Skrevet av Emne: Ã…ge Hareide.  (Lest 5326 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kickthemdown

Ã…ge Hareide.
« på: Februar 06, 2008, 00:29:09 »
Usj for en ufyselig dum klovn han er. Jeg går ikke på Ullevaal igjen før denne bikkja er fjernet. Nå er det nok !

Tar endelig (??) ut Nevland i troppen, selvsagt først når Nevland var svært nær en overgang til Premier League. Er det noen som seriøst tror at Nevland ville fått sjansen dersom han hadde fortsatt i Groningen? Vel?? Tror dere det? Niks er selvsagt svaret. Det skal vel for svarte svingende ikke ha noe å si hvor i verden du spiller før du får lov å leke med gutta på landslaget?

Men nå kommer det jeg hisser meg opp over...

NEVLAND SKAL SPILLE INDRELØPER I MORGEN MOT WALES  ??? ??? :-X

Aaaaagh... Nevland stiller så opp på tv2sporten og sier at han ikke har spilt indreløper siden han var junior i Viking...

Hva faen er vitsen Hareide din dumme dumme bikkje...

Sånn... Det føltes bedre  :P

Alta-White

samadhi

Sv: Ã…ge Hareide.
« Svar #1 på: Februar 06, 2008, 09:23:59 »
Har ikke noe imot Hareide til vanlig, men i dette tilfellet er jeg enig med deg.

At Nevland plutselig er god nok etter en drøy uke i engelsk fotball blir bare latterlig. Stusser litt over Pah Modu Kah også plutselig er med. Gikk ut i VG for ca 2 uker siden og sa han følte seg glemt av landslagsledelsen - og vips så er han inne, tilfeldig?
marching on together,
derudaf forever...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ã…ge Hareide.
« Svar #2 på: Februar 06, 2008, 09:47:49 »
Har ikke noe imot Hareide til vanlig, men i dette tilfellet er jeg enig med deg.

At Nevland plutselig er god nok etter en drøy uke i engelsk fotball blir bare latterlig. Stusser litt over Pah Modu Kah også plutselig er med. Gikk ut i VG for ca 2 uker siden og sa han følte seg glemt av landslagsledelsen - og vips så er han inne, tilfeldig?

...nå er dette "vinterlandskamper" så  da er det jo vanlig at andre får prøvd seg litt.
Men i "tilfellet Nevland" har han nok bommet litt. Kunne han ikke fått prøvd seg i spssrollen da, det er jo der han er god...
Og Kippe, når skal HAN få sjansen da (Kah kommer spaserende inn og får sjansen på direkten)...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Ã…ge Hareide.
« Svar #3 på: Februar 06, 2008, 09:50:23 »
Nevland som indreløper har jeg ingen forklaring til.
Kah, derimot er vel kanskje inne fordi Brann og RBK sine spillere ikke er tatt ut?

Semb var jo glad i å spille med stort sett bare spisser på banen. Det var ingen enorm suksess akkurat. Skulle tro Hareide hadde fått med seg det? Selv om Litj-Ivers har noen helt greie kamper som indreløper på landslaget.
- Leif Olav

Dennis

Sv: Ã…ge Hareide.
« Svar #4 på: Februar 06, 2008, 16:35:41 »
Og Kippe, når skal HAN få sjansen da

Forhåpentligvis er det leeeeeenge til!
Marching on together!

Masinga

Sv: Ã…ge Hareide.
« Svar #5 på: Februar 06, 2008, 22:13:08 »
Og Kippe, når skal HAN få sjansen da

Forhåpentligvis er det leeeeeenge til!
Nei, nå nettopp! Fint innhopp. 2-0 til Wales etter ett minutt på banen.
Masinga, medl.nr. 1250

Kickthemdown

Sv: Ã…ge Hareide.
« Svar #6 på: Februar 07, 2008, 01:24:47 »
NFF har en sjanse til å komme til VM i fotball i Sør-Afrika men da må de krype de korset nå å sparke Hareide. Ã… tape 0-3 mot Wales viser vel bare nivået per dags dato. Jeg tror ikke resultatet ville vært et døyt bedre selv om det hadde vært kvalifisering.

