avstemning

stem

Aldri sett dem :( :( :( :(
19 (13.6%)
1-4
63 (45%)
5-10
23 (16.4%)
11-20
20 (14.3%)
Mer enn 21 ganger :) :) :) :)
12 (8.6%)
Jeg vil helst ikke stemme da kjerringa kan gå inn på forumet og se for en geek jeg er
3 (2.1%)

Stemmer totalt: 136

Skrevet av Emne: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE  (Lest 10668 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Einar

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #30 på: Mars 05, 2008, 21:32:23 »
Leeds-Yeovil 1-0 (2007)
Leeds-Ipswich 1-1 (2007)
QPR-Leeds 1-1 (2005)
Leeds-QPR 6-1 (2004)
Leeds-Tottenham 2-1 (2001)
Leeds-West Ham 3-1 (1997)


Tror det er 6 ggr, men det er ikke umulig at det er en West Ham kamp til - mener å huske det...

øhh...

Nei, jeg går for 6...
 

Erik H

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #31 på: Mars 05, 2008, 21:46:54 »
Leeds - Arsenal, Arsenal - Leeds, QPR - Leeds, Tottenham - Leeds, Tottenham - Leeds, Grashoppers - Leeds, Godset - Leeds, Chelsea - Leeds, Man U - Leeds, Fulham - Leeds, Leeds - Blackburn, Leeds - Man U, Leeds - Southend, Leeds - Ipswich. Ja, det blir vel 14 ganger, det. 15 med Carlisle-matchen 12 april.

Frode

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #32 på: Mars 05, 2008, 21:54:49 »
Liverpool-Leeds  0-0
Leeds-Coventry  2-0
Byske-Leeds      0-15 (?)

Det skulle bli 2 1 0 og målforskjell 17-0

Tror jeg skal holde meg hjemme en stund ...
 

Geir Magne

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #33 på: Mars 05, 2008, 22:06:34 »
Tror det blir 11 ganger. Highbury, 2+2 i Sverige, 2+1 i Norge og 3 på Elland Road. 8)
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Ferre

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #34 på: Mars 05, 2008, 22:29:07 »
Har dessverre bare fått sett Leeds èn gang live, og det var ikke på Elland Road.

laddi

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #35 på: Mars 05, 2008, 22:46:49 »
Har sett de 2 ganger i Norge!
Og mine første 2 på Elland Road er snart i boks! 8 mars og 11 mars!
Bergen Whites

Oggy

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #36 på: Mars 05, 2008, 23:14:07 »
3 ganger i Sverige og 2 ganger i Leeds  :)
Måtte det bli mange flere  ;D
Oggy

John I

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #37 på: Mars 05, 2008, 23:25:02 »
Leeds United - Nottingham Forrest  1 -1
12 februar i år

Blir nok flere turer over etter hvert.
Marching on together

GeirO

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #38 på: Mars 05, 2008, 23:25:13 »
Har aldri ført regnskap, men det blir vel ca. 20 ganger tipper jeg. Første gang i påska 1978 (slo Boro 5-0 med Lorimer på laget), og foreløpig siste gang i oktober sist høst der vi slo Millwall 4-1.
MOT

torivar

  • Gjest
Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #39 på: Mars 05, 2008, 23:25:33 »
4 kamper.  Første var ligaåpningen i 88 mot Oxford  i andre divisjon 1-1, Snodin. Fantastisk jubel da Billy Bremner sprintet inn langs sidelinja like før avspark. Spillere som Big John Pearson, Vince Hilaire og Noel Blake var ikke akkurat det helt store. Men snart kom sgt Wilko, Fairclough og Strachan...

harvey

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #40 på: Mars 05, 2008, 23:33:12 »
LEEDS - chelsea 0-1 i 2000
LEEDS - west ham 2-1 i 2005  ;D
LEEDS - norwich 2-2 i 2006
LEEDS - burnley 1-0 i 2007
+mot sif, haugesund og sandnes ulf

sportcarl1

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #41 på: Mars 06, 2008, 00:05:33 »
6 matcher i england, 2 i sverige
 

knut_eknes

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #42 på: Mars 06, 2008, 00:33:36 »
2 ganger, mot Derby våren 99(4-1 seier,Hasselbaink,Bowyer, Kosten og Harte(målet ble senere kåret til årets Leeds mål, en suser!) og mot Preston for et år siden, 2-1 seier(Blake og Healy)
 

Lowfield Road

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #43 på: Mars 06, 2008, 07:44:47 »
Første på Elland Road var i februar 1988 mot Ipswich...
Og den siste var mot Crewe i februar 2008...
Jeg feiret 20 års jubileum kan man si!

