Skrevet av Emne: THOMMO'S BACK!!  (Lest 3197 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Trond90

THOMMO'S BACK!!
« på: Februar 25, 2008, 16:29:14 »
Bør han gå rett inn på laget? Jeg mener vi trenger hans gode dødballferdigheter! Lukter et mål eller to på frispark mot Swindon til helgen  :D
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: THOMMO'S BACK!!
« Svar #1 på: Februar 25, 2008, 17:48:53 »
Verre kan det ihvertfall ikke bli. Kjør debatt.
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Dennis

Sv: THOMMO'S BACK!!
« Svar #2 på: Februar 25, 2008, 18:57:13 »
Har tidligere vært svært skeptisk til Thommos "evne" til å tape en mengde dueller, samt bli overløpt defensivt.

Derimot, som det sies, kan det neppe bli noe dårligere. Har lest at han har gjort sakene bra i minst et par kamper for Hartlepool, så jeg er villig til å la han få sjansen til å bedre midtbanen med sin erfaring, ro og pasningsevne. Hans spisskompetanse ligger i dødballer offensivt, noe som selvsagt kan vinne kamper "på egenhånd".

Marching on together!

Giske

Sv: THOMMO'S BACK!!
« Svar #3 på: Februar 25, 2008, 19:10:12 »
Få han rett inn på laget med en gang! Ingen ting å stusse på! En potensiell matchvinner, å  de har vi ikke mange av om dagen!

Trond90

Sv: THOMMO'S BACK!!
« Svar #4 på: Februar 25, 2008, 21:27:44 »
Har tidligere vært svært skeptisk til Thommos "evne" til å tape en mengde dueller, samt bli overløpt defensivt.

Derimot, som det sies, kan det neppe bli noe dårligere. Har lest at han har gjort sakene bra i minst et par kamper for Hartlepool, så jeg er villig til å la han få sjansen til å bedre midtbanen med sin erfaring, ro og pasningsevne. Hans spisskompetanse ligger i dødballer offensivt, noe som selvsagt kan vinne kamper "på egenhånd".


Det som jeg er litt skeptisk ang Thommo er at han kanskje rett og slett ikke er rask nok? litt lubben kanskje? men adle de andre egenskapene hans trenger vi!, Howson/Killkenny/Douglas får ta seg av grovarbeidet. MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Joe Jordan

Sv: THOMMO'S BACK!!
« Svar #5 på: Februar 25, 2008, 22:31:11 »
Herregud, det kan da ikke være tvil om at han skal rett inn! Hvem skulle liksom være bedre?!!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Annesj

Sv: THOMMO'S BACK!!
« Svar #6 på: Februar 25, 2008, 22:32:21 »
Jeg mener midtbanen bør bestå av howson, kilkenny sentralt med thommo og carole på hver sin kant. Thommos rolle bør være lik bechams. Slå presise innlegg ved første mulighet. Vi har uansett ingen utpregede venstrekaner og thommo har spilt der tidligere.

Hilsen gammel leeds fan, men ny på forumet. Hei alle sammen.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sølvreven

Sv: THOMMO'S BACK!!
« Svar #7 på: Februar 25, 2008, 23:01:01 »
Jeg mener midtbanen bør bestå av howson, kilkenny sentralt med thommo og carole på hver sin kant. Thommos rolle bør være lik bechams. Slå presise innlegg ved første mulighet. Vi har uansett ingen utpregede venstrekaner og thommo har spilt der tidligere.

Hilsen gammel leeds fan, men ny på forumet. Hei alle sammen.
Velkommen skal du være  ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

baste

Sv: THOMMO'S BACK!!
« Svar #8 på: Februar 25, 2008, 23:28:11 »
Thommo med sin rutine bør inn på laget...kilkenny snart skadefri..kanskje det snur nå?

 ;D

Kickthemdown

Sv: THOMMO'S BACK!!
« Svar #9 på: Februar 26, 2008, 01:41:36 »
Thompson ble brukt med bravur på venstrekanten hos Hartlepool så hvorfor ikke?  :)

Men da MÃ…Ã…Ã…Ã…Ã… vi ha en kjapp og dribleglad høyrekant inn. Carole er den eneste aktuelle der. Kilkenny og Protton sentralt.

Alta-White

ragnar

Sv: THOMMO'S BACK!!
« Svar #10 på: Februar 26, 2008, 09:36:13 »
Enig med de som vil bruke Thommo som dødballekspert og med hovedoppgave å slå nøyaktige pasninger fremover på banen fra sin venstrekant. Så kan det heller være så at han ikke er den aller beste defensivt.

Det blir mye løping for de to sentrale om Carole og er på banen samtidig med Thommo. Da blir jo det nesten en slags 4-2-4 for særlige defensive fibre har vel ikke verken thommo eller Carole. Fin formasjon for hjemmebane.
*In El Loco we trust!*

auren

Sv: THOMMO'S BACK!!
« Svar #11 på: Februar 26, 2008, 09:50:48 »
Thompson ble brukt med bravur på venstrekanten hos Hartlepool så hvorfor ikke?  :)

Men da MÃ…Ã…Ã…Ã…Ã… vi ha en kjapp og dribleglad høyrekant inn. Carole er den eneste aktuelle der. Kilkenny og Protton sentralt.