Det er for resten lett å se at de etablerte spillerne har mistet respekten for fyren for leeenge siden... Riise, Gamst osv vet de har klippekort så hvorfor skulle de ofre blod , svette og tårer? Jævla pinglegutter som ville vært vraket for lenge siden om vi hadde hatt en landslagssjef med baller!

UT MED PAKKET!!! >:(

Alta-White

Sydhagen

Sv: Ã…ge Hareide.
« Svar #7 på: Februar 07, 2008, 08:53:03 »
Og Kippe, når skal HAN få sjansen da

Forhåpentligvis er det leeeeeenge til!
Nei, nå nettopp! Fint innhopp. 2-0 til Wales etter ett minutt på banen.

kippe satte en fantastisk offside-felle!  NOT!
kippe er langt ifra god nok for det norske landslaget!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

BERGH

Sv: Ã…ge Hareide.
« Svar #8 på: Februar 07, 2008, 09:14:49 »
 Både Kah og Kippe er ikke gode nok.  Det går rett og slett for fort.  La dere merke til at Kippe noen ganger stod nesten nede ved 16 meter`n når Wales kom fort i angrep.  Norge kunne jo ikke spille Wales i offside med den tullingen så langt bak.
Men jeg skjønner hvorfor at står så langt bak for han ble usikker på hurtige motstandere og sin elgetråkk løping. 

Men det er slik Kippe at internationalt så er dette vanlig og noen ganger enda høyere tempo.

Derfor foreslår jeg for at du ikke skal drite deg mer ut, legger inn kortene for fremtide landskamper.

lykke til i LSK
 

Lars E

Sv: Ã…ge Hareide.
« Svar #9 på: Februar 07, 2008, 10:11:48 »
Gamsten - norges mest oppskrytte spiller gjennom tidene?? Den mannen har to tempoer i kroppen:
1. "lett jogg" (som han gjør mye, tror jeg så en statestikk en gang der han var en av de som løp.. jeg mener jogget mest iløpet av en kamp i PL?)
2. Slå pasninger/skyte stillestående

Hva med å sette fart og utfordre en back? ??? ???

Dessuten er han ei forbanna pingle. Tenk at han får tilsendt brød fra Norge hver dag..

PS. At Ã…ge Hareide fortsatt er "fredet" er helt uforstålig. Men han er jævlig god til å være misfornøyd med innsatsen i media/på pressekonferanser da... ::)
Forever Leeds

Dennis

Sv: Ã…ge Hareide.
« Svar #10 på: Februar 07, 2008, 10:12:08 »
Man skal ikke krisemaksimere et norsk landslags dårlige innsats i januar-, februar- og marsmåned, men gårsdagens kamp var rett og slett grusomt dårlig. Vi pleier å si at vi må stikke fingeren i jorda og innrømme at vi på papiret er dårligere enn lag som Brasil, Tyskland og Italia, men da er vi også nødt til å innrømme at vi er minst ett hakk bedre enn lille Wales. Av våre spillere, er faktisk de fleste med i Europacupene hvert år, mens vi på Wales fant folk fra Gillingham etc.

Når Jason Koumas, en spiller som neppe er noe særlig bedre enn CCC-nivå, dominerer mot norske "stjerner" og det på en matte som motarbeider alt hva midtbanespilleren står for, så sier det ganske så mye om innsatsnivået og arbeidsmoralen i norsk landslagsfotball med tanke på treningskamper i vintermånedene.

Det er selvsagt mulig at det er vanskelig for Premier League-spillerne Gamst Pedersen, Riise og Carew å motivere seg til en trøtt midtukekamp mot Wales, når Manchester United, Chelsea, Arsenal, Liverpool etc. venter til helgen, men Riise synes jeg faktisk prøvde, i det minste i annen omgang. Dessverre slo han ballen aldri inn når han fikk rom, men prøvde å drible seg forbi backen - uten finter, uten teknikk. En annen som får godkjent er Brede Hangeland. Nonchalant ved et tilfelle, men ellers rolig.