Det har jo blitt "noen" kamper på disse 20 årene  :)

Hilsen medlem nr. 1
 

martind

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #44 på: Mars 06, 2008, 08:45:19 »
2 ganger.

West Ham Borte i 99 eller 00. 5-1 seier og 3 røde til west ham..
Burnley hjemme i 2007, 1-0 seier....

og mange fler skal det bli!!!
MOT!! We are Leeds!

berlin

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #45 på: Mars 06, 2008, 09:10:34 »
Første på Elland Road var i februar 1988 mot Ipswich...
Og den siste var mot Crewe i februar 2008...
Jeg feiret 20 års jubileum kan man si!

Det har jo blitt "noen" kamper på disse 20 årene  :)

Hilsen medlem nr. 1

Wow. Forundres over at du (og AB) ikke var borte før i 1988?
Hilsen medlem nr. 20.

75 SOLLI

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #46 på: Mars 06, 2008, 09:12:33 »
Har sett Leeds i 17 kamper i england, derav 13 ganger på Elland Road.
Totalt på 17 kamper er det blitt 8 seirer, 6 uavgjort og 3 tap

I tillegg har jeg sett de 2 ganger i pre-season mot Stavanger IF og Sandnes/Ulf
« Siste redigering: Mars 10, 2008, 12:54:49 av TSO »

Lars E

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #47 på: Mars 06, 2008, 11:01:58 »
7 ganger..

2 Pre i Norge. Mot Sif og Sandnes.

Borte mot Palace i London ifjor. 1-0 tap vel.. >:(

På Elland Road 4 ganger:
Sheff W 2-1 Hasselbaink og Woodgate ;D
Charlton 0-0 (buu Fowler sucks!) :-[
West Ham 2-1 Derry og Hulse :D
Crewe 1-1 Kandol :-\
Forever Leeds

AndyMathie

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #48 på: Mars 06, 2008, 11:13:28 »
Har ikkje vore over so ofte eg heller. Står med 3 visittar på Elland Road. Første kamp var i 2001. Då slo me Soton i åpningskampen 2-0. Smith og Bowyer scora. Folk huksar vel det flotte målet til Smith i denne kampen? Då han vendte vekk Dean Richards? (eller kva han heiter) med eit flott hæltouch og sette den i det lengste hjørne for keeper. Huksar Bakke kom inn og gjorde sakene sine veldig bra. Kampen etter spelte me mot Arsenal på Highbury og vann 2-1 med to mann utvist:) (den såg eg ikkje also)

kamp to var i 2004 mot Wolverhampton og Steffen Iversen. Då vann me 4-1, av alt 5 seira den sesongen.

Kamp 3 var no i vinter mot Nottingham Forest og resultatet vart 1-1 med ei sein scoring av Beckford på straffe. Kan og nemne at eg hadde med ein kompis som forøvrig er Nottingham supportar. Eg hadde skaffa billattar på "Charles Lower stand" der det kun sit Leeds fans. I det Nottingham gjekk opp i 0-1 leiing jubla han som om han vant i lotto. To sekundar seinare vart han kasta ut av stadion pga eiga sikkerhet, og han måtte oppdatere seg via mobiltelefon frå Mcdonalds restauranten 500  meter unna:)
Ettersom eg hadde eit sete ledig attmed meg, sang folk for full hals "where is your mate" når me reduserte... herlig stemning:) då var det min tur å jubla eg som ein lottovinnar!


