Kamp: vs Burnley @ Elland Road, lørdag 14.09. kl. 13:30 på LUTV

Started by Asbjørn, September 12, 2024, 15:14:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

Siden kampen ikke går på ViaSport tipper eg LUTV også for oss...

Pre match presser nettopp unnagjort.

Dan James har slått opp skaden og blir nok ute en måned til. Usikkerhet mht Max Wöber. Ellers ser alt greit ut, men alle landslagsspillerne er ikke ferdigspilt ennå så who knows...

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/daniel-farke-press-conference-live-29920651

Vi møter et Burnley som har hatt omtrent en sommer in upheaval som oss, og med omtrent samme starten.

Heldigvis spiller vi hjemme, sier Farke.

Tipper laget blir som sist.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Vises ikke denne toppkampen på Sky eller lignende? Er i Spania og der viser de jo slike kamper via de kanelene. LUTV blir verre...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Quote from: auren on September 12, 2024, 20:24:27Vises ikke denne toppkampen på Sky eller lignende? Er i Spania og der viser de jo slike kamper via de kanelene. LUTV blir verre...

auren
Det eg kan si er at Viasport 2 viser Millwall-Luton kl 13:30.
Det er to andre Championship-kamper også fra kl 13:30 den dagen, bl.a. Leeds-Biurnley.
Tell me  Tell me

Dylan

brenaldo

Kampdag 24.09? Tasteleif ute å går;-)
Medlem nr. 850

Asbjørn

Quote from: brenaldo on September 13, 2024, 13:24:35Kampstart 24.09? Tasteleif ute å går...
...dato 14. blei 24. ja  :o

Thanks for telling, som det heter :)
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

...et par ting til om kampen.
Brenden Aaronson spilte fotball i Cincinnati til kl 03 natt til onsdag. Deretter begynte han på den lange returreisen. Så det spørs hvor kampklar han føler seg...

Og vi møter visst både Connor Roberts og Jaydon Anthony i dag. Førstnevnte fikk noen bruises i løpet av landskamphelgen men kan bli klar.

Tell me  Tell me

Dylan

Hallgi

Aaronson starter, og Solomon og Joseph; Bra 11er! Ingen Bamford på benken

Quote from: Asbjørn on September 14, 2024, 09:29:21...et par ting til om kampen.
Brenden Aaronson spilte fotball i Cincinnati til kl 03 natt til onsdag. Deretter begynte han på den lange returreisen. Så det spørs hvor kampklar han føler seg...

Og vi møter visst både Connor Roberts og Jaydon Anthony i dag. Førstnevnte fikk noen bruises i løpet av landskamphelgen men kan bli klar.

ALAW (& I am the pirate amongst us)

Killa

Jeg har kjøpt kamp passet på LUTV, men får beskjed om at jeg ikke har tilgang... Har fått kvittering på mail og greier. Flere med problemer?

roaldv

Flere enn meg som har kjøpt match pass, men fortsatt ikke får opp stream? "You do not currently have the correct pass to view this content. Please click subscribe to view all available passes"

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

roaldv

Quote from: Killa on September 14, 2024, 13:08:54Jeg har kjøpt kamp passet på LUTV, men får beskjed om at jeg ikke har tilgang... Har fått kvittering på mail og greier. Flere med problemer?

Se der, ja. Dette har aldri vært noe problem for meg før, så det er nok noe feil et sted. Har sendt melding til support også.

lufc80

Hallgeir *

Meslier, Bogle, Rodon, Struijk, Firpo, Ampadu, Gruev, Aaronson, Solomon, Gnonto, Joseph

Benken:
Darlow, Debayo, Schmidt, Byram, Ramazani, Tanaka, Rothwell, Gelhardt, Piroe
Super Leeds since 1968

Forever Whites

Har kommet inn på LUTV her.  Registrerte at ingen av spillerne smilte på vei inn forbi supporterne, men Farke var et stort smil.
Medlem 94237

samadhi

Quote from: Killa on September 14, 2024, 13:08:54Jeg har kjøpt kamp passet på LUTV, men får beskjed om at jeg ikke har tilgang... Har fått kvittering på mail og greier. Flere med problemer?

Samme problem her
marching on together,
derudaf forever...

karaba

stian

Quote from: samadhi on September 14, 2024, 13:15:00

Samme problem her

Samme her også. Noen som har kontaktet supporten?

Hawley

Quote from: stian on September 14, 2024, 13:19:47

Samme problem her

Får også beskjed om at jeg ikke har betalt

Killa

Samme problem her

Ja. Jeg og flere

Cannavaro

ser ut som det gjelder alle - jeg har samme problem...sendt mail til support der...
MFLU - Miracles For Leeds United

GeirO

Quote from: Killa on September 14, 2024, 13:21:45

Samme problem her

Ja. Jeg og flere
Krise her også. Sendte også beskjed til Support.
MOT

Pettersen97

Quote from: roaldv on September 14, 2024, 13:09:26Flere enn meg som har kjøpt match pass, men fortsatt ikke får opp stream? "You do not currently have the correct pass to view this content. Please click subscribe to view all available passes"

Samme her.
The Mighty Whites

Pettersen97

The Mighty Whites

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

GeirO

Vi er så dårlige på egne cornere at vi til og med slipper inn mål...0-1.
MOT

Hallgeir *

Burnley i ledelsen etter 17 min. Solomon sklir og mister ballen, Burnley kontrer og skårer.
Super Leeds since 1968

Forever Whites

Medlem 94237