Her tror jeg også det norske laget lider av en slags form for dobbeltmoral. Av trekløveret Riise, Carew og Gamst Pedersen, er det kun Carew som kan minne om en profil i laget. Gamst og Riise har hatt sine gode perioder de også, men ingen av de to er bærebjelker i sine lag, derfor vil denne rollen bli ny for dem i landslaget. Dette tenker ikke såkalte "ekspertkommentatorer" særlig mye på, kan det virke som. Jeg forstår at vi stadig må trekke fram våre profiler, men jeg tror fokuset på de tre kan ta litt overhånd. Forhåpentligvis kan Erik Nevland og Brede Hangeland fremstå som folk som kan ta over litt av presset fra disse to. Og hvor lett er det ikke å stoppe et lag som bygger sin offensiv plan rundt en eneste spillers kreative kraft? Jeg snakker da om John Carew og hvor god han kan være, men når han ikke har dagen eller møter ekstremt gode stoppere, så er det faktisk ikke noe håp om norsk seier! Man kan ikke belage seg på at Carew skal vinne kampene for Norge og dersom han ikke scorer, så er det han som er "elendig" og har skylda for tapte poeng? Tenk så god John Carew kunne vært, med et større norsk offensivt spekter og en bedre plan for å score mål.

Kanskje vil det høres ut som noe vi har prøvd før, men hva med 4-4-2 i forhold til spillerne vi har på landslaget? Tidligere har vi forsøkt noe av det samme, men da 4-4-1-1 med enten Solskjær eller Iversen som offensiv midtbanespille\hengende spiss. Her utnytter disse to absolutt ikke det de står for. Solskjær hadde ekstrem avslutningsferdighet i Man.Utd, men på landslaget skal han plutselig være playmaker? Forstå det, den som kan.
La oss (og ikke minst Hareide) innse at verken Erik Nevland eller Thorstein Helstad utnytter sine egenskaper til fulle som høyrekant, indreløper eller ensom spiss. Dersom vi hadde spilt 4-4-2, da med "flat toer" på topp, så kunne kvikkheten til Helstad og styrken til Carew fyllt hverandre ut. Carew blir for ensom på topp og det Hareide kaller 4-3-3 har foreløpig ikke hjulpet han nevneverdig!

Så til Ã…ge Hareide. Jeg ønsker ikke å fremstå som etterpåklok og tror heller ikke en eneste kamp bør være kroken på døra for landslagssjefen, men jeg ønsket ikke han videre etter EM-glippen. Ikke kun av den grunnen at han ikke klarte å føre laget til EM; han gjorde faktisk en god EM-kvalik med generasjonsskifte og omlegging av spillestil midt oppi det hele, men fordi han rett og slett er for inkonsekvent i både uttalelser og handlinger.

Ã…ge var positiviteten selv da han tok over som sjef og ønsket å bygge landslaget etter italiensk prinsipp med 4-2-3-1 eller hva det nå var. Dette virker ikke og forsøket på den formasjonen ble forkastet. Greit nok, men hvor mange ganger etterpå har han ikke forandret spillestilen etter en dårlig kamp?

I tillegg til dette, og kanskje mest oppsiktsvekkende, så har det ikke vært "ekspertene", landslaget eller forbundet som har vært mest lunken til hans videre eksistens som trener, men nettopp Hareide selv. Midt i EM-kvaliken begynte han å legge ut om sin tvil om han virkelig ønsket dette videre etter et eventuelt EM. Deretter kom de samme tankene, denne gang om han ønsket trener-livet i det hele tatt, mot slutten av EM-kvaliken, da historisk viktige kamper ventet. Hvor kommer dette fra? Og Truls Dæhli presterer i dagens VG å kalle Ã…ge Hareide for en 'kunstner med ord'!

???

Som jeg sa, jeg tror nok vi må se et par kamper til med elendig innsats før det eventuelt blir et troneskifte i norsk landslagsfotball. I tillegg tror jeg det må være en oppsigelse fra sjefen selv, da NFF virker å være veldig beskyttende over sine trenere. Godt er det, for engelske tilstander ønsker vel ingen av oss, men et sted må det være nok. 0-3 mot Wales i en treningskamp i februar er i mine øyne ikke nok. Da Ã…ge sådde tvil i det hele og måtte igjennom en tenkepause før han tok videre fatt? Det syns jeg kunne vært tiden for å introdusere Trond Sollied.