Jeg var å så nevnte kamp mot Soton og husker veldig godt Smith sin scoring. Ble vel rundens mål den gangen. Dro ned til London å fikk med meg kampen mot Arsenal også. Var fantastisk stemning når vi sang "we beat you with nine man, we only had nine men"  ;D

Har vel blitt 6 kamper nå. Trodde jeg hadde 8, men prøvde å komme på de 2 siste uten at de dukket opp. Mulig Eriksen kan justere dette tallet...

Kommer mange flere turer, jeg prøver nå å finne en dato slik at jeg kan komme meg ned å se Leeds for første å siste gangen i League One!
« Siste redigering: Mars 06, 2008, 11:21:44 av AndyMathie »
We are Leeds and we are proud of it!

SveinArve

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #49 på: Mars 06, 2008, 11:41:21 »
1 gang. Mot Sparta Sarpsborg.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

lojosang

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #50 på: Mars 06, 2008, 12:18:19 »
Mot Coventry i 2000/2001-sesongen.
Mot FK Haugesund
Mot Stavanger IF
Mot Ulf/Sandnes

Ikke akkurat en imponerende rekke, men håper da det blir flere.
- Leif Olav

berlin

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #51 på: Mars 06, 2008, 12:51:04 »
Jeg har aldri sett Leeds spille LIVE, men jeg vurderer en tur over i april.

Hvor mange hardcore fans finnes det her?!


Etter min mening, så er det ingen sammenheng mellom hvor "hardcore fan" man er og hvor mange kamper man har sett Leeds live, noe jeg antar at de fleste er enig i. Men det er interessant å lese litt om folks kamphistorikker.  :)

Selv kan jeg vel si at jeg er like "lidenskapelig" i dag som på 70- og 80-tallet, Leeds er liksom integrert i min sjel, men livssituasjonen er en annen nå enn når jeg gikk på ungdomsskolen eller videregående. En typisk lyttestund på BBC på ustabil kortbølgeradio, med påfølgende sorgbearbeiding i 13-14 års alderen, mens en tilsvarende lytterstund i dag må vike for venner eller barna mine om det kolliderer. Ellers hadde jeg endt opp som han i "Fever pitch", og så viktig er det ikke for meg, jeg liker å ha flere ben å stå på.

En parallell er antall poster på forumet, som heller ikke sier noe særlig om "hardcore status". Noen er glad i å skrive, andre foretrekker å være mer tilbaketrukne og lese, men "lidenskapen" til Leeds er den samme. D.v.s, de som poster mye er nok harcorefans, men de som poster lite eller ingenting kan likeså godt være hardcorefans.

« Siste redigering: Mars 07, 2008, 10:27:24 av berlin »

Will

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #52 på: Mars 06, 2008, 15:19:07 »
Sett Leeds live på Elland Road en gang. Slutten av Januar 2007, mot West Brom. Flo scoret det første målet etter få minutter, noe som var utrolig deilig! Etter det var det ikke så mye å juble for. Kamara i storform og et tafatt leedsforsvar, 1-3. Men så scoret Thompson vakkert på frispark! Utrolig kult å se slike mål live! 2-3, noe som ble sluttresulatet. Jeg giddet ikke å deppe etter kampslutt. Flo hadde scoret på ER, og Thompsons frispark var herlig. Og så var det jo bare januar også. Optimistisk som jeg var, trodde jeg dette kom til å snu seg utover sesongen. Vi veit jo alle hvordan det gikk :P :'(
WG

Thomas

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #53 på: Mars 06, 2008, 18:32:45 »
En artig opplevelse fra 1989, var en bortekamp mot Crystal Palace. Jeg var i London ifm jobb,
og tenkte jeg skulle kjøpe billett på kampdagen, men nei, det var ikke mulig. Jeg klaget min nød til et par politikonstabler, og de var så forbløffet over at en nordmann skulle på 2.divisjonskamp, at det rett og slett fulgte meg inn gratis. Kampen endte forøvrig 0-0, og den gang - som  nå, så skapte Leeds-supporterne bra stemning.

