Breaking news i engelsk fotball

Started by Kato, March 16, 2017, 12:56:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

morten1966

Vil vel heller ikke si at dette er en breaking  news heller..alle visste vel at han måtte få sparken til slutt..

Hallgeir *

Quote from: morten1966 on October 30, 2024, 17:11:26Vil vel heller ikke si at dette er en breaking  news heller..alle visste vel at han måtte få sparken til slutt..

Akkurat.

Nå vet jeg ikke akkurat hvor mange prosent av engelske managere som får sparken til slutt i sine respektive jobber, men jeg antar at det er over 90%. Vi vet jo at disse sparkes til slutt.

Hvor skal man sette grensen for om en sparking er "breaking" eller ikke?
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on October 30, 2024, 19:33:45
Quote from: morten1966 on October 30, 2024, 17:11:26Vil vel heller ikke si at dette er en breaking  news heller..alle visste vel at han måtte få sparken til slutt..

Akkurat.

Nå vet jeg ikke akkurat hvor mange prosent av engelske managere som får sparken til slutt i sine respektive jobber, men jeg antar at det er over 90%. Vi vet jo at disse sparkes til slutt.

I flisespikkertråden, kanskje  8)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Quote from: Asbjørn on October 30, 2024, 20:17:16

Akkurat.

:D
Tar det som et hint om å legge debatten død.
Super Leeds since 1968

TK20

Quote from: Hallgeir * on October 30, 2024, 20:22:31
Quote from: Asbjørn on October 30, 2024, 20:17:16

Akkurat.

:D
Tar det som et hint om å legge debatten død.

Kanskje vi må opprette tråden "Opplagte news i Engelsk Fotball"?

Kato

Hallgeir *

Leicester har sparket manager Steve Cooper.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: Kato on November 07, 2024, 13:59:34Mark Robins ferdig i Coventry.
...og det ble come back i Championship for Frank 'nesten Leeds-spiller' Lampard.

Eirik Aase har som mange andre ikke troen på Lampard men tror det kan bli oppsving på kort sikt:
Frank Lampard klar som ny Coventry City-sjef. De himmelblå har underprestert såpass, at jeg tror de uansett vil få en opptur denne sesongen under Lampard. Om det er et bra valg på lenger sikt er jeg derimot mer skeptisk til. Totalt sett en skuffende ansettelse imo.
https://x.com/eirikaase/status/1862141715269746786
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Tim Wagner, manager i Hull, har fått sparken. Og Coventry har  ansatt Frank Lampard som deres nye.
Super Leeds since 1968

Cherry

Quote from: Hallgeir * on November 30, 2024, 12:04:20Tim Wagner, manager i Hull, har fått sparken. Og Coventry har  ansatt Frank Lampard som deres nye.

Stol-leken i UK, der man ansetter samme artister til nye sirkustelt.......

Hallgeir *

Hull har ansatt Ruben Selles som ny manager. Kom fra samme stilling i Reading.
Super Leeds since 1968