En annen ting jeg savner med Ã…ge Hareide er hans manglende evne til å gjøre ord om til handling. I går var han 'fly forbanna' etter det forsmedelige tapet, men kommer vi til å se store forandringer neste kamp? Nei.
Skylden blir nok liggende hos Pa Modou Kah - som var elendig - og det faktum at vi manglet Ciljan Skjelbreid og Tettey - enda to spillere vi ikke kan lene oss på, men som kan supplere et lag i medgang. Dermed vil tamme Morten Gamst Pedersen nok en gang få et nytt klipp i sitt kort neste landskamp. Hadde Fabio Capello latt en av sine antatt beste, spille kamp ut og kamp inn, tross elendige prestasjoner?

Når vi i det hele tatt skal reise til et forblåst, regntungt Wales for å spille treningskamp, så må vel det også være for å teste ut nye strategier, nye metoder og ikke minst nye spillere? Ingenting av dette ble frivillig testet av trenerteamet i gårsdagens batalje. Med unntak av Opdal og Jarstein, var Brann- og Rosenborgspillerne utelatt, grunnet UEFA-cup kamper kommende uke. Av nye spillere fantes bare Nevland og Kah og dette tilsynelatende fordi Kah snakket på seg en sjanse han ikke fortjente, mens Nevland har fått status som PL-spiller, en liga Hareide kan assosiere seg med. Ikke nok med at han får sjansen først nå, etter godt spill i flere år i Groningen, men han får ikke sjansen i sin naturlige rolle. Først som indreløper, deretter som ensom spiss?

Når det gjelder nye spillere, så har Hareide en lang vei å gå. Hvorfor får ikke våre neste proffer som Tarik Elyounussi sjansen på det høyeste nivået? Han herjer i Tippeligaen når han er i form og dette er kanskje ikke helt korrekt tidspunkt, men i kamper vi mest sannsynlig blir presset bakover, er han et klart mer naturlig valg på høyrekant\spiss enn Steffen Iversen.

Jeg savner Hareides evne til å tenke langsiktig og følge opp det med handlinger. Wales-manager Toshack kastet innpå unggutt etter unggutt i løpet av kamper i går og Wales ble bare bedre og bedre, godt hjulpet av et tafatt Norge. Hvorfor kan ikke vi gjøre det samme? Ikke kom her og påstå at Wales har flere gode unggutter enn det Norge har.

Jeg ønsket et trenerskifte etter EM-kvaliken og dette er første skrittet til å påstå at jeg hadde korrekt.

« Siste redigering: Februar 07, 2008, 10:28:37 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Sleivind

Sv: Ã…ge Hareide.
« Svar #11 på: Februar 07, 2008, 12:09:08 »
At Nevland først nå får sjansen på landslaget er vel en skandale. Nevland scorte 43 mål på 95 kamper for Gronigen. Et snitt som intet annet er imponerende for en middelmådig klubb i Nederland. Det er vel bare Solskjør som kan matche den målraten Nevland har hatt. Og at han først nå får sjansen, etter å ha blitt kjøpt opp av en PL-klubb er vel ganske påfallende. Dette har vi sett så altfor ofte, spesielt i Norge. En periode var det å bli kjøpt opp av Rosenborg synonymt med å få sjansen på landslaget, slik skal det selvfølgelig ikke være.

At Hareide mangler baller er også trist. Gamsten har vel snart satt rekord i spille håpløse landskamper, rekord i slå dårlige innlegg, rekord i å slå dårlige dødballer? Alikevel spiller han hver eneste kamp, forstå det den som kan. Og hva gjør Brathen på landslaget? Mannen som ikke har spilt en kamp for Bolton på flere måneder. Hva skal han tilføre laget?

Hvorfor kan ikke Hareide heller prøve noen nye spillere? Det har vist seg gang på gang at "stjernene" våre underpresterer på landslaget. Hva er det egentlig Hareide tror om de? At de plutselig skal blomstre opp? Nei, da er det heller bedre å satse  på "dårligere" spillere som faktisk er villige til å prøve.


Dennis

Sv: Ã…ge Hareide.
« Svar #12 på: Februar 07, 2008, 12:24:00 »
Hvorfor kan ikke Hareide heller prøve noen nye spillere? Det har vist seg gang på gang at "stjernene" våre underpresterer på landslaget. Hva er det egentlig Hareide tror om de? At de plutselig skal blomstre opp? Nei, da er det heller bedre å satse  på "dårligere" spillere som faktisk er villige til å prøve.

