Skrevet av Emne: Dette er ikke kjørt.  (Lest 1727 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

Dette er ikke kjørt.
« på: Februar 07, 2008, 16:19:48 »
Når jeg ser på tabellen er vi bare seks poeng bak andreplass og automatisk opprykk. Ankergren og Rui på plass til helgen. NÃ… KOMMER MEDVINDEN. JEG KJENNER DET. Nå kommer vi til å vinne resten av kampene. Merk av denne positive tråden og merk dere datoen da jeg sa det. VI RYKKER GARANTERT OPP!!!
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Dennis

Sv: Dette er ikke kjørt.
« Svar #1 på: Februar 07, 2008, 16:35:08 »
Merker meg datoen, Leedsvik!

Du har helt rett i at det ikke er kjørt. Verken playoff, direkte opprykk og selv 1.plassen er ikke kjørt. Med en formopptur a la tidlig høst, så vinner vi ligaen.

Glad for optimismen din og håper den sprer seg til laget til helgen!  ;)
Marching on together!

jarle

Sv: Dette er ikke kjørt.
« Svar #2 på: Februar 07, 2008, 16:44:06 »
husk at vi har noen poeng til gode også... regner med at vi får noen godskrevet...

brenaldo

Sv: Dette er ikke kjørt.
« Svar #3 på: Februar 07, 2008, 18:36:04 »
Med vår vanlige flaks tror jeg ikke vi skal satse på at vi får godskrevet noen poeng :(

Direkte opprykk må vi klare uten at vi får tilbake noen av de 15 poengene som ble "rappa" fra oss 8)
Medlem nr. 850

baste

Sv: Dette er ikke kjørt.
« Svar #4 på: Februar 07, 2008, 18:56:49 »
Vi får nok tilbake 10 poeng  8) Og vinner serien....Bare vent å se....





Marching on together   ;D

Wannabe

Sv: Dette er ikke kjørt.
« Svar #5 på: Februar 07, 2008, 19:54:45 »
Jeg er redd det jeg tror ikke korresponderer 100% med det jeg håper, gitt...

Dette blir i beste fall vanvittig spennende! I verste fall trist og (minst) nok en sesong med uvisshet.

MOT
 

Trygve

  • Gjest
Sv: Dette er ikke kjørt.
« Svar #6 på: Februar 08, 2008, 07:40:31 »
Utrolig viktig og ta poeng i de neste kampene nå, det pleier og skille seg ut på denne tiden.
Og dette er en viktig tid og finne igjen formen, føler det er viktigere en håpe på og få "godskrevet" poeng. (som jeg ikke har noen tro på)
Skal ikke mange kampene til før det blir et heng mellom lagene i toppen, kjekt og vært blant de som sanker poeng.

B_Ød

Sv: Dette er ikke kjørt.
« Svar #7 på: Februar 08, 2008, 09:18:15 »
er redd vi må klare dette uten de 15.
Ups & Ups!!