Alta-White

Det er en person i Leedsstallen som absolutt kan bekle høyre kant, og det er vår toppscorer Beckford. Tror faktisk han kunne vært en god løsning som offansiv kantspiller, men det blir alt for råflott å ha en målmaskin som høyrekant når vi ikke har andre dugandes spisser. Men uansett en spennende tanke synes nå jeg. Han har kanskje ikke den beste innleggsfoten, men rask og driblesterk er han nå.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Sv: THOMMO'S BACK!!
« Svar #12 på: Februar 26, 2008, 11:05:56 »
Etter utlånet er vel Thommo så matchfit som det går an å bli i hans alder. Han skal dermed rett inn på laget og styre oss til opprykk. Jeg forlanger intet mindre av ham! Om det blir som en av to sentralt, en av tre sentralt, eller som venstrekant vet jeg ikke, men spille skal han!
Howson er vel den som har vært best etter at Macca tok over, og han bør følgelig fortsette. Tror jeg ville gått for dette laget;

---------Ankergren----------

Frazer ---Rui--Lobo----Parker

Carole--Prutton---Thompson---

-----Howson--------------
--------------Beckford------

i en litt skeiv formasjon der Parker brukes til å overlappe oppover venstresiden.
Prutton kan avløses av Hughes som holding player om han er frisk igjen.
Kilkenny kan avløse både Howson og Thompson, menn Kandol kun puttes på om vi skal pøse på mot slutten av kampene.

Flo og Heath har spilt sine siste kamper.
Lucas, Elding, og Huntington tar de siste plassene på benken, mens Kenton, Johnson, Sweeney og Westlake trener som bare juling for å ta opp kampen med disse etterhvert.


flynn

Tom S

Sv: THOMMO'S BACK!!
« Svar #13 på: Februar 26, 2008, 11:24:52 »
Thommo må inn.

Carole - Prutts - Howson - Thommo
COME ON LEEDS !!

GeirO

Sv: THOMMO'S BACK!!
« Svar #14 på: Februar 26, 2008, 12:35:19 »
Etter utlånet er vel Thommo så matchfit som det går an å bli i hans alder. Han skal dermed rett inn på laget og styre oss til opprykk. Jeg forlanger intet mindre av ham! Om det blir som en av to sentralt, en av tre sentralt, eller som venstrekant vet jeg ikke, men spille skal han!
Howson er vel den som har vært best etter at Macca tok over, og han bør følgelig fortsette. Tror jeg ville gått for dette laget;

---------Ankergren----------

Frazer ---Rui--Lobo----Parker

Carole--Prutton---Thompson---

-----Howson--------------
--------------Beckford------


i en litt skeiv formasjon der Parker brukes til å overlappe oppover venstresiden.
Prutton kan avløses av Hughes som holding player om han er frisk igjen.
Kilkenny kan avløse både Howson og Thompson, menn Kandol kun puttes på om vi skal pøse på mot slutten av kampene.

Flo og Heath har spilt sine siste kamper.
Lucas, Elding, og Huntington tar de siste plassene på benken, mens Kenton, Johnson, Sweeney og Westlake trener som bare juling for å ta opp kampen med disse etterhvert.


flynn

Skal vi bare stille med 10 mann framover. Ja,ja, kanskje en psykologisk vri.
MOT

Kickthemdown

Sv: THOMMO'S BACK!!
« Svar #15 på: Februar 26, 2008, 13:09:56 »
Etter utlånet er vel Thommo så matchfit som det går an å bli i hans alder. Han skal dermed rett inn på laget og styre oss til opprykk. Jeg forlanger intet mindre av ham! Om det blir som en av to sentralt, en av tre sentralt, eller som venstrekant vet jeg ikke, men spille skal han!
Howson er vel den som har vært best etter at Macca tok over, og han bør følgelig fortsette. Tror jeg ville gått for dette laget;

---------Ankergren----------

Frazer ---Rui--Lobo----Parker

Carole--Prutton---Thompson---

-----Howson--------------
--------------Beckford------

i en litt skeiv formasjon der Parker brukes til å overlappe oppover venstresiden.
Prutton kan avløses av Hughes som holding player om han er frisk igjen.
Kilkenny kan avløse både Howson og Thompson, menn Kandol kun puttes på om vi skal pøse på mot slutten av kampene.

Flo og Heath har spilt sine siste kamper.
Lucas, Elding, og Huntington tar de siste plassene på benken, mens Kenton, Johnson, Sweeney og Westlake trener som bare juling for å ta opp kampen med disse etterhvert.


flynn
Fin den. Men da ville jeg i tillegg benyttet en spiller nummer 11... Det blir Kilkenny som defensiv midtbanemann. Skal ihvertfall bli umulig å bli overløpt på midtbanen da...  :)

I like it...

Alta-White

jarle

Sv: THOMMO'S BACK!!
« Svar #16 på: Februar 26, 2008, 14:05:48 »
4-3-2-1

Frazer/Kenton - Marques - Huntington /Lobo - Parker/ Sheenan

       Douglas - Kilkenny - Thommo

             Prutton        Howson


                   Beckford

Med det laget går vi rett opp...
Milan spiller slik med Kaka og Seedorf bak spissen
Pirlo som spillefordeler
Gatusso og Ambrosini ved siden av Pirlo

Kongeoppstilling....

Roy

Sv: THOMMO'S BACK!!
« Svar #17 på: Februar 26, 2008, 14:16:03 »
Vi burde leie Kaka  :o 8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

GeirO

Sv: THOMMO'S BACK!!
« Svar #18 på: Februar 27, 2008, 12:32:28 »
Vi burde leie Kaka  :o 8)

Billigere å ta Kaka.
MOT

pedro

Sv: THOMMO'S BACK!!
« Svar #19 på: Februar 27, 2008, 13:30:42 »
Offensivt å stille uten keeper ;) ellers likte jeg også veldig godt dette laget.
Leedsomaniac

fjellhaugen

Sv: THOMMO'S BACK!!
« Svar #20 på: Februar 27, 2008, 14:06:29 »
hehe.
hvorfor ikke kjøre casper frem på topp med becks da, hvis vi skal allikevel kjøre uten keeper...
kunne jo umulig vært verre enn det vi har
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!