Skrevet av Emne: Rui tilbake  (Lest 2154 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

Rui tilbake
« på: Februar 06, 2008, 19:15:09 »
Det meldes at Rui er tilbake i England idag eller i morgen. Han er garantert plass tl helgens kamp, hvis reisen ikke har satt han ut. GGGGGGOOOOOODDDDD news
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

sveifors

Sv: Rui tilbake
« Svar #1 på: Februar 06, 2008, 19:17:40 »
Rui sine holdninger er uvurderlige. Fantastisk innstilling. Håper han kommer seg tidsnok til å spille
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rui tilbake
« Svar #2 på: Februar 06, 2008, 19:25:36 »
Med Rui tilbake holder vi nullen lenge håper jeg :D :D

Tom S

Sv: Rui tilbake
« Svar #3 på: Februar 06, 2008, 20:43:25 »
Kenton - Lubo - Rui - Parker

....det kunne vert noko!

COME ON LEEDS !!

auren

Sv: Rui tilbake
« Svar #4 på: Februar 07, 2008, 09:20:43 »
Passer fint å få tilbake Rui nå: Sist kamp han spilte var i 3-0 sigeren mot Northampton og det er jo nettopp dem vi møter nå. Vi har vel knapt vunnet etter han forlot oss? Vi vant påfølgende kamp mot Crewe, men har 3 tap og en uavgjort på de 5 kampene han har vært borte.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Sv: Rui tilbake
« Svar #5 på: Februar 07, 2008, 09:52:11 »
Veit ikkje kor mykje ein skal leggje i det, men vi har faktisk berre vunne ein kamp sidan Rui forsvann til Ghana. Og som vi veit, har fleire av baklengsmåla kome på dødballar som i første rekkje må skrivast på forsvaret. Eg er veldig glad for at Rui er tilbake no sjølv om Lubos er komen. Marques er vår desidert beste forsvarsspelar!

auren

Sv: Rui tilbake
« Svar #6 på: Februar 07, 2008, 09:57:30 »
Veit ikkje kor mykje ein skal leggje i det, men vi har faktisk berre vunne ein kamp sidan Rui forsvann til Ghana. Og som vi veit, har fleire av baklengsmåla kome på dødballar som i første rekkje må skrivast på forsvaret. Eg er veldig glad for at Rui er tilbake no sjølv om Lubos er komen. Marques er vår desidert beste forsvarsspelar!

Tror nok Lubo er fullt på høyde med Marques faktisk.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Rui tilbake
« Svar #7 på: Februar 07, 2008, 10:30:55 »
Hvis ikke Matt Heath blir dyttet ut av laget nå som Rui Marquez er tilbake, så tror jeg faktisk jeg tar til gråten.

Ikke nok med det, men Matt Heath bør og skal utav laget for godt. Vi har en klart bedre midtstopper i Paul Huntington også.

Det er utrolig viktig for et lag av forsvarsfireren sitter og får spilt seg inn. Dersom den er for dårlig, må den selvsagt forandres, men vi opplever for tiden et forsvar som forandres for hver kamp. Dette var også det store sykdomstegnet for fjoråret!

Jeg håper virkelig Gary McAllister bestemmer seg for en firer (uten Heath!) og lar den spille seg inn!

Mitt valg:
Kenton - Marquez - Mikkelikk - Parker

Sett denne fireren sammen og la de spille ut sesongen. Tror det ville betydd stødigere forsvar, noe som selvsagt vil forplante seg fremover på banen og skape større trygghet - også i angrepet.
« Siste redigering: Februar 07, 2008, 10:35:01 av Mr Kaizer »
Marching on together!

berlin

Sv: Rui tilbake
« Svar #8 på: Februar 07, 2008, 12:41:03 »
Tror du slipper å ta til gråten, Dennis. :)

Hvorvidt Heath er helt ute av bildet, er jeg usikker på. Mikkelikk trenger ikke nødvenigvis har klippekort han heller,
var vel ikke stort bedre enn Heath i Tranmere-kampen i flg rapportene.

Tror heller ikke vi skal glemme "utskjelte" Frazer på høyreback.

Men jeg er jo egentlig enig i forsvarsfireren din!

Dennis

Sv: Rui tilbake
« Svar #9 på: Februar 07, 2008, 12:53:40 »
Ja, Fraze var jo skadd og Parker rett og slett satt ut, så tipper Macca velger denne:

Frazer - Rui - Mikkelikk - Sheehan
Marching on together!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Rui tilbake
« Svar #10 på: Februar 07, 2008, 13:40:10 »
Spillere som returnerer fra et månedsopphold med intense landskamper i Afrikas varme får gjerne litt omstillingsproblemer når de møter regn og gjørme og 4-5 plussgrader i England.

Når Michalik i tillegg har vært i Slovakia med landslaget sitt denne uka, håper jeg nesten at McAllister stiller med Heath og Huntington på lørdag....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

berlin

Sv: Rui tilbake
« Svar #11 på: Februar 07, 2008, 13:44:37 »
Spillere som returnerer fra et månedsopphold med intense landskamper i Afrikas varme får gjerne litt omstillingsproblemer når de møter regn og gjørme og 4-5 plussgrader i England.

Når Michalik i tillegg har vært i Slovakia med landslaget sitt denne uka, håper jeg nesten at McAllister stiller med Heath og Huntington på lørdag....

Slett ingen dum tanke!

SveinArve

Sv: Rui tilbake
« Svar #12 på: Februar 07, 2008, 13:44:47 »
Tror ikkje Ferguson setter ut Ronaldo fordi han har vore ute å reist ;D

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

BERGH

Sv: Rui tilbake
« Svar #13 på: Februar 07, 2008, 13:50:37 »
jeg syntes det var uklokt å bytte ut Parker når det var andre utskiftninger pga skader etc.  Det ble for mange endringer og da kan et dårligere lag slå et presumtivt sterkere lag.

Please !!  Ikke be om å få Heat eller Kandol tilbake på laget hvis dere tenker på direkte opprykk. Det er ikke sikkert vi når play off engang med slike spillere.  Kandol har ikke skoret på 16 kamper, men det har ikke manglet på sjanser.  Men når du ikke scorer fra 3 - 5 meter gjentatte ganger, ja da har du ikke noe i leeds å gjøre.