli -- helt til jobben var gjort. Dette viser at sånne uttalelser ikke har noe hold når tilbud kommer på bordet. Spørs hva som skjer med skjorta til Becks også etterhvert.

Samtidig blir jeg skuffa over kortisiktigheten i uttalelsene til mange fans, blant annet her på forumet. Man skal aldri være fornøyd med å miste en manager, spesielt ikke en manager som har levert såpass gode resultater som Wise har gjort. Merker jeg ikke klarer å forholde meg seriøst til innlegg av typen "Nå er vi kvitt dvergen", og "Digg as, har alltid hata Wise".

-Espen, utrolig skuffa, og meget skeptisk.

To seiere på siste syv kampene, imponerer ikke meg!

Spot on, Boxman! Resultatene til Leeds United har egentlig ikke vært så imponerende, siden de jo er foretatt på tredje høyeste nivå. Nei, dersom Bates bare kan makte å få gjort et riktig managervalg nå, vil våren bli utrolig morsom for oss. Opprykk er det minste vi kan forvente.
Resultatene til leeds har jo vært har jo vært glimrende ,hvis vi tar med de 15 poenga vi ble frarøva før sesong start hadde vi sammen med swansea vært alene på toppen med god margin .
Har vanskligheter med å se hvem andre som kunne gjort det noe bedre en wise har gjort det i år .
 

Joe Jordan

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #27 på: Januar 28, 2008, 18:14:15 »
Har aldri vært spesielt imot Wise som manager, men aldri noen stor tilhenger heller. Har aldri greid å se hva han ville med laget. Glem the cockney-dwarf, det som bekymrer meg nå er om Basset blir eller ikke. Han må ut fort, den neste manageren skal ta oss til PL innen 2010/11, og det er definitivt ikke Bassy!

Men hvem vil ta over et gjennomsnittlig League One lag? 
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

MacMurder

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #28 på: Januar 28, 2008, 18:17:53 »
Tror nok de aller fleste ville gitt sin høyre hånd for å ledet Leeds, men så var det denne Bates da..

LeifMorten

Sv: WISE KLAR FOR NEWCASTLE!
« Svar #29 på: Januar 28, 2008, 18:18:52 »
Tror at dette er en jobb som mange kan tenke seg. Får man Leeds tilbake til toppen av engelsk fotball vil man ha evig heltestatus.