Det er dette jeg også lurer på! Gamst Pedersen har ikke prestert mer enn toppen to gode kamper i EM-kvalet. Tenker da på Hellas hjemme og Ungarn borte. Han burde vært satt ut for lenge siden og i beste fall hadde han blomstret til igjen. I verste fall hadde erstatteren ikke kunnet prestere dårligere.

Og hvis man skal spille 4-3-3, så må man i det minste bruke spillere som er berettighet til å spille i de plassene man han til disposisjon. Hvorfor pleier Iversen å være en del av kantspillet? Hvorfor brukes Braaten når han ikke spiller i klubblaget? Hvorfor ikke teste unggutter som Tarik?
Marching on together!

berlin

Sv: Ã…ge Hareide.
« Svar #13 på: Februar 07, 2008, 12:36:25 »
Jeg så ikke kampen i går, men det ser absolutt ut til at æresdivisjonen i Holland ikke står høyt hos Hareide,
hvilket den burde gjøre. Nest etter de 4 store (England, Tyskland, Spania og Italia) må æresdivisjonen være
den kvalitativt beste ligaen i Europa, og med en fotballfilosofi som er attraktiv og burde ha likhetstrekk med hvordan
Norge bør spille.

Nevland skulle altså vært med i bildet før. Paradoksalt nok, hvis Nevland kun spiller sånn passe i Fulham,
eller endog under pari, blir han vel tatt ut gang på gang. For det er jo ganske sikkert at målraten hans vil være lavere
i PL enn i Holland, og med det, kanskje lavere selvtillit.

Jaja, et typisk midtvinterstap for Norge, satt sammen av spillere uten kamptrening og en dose lite motiverte PL-spillere.

Kickthemdown

Sv: Ã…ge Hareide.
« Svar #14 på: Mars 26, 2008, 21:43:23 »
Men så få ut den mannen da!!  >:(

NFF må våkne før det er for sent. Med Hareide har vi ikke en sjanse i helvete til å komme til Sør-Afrika  :-[ :'(

Alta-White

Leeds04

Sv: Ã…ge Hareide.
« Svar #15 på: Mars 26, 2008, 21:54:21 »
Men så få ut den mannen da!!  >:(

NFF må våkne før det er for sent. Med Hareide har vi ikke en sjanse i helvete til å komme til Sør-Afrika  :-[ :'(

Alta-White


Hva har vi å gjøre i Sør-Afrika?
Den type fotball vi spiller nå er så ræva at det er en skam.
Jeg vil helst ikke se Norge i vm og ødelegge fotballen.

Ã…ge er en pyse!

Håkon Oppdal må være den mest arrogante spilleren på landslaget. Han tar jo null sjølvkritikk!

"Why settle for more, when you can settle for less"

Dennis

Sv: Ã…ge Hareide.
« Svar #16 på: Mars 26, 2008, 22:38:16 »
Som jeg skrev etter Wales-kampen, er jeg i ferd med å miste tålmodigheten med Ã…ge Hareide. Han låser seg fast i de samme valgene, lar de få nye spillerne ta skylden for at de etablerte ikke presterer og har totalt valgt bort en utpreget angrepsstrategi. "Slå på Carew!"

I tillegg, som nevnt, kan ikke Hareides mangel på bestemthet og lederstil være veldig motiverende på spillertroppen. "Skal jeg ta på meg nye to år, skal jeg ikke? Jeg trenger å tenke på det!"

På det tidspunktet burde dressene i NFF stått frem og sagt at nok er nok. Kan du ikke svare et rungende "JA!" er nok ikke du den rette. Det norske landslaget er uansett ikke så bra, at vi ikke kan tape poeng mot de fleste, dersom ikke laget presterer oppimot maksimalt. På den andre siden, kan vi slå alle, dersom vi er på topp. Denne usikkerheten beviste Ã…ge Hareide også midt i EM-kvalifiseringen, da laget stod fremfor ekstremt viktige enkeltkamper, da motivasjonen var helt nødvendig. Jeg husker jeg var sjokkert da han fortalte at han ikke visste om han ville fortsette etter et eventuelt EM!

