På jakt etter en Leeds-video

Started by lidsjunaited, February 09, 2008, 22:02:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lidsjunaited

For et par år siden ble det postet en video her på forumet fra 04/05-sesongen. Var mange fine mål der, blandt andre fra David Healy og Brian Deane sine 4 mål mot QPR. I slutten av videoen ble det vist et bildet av Millenium Stadium med teksten "maybe" eller noe slikt.

Noen som har link?  :)

Thomas

Den videoen har jeg faktisk liggende på PC'n min! Ser at jeg i sin tid lastet den ned i februar 2005. Den ble kalt "the story so far". Jeg la den ut på yousendit.com

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=C9F9CB6C4A233E5C

lidsjunaited

Herlig, thanks! Hadde lyst til å gjennoppleve gode minner fra CCC.  ;D

Noen som kan si meg hva sangen heter forresten?

Hallgeir *

I løpet av de siste to ukene har jeg mimret litt over det som skjedde med klubben etter Revie-tida. Fra 1975 og godt inn på 80-tallet. Etter nedrykket først på 80-tallet var det tunge tider med lite penger og mange hooligans tilknyttet klubben.

På den tiden var det tyngre å svelge et tap, og jammen var det mange av dem! Den posisjonen klubben er i nå, også en etasje under toppen som da, er ikke sammenlignbar i det hele tatt. Kanskje litt å tenke på for dem som nå graver seg ned for "et tap i ny og ne".

The Wilderness Years 1975-1988 (egentlig bare tom. 1984) er 43 snutter fra ca.5 min til 19 min, de fleste på 10-12 minutter. Det var interessant med et gjensyn av da klubben virkelig slet.

https://www.youtube.com/watch?v=hMpOvkJ6uQk&list=PLlLGEQ-O6Ik309MJFL-y7F9PrNGhNdePW
Super Leeds since 1968

flynn

Herlig Hallgeir! 1982 og framover var antagelig mine aller ivrigste år som supporter og har formet mitt forhold til Leeds, både laget og byen, på en måte som gjør meg motgangsresistent, om det er noe som heter det. Skal se denne videoserien i ro og mak, og gleder meg til gjensyn med glemte helter som Butterworth og Sellars!

flynn

Kato

Den videoen som har definert meg mest som Leeds-supporter er "A season to savour" 86-87.

ar9

Reaney

Takker, Hallgeir.
Var fint å se dette sammendraget. Part 1 klarer jeg ikke å se pga. for mye fokus på Europacupfinalen i 1975. Forferdelig å tenke på at man snart har levd i 50 år med denne smerten.

Hallgeir *

Terry Connor var et eget produkt som "arbeidet seg inn" på førstelaget. En spiss med et stort talent, ja, jeg vil hevde at han var en skikkelig målsnik. Så mange flotte skåringer han hadde!

Da han ble solgt (eller byttet med Andy Ritchie) til Brighton, var det en stor skuffelse for meg. Men skuffelsen var gedigen for Connor selv. Han uttalte at alt han ville var å spille for Leeds, der han hadde vokst opp og gått gradene i klubben. Ritchie var brukbar, men Connor kunne nådd langt. Han gjorde det for øvrig bra i Brighton også.

Noen av skåringene finnes i denne "serien".
Super Leeds since 1968

Josch

Selv om The Wilderness Years 1975-1988 blir presentert som ingenmannsland så er noen plasseringer her milevis bedre enn våre siste 20 år.

E-cup finale
Femteplasser
2 semifinaler FA cup
2 semifinaler Liga cup

Hadde takket ubetinget ja til noe av dette i dag.

Asbjørn

Leser i denne tråden, går på twitter og da kommer denne:
Lack of goals for the problem Billy Bremner's #lufc to start the season but a late Bob Taylor goal salvaged a point away at Blackburn #OnThisDay 1987. With 6 draws in 12 league games Leeds needed goals. Jim Melrose wasn't the answer, making his final start at Ewood Park.

https://x.com/LUSCgriffinLUFC/status/1312356994679025664

En drøy måned til nå så debuterer David Batty, Bobby Davison og jeg på Elland Road i november '87  :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Quote from: Kato on October 03, 2024, 08:40:06Den videoen som har definert meg mest som Leeds-supporter er "A season to savour" 86-87.

Denne var bra, den store nesten-sesongen.
Super Leeds since 1968

Kato

Quote from: Hallgeir * on October 03, 2024, 22:28:04
Quote from: Kato on October 03, 2024, 08:40:06Den videoen som har definert meg mest som Leeds-supporter er "A season to savour" 86-87.

Denne var bra, den store nesten-sesongen.

Den er vel så Leeds som det kan bli. John Sheridan.....