Hehe, må bare nevne noe her. Sikker på at du ikke kampen var 17/12-88? I så fall kjenner jeg 4 stk som var til stede på denne kampen. De har faktisk også fortalt meg at noen briter på tribunen fant det merkelig at nordmenn var på engelske 2 divisjonskamper  :)

Klausen

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #54 på: Mars 06, 2008, 18:42:19 »
Har sett Leeds drøyt 60 ganger på Elland Road, nå sist i debuttapet til Gary Mac(skal se om jeg får lagt ut noen bilder, må bare finne den jævla USB-kabelen først)! Første kampen var tilbake i '98 mot Chelsea. Kampen endte 0-0 etter at en debuterende Paul Robinson serverte noen kanonredninger mot Chelseas falmende VM-stjerner, og Jimmy Floyd Hasselbaink bommet fra straffemerket rett før pause!

De verste nedturene er uten tvil Play-offtapet i Cardiff og kampen mot Ipswich i fjor....! :'( :'( :'(

Den beste kampen er enten 4-0 mot West Ham en gang i 99-00 sesongen, eller 3-1 mot Nottingham Forest samme sesong! Det største øyeblikket er derimot 1-1 kampen mot Barcelona i CL! :D

berlin

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #55 på: Mars 06, 2008, 18:52:03 »
Har sett Leeds drøyt 60 ganger på Elland Road, nå sist i debuttapet til Gary Mac(skal se om jeg får lagt ut noen bilder, må bare finne den jævla USB-kabelen først)! Første kampen var tilbake i '98 mot Chelsea. Kampen endte 0-0 etter at en debuterende Paul Robinson serverte noen kanonredninger mot Chelseas falmende VM-stjerner, og Jimmy Floyd Hasselbaink bommet fra straffemerket rett før pause!

De verste nedturene er uten tvil Play-offtapet i Cardiff og kampen mot Ipswich i fjor....! :'( :'( :'(

Den beste kampen er enten 4-0 mot West Ham en gang i 99-00 sesongen, eller 3-1 mot Nottingham Forest samme sesong! Det største øyeblikket er derimot 1-1 kampen mot Barcelona i CL! :D


hoisan, det var bra snitt må jeg si, kunne vel nesten lønt seg med sesongkort?  ;)
Du er vel rik (og single) da, antar jeg?  ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #56 på: Mars 06, 2008, 19:22:19 »
[

hoisan, det var bra snitt må jeg si, kunne vel nesten lønt seg med sesongkort?  ;)
Du er vel rik (og single) da, antar jeg?  ;D

..han er så heldig å være sønn av sin far  ;D
- kjenner du ikke familieforholdene her inne i Luscos-familien, du?  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

janove

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #57 på: Mars 06, 2008, 22:17:08 »
[

hoisan, det var bra snitt må jeg si, kunne vel nesten lønt seg med sesongkort?  ;)
Du er vel rik (og single) da, antar jeg?  ;D

..han er så heldig å være sønn av sin far  ;D
- kjenner du ikke familieforholdene her inne i Luscos-familien, du?  :)


Det som er viktig Asbjorn, er at han er ydmyk og forstaar at han har vaert priviligert.
Mang en gang skulle jeg oenske han hadde et mer avslappet forhold til Leeds U, slik at han
kunne leve et normalt liv. Tror mora ville satt pris paa det!




Kasin

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #58 på: Mars 06, 2008, 22:22:30 »
Har sett Leeds 3 ganger..

Leeds - Charlton 3-3 (2004)
SIF - Leeds 0-2 (2005)
Leeds - Ipswich 1-1 (2007)

De beste dagene i mitt liv! :) Eneste som er litt kjipt når jeg tenker tilbake, er at begge gangene på Elland Road rykka de jo ned.. Eller de hadde jo allerede rykka ned før Charlton kampen, så da ga jo folk litt faen og det var et helt sykt liv og stappfullt!!
Men uansett, det er det sykeste jeg har vært med på og gleder meg til neste gang! :D

berlin

Sv: Hvor mange ganger har du sett Leeds United LIVE
« Svar #59 på: Mars 06, 2008, 22:30:56 »
- kjenner du ikke familieforholdene her inne i Luscos-familien, du?  :)



Nei gitt, det er meg ikke kjent. ::)

Føler meg dønn uttafor!  ;D