Skrevet av Emne: Trenger spillere til kamp mot Leeds  (Lest 2233 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

Trenger spillere til kamp mot Leeds
« på: Februar 08, 2008, 10:07:16 »
Legger ut denne forespørselen her da det gjelder Leeds.
Vi(Leeds United North) skal spille kamp mot Maverick Whites den 9.mars i Leeds. Vi er et gjeng med gutter i vår beste alder (35-40 år). Vi skal spille kampen på stro bane i 2x 45 minutter. Vi er bare totalt 14 mann og har innsett at vi nok kommer til å bli slitne. Derfor vil jeg gjerne knytte til meg et par wannabees som er der nede da. Dette blir stort opplegg med pokal, kamp program, buss til banen og nasjonalsanger før kampen. Jeg har også kontakt med noen av gamlegutta i Leeds og hvem vet hvilke spillere som står på andre siden av banen. Jeg vet ihvertfall at Lorimer og hans klan kommer, selv om gamligen selv ikke kan spille grunnet en skade. Post her inne og jeg tar kontakt. Dette blir årets happening og en unik mulighet for de rette.......
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

berlin

Sv: Trenger spillere til kamp mot Leeds
« Svar #1 på: Februar 08, 2008, 14:50:35 »
Hadde vært artig, gitt!
Antar at det blir et bra "party" etterpå også, med gutta fra mavericks.
Må nok tenke litt på det. :)

fotballfantomet

Sv: Trenger spillere til kamp mot Leeds
« Svar #2 på: Februar 08, 2008, 23:27:46 »
kunne virkelig tenkt meg å vore med på dette, men blir litt for tidlig for meg pga ble korsbånd operert for 4 mnd sida....typisk min flaks :'(  blir kansje fleire muligheter til å spille i leeds ??
Leeds United since -69/70 and 4 ever

mail2rj

Sv: Trenger spillere til kamp mot Leeds
« Svar #3 på: Februar 09, 2008, 01:42:47 »
76-modell her, brukbar fotballkarriere i fortid, meniskproblemer, men er lege og ser krystallklart behovet for førstehjelp til LUSCOS-medlemmene, både under kampen og ellers på turen:) Kan ikke spikre det helt enda men ikke umulig at jeg kan stille som medic. Har aldri vært i leeds! Kunne dette være interessant? mail2rj2hotmail.com

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Trenger spillere til kamp mot Leeds
« Svar #4 på: Februar 09, 2008, 09:13:41 »
Knall at dere synes dette høres bra ut. Jeg har tatt kontakt med legen og håper han ringer meg. Samtidig har jeg fått tak i noen fra Tønsberg som har lyst til å spille. Håper dere som er i Leeds på de aktuelle dato kommer for å støtte opp om NORSKE LEEDS. Jeg vet at det kommer mange for å støtte opp om de Engelske gutta. Hvis de skulle være noen tvil spiller vi selvfølgelig i Leeds drakter. Vi har også tatt kontakt med Flo for å høre om han kunne tenke seg til å være vår manager denne dagen. Kampen spilles 9 mars klokken 13 på John Smeaton sport centre. ::)
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

laddi

Sv: Trenger spillere til kamp mot Leeds
« Svar #5 på: Februar 09, 2008, 15:48:12 »
Heia!!! nettopp fylt 30 og er på min første leeds tur sammen med min sønn på 8år reiser 7 mars.....har ikke akkurat kondisen i orden men har spilt no fotball endel år..........kan gladelig stille opp!

mob :  98828982!
Bergen Whites

laddi

Sv: Trenger spillere til kamp mot Leeds
« Svar #6 på: Februar 09, 2008, 16:39:56 »
hvis ikke noe spill på meg blir det endå en kamp og se!!!!!!

Heia Leeds United North!!!
Bergen Whites

laddi

Sv: Trenger spillere til kamp mot Leeds
« Svar #7 på: Februar 09, 2008, 18:25:23 »
er det langt å gå fra sentrum til John Smeaton sport centre??
Bergen Whites

RuneR

Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

laddi

Bergen Whites