Selvsagt bør enkeltspillere også kritiseres kraftig, men jeg synes også dette delvis faller innunder spillestildebatten. Hareide ønsket i starten å bli mer spillende, mer ballbesittende og mer dominerende enn vi var under Drillo og Semb. Dette endte med stadige formasjonsskifter og spillestilskifter da det ikke fungerte i en enkelt kamp. Hvordan skal da spillere føle seg sikre? Jeg minner på at 4-3-3 først ble trukket frem i kampene mot Ungarn og Malta. Da de fungerte såpass bra - mot ekstremt dårlig motstand! - ble den foretrukket, fremfor 4-4-1-1, som ble spilt med Solskjær og Iversen (!) i den hengende spissrollen.

I denne siste perioden har også Hareide og By Rise satt i gang en prosess der laget skal være ansvalig for å ta tak i problemer og positiviteter. Uttad synes jeg dette virket som en god idè, men til mer jeg tenker over det kommer jeg til følgende spørsmål; Hvordan får dette lederen Ã…ge Hareide til å fremstå for spillerne? For jeg tenker akkurat nå at Ã…ge Hareide ikke skjønner helt hva han skal finne på, hva da med de som er nærmest han?

Hvem skal så ta over?

Spørsmålet blir helt hypotetisk, men likevel viktig, dersom man ønsker Ã…ge ut. Vi har ikke hatt den skikkelige lederen på landslaget siden Drillo regjerte på nitti-tallet og da også var det ingen tysk lederstil som ble utøvet, m.a.o, det virket som om det var en mannlig Marit Breivik som styrte. Drillos lag var så godt som loppet for internasjonale stjerner, mens vi per i dag har et lag fullt av etablerte "stjerner", internasjonalt, så vel som her hjemme. Spillerne tjener mer og blir dermed - etter hva jeg tror - mer avhengig av en sterk leder, som ikke tåler ulydighet og fislete treninger og kamper. Her tror jeg England har gjort et scoop, om enn et kostbart et, i Fabio Capello.

Jeg ønsket tidligere å få inn Trond Sollied og ønsker fortsatt han som fremtidig landslagstrener. Akkurat nå er han derimot utilgjengelig, og NFF tok ikke sjansen når de hadde den, dessverre. Ståle Solbakken er også et alternativ, men han har uttalt at det er mange år til en landslagsjobb blir aktuelt. Dessuten er han blitt kritisert for å spille forutsigbar, kjedelig fotball til tider i København. Deja vu?

Mitt valg som ny landslagssjef ville nok være en utenlands trener. Syns egentlig et landslag burde ha en trener av samme nasjonalitet, men ettersom regelverket tillater det, burde også Norge kunne benytte seg av muligheten. Sier ikke at vi behøver en tysk jernhånd, men jeg er av den oppfatning av at en utenlands manager, med liten eller ingen interesse av hvem media her til lands fremstiller som de beste, kunne vekket motivasjonen og gløden til å prestere hos noen og enhver.

Grunnen til at jeg engasjerer meg så mye i dette, er at jeg virkelig ønsker å se Norge i ethvert mesterskap. Vi er ikke verdens beste fotballnasjon, men vi er absolutt av 'de bedre' og vi har absolutt sjansen til å slå ethvert lag til enhver tid, men IKKE NÃ…! Så lenge Ã…ge Hareide fortsatt sitter i sjefsstolen er jeg livredd for at laget kommer til å kjøre seg fast i en blindgate. Laget har hatt et generasjonsskifte - som flere er av stor kvalitet! - men fotballmessig er vi kanskje dårligere enn pre-Drillo-tiden, med få kamper som unntak.

I går så jeg Klassikeren på SportN: Nederland - Norge, VM-kval '93. Laget jobbet kollektivt og ekstremt hardt mot en god motstander og en elendig hjemmedømt trio. Det gjorde varmt om hjertet å se og denne infamøse Flo-pasningen var faktisk ikke mye å se. (Jostein Flo spilte på midtbanen!)

Nei, Ã…ge, noe må gjøres!  >:(
« Siste redigering: Mars 26, 2008, 22:41:33 av Mr Kaizer »
Marching on together!