LUSCOS Forum > Off-Topic

Jeg hater Liverpool

<< < (2/138) > >>

Sleivind:
Litt mer gruff som må ut når jeg først er i gang!

Liverpool er selve svaret på dobbeltmoral!

Hvem er først ute å klage på at Chelsea, Arsenal, Man Utd osv kjøper seg til suksess? Det er Liverpoolfansen det, og hvor mye har ikke de brukt de siste sesongene?

Hvem er først ute på å klage på at andre lag ikke bruker engelskmenn på laget? det er Liverpoolfansen det, og hvor mange engelskmenn hadde de på laget ikveld? 2, for det er jævlig bra for en engelsk fotballklubb!

peacock:
Vi er Leeds, og har et "normalt" forhold til Liverpool. Det er Chelsea og Scum vi hater.

flynn:
Jeg hater ikke Liverpool, bare så det er sagt. Flott at de (kanskje) slår ut de Inter. Gerrard er en spiller man bare må like, det samme med Carragher, Torres og av og til Crouch.

Liten presisering: I de aller fleste kamper mot andre engelske lag ville mine sympatier gå til det andre laget, ikke Liverpool. Som de fleste andre jublet jeg over at Barnsley slo dem ut av cup'en! Men, i europeisk sammenheng holder jeg med de engelske. Spesielt gjelder dette mot lag fra Italia eller Tyskland.

flynn (mot strømmen)

Dennis:
Jeg hater ikke Chelsea og Manchester United kun fordi 'vi er Leeds og må hate de'. Det synes jeg blir en helt feil grunn. Jeg liker ikke de lagene i det hele tatt heller, peacock, men for meg personlig har Liverpool alltid vært mitt virkelige hatlag. Samme hva folk syns om det, så er faktisk Tottenham nummer to, ikke Chelsea eller Manure.

Og TV3 er Liverpool-TV, ja. Jan Ã…ge Fjørtoft er vel faktisk Leeds-fan, men de som kommenterte kampen er ordentlige Scousere. Akkurat det gjør meg ingenting, for Thor Rune Haugen og Arve Fuglum i Canal+ er store Leeds-fans og sier det også. Blant annet sa Thor Rune Haugen at det var litt vanskelig å kommentere Fulham-Liverpool eller hvilken kamp det var, ettersom Leeds spilte en viktig kamp i bunnstriden på samme tid.

Det som derimot er latterlig med TV3, er Roar Stokke. Makan til elendig kommentator skal man lete lenge etter. For et fantastisk argument han kom med i går, da han forklarte at Benitez' motgang nok har stort grunnlag i "alle feilene som ble gjort før han ankom klubben!"

Til Roar Stokke: Rafa Benitez har brukt 1,5 milliarder kroner mens han har vært manager! Liverpool er blitt en spansk klubb, slik Arsenal har blitt fransk. Liverpool har langt på vei blitt en kjøpeklubb. De kan syte og hamre på alle andre klubbers fans, men de trenger ikke se lenger enn til sin egen klubb. Looserpool-fansen skryter alltid av Benitez' fantastiske taktiske evner, men jeg kan ikke forstå hvor god man kan være taktisk, når man roterer seg utav gullkampen år på år, uten å skjønne at å bytte 4-5-6 spillere til hver kamp - er feil!

Jeg hater det jævla drittlaget og jeg koser meg når de taper. Jeg driter i hvor umoralsk og dumt det er å gjøre det, som Leeds-supporter. Det er nok av lag som ikke liker oss også.

peacock:
Selvsagt skal du få hate hvem du vil ;D

For min egen del er det lett; byen Liverpool har virkelig fotballkultur, og de kan til tider være stolt av stemningen på Anfield. Et eksempel er "magiske" CL-kvelder.
For min egen personlige del, blir det feil å hate et lag på grunn av norske TV-kanaler sin vinkling, og/eller norske fjortis-fans uten særlig peil.
Men, det er jo et fritt land. Spread your hate!

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning