Kamp: vs Millwall @The Den, onsdag 6.11. 2024 kl. 20:45 på LUTV

Started by Asbjørn, November 04, 2024, 15:20:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dylan

Quote from: GaryMac on November 06, 2024, 21:36:34Tips hvis noen ikke får sett kampen:
Norsk tipping streamer kampen.
Logget inn i appen for å sette noen kroner, og der lå en stream.
Ikke veldig skarpt bilde, men stabilt.
I appen kunne jeg fylle hele mobilskjermen. På nettleseren på tv fikk jeg bare bilde oppe i et hjørne. Ikke prøvd på pc - men skal teste ut nå.
Takk, bra tips!

auren

Var det så lurt å ta ut Rothwell? At Gnonto fortsatt er på banen er utrolig. Veldig svak i dag.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Tror Gnonto har mistet ballen minst 20 ganger.

Millwall bytter og bytter.

auren

Bogle og Gnonto ut. Bamford og Joseph inn. All in nå!

auren

Kato

Bogle og Gnonto av etter 80 min. Minst 20 min for seint.

Dylan

Quote from: GaryMac on November 06, 2024, 21:36:34Tips hvis noen ikke får sett kampen:
Norsk tipping streamer kampen.
Logget inn i appen for å sette noen kroner, og der lå en stream.
Ikke veldig skarpt bilde, men stabilt.
I appen kunne jeg fylle hele mobilskjermen. På nettleseren på tv fikk jeg bare bilde oppe i et hjørne. Ikke prøvd på pc - men skal teste ut nå.
Takk, bra tips!

ar9

auren

GaryMac

Fantasyland

Blir nada her. En svak forsvarsjobb og altfor upresist foran deres mål kosta oss

auren

I stolpen fra Millwall! Selvsagt på dødball. Firpo nære rødt der! Vi faller litt sammen nå...

auren

GaryMac

Lucas the Kop Cat

For mye bearbeiding og lite tempo når vi har dårlig tid.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

auren

palle

...ooo, vi vandrar saman...

GeirO

Kan egentlig ikke huske at vi har hatt en målsjanse...sjeldent!

Og Millwall har lekt med Burnley og oss på fire dager, seks poeng!
MOT

Lucas the Kop Cat

Vi har mistet helt troen på egne ferdigheter i løpet av denne kampen.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Kato

Meslier 6 - Null å gjøre. Mener han kan ta scoringen. Ikke hardt fra straffefeltet, sein ned.
Bogle 4 - Forferdelig, med og uten ball. En av de siste jeg ville satt til å markere Cooper. Men det var tydeligvis jobben.
Rodon 7 - Stødig som vanlig. Best bak. Burde vært klint på Cooper på alle dødballer. Vi tapte på at han ikke var det.
Struijk 5 - Uryddig med ball, lager masse frispark.
Firpo 5 - Så rett og slett ikke interessert ut.
Tanaka 8 - En enslig svale blant kråker. Suverent best, spesielt før pause.
Rothwell 7 - Fin kombinasjonsspiller for Tanaka, uforståelig tatt av.
Gnonto 4 - Ego og ballmist var vel beholdningen.
Aaronson 6 - Blir for veikt mot fysiske Millwall-spillere. For lite effektiv.
Piroe 4 - Er og blir en avslutter, og ingenting annet. Null bevegelse uten ball i feltet.
James 5  - Forbi noen ganger, men altfor mye borte.
Innbytterne - Ingen løftet oss en puck. Vi ble bare mye dårligere. Joseph nærmest scoring... i eget mål.

Daniel Farke - Får skremmende lite ut av divisjonens beste mannskap i dag. Spesielt på siste tredjedel. Hjelper sjelden å bytte etter 80 min, ikke i dag heller. Egentlig utrolig at vi kan tape en sånn kamp.

Daniel Farke er ikke min manager, det har han ikke vært på lenge. Kampene er en evig støttepasning. Og kampledelsen er periodevis helt latterlig. Vi blir stort sett aldri bedre når han skal foreta seg noe, som regel altfor seint. Null gjennombruddskraft, kun et evig spill mot etablert forsvar. Knapt en eneste kontring.

peacock

auren

Slutt. 1-0. Elendig andre omgang, etter en positiv start. Dårlige bytter som gjorde oss svakere. Ingen skikkelige sjanser i andre omgang, heller ikke i første egentlig. Taper dermed fortjent nok.

Var en liten syretest i kveld: midtukekamp på bortebane i november mot Millwall. Klassisk bananskall, slike kamper Leeds gjerne taper. Hadde troen på poeng, men vi blir for unøyaktige siste tredjedelen. Og Leeds har vel enda til gode å ha litt flyt denne sesongen. Ikke ett heldig poeng så langt...

Skikkelig surt!

auren

Lucas the Kop Cat

Vi er veldig dårlige til å angripe når Milwall er i ubalanse. Ballen skal gå så mange trekk før vi til slutt prøver å tråkle oss gjennom et veletablert forsvar. Lite ballgjennvinning høyt i banen også.

stian

Begredelig. Det var ikke rare greiene vi hadde å komme med, men vi hadde fortjent et poeng her. Det er nok mange som kommer til å avgi poeng på The Den, godt taktisk gjennomført av Millwall. Men vakkert er det ikke...

auren

Og plutselig var Sheffield United 2 poeng foran oss. Luken til 1. plass blir fort 4 eller 6 poeng. Men hjemme mot QPR på lørdag skal være tre enkel poeng!

auren

Hallgeir *

Ballinnehav 25-75, men det hjelper jo fint lite når vi er så utrolig tannløse foran mål. Vi så vel aldri ut til å skåre kampen gjennom.
Super Leeds since 1968

morten1966

Byttene burde komme på 60 min, mister jo helt struktur i laget når det må jages på slutten. Millwall med ett skudd på mål å det går så klart inn... Vi burde klarert lenge før...burde Meslier tatt den...tja...han har vel ikke hatt  skudd mot seg på noen kamper. Det som kommer går stort sett inn. Men skuffende av hele laget bortsett fra Tanaka.

Bromancer

Vi presterte å være enda dårligere enn i bortekampen mot Bristol City. Trodde ikke det skulle være mulig.
Millwall har EN trussel, og det er hodet til Cooper. Det vet alle. Likevel vinner han vel samtlige dueller i vår boks?
Utrolig skuffende i begge ender av banen. De taktiske endringene Farke gjør er forutsigbare og totalt ineffektive.
Stryk.

Cherry

Dette var tynn suppe,og når ting ikke fungerer- HVORFOR ikke bytte tidligere med DEN benken?????
Farke får 1 poeng for oppmøte i dag....evnen til endre i kamper ligger svææææææært langt inne. :-[

Å spille med Piroe mer enn en omgang i dag er jo ett hån mot de som sitter på benk.
Nei uff , all ære til Neil Harris og hans måte å spille fotball på med begrensede ressurser og spillere- men det er jo akkurat DET som gjør dette resultatet pinlig >:(

samadhi

Irriterende at vi gir bort ett mål i denne kampen. Etter scoringa får Millwall kampen inn i sitt spor, og spiller på det de er gode på. Ligger lavt og stanger unna alt som kommer inn i boksen. Vi har ingen boksåpner for slike kvelder dessverre. Utrolig skuffende kveld!
marching on together,
derudaf forever...

Blank_File

Quote from: Kato on November 06, 2024, 22:37:42Kampene er en evig støttepasning. Og kampledelsen er periodevis helt latterlig. Vi blir stort sett aldri bedre når han skal foreta seg noe, som regel altfor seint. Null gjennombruddskraft, kun et evig spill mot etablert forsvar. Knapt en eneste kontring.

Jeg er for så vidt enig med deg i dette, men det er noe med å spille mot lag som KUN er interessert i å forsvare. Det er en utrolig vanskelig øvelse, som ikke en gang de aller beste lagene i verden alltid mestrer. Det er knapt noen spillere i verden som klarer å skinne når det er så lite plass. Alle lag i Championship ser ut til å forstå at dette er den eneste måten man kan få poeng mot Leeds på. Jeg er lei av å se på kampene våre av den grunn. Jeg syns ikke dette var noe bedre under Bielsa, selv ikke på vårt beste med han bak roret. Etter 70 minutter i dag så føltes det helt sikkert at vi ikke kom til å få mål i denne kampen. Det hjelper ikke hvordan vi bytter når kampbildet er det som det er. Selv om vi har 7 stk på linja fremme, så er ikke Millwall interessert i å kjøre nevneverdig når de har sjansen.

karaba

Dette var en meget svak forestilling. Meslier bør ta skuddet og fremover så fungerer det heller ikke.
Det mest sjokkerende for meg er allikevel hvor utrolig ute av form Solomon er. At han i det hele tatt er troppen er for meg uforståelige.
Bamford er dessverre også ferdig som